Autor: Shaun Monson
Titulky: České, problémy se znakovou sadou
Délka: 1h 35m
Hodnocení: 79%

Earthlings / Pozemšťané je dokument zabývající se vztahem člověka k přírodě, zejména pak ke zvířatům. Přes části věnující se zvířatům jako domácím miláčkům, zdroji potravy, oblečení, zábavy a výzkumu ukazuje naprostou neúctu člověka ke zvířeti

Použitím skrytých kamer a nezveřejněných záběrů ukazují denní rutinu nadnárodních společností i obyčejných lidí, kteří chápou zvířata jenom jako profit. Informativní a provokující film Pozemšťané je dokumentem s nejširším záběrem v daném tématu a zacházející za hranice "dobrého vkusu" mainstreamových médií

Odkaz na stránku filmu ve video.google.com
Komentáře k filmu
Lenka Hrčková
2010-07-27 17:36:00
 
NIEČO TAKÉTO SOM V ŽIVOTE NEVIDELA A ANI SOM SI NEPOMYSLELA, ŽE NIEČO TAKÉ UVIDÍM..


Ako by sa chovali tie monštrá,keby zistili na vlastnej koži,aké majú tie zvieratá pocity a aké utrpenie prežívajú,, ako to vi čo si vravíte ľudia môžete vedieť,
nemáte štipku inteligencie a lútosti v sebe ,ked niečo takéto dokážete,, !!!!!!!


.. KAŽDÉMU SA VŠETKO RAZ VRÁTI ..
(Mne je fuk ake mam hodnotenie,tu ide o to ako hodnotia tie monstra,za to co robia!!!)

Wišňa
2010-07-22 23:37:00
 
Jednou vetou: ČLOVEK JE NAJVAČŠIE ZVIERA NA ZEMI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dex
2010-07-17 13:56:19
 
Ako citam tie komenty niektori si neovedomuju, ze aj zvierata konzumuju ine zvierata... a ludia su len vyvynutejsie zvierata, ktore namiesto toho aby sa zbehli na 1 svinu 4-5 ludia a za ziva ju rozthali a zozrali tak ju usmrtia... Najlepsie by bolo keby cely svet bol vegetariani a nevyrabali sa kozene ani podobne veci...

majky
2010-07-06 20:34:46
 
Ľudský jedinec má niekedy sklony k samodeštrukcii. Neviem ako sa to nazýva v psychológii, ale ľudia často robia veci, o ktorých vedia, že ich zabíjajú (drogy, alkohol, násilie). Nespáchajú samovraždu, ale ničia okolitý svet, pritom však chcú zničiť seba. Je to zúfalstvo. Možno ľudstvo ako celok trpí touto samodeštrukciou.
Čo myslíte, že sa robí s uhynutými zvieratami (ktoré zdochnú ešte pred porážkou) Neviem, ale myslím si že to všetko nejde do kafilérky. V malých domácich chovoch sa takéto zviera zlikvidovalo, ale vo veľkochovoch dosť pochybujem. Do určitého času sa asi dá ešte použiť na predaj. Niet sa čo čudovať veď aj v obchodoch kaziace sa mäso prebalia a predajú. Vyhodiť to to by bola strata. A možno mäso zo zdochliny je zdravšie ako to, ktoré je presiaknuté rôznymi látkami vnútorného vylučovania vznikajúcimi pri porážke. Nie som vegetarián a ani to nemám v pláne, ale takto to nemusí fungovať a donedávna ani nefungovalo. Niektoré veci ma aj prekvapili: aktívna krutosť, cirkusy, množstvo zvierat na pokusy, delfíny, ale aj veci o ktorých som vedel, sú horšie, ako som si ich predstavoval.Dobrý dokument, akého sa asi v TV nedočkáme. Inzerentom by sa to nepáčilo.

Jen další Hlupák
2010-06-18 01:23:46
 
Lidi jsou ubožaci a děli se na dvě skupiny - absolutni ztraceni ubožaci bez jakehokoli uvědoměni a ubožaci s uvědomovanim jenž jsou schopni POCHOPIT. Bohužel faktum je, že tento svět je ztracen. Důkazem je například podložené tvrzení že vymření nekterých druhů by znamenalo kompletní kolaps v řetězci a konec - avšak vymření člověka by znamenalo absolutní rozkvět a počátek regenerace země. Dokud člověk nedojde k tomu že musí sám sebe postupně zničit a pak se musí zabít i ten poslední člověk toto všechno kontrolující, tak se nic nezmění, protože ať uděláme cokoli ať budeme vegany, fruitariany, bretheriany a kdo vi co všechno, nikdy nenastane zlepšení protože jsme nedokonalý druh který se jen snaží o falešnou dokonalost a všechny jeho činny jsou formovány jen jeho egem. EGO a nedokonalost člověka způsobilo dnešní situaci ve světě a způsobuje také to že NIKDY nedojde ke zlepšení dokud člověk nevymře nebo ho evoluce neposune úplně jinam. Naštěstí je vesmír tak obrovský a možnosti jiných dimenzí tak nepopsatelně neomezené, že někdě nejspíš je forma existence na úrovni takové, kterou si náš druh nedokáže ani představit.(samozřejmě to bohužel také může být ještě horší). Jděte, jezte maso, kuřte, pijte alkohol, lžete, žárlete, podvádějte lidi, záviďtě, vražděte, okrádejte, znásilňujte, dělejte prostě vše to LIDSKÉ, neboť čím více to budeme dělat tím rychleji zhyneme pod vahou vlastní nedokonalosti a světu bude lépe. A nikdy si neberte do huby věty jako - "jsi jako zvíře" apod.. protože to je hrubá urážka... Důkaz? Zvíře nikdy nespáchá sebevraždu, nikdy nezešílí(pokud ho člověk nedonutí), nikdy neovládne tisíce dalších a nepůjde rozsekat a rozmlátit další tisíce dalších kladivama, sekerama a mečema na kopec(příklad středověké bitvy) nebo nevytvoří masové otroctví a kontrolu pro vlastní moc(příklad náboženství a peněz), nikdy nebude týrat jiné zvířata(kolik člověk vymyslel jen přístrojů na týrání hm? je libo svěrací kazajku nebo skřipec?, zviře nikdy nebude..no však vime...kolik toho proboha je... hmm.. ....Po 3 minutách psaní jsem si uvědomil že stejně nemá tento můj článek smysl protože ubohost a ega lidí co si jej přečtou spustí jen dvě možné věci - kritiku produkovanou egem nebo snahu o pochopení kontrolovanou opět egem(ja jsem ten dobry ja to chapu ja nechci ublizovat apod..) avšak i citem.. A ten kdo toto vše co se tu děje chápe citem si nepotřebuje můj článek ani číst - to znamená že tu je vlastně jen pro kritiky, takže si to užijte, ja se přesunu k lepším činnostem. :) Sbohem Hlupáci. Jen další hlupák... alespoň trochu soucítící..

ja
2010-06-14 18:13:03
 
ľudia nikdy nebudú dobrí na zvieratá, pokiaľ nebudú dobrí jeden na druhého...

TrmaVrma
2010-06-10 11:37:00
 
"Vždy to bolo, vždy aj bude." Fakt? Si si tým istý? Alebo žeby tu smrdel alibizmus? Empatia s inými druhmi sa nedá naordinovať. "Pokým to nemám pod oknom, nemám čo riešiť." Civilizačný humor. Iste iste, každý sám za seba. BONUS: Viete o tom, že významní mágovia/mudrci/proroci (egypstkí, chaldejskí, židovskí,perzskí) boli vegetariáni? FUCK! Prečo asi? (zdroj: Dějiny magie by Richard Cavendish)

: )
2010-06-06 19:44:53
 
Kdo je Michal Kolesár? O.o
http://veggie-parade.cz/foto-video.htm
http://www.youtube.com/watch?v=T-EUMr88cR0&feature=related (7 casti)

Podivejte se


scorsese
2010-05-04 13:07:50
 
No nic, sice se mi ten dokument vůbec nelíbil, ale jdu si usmažit řízek, dám si ho s brambůrkem a s okurkem. Maso jsem jedl doteď, doteď se tyhle nelidskosti děly a dít se budou dál, stejně jako já si svůj řízek s chutí dám, kdy se mi zachce.

zajko30
2010-04-07 08:31:28
 
je to strašne, Boh stvoril človeka na taketo niečo?

Milan
2010-04-02 11:16:29
 
Sorry za diakritiku..

Toto sa mi stalo asi pred 6 rokmi:
Pocas mojho studia na vysokej skole agronomickej bola sucastou predmetu jatocnictvo aj navsteva miestnich "jatiek" raz za tyzden. Musim poznamenat, ze toto je beznou vyukou tohto predmetu a organizuje sa to kazdy semester. Skupina asi 15 studentov (10 chlapcov a 5 dievcat) sme mali za ulohu zakupit si masiarsku vystroj a aktivne sa ucastnit beznej masiarskej rutiny. V priebehu nasledujucich tyzdnov kazdy z nas zabil a "rozobral" niekolko kusov prasiat.

Sam sa povazujem za priatela prirody a mam rad zvierata rovnako ako moji spoluziaci. Ale zistil som sa ze postupnym formovanim myslenia cloveka ho dokazete presvedcit aby urobil veci ktore sa priecia jeho voli.

Dnes jedavam maso asi 1x tyzdenne a snazim sa presvedcit o zbytocnosti nadpriemernej konzumacie masa aj znamich. Ale je velmi tazke bojovat s niecim co je tu desatrocia a propaguje sa to denne.


romy139
2010-03-18 08:31:51
 
Zamestnanci si tam liečia svoje komplexy,čistý sadizmus.
Ja mi z toho na vracanie.Videla som toho veľa,ale toto je vrchol.
Čo sme to za ľudia? Veď sú to živé tvory !
Prečo za toto nie je väzenie ?
PS : neviem,čo odteraz budem jesť...
Neviem,ako to ohodnotiť / z pocitu zážitku dávam "nejhorší".

Motto :" Nerob iným to,čo nechceš aby robili tebe".

Aneta
2010-03-16 21:16:38
 
To je strasny,ja miluji zvirata a tohle co jsem ted videla,me fakt boli..Muzete mi nekdo rict jak tomuhle vsemu zabranit?

Andrea
2010-03-10 17:44:26
 
clovek je ten najvacsi hnus na tomto svete!!! zem existovala aj bez ludi miliony rokov!!! naco sme sem prisli ??? aby sme sa takto chovali??? to asi tazko...

prečo?
2010-03-07 23:49:59
 
Prečo??? Kedy a kto dal človeku právo správať sa takto ku zvieratám? Nechápem, a to som si myslela že kravy zomierajú ranou z pištole do spánku (že vraj rýchla bezbolestná smrť). Po vzhliadnutí tohto filmu si už hovädzie nevložím do úst :((

RBmann
2010-03-06 18:47:38
 
Tak tenhle dokument jsem dlouho prehlizel, ale je to jednoznacne nej co jsem videl. Samozrejme to neni pro kazdyho, protoze ta sunka v tom krasnym obalu, tak nadherne vypada a preci by tomu prasatku nikdo nedelal nic spatnyho (ironie). Na druhou stranu tohle by kazdej mel videt povinne a pak at se rozhodne, zda to bude v tech hypermarketech dal kupovat a podporovat. Lidi, nerikam vam, abyste maso nejedli vubec, ale trochu to omezte, vazne nemusite mit maso denne k obedu i veceri!!!

Michal
2010-03-03 22:37:04
 
doufam ze lidstvo vymre a budou tu zit jen zvirata protoze DO PRDELE TOTO SEM NEVYDEL takovy hnus lidi si nezaslouzi zit nesnasim sam sebe kdyz tohle vydim nesnasim.

Jacobica
2010-03-03 16:52:39
 
Myslím si,že je to naozaj tak ako to v niektorej časti dokumentu bolo spomenuté , ľudia sa k zvieratám chovajú ako nacisti , preukazujú krutými praktikami druhovú nadradenosť. Je samozrejmé,že človek je na oveľa vyššom inteligenčnom stupni , no svojím konaním to nepreukazuje a zámerne a s potešením zvieratám,no čo je horšie aj ľuďom spôsobuje bolesť.To že nedokážu premýšľať takým spôsobom ako my,nemajú k tomu uspôsobené končatiny a konajú prevažne pudovo nás k tomu neoprávňuje,to je ako keby sme to isté robili s ťažko mentálne postihnutým človekom.Nie je to o tom byť vegetariánom,človek aj iné všežravce a mäsožravce mäso potrebujú na zdravý vývin,tak je to zariadené,aby sa počet zvieracích jedincov na zemi mohol regulovať a nepremnožili sa,ale keď má ľudstvo dar myslenia na vyššej úrovni,mohlo by vedieť že svojim konaním im spôsobuje bolesť a zabíjať ich čo najhumánnejšie. Podľa mňa by sa do usmrcovania a chovania zvierat za účelom zabitia či už pre potravu alebo jedlo mal zaviesť istý morálny kódex , aj ked pochybujem že to niečo zmení,pretože je to práve v nás ľudoch a vykoreniť to z nás v túto dobu zdá sa ešte nie je reálne. Skvelý dokument , vrele odporúčam napriek brutálnym výjavom , no o to viac je sugestibilnejší a o to viac sa vám zabýva vo svedomí.

zoe
2010-02-27 17:33:45
 
padaju mi slzy a pytam sa: co mozem urobit? ako im pomoct? (jasne ze som vegeterianka)

Tiana
2010-02-27 09:26:23
 
Snad jen jednu větu k tomu dodat: V tu chvíli kdy lidi trají zvířata, v tu chvíli jsou lidi nejhloupější

stcowy
2010-02-11 09:52:31
 
opravdu sila ale nenito otom prestat jist maso ale prestat bejt nenežranej když pak koukaš kolik je zbytku tak se divim že jsou ešte hladomory lidi

silvo
2010-02-10 16:04:40
 
Treba si uvedomiť že ľudia v 21. storočí si nevážia sami seba, a nie to ešte zvieratá. Naozaj už onedlho nastane ťažká doba, ktorá však bude znamenať akési uzdravenie a osvietenie duchovnej strany človeka.

m0urek
2010-02-09 23:04:02
 
Lidi, jsme hovada. Zasloužíme být smeteni z povrchu zemského.

neox
2010-02-05 15:37:42
 
pro zacatek chci rict ze jsem velkym milovnikem zvirat vseho druhu . vlastne milovnikem prirody jako takove. zvracim kazde rano kdyz jdu do prace a koukam na ty odpadky ktere lidi odhazuji vsude kolem sebe . pravidelne chodim svoje okoli uklizet a upozornuju na to urady ale nikoho to nezajima . lidi jsou holt primitivni stvoreni ktera nici vsechno na co sahnout a dokavad nevymreme tak to tak asi bude na veky .....
tak a ted tedy k tomu dokumentu : ja nejsem vegetarian ! a pravdepodobne se jim ani nestanu.. jde o to ze mi to pripada naprosto prizozene jist maso. nevidim nic spatneho na tom ze zabijeme kravu za ucelem potravy.To ALE NEMA NIC SPOLECNEHO S TIM jakym zpusobem se k zviratum chovame.. to co se deje na farmach a jakym zpusobem se zvirata tyraji a v jakych podminkach jsou chovana tak to je ZVRACENOST! nesnasim tu lidskou nadrazenost se kterou se ke vsemu stavime! jsme primitivni spodina ktera si mysli ze si muzeme delat co chceme protoze jsme schopni vyrobit pocitac a auto.
abych se tu moc nerozepisovala tak mi de pouze o to rict ze to beru tak ze neni nic spatneho na tom zabit kravu pro potravu ale hnusi se mi to za jakym ucelem se zvirata tyraji a k cemu se vetsinou vyuzivaji( ruzne testy a podobne)
nebo mi tu snad nekdo chce trvrdit ze by divoke selmy meli taky prehodnotit svuj jidelnicek a zacit se zivit travou ? pustte si animal program a o brutalitu mate postarano AKORAT PRESNE S TIM ROZDILEM ze se jedna o zabiti z duvodu hladu A TO JE PROSTE PRIRODA s tim nic nenadelate. To ostatni co delaji lide s prirodou nema nic spolecneho.. je to humus!

LukNR
2010-02-03 20:30:21
 
No, tohle asi pekne nektery nalozilo!!! Ale preci jen neco pozitivniho zaznelo... Nase planeta je krasna a vsichni jsme pozemstane!... Nepocitaje tedy mozne infiltrace z vesmiru :)

Mari
2010-02-01 19:11:18
 
Pro SmartK8:
Výstižné, občas přemýšlím nad světem a lidskou úlohou v něm a došla jsem k podobným závěrům. Z hlediska vesmíru jsme my lidé na Zemi jen kultura bakterií v uzavřené Petriho misce, která se nekontrolovatelně množí a nakonec chcípne na vyčerpání zdrojů a své vlastní toxické odpadní produkty. Žádná škoda.

Ale protože jsme to dotáhli tak daleko, že jsme schopni si sami sebe i dopady svého konání uvědomit, měli bychom se podle toho taky chovat. Tzn. zodpovědně, jak už tu někdo psal. Jedině tak možná nedopadneme jak ty bakterie (a všechno živé s námi).

Za těmi stručnými odstavci je spousta dalších myšlenek, které ovšem nedovedu patřičně vyjádřit. Snad si na ně přijdete sami. Na závěr snad jen slova rabiho, kterého se ptali, co je Zákon: "Co sám nerad, nečiň jinému. Vše ostatní je výklad."

Horry
2009-11-15 13:21:01
 
Něco je tam fakt hnus a to pořádný:-((...zabíjení velryb, delfínů a tuleňů (většinou asijskými národy), ale že takové věci jako dostihy, rodeo, corida, corkusy a myslivost je týrání zvířat, je naprostá a kardinální blbost a jen mě to utvrdilo v tom, že tenhle film je jen skrytou propagací vegetariánství..k ničemu jinému neslouží. Je sice fakt, že určité věci by se asi měly dělat jinak, některé vůbec, ale pořád si musíte uvědomovat, že všechno má dvě strany. Tady jsou ukázané extrémní případy. A přirozeností člověka, jako lidské rasy, je jíst maso. Tak to vždycky bylo je a tak to taky bude...to je můj názor. A ze mě teda vegetáriána neudělá ani 5 takových filmů:-(

Ondra
2009-11-19 02:48:21
Nemyslím že dokument přímo nabádá k vegetariánství. Není tam řečeno, že maso je špatné, ale špatné je zabíjet zvířata pro maso ukázanými způsoby. Jenom by mě zajímal tvůj argument, proč je kardinální blbost odsuzovat rodeo, coridu a cirkusy
foos
2009-11-23 23:42:46
ano aj mna by to zaujimalo pretoze zabijanie delfinov a velryb je "brnkacka" oproti cirkusu a rodeu a mimochodom polovanie je v podstate uplne to iste , keby mame more tiez nelovis jelene.... myslim ze mas pravdu s tym extremnym jednostrannym pohladom a rovnako si myslim ze vegetarianstvo je blbost aj ked ho respektujem , ale myslim ze tu ide skor o to ako sa zachadza s tymi zvieratami a to je uz o niecom uplne inom.... byt nasa rasa trochu inteligentnejsia, pochopil by kazdy, ze tu jednoducho nie sme samy a urcite nie sme viac ako priroda a iny "obyvatelia tejto planety" ... hippisacky povedane - tiez chces zdochnut aspon s respektom a s nejakou urovnou... ak si krestan alebo nieco podobne tak plati - nerob inemu co nechces aby robil tebe.... tak by si mal tomu pochopit v trochu inom zmysle si myslim ...
Vegetus
2009-11-13 10:19:11
 
Podobný dokument mne kdysi přivedl k vegetariánství, no a dnes už jsem prakticky veganem. Jsem zdravý, šťastný a hlavně žiju s pocitem, že těmhle bestialitám nepřispívám ani cent.
Víte proč se podobné dokumenty nevysílají v televizi? Protože se to jejich majitelům nehodí do krámu, skoro veškerá média která na nás valí denně reklamy a stupidní seriály ze všech stran, jsou jen výlohou odporného konzumu který bohužel v lidech vyvolává pocit štěstí, pokud si ovšem koupí nějaký výrobek. Není žádným tajemstvím že žijeme ve světě, kde jsou peníze na prvním místě. Snažím se být optimista, a věřím, že příjde doba, kdy si lidé začnou uvědomovat, že nekonečné drancování přírody není trvale udržitelné, a že si tím jen podřezáváme sami pod sebou větev.
Na to ovšem nestačí změny v zákonech nebo systému, musí se od základu změnit lidské myšlení a pohled na sebe samotné a naše místo na téhle zemi. Celý nynější systém se zhroutí jako domeček z karet, a my s ním. Otázka není jestli, ale kdy. Každý by měl dělat to co doopravdy chce, o čem je přesvědčen že je to správné, a ne co mu diktuje televize, noviny, rozhlas, nebo \"zaručeně správné rady lékaře\" o výživě. Miliony vegetariánů po celé zemi jasně dokazují, že se dá šťastně a zdravě žít i bez masa.

Lojzek Pazůr
2009-12-16 11:32:57
Tož já nevím o cěm tu klápete šak bez masa to nende.Já bych bez masa umřél.Šak hlavně žě je ta Prááca!hořší jak néni.
Nameless
2009-11-01 18:43:45
 
Good night human pride!

Eyer
2009-10-30 12:56:15
 
Minca ma 2 strany, a toto je ta druha... ludmi opominana....

good.vibrations6
2009-10-29 22:13:39
 
presne pred rokom som videl Earthlings... veci už nebudú tak ako boli

vegan
2009-10-14 23:42:46
 
člověk co tohle viděl, popřípadě ví o hrůzách páchaných na zvířatech každý den a nepřestal konzumovat věci ze zvířat - takový člověk nemá srdce! (a jen nezvdělanec může tvrdit, jak je maso důležitý a podobný blbosti)

GO VEGAN !

Husty
2009-10-03 17:21:10
 
go vegetarian .)

Jarmila
2009-08-31 01:50:16
 
Jo,dá se podepsat petice na světovou ochranu práv zvířat:http://spolecnostprozvirata.cz/

Armitage
2009-08-08 08:06:50
 
http://www.titulky.com/Earthlings-91395.htm

mata
2009-08-07 14:02:23
 
nemam slov je mi to luto ale ja zato nemozem nestanem sa zato vegetarianom ani ochrancom ale budem sa snazit odhovarat ludi od tychto veci

bullitt
2009-07-27 11:41:34
 
muzete nekdo poslat tytulky k filmu v *.srt nebo *.txt fomatu, diky moc!

IG
2009-07-17 01:11:22
 
Jeden z velkých problémů je, že je člověk docela dost nechutně přemnožen coby druh. Není řešení namísto zvířat či plodů píchat si do žil nutriční řady a vitamíny. Chodí to tak od počátku života na naší planetě. Býložravec chroustá trávu a v tom ho některá šelma udusí a sežere. Udržuje se tak rovnováha. Kdyby byl každý býložravec, dřív než bychom se ušlapali k smrti by nastala "doba kamenná" bez jakékoliv zeleně. Člověk je všežravec, maso tělo potřebuje rozhodně ne ale k snídani, obědu i večeři a občas nějakou tu šunku k svačině. Největšími vládci světa jsou peníze, které nás všechny zotročují, brzdí ve vývoji a dělají z lidí zrůdy dychtící jen po vlastním zisku. Pokud nenastane revoluce v myšlení lidí... Proč jsou zoo, proč cirkusy nebo další...? Pro peníze. Co dává cenu kožešinám? Je jich málo pro každého = vidina že jsem lepší než druhý a mám na to = peníze. O penězích je spousta videí, nač rozepisovat. Otázka je proč kurva takto nešetrně zacházet se zvířaty. Důvod pro nezájem o co nejméně bolestné a rychlé metody jsou zase jen peníze. Můžu pokračovat do nekonečna. Snad je to u nás se zemědělstvím trochu jiné než v uváděné Americe, Číně nebo jiných. Mělo by se vrátit zemědělství zpět na farmy každého jednotlivce, rodiny či menšího seskupení lidí. Velkochovy zrušit. Snad by ubylo alespoň vyžraných amíků požírající každý den cosi z fast foodů, což dělá obrovskou poptávku po mase a prostě dodavatel nemůže jinak než, mačkat masy zvířat na malém místě. Proč to dělá? Pro peníze. A fast foody tomu přejí a důvod zase jen peníze. Jak je možné, že my obyčejní lidé, kteří problematiku odsuzují, dokáží si představit, jak by to mělo na světě chodit, raději přemýšlí, jak udělat přátelům radost než by vymýšlel zbraň, aby zabil druhého a tak dál... nízká vzdělanost a chamtivost, kterou v nás peníze vyvolávají. Je na čase nebo snad jednou tuto peníze skončí. Co si bez nich počneme? Tak asi rok nebudeme dělat vůbec nic. Po roce nudy a čase, kdy nám výhradně radovánky začnou lézt krkem, začneme tvořit, budeme víc poznávat jeden druhého, začneme si uvědomovat jiné priority než vydělat co nejvíc peněz a snad se tak lépe a rychleji naučíme žít v harmonii... Pravidla by ovšem zůstala, nenastal by chaos. Vývoj ani nic podobného by se přece nezastavilo. Kdyby se zrodil nápad, že takový přístroj nám udělá to nebo tohle, klidně bych šel pomáhat z kutáním kamene nebo bych vařil lektvar, proč ne, když by se u toho každý vystřídal ať to není robotická práce, důležitý je výtvor. Kdo si něco sám vyrobil, má z toho většinou větší radost, než když by si to prostě jen koupil. Peníze jsou choroba lidstva a člověk je za ně schopen naprosto čehokoliv...

Někdo se dole zmiňoval o bohu a reinkarnaci. Náboženství z toho vynechte. Od samého počátku jeho vzniku jde pouze o moc, peníze a touha manipulovat s lidmi. Co desátky, inkvizice, zmocnění se majetku a upalování nepohodlných lidí - čarodějnic, co zohavování genitálií žen a mužů, co svaté války, desátky (peníze), omezování - gayové, lesbičky - nestvořil je bůh náhodou takové? Tak proč zakazovat jejich lásku (to se furt děje a dělo), to nedělej, to nesmíš, proboha jen to ne že? - co přerušení těhotenství znásilněné ženy, to tak bůh chtěl, aby prožila muka, a dítě, které v sobě nosí, je taky boží dítě ne? Tamto nesmíš taky a to nedělej už vůbec jinak skončíš a budeš se na věky věků smažit v pekle. Bůh je nebo není a pokud je, žádné náboženství ani populární křesťanství, coby plagiát barbarských náboženství, vám nemůže dát pravdu a vyobrazit to je on. Ukazuje jen, jak je krutý, jak kálí na lidi v chudých zemích, kde vládne hlad. Přece miluje každého. Miluje tak vrahy, vědce, plavce či biology, každého stejně. A pokud netušil, že stvořil vraha, pak není ani dokonalý ani chytrý. Je to velmi chytrá cesta, jak si podmanit myšlení člověka, všechno se dá odůvodnit jako vůle boží a ve strachu (co vraždy ve jménu Krista), že zemřeš či skončíš v pekle je a byl nejlepší nástroj na poslušnost, tedy zotročení.

Hanča
2009-07-14 00:26:23
 
Chování lidí ke zvířatům je fakt neprosto šílené! Já jsem byla několik let vegetarián a nyní jsem vegan (nejím maso, vejce, mléko ani nenosím mrtvoly jako oblečení a nepoužívám je jako kosmetiku).
Někteří lidi tu psali, že proti tomuhle nemůžeme nic udělat, nebo dokonce že to není úplně špatné, že je to normální. Prý že se ta zvířata už narodila jako určená k našim potřebám, tedy pro jídlo. Ale my tomu můžeme zabránit! nebude to sice dnes, tento měsíc nebo rok. Ale jednou se to povede. Chce to jen přestat zneužívat zvířata. Já jsem to udělala a nejsem sama. Lidí co se rozhodli s těmihle hrůzami skončit je čím dál tím víc. Tvrdit, že se nějaké zvíře narodilo jako určené na jídlo, je pro mě stejné jako když se dříve považovalo za normální, že se někteří lidé prostě narodily jako otroci. A to přece není v pořádku! Zkuste si představit místo těch zvířat lidi. Ne jen tak nějaké, představte si sebe, své přátele a rodinu. Jak by vám bylo? Mysleli byste si, že to je normální?
Taky se tu objevily názory toho typu, že rostliny taky cítí bolest a že bysme tedy asi měli zemřít hlady. I několik lidí mi do očí tvrdilo, že kvůli veganům zemře mnohem víc rostlinek než kvůli konvenčně se stravujícím lidem. Člověk co si tohle myslí, buďto neví z kama maso pochází, nebo je takový totální magor, že si neuvědomuje, že zvířata, z kterých maso pochází, jedí právě rostlinky. Pro kuřecí řízek určitě zemřelo mnohem víc rostlinek než pro seitan, nebo jiné veganské "maso". Je vám líto rostlin? Přestaňte jíst mrtvoly!


Tomas
2009-07-06 21:35:23
 
Stydím se za to, že jsem člověk. Po tomhle dokumentu se na každé zvíře musím dívat s pocitem viny.

Jarmila
2009-08-31 01:48:00
Vy je takhle přece nezabíjíte....Možná kupujete maso,chodíte do cirkusu,nebo do Zoo.Já bohužel taky...sice sama jsem se už před sedmi lety stala vegetariánkou,ale dcera a přítel maso jí.Takže se kupuje a já ho musím připravovat..dÁ SE TŘEBA PODEPSAT PETICE NA SVĚTOVOU OCHRANU ZVÍŘECÍCH PRÁV:http://spolecnostprozvirata.cz/
petr
2009-07-05 18:43:10
 
Smutný snímek co k tomu dodat jím maso jednou tydne uzeniny nejím vůbec ale asi jse stanu vegetarianem

styx
2009-07-05 17:01:53
 
snazila jsem se byt vegetarianem uz driv, ale az tento dokument ve mne vyvolal tak neuveritelne silny odpor k masu, ze bych ho nemohla jist, ani kdybych chtela..

ne, tenhle film neni o moc jiny, nez ostatni podobne filmy s danou tematikou, ale vybil mi z hlavy moji vizi masa na taliri jako jidla. uz v tom nevidim pokrm, ale kus tela. videt reznictvi mi prijde naprosto hnusne, jedna mrtvola vedle druhe, kusy krvavych a rozrezanych tel na sobe, jaktoze jsem to driv nevidela?

prala bych si, aby tenhle film videl kazdy, kdo ji maso bez vycitek, kdo si kupuje domaci mazlicky bez pocitu zodpovednosti a kdo utraci sumy za kozene vyrobky..

neverim, ze je tolik lidi bez soucitu.

Martin
2009-06-12 13:13:52
 
Jsem sice chlap, ale ten film mě rozbrečel. Ani ne tak pro tu surovost nebo krutost, ta mě spíš naštvala, ale spíš kvůli tomu, jak se lidé ve svém životě chovají nezodpovědně. Nejde jenom o týrání zvířat, ale o celý přístup k životu. Jakoby to byla jedna velká nemyslící masa, které je jedno co svým konáním způsobuje. Jakoby hlavní věcí bylo mít pohodlný život a moc nepřemýšlet, bez ohledu na to, za jakou cenu a jestli se toho dosáhne násilím nebo necitelností. To je lidské sobectví, které mě na nás děsí.


Johnny_Cmoud
2009-09-04 00:22:31
Vidět, žes ten film pohltil, souhlasím
KOLIK004
2009-06-04 21:23:29
 
ty kokos..mas pravdu netreba zatvarat oci pred skutocnostou je v p..proste..ked si predstavim že jeme praženicu alebo neco s vajka a pritom je to so sliepky..kks a este aj nasilu aby rychlo bolo a keš..proste riadne strasne..ale dajte si to tak že sme ludia..a musime sa niečim živit sice robime niektore veci zbitocne..ale nemožme nikomu zabranovat..lebo je wolny..to je ten problem..je to strašne tyrat tie zvierata..zato že nemaju taky rozum ako my..tak ich nemusime zabijat ludia hlavu hore..a breberte sa peniaze nejsu všetko..a uvedomte si že zvierata su vzacne tvori ktore si musime važiť...

trewq
2009-05-30 21:22:10
 
budu vegosh, zabehnu do tesca, co tu mame: cesnek z ciny, kren z ciny, geneticky modifikovanou soju, ktera je ve vsem.. do haje, asi dobrovolne pojdu hlady.

danny
2009-05-23 12:25:57
 
toto bol najstrasnejsi dokument aky som kedy videl...nemali by sme zatvarat oci pred skutocnostou...

richard qwiff
2009-05-23 05:51:31
 
Nedokoukal jsem se. Díky za překlad. Nevezmu už do úst slovo human, pouze mne to od nich oddaluje. Nedokázal jsem se dívat až do konce protože moje smrt bude humánnější a těším se na ni.

IPeterI
2009-05-15 00:04:29
 
Sme si rovní. NA všetkých dopadá dážď rovnako. Ak nebudeme brániť prírodu my, bude sa príroda brániť sama! MY sme zodpovedný za globálne otepľovanie, vyhynutie druhov, miznutie ľadovca a lesov.
Ja som svoj postoj zmenil. Som vegán a nebudme jesť nič od živočícha, ktorý prežil podobné utrpenie. Zvieratá cítia rovnako, ako my. Treba si to uvedomiť. Musíme si uvedomiť našu absolútnu závislosť od ich života. Keby sme vyhynuli my, tak by si triedy v potravinovom reťazci žili spokojne ďalej, ale keby vyhynuli zvieratá alebo rastliny pod nami, tak by už nebolo nič, ani nás...

Aeikon
2009-05-14 00:58:21
 
Dokument je pravdivý, ale chce to jedno upozornění!!!

kupujte české výrobky český skot a české mléko... zajděte si na prohlídku do blízkého kravína... naše krávy mají velké výběhy, vždyť když jedu krajinou autem, nebo vlakem vídám na velkých loukách spokojené krávy...

žádná zvěrstva která jsou vidět v dokumentu, ten je natočen především pro asijce a američany... pro nás je pouze alarmující v tom, že nemáme nakupovat ten sajrajt který je z těchto zemí dovážen...

viděl jsem jak to vypadá v našich chovech a zcela nepokrytě mohu říct že se to diametrálně liší od toho co ukazují v tomto dokumentu... tím nepopírám co tam je ukázáno... jen tvrdím, že u nás je to o něčem jiném...


mimochodem otázka nakonec... proč si myslíte, že jsou naše výrobky dražší? krom toho že máme nižší dotace:)

kochanski
2009-11-13 11:58:57
Skutečně?
http://realita.tv/cs/na-praseci-farme
http://realita.tv/cs/teleci-na-samote-v-obdobi-mlezivovem

Ty krávy, co vídáte, je necelé procento všech zvířat, tak si zkuste představit, kolik jich je namačkáno v halách továrního typu.. Nehledě na to, že jatka na louce rozhodně neprobíhají. Probíhají pásovou formou před zraky dalších zvířat, ne nepodobně jako v dokumentu.
Kuba
2009-05-08 23:23:55
 
Toto byl opravdu desivy dokument. Aclokiv by nekdo mohl namitnout, ze je misty zpracovan az melodramaticky, jako napriklad hudba, a hlas, stejne to v zadnem pripade nemeni nic na faktu, ze toto je kruta realita, zde ukazana v jedne z nejhorsich podob. Uz jsem v drivejsku videl nejake zabery z odchytu tulenu, a jejich naslednemu muceni, ale musim rici, ze me tento dokument velice zasahl.
Mozna, ze nejde jen o to, stat se vegetarianem, chapu, ze v prirode prezivaji jen ti nejsilnejsi, a v modernim svete ti nejchytrejsi, coz je lidska rasa. Ale stale : Pokud existuje temer bezbolestne a rychle postupy, jak zvire uspat, vlada a veskere mocne korporace musi vynalozit veskere usili a potrebne penize, aby se podle toho take jednalo. Ja osobne bych si klidne za maso priplatit dvojnasobek, a jedl ho dvakrat mene, kdyz budu vedet, ze zvire predtim netrpelo. Takze je mi spatne z lidi, kteri se tim v dokumentu dokonce bavi, ubit sele, ci psa. Osobne bych je rad videl, aby je nekdo take mucil, a necitil bych se provinile divat se jim pritom do oci. Jak se kaze : Necim druhemu to, co nechces, aby on cinil tobe, a tady se nehraje na zadnou hiearchii ve smyslu, clovek je vic nez zvire. Clovek se chova casto hur, nez zvire. Toto mi opravdu pripomina zabery z holokaustu. akorar jsou obetmi zvirata. sakra, zijeme v 21.stoleti, jak je toto v dobe multimedializace vubec mozne???
Takze jestli osobne uvidim v budoucnu nekoho, jak jen treba mrska psa, asi toho dotacneho bez ohledu na situaci take zmrskam.
Jeste chci podoknout posledni vec: tady k predesle poznamce. Ten clovek, ktery to psal, se evidentne velmi na tomto svete trapi, a je mi ho lito. Tak ho zadam, aby se radeji pokusil v jakekoliv forme proti necemu tak hroznemu bojovat, i kdyz si treba mysli, ze je to zbytecne. Dekuji

mindwarp.cz
2009-04-13 16:42:23
 
Tak tohle video je něco strašného. Koukat se do očí trpící umírající bytosti je nejhorší, co jsem kdy viděl. Tento svět je strašné místo a když si pomyslím, že mě stejné utrpení čeká také, připadám si úplně bezradný. Bolest a utrpení necítí jen zvířata, ale i rostliny. Pokud by člověk neměl způsobovat utrpení jiným tvorům, zemřel by hlady. Utrpení na tomto světě tedy bude existovat vždy. Co to je za svět? Všechno dobré musí být vyváženo něčím zlým, tomu se říká ta rovnováha? Že jako zabíjet, ale jenom občas a jenom nějakým způsobem. Když lev zaživa rozsápe zebru, je to prostě příroda, nechme toho lva být, je to přirozené. Jsem z tohohle celého světa úplně zhnusen, celé je to nějaký zvrácený test, nejlépe to celé odbouchnout, ať si to On nebo Oni testují na jiných bytostech. Bůh je prý milosrdný...jasně, proto tady všichni a všechno trpí, všechny a všechno čeká to samé. Paráda. Nechci mít děti, nechci přivést dalšího tvorečka na svět, který je krutý a kde jednou krutě zemře bolestivou smrtí.

Dokument jsem vypnul po 10ti minutách, mě to stačilo, asi jsem slaboch, nevím. Víte, ta scéna kde kamera zabírá pohled do očí bolestivě umírajícího psa, který už se klepe z posledního a je vidět, že strašně trpí...nechci, aby tenhle pohled já nebo kdokoliv jiný musel vidět. Prostě je to strašný svět. Tím, že přestaneme zabíjet zvířata a jíst jejich maso, se žádný problém nevyřeší. Smrt tu bude stále, utrpení také a jak jsem psal výše, člověk nemůže nikdy zcela, aniž by sám zaniknul, přestat ubližovat jiným bytostem. Kristus to řekl jasně (nevím přesně):"Jezte moje tělo a pijte mojí krev", protože tak to je. Nám nezbývá nic jiného. A takový svět já nemůžu akceptovat. Horší je, že pokud existuje reinkarnace, je velmi pravděpodobné, že se sem znovu vrátím a narodím se třeba jako nižší forma. Děsivá představa. Nikdy nepřestanu přemýšlet nad tím, kdo a proč tohle udělal, kde teď je a co je to zač, proč nás testuje, zda je tohle test. Pravděpodobně je to test, protože neznáme pravidla, je nám po narození předložena představa, že máme naprostou svobodu rozhodování a konání. Většinou, v západním světě, rodiče malým dětem neukazují záběry mrtvol nebo utrpení při umírání a neřeknou jim: "takhle dopadneš také, začni se s tím smiřovat". Ale nejspíš je to tak, že tenhle svět musí fungovat na principech rovnováhy. Někdo musí trpět a být násilně ukončen, aby jiný mohl žít a mít se fajn. To jsou ta pravidla. A jinak to asi slouží k pěstování nějakých nebeských bytostí. Zhodnotí se vám po smrti, co jste udělali dobrého a co zlého. Z toho se vypočítá, co s vámi dál. Nikdo přesně neví, jak se přesně během života tomu poslednímu soudu zavděčit. Předpokládám, že dělí skutky na 0 a 1, tedy špatně a dobře. Jediné, co můžu dělat, je snažit se konat dobro, ale to je asi tak všechno, stejně nevím, jak to pak skončí. Určitě mám ale jasno v tom, že bych udělal cokoliv, jen abych se na tenhle svět nemusel už nikdy vrátit v žádné formě.

SmartK8
2009-04-11 21:45:22
 
Tohle je prostě realita! Nemám ráda trpící živé tvory, ale chápu, že je to prostě zákon přírody. Pochopím kritiku zbytečného trápení zvířat, ale ne kritiku usmrcení. Jenom je tu pár připomínek k filmu i obecně k lidské jinosti, které bych chtěla zmínit.

1) za dobu existence života na Zemi zahynulo nepředstavitelné množství zvířat (absurdní nepoměr k tomu co zabili lidé), byla mrzačena a zabíjena bez lítosti bez přispění lidí a nebyl zde komu by to vadilo, bez nás by to prostě jenom pokračovalo, je to náš výmysl, že je to špatně (ostatně jako i pojmy dobře nebo špatně)

2) tyto zvířata jsou chována pro jídlo a obecně náš prospěch, je to naše právo, ne ve smyslu práva jak ho známe, ale ve smyslu práva reality: "Co se děje, je to co se smí dít" - není zde místo pro morálku, tu vymysleli lidé a funguje pouze na nás a pro nás, nejsme vrchol evoluce, evoluce stále pokračuje a všechna zvířata jsou na stejné úrovni jako my (protože přežili), tedy i do jisté míry konkurence, takže si vzpomeňte, ke kterému druhu patříte (ten který byl loven milony let, bez soucitu predátorů)

3) film silně antropomorfizuje zvířata, navíc jde o pokrytectví vůči rostlinám, kvůli lidskému rozdělení, že pouze zvířata trpí, přitom například vůně pokáceného dřeva nebo natrhaných květin je chemický signál bolesti a ohrožení, jenže něco se jíst musí, ale podle téhle logiky je prostě subjektivní, vybrat pouze určitou skupinu organismů, které se smí jíst

4) realita není krutá, to jenom většina lidí nejsou ochotni (někteří ani schopni) akceptovat její průběh a jejich sebestřednost v nich vyvolává pocit, že my víme co se smí a co ne, a zabíjení zvířat považují za špatné, což je prostě jenom názor, ne universální pravda

5) plus osobně si myslím, že melancholická hudba a smutný hlas ve filmu se prostě snaží tuto pravdu prosadit (neobjektivně) jako universální a změnit poměr ve společnosti ve svůj prospěch, objektivně je jedno co tu děláme na téhle planetě, můžeme jí zničit, vše zabít a nikoho to nebude zajímat, jde pouze o nás, pokud zabijeme všechna zvířata a rostliny, zemřeme s velkou pravděpodobností i my, ale to je naše subjektivní starost a nemá nic společného se soucitem ke zvířatům nebo rostlinám, je to prostě realistická sobeckost a tak to je a bude dokud budeme podřízeni biologickému imperativu.

Btw. co se týče kastrace bez anestetik, ono to není vše tak černobílé:
http://tinyurl.com/cpxvs2

Boris
2009-03-26 04:26:05
 
nedokazal som to dopozerat..... ale message je jasna.
Neviem ani co dodat. Momentalne som len plny hnevu, znechutenia a bezradnosti. Spomenul som si na starych rodicov ked oni chovali domace zvierata, tak sa pravidelne starali o cistotu, tyranie v ziadnom pripade neexistovalo skor naopak babka obcas aj svine pohladila a prihovorila sa im... Proste aspon sa o tie zvierata starali s akymsi respektom za to, ze im nakoniec poskytli obzivu. Aj usmrtenie bolo rychle a bez trapenia. Co predvadza tento film je monstrozne, zvratene, chore, nepochopitelne spravanie sa cloveka voci zvieratu. KTO PRE BOHA TO SME ?????

Tomas
2009-03-25 18:29:26
 
otřesné, ale je jenom dobře, že něco takového někdo natočil a zveřejnil...
A ať už na mě nikdo nechodí s tím, jaké hrůzy byly v koncentračních táborech, tohle je mnohem horší! Nemůžu tvrdit, že fyzickým zacházením, ale proto že tohle většina populace povoluje a je to legální!

HCLivess
2009-03-20 19:03:10
 
Nechci Vám to tu kazit, ale CO JSTE SI KURVA MYSLELI?

zhong
2009-10-31 00:14:16
Presne ako napísal HCLivess, "Čo ste si kurva mysleli?!"Všetci ste tu naplakali vedro slzičiek ako keby vám bolo predstavené to najväčšie tajomstvo.
V prírode platí jeden hlavný zákon a to je zákon silnejšieho, riadime sa ním nielen my, ale aj ostatné zvieraté.
Damien
2009-03-15 22:08:34
 
Po shlédnutí tohoto dokomentu mě napadá pouze jedna věc...Doufám, že nám celý život nelhali a že po smrti opravdu existuje peklo...V této době sice skončíme v pekle všichni, ale snad né všichni budeme mít stejný trest.

Denissa
2009-03-15 19:27:21
 
Panebože,tak to je strašné..to by se mělo odvisílat v televizi aby každý viděl jak to doopravdy všechno je..

IrsuhiNo
2009-03-15 15:40:45
 
každým komentářem si tu na něco hrajete, každý dokáže mluvit ale nikdo nic nedělá. jako kdybystetu nic nenapsali, sebrali zte se někdy a šli sbírat odpadky do lesa? podnikli ste něco na nápravu? informovali ste se aspon? ne. jenom se tváříte šokovaně jako většina lidstva a povídáte si o tom. jste lidi, ne lidský bytosti..

tento komentář nemá za cíl vyvolat jakoukoli agresi, nekomentujte ho, jen si z něj prosím vemte ponaučení..

ja
2009-03-13 11:20:22
 
Co napsat! Matka pridoda nam to vrati i s uroky. Ten den teprav lidstvo pozna jak jsme byli kruti! Ale sposuty lidi si to nepripousti a asi nevi jak je zachazeno s nemou tvari! Slusnost se vytratila mezi lidma tak se nedivim ,ze zviratama je tak zachazeno. Nejhori je na tom to ze stim nejde nic udelat.

Enthony
2009-03-13 00:20:59
 
Po shlédnutí tohoto videa jsem popravdě neměl slov, leč něco sem musím napsat.. Člověk jak toto video zobrazuje, není tvor hodný žít na této planetě, jsme pro život zde taky taková zákeřná bakterie.. Tudíž je nadmíru jasné, že za chvíli bude prostě muset všechno skončit... Člověku jako jedinci sice IQ možná malými krůčky povýrůstá, ale to nemění fakt, že nejsme schopni v harmonii žít na naší planetě v souladu tak, aby jsme měli nějaké lepší vyhlídky do budoucna... Nejhorší je, že i když spoustu lidí možná toto video inspiruje, možná se zamyslí, stanou se vegetariány, ochránci zvířat apod., nic se nezmění... Lidí je moc a místa na zemi málo. Chybou je, že toto video není v hlavním vysílacím čase, i když nevěřím tomu, že by se něco změnilo... Opomněl jsem, ale fakt, že některé záběry i ve mě vyvolávaly dost nepříjemné pocity a nejsem si jistý, zda by všichni diváci vydrželi hledět na film od začátku do konce... Nevěřím ani tomu, že by se lidstvo informované o těchto zvěrstvech(spíše nazvat lidskostech) nějak napravilo, lidé jsou bezohledná a bezcitná stvoření vraždící pro zábavu, z povinnosti, nebo z pocitu nadřazenosti. Já osobně jsem měl vždy kladný vztah ke zvířatům, nemohl bych dělat takovouto práci a upřímně řečeno nechápu lidi, kteří můžou... Přeji hodně úspěchů bojovníkům za práva zvířat i když stejně asi nic s tímto zlem nenadělají. Teď už mi zbývá jenom říct, nestřaště děti peklem, v pekle už žijeme a sami si tu peklo vytváříme. No snad lidi nikdy nevkročí do vesmíru a nikdy neobjeví nový život, protože nakonec postupně zotročíme všechno živé a následně sežereme.....

re
2009-03-10 21:31:27
 
clovek je nejodpornejsi zruda jaka kdy vznikla

redo
2009-09-25 14:32:13
Zvlášť, když píše takovéhle nemocné komentáře. Mám jít okamžitě spáchat sebevraždu? Trochu lásky k lidem by určitě neškodilo.
Krekra
2009-03-10 13:48:54
 
Tento dokument som videla už asi pred tromi mesiacmi a celý som ho preplakala. Som už 8 rokov vegetariánka a to hlavne kvôli tomu, že som už ako malá robila v Slobode zvierat a videla som veľa videí podobných, ktoré má zasiahli až natoľko, že som jednoducho nemohla ďalej jesť mäso. No tento dokument je tým najhorším a najdrastickejším, aký kedy natočili.
Na svojej stránke: http://klikni.mypage.cz/ mám článok, v ktorom sa zaoberám prečo je náš vzťah k ostatným zvieratám taký, aký je a kde to všetko má svoje korene. Článok sa volá Historický prehľad formovania nášho vzťahu k zvieratám, tak ak si kladiete otázky prečo niekedy konáme a správame sa voči zvieratám ako k predmetom bez práva na život, prečítajte si ho.

pppap
2009-03-09 19:46:35
 
lomi vidíš to trochu čiernobiele, nemusíš hneď všetkých "Homo Sapiens" hádzať do jedného vreca.

lomi
2009-03-08 03:39:32
 
Tu je konečne vidieť na akej "vysokej úrovni" je Homo sapiens (človek "rozumný"), tzv. koruna tvorstva. Jediné čím skutočne je, tak sebeckým, bezcitným, zvrhlým živočíchom, čo si nevidí ani na špičku nosa a ktorý si ani nezaslúži žiť na tejto planéte. Prístup a úcta k životu je len prázdnym pojmom a človek je pre svoju chamtivosť, pažravosť a zisk ochotný vraždiť bez mihnutia oka a ohľadu na následky. Hanbím sa za to, že patrím k tejto tzv. Bohom vyvolenej skupine, lebo to čo dokáže človek v mene zachovania života, to nedokáže žiaden iný tvor na tomto svete.

alex
2009-03-05 21:49:26
 
som šokovaný a zhrozený,kde sa podela úcta k životu?

Milan
2009-03-05 20:40:25
 
Nejíst maso není velký problém. Existují celé civilizace, které jedí maso pouze výjimečně, například mnoho chudých v Indii jej okusí pouze za velikých svátků nebo na vlastní svatbě. Naproti tomu v severních průmyslových zemích se spotřeba masa stále zvyšuje - na jednu osobu a den v USA připadná průměrně 180 g masa! Sám jsem se masa nedotkl již 35 let. Udělal jsem tehdy pokus: jedl jsem týden jenom maso a téměř jsem se zhroutil, pak jsem za další týden držel půst 18 dní a do posledního dne jsem se cítil plný sil. To mě zcela přesvědčilo.

meiko
2009-03-03 00:10:40
 
nevim asi nejde nejist maso, ale alespon to minimalizovat...nevím jestli to tělo potřebuje.. asi ano... aspon jednou za tech 10 dní..ja nevím co si mám myslet..tak aby člověk žil v souladu...je to hodně těžko říct...

Prothiaden
2009-02-25 14:09:42
 
Masem diabetes nevzniká, mrtvice taky ne.

mm
2009-02-19 23:50:55
 
pozrite si: http://www.goveg.cz/otevrioci/index.jsp

Agent Q
2009-02-18 15:35:27
 
Co sem viděl tenhle film tak sem hrubě proti stravování se masem..masa sem se nedotkl asi tak už dva týdny. Mam ale nak chuť proti temhle obchodnikum se smrti bojovat..ale jak ?

good.vibrations6@gmail.com
2009-02-04 15:33:04
 
myšlienku vegetariánstva som mal dlhšie v hlave, toto bol ten "final push" k vegetariánstvu... ale musím priznať, že tak raz za 10 dní si nejaké kuracie prsia stále dám :-(

Sergio
2009-01-29 23:30:22
 
Jasne video si stiahni ztohoto linku http://video.google.com/videoplay?docid=6361872964130308142

diablov zub
2009-01-28 19:14:21
 
pozrel som si toto video cez google.moze mi niekto poradit, ako ho stiahnut za ucelom ukazania inym ludom? dakujem za radu..

prdlořeznice
2009-01-25 22:09:44
 
Toto byl pro mě ten nejzásadnější, nejpůsobivější a nejdůležitější dokument, který jsem viděla v celém mém životě. Místy doslova bolelo dívat se na ta zvěrstva, které člověk dělá, a hluboce jsem se styděla, že jsem člověk. Strašně bych chtěla, aby se vysílal v televizi v hlavní vysílací čas…

SmartK8
2010-06-14 23:33:21
prdlořeznice: Nepleť si realitu s bolestí. Totiž jedno a totéž jsou. Doporučuji TED.com jako vyvážení téhle směsky propagandy a bolístkismu. Pak ti dojde, že lidé jsou nejužasnější plus i mínus téhle planety (hodnoceno námi, tedy subjektivní). Nechala ses nachytat citově zabarveným názorem, který tě má směřovat tam kam má tendenci. Uvědom si, že pouze pokud existuje objektivní pravda, potom je nelogické se stydět. Nicméně je jasně prokázáno, že objektivita neexistuje. Jsi pokrytecká (i když veskrze lidky pochopitelná) pokud tě pohled na rozbitou hlavou tulenního mláděte uráží a vzbuzuje v tobě antipatie vůči naší realitě. Tohle video bylo mířeno na tvojí cílovou skupinu. Člověk totiž bohužel nemá dar absorbovat rozsáhlost života na téhle planetě, ale ve skutečnosti má pořád tendenci se povyšovat nad přírodu (tedy běh událostí). Má pocit, že může ovlivňovat i byť jen základní běhy života. Přitom pouze kopíruje běžné vzory chování a lze ho lehce směřovat ke svým vlastním cílům. Vysvětlení je jednoduché. Je to proto, že tu neexistuje jiný tvor, který by korigoval tento pocit. Nejsou dána žádná pravidla, jak má čas ubíhat a co se má dít. Devadesát procent všech druhů zvířat a rostlin, které vyhynuly, nejsou důsledkem působení lidí ale přírody. My jsme součástí přírody. A žádný beton a genetické modifikace to nezmění. Větší část našeho vývoje jsou vlivem fyzikální reality kolem nás. Ta nezná slitování. Pouze my sami hodnotíme sebe a jsme negativně kritičtí, protože se ve výsledku stále bojíme bohů, kteří nás budou hypoteticky trestat. Jenže žádní tu nejsou a budoucnost je nepopsaný list. Teprve až dojdeme posledního dne, pak možno soudit.
Ondra
2009-01-03 19:55:01
 
Od půlky filmu jsem si říkal: "Žereš maso, tak to teď za trest dokoukáš". Opravdu silný dokument, který vám hne žlučí

mm
2008-12-27 22:26:13
 
Zaujímalo by ma koľko ľudí po pozretí tohto filmu začnú riešiť tento problém vegetariánstvom ?