Autor: TalismanicIdols
Titulky: České, Turzin Ke stažení
Délka: 2h 6m
Hodnocení: 77%

Dokument začíná, jak by se dalo předpokládat ze slova "esoteric" fenoménem 2012, pokračuje vysvětlením z hlediska historických kalendářů a dává dobrý úvod do historických spolků Svobodných zednářů, Iluminati a dalších, které můžeme zaznamenat ještě dnes.

Následně ale odbočuje z tajemné atmosféry konspirací a začíná se věnovat symbolům, na který je prakticky celý film zaměřený. Symboly totiž předurčují a ovlivňují vnímání lidí. Navíc dle dokumentu mají určitou moc na běh věcí. Načasování okamžiků začátku války v Iráku, které se shoduje s přesným časem jarní rovnodennosti. Je toto jen náhoda? A proč by ladil čas útoku s pohanským svátkem?

Dále se zaměříme na plán redukce lidstva, který je zmíněn na několika místech a je podložen normami OSN.

Zajímavé podněty k zamyšlení pokračují až do konce a po zkončení je člověk opět zmatený, jak se ve světě zachovat a jak stávající stav změnit. Narozdíl od projektu Zeitgeist, který tvrdí, že systém se o všechno postará, Esoteric Agenda říká: "Veď a uč vést". Osamostatni se, nekopíruj nás ani nikoho jiného, vybírej si pouze to nejlepší a uč to i ostatní.

Komentáře k filmu
vita
2010-07-22 00:14:53
 
jako dokument ve smyslu formy to opravdu stojí za starou bačkoru:) některé myšlenky jsou ovšem zajímavé, ale rozhodně bych je neoznačoval za pravdivé, jak jsem tady četl. Abych se pokoušel ověřit všechny věci, o kterých se autor zmiňuje, na to opravdu nemám dostatečně široký přehled(kromě toho, že by to zabralo spoustu času a to já jsem zas línej:)).
Ještě takové trošku přirovnání na závěr:)
Když se člověk dozví symptomy některé nemoci, tak si je jistý, že tou nemocí trpí (neberte doslova)a podobně bych to viděl i u tohoto dokumentu(jasné příznaky nástupu sddsdnového světového pořádku a nebo třeba jenom rýma):D dobrou noc a noční můry všem:)

Kornel Kori
2010-06-29 16:00:25
 
Vyborny a jasny dokument /ako pre koho, pretoze je na nas ako sme sa do teraz vzdelavali a hladali poznanie/ pre tych, co su otvoreni poznaniu a prechodu do inej doby ... Ti co vedia, pochopia co pisem a co bolo povedane v dokumente, ti co nevedia, resp. nechcu vediet, pravdepodobne odsudia cely dokument a budu zuvat aspartamove zuvacky az do svojho skonania... Dakujem za vyborny dokumnet ... nehladajte 100% pravdu a 100% fakty, tie pre nase mozgove chapanie neexistuju ...

Vojtěch Mráz
2010-06-25 20:56:54
 
Nevím co jste zač. Bavíte se tu sledováním a komentováním filmů? A uvědomujete si vůbec, co nám ty filmy sdělují?

Když si pustím dokument, určitě to není proto, abych si zkrátil dlouhé odpoledne. Hledám informace a film Esoteric Agenda jich nabízí spousty.

Přestože jde o poměrně náročný film, který vyžaduje alespoň minimální znalosti mezinárodních vztahů, finančních systémů, náboženství a NWO, tak jej mohu směle všem doporučit.

Nyní je na čase začít jednat. Potravinový kodex začal platit před půl rokem a masová redukce populace není za dveřmi, ani ve dveřích. Je to realita. Ne konspirační teorie, ale konspirace (= spiknutí).

http://novy.posterous.com/svetovy-potravinovy-kodex-a-vize-2020-video
http://novy.posterous.com/new-world-order-je-tu-pro-vas
http://novy.posterous.com/invisible-empire-definice-nwo-cz

V našem kraji se již hnutí anti-NWO začalo organizovat. Pokud máte zájem, kontaktujte mě přes web http://novy.posterous.com

Nezbývají nám roky, maximálně měsíce...

1234
2010-06-20 19:45:30
 
Viděl jsem mnoho konspiračních dokumentů (i dokumenty z 9/11 - řízené demolice a jiné). Dlouho jsem si říkal, že pokud napadnou Venezuelu či Irán začnu tomu věřit ale ono i stačí si čas od času přečíst zprávy...

http://www.novinky.cz/ekonomika/203272-merkelova-a-sarkozy-chteji-zavest-novou-globalni-dan.html
http://www.novinky.cz/ekonomika/203529-unie-zavede-bankovni-dan-cr-prohrala.html
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/203284-evropska-komise-je-pro-predani-dat-o-bankovnich-prevodech-usa.html

Uznávám že tento dokument je v některých částech zmatečný, ale nepopiratelnou pravdou je že americká centrální banka (která má monopol na tisk peněz) je plně v soukromých rukou, už jenom tento fakt je neuveřitelný průser. Omlouvám se za slovo průser.

Rodeo
2010-06-20 14:59:57
 
No, vydržal som to pozerať 40 min. "Stačí, ďakujem".

Fuga
2010-06-15 22:11:10
 
Doufám že ta nekonečně se omílající melodie na konci nebyla součást další tajné podprahové manipulace :-D

JTNB
2010-06-13 21:11:38
 
Přátelé, podaří li se vám prolinknout http://www.kpufo.cz/portal/view.php?cisloclanku=2009093002 ,přečtete si článek o Williemu Cooperovi(75MIN 53S filmu). Samozřejmně nemusí být pravdivý, ale v tomto případě myslím platí dvojnasob rčení "Jeden zdroj, žádný zdroj"

Martin
2010-06-06 04:51:13
 
hoj Ede... si ctu tve reakce a mam strach se s tebou poustet do nejake polemiky :-)
...ale par veci mi fakt v tom filmu nesedi...treba jak ten borec popisuje "Capitis Deminutio capital" co sem si udelal svizny pruzkum tak jsem jenom zjistil ze je to termin z rimskeho prava o zbavovani svobody, obcanstvi nebo rodineho stavu
...ale nikde se nic nepise o souvislosti s jmenem psanym ve velkych a malych pismenech a uz vubec neverim tomu ze nekdo v USA rekne a obhaji u soudu ze se ten soud na nej nevztahuje (mozna to uhraje misto basy na psychiatra)...
Taky tedy nechapu, proc se v USA, kde zije nejvic "vynalezavych" stvoreni, jeste nenasel super-smart pravnik co prestal platit dan z prijmu a obhajil to u soudu :-)
2 ED
Myslim ze ten tipek toho hodne pribarvil v touze sokovat lidstvo, ale porad je tu obrovska moznost ze se pletu :-)
Jinak film Super az na par okatych detajlu... no ja se jen modlim abych se dozil te apocalipsy...bude to super byt u toho i kdyz to asi bude bolet...
sorry jestli sem psal moc vyprazdnene po intelektualni a gramaticke strance ale ten "Capitis Deminutio capital" a souvislost se jmenem velkyma pismenama (v USA) by mne fakt zajimal.. mam na mysli nejaky fakt nebo dukaz kde na to borec prisel...
Ciao


ARK
2010-06-05 01:00:25
 
Nedá mi to, a budu reagovat na - JA MOZEM S ISTOTOU VYHLASIT , ZE AUTOR TOHTO DOKUMENTU MA VAZNE SKLONY K SCHIZOFRENII, psala Darja. Dokument jsem shlédl 4x pečlivě, žádám tě, ať mi definuješ a diagnostikuješ přesné markery, které ukazují na autorovu schizofrenii, kterou s takovou jistotou vyhlašuješ. Předesílám, že jsem shodou okolností klinický psychiatr. Takže čekám na tvou dozajista vysoce fundovanou, sofistikovanou odpověď, která bude zcela objektivní, když se tou objektivitou tak silně oháníš. Předem děkuji za patřičnou plnohodnotnou odpověď. ARK

ED
2010-06-05 01:02:41
Já myslím, že dotyčná DARJA se už tak ztrapnila dost a dost a ukázala hloupost a nízkou inteligenci až až!!!
ARK
2010-06-05 01:21:27
pro ED/ pak i Darju - máš pravdu, její reakce na tvůj první příspěvek, kde jsi podal silné argumenty a vysvětlil věci věcně a trefně, znale, je až překvapivě hloupá a hlavně vyhýbající se tvým dotazům a argumentům. Zcela to přešla.. Prostě ti na to neměla co říci, tak sepsala něco, co je hodno debaty tak na základní škole mezi mentálně slabšími žáky. Díky Darjo, ale udělala si botu do světa, že díky tobě konečně víme, že Mc Donald je fuj, celebrity také a jim podobné také. Dodnes jsem to netušil, tápal jsem a čekal, až mi to někdo někdy vysvětlí a najednou ses objevila a vyslala sondu netušené myšlenkové hloubky. Nechceš jít učit někam třeba na matfyz či fildu, předměty jako logiku, hlubokou analytickou filosofii, antroposofické myšlení atd.??? Tu logiku nejdříve zkus osvojit, studovat, ale obávám se, že kde to nepálí, tam to nepálí... Nicméně o logikách fundovaně něco málo zde: http://jarda.peregrin.cz/mybibl/PDFTxt/455.pdf
Darja
2010-06-10 13:42:50
4x a stale nic, neuvazujes ze vratis titul. Ja som stretla vo svojom zivote mizernych doktorov, pedagogov , inzinierov, policajtou, politikov, hercou...titul pre mna nic neznamena (a to jeden mam :)
Darja
2010-06-11 11:54:12
Schizofrenia je velmi komlexne ochorenie a existuje niekolko typov schizofrenie. Paranoidna schizofenia sa prejavuje bludnymi predstavami a halucinaciami, clovek pocuje hlasy, ma pocit, ze sa proti nemu vsetci spikli. Moze postihovat aj vysoko vzdelanych a scitanych ludi, ktory si potom vytvaraju usudky na zaklade vsetkeho co precitali. V ich chorej mysli vsetko do seba zapada ako kusky skladacky, vsetko si vedia vysvetlit a za vsetkym sa skryva sprisahanie a komplot. Niekedy maju silnu vieru, ze su niekym inym - najcastejsie mesiasom, spasitelom sveta alebo inou vyznamne postavenou osobnostou (tu vznika klasicky omyl ze schizofrenia je pozpoltenie osobnosti)
Samozrejme priznakou schizofrenie je omnoho viac ako som spominala, vymenovala som len tie, ktore viedli k mojmu zaveru, ze mam vazne obavy ci autor je v poriadku
ARK
2010-06-14 00:10:48
Tvá "definice" schizofrenie je velmi uzoučká! A absolutně se neztotožňuje s tím, posuzovat autora jako schizofrenika... Kde bereš ten mandát, z cucání z prstů nebo z pocitů? Víš kolik lidí je jaksi bláznivých nebo mají své formy vidění a prizmata na dění světa a bytí a různé formy logiky amyšlení, konstrukcí atd........... ? Pokud bys toto věděla, nemohla bys napsat nic o tom, že autor je nemocný, neb tím jen negativně SOUDÍŠ významou práci a ještě budeš mluvit SAMA O SOBĚ jako o duševně vyspělé, to mě nejvíce baví, když někdo sám sebe škatulkuje jako NADčlověka, ale tvrdí, že je pokorný a bez paotlogického EGA. I tvé rozdrážděné PAargumenty na EDE namají žádný logický základ a NIKDE si mu NIC nevyvrátila, navíc ho soudíš tam, kde to nemá logiku v adekvátním kontextu toho, o čem psal a co proklamoval. Tvůj zkorumpovaný titul z pofidérní školy z oboru zřejmě druhé či třetí jakosti si nech na doma..
carolus
2010-06-03 20:41:31
 
S potěšením jsem shlédl tento dokument.Ale ta diskuze k němu mě trochu rozesmutněla.Málo kdo si totiž povšiml toho nejdůležitějšího co v něm zaznělo:nikdy si nenechte vzít svobodu myšlení!!! Pokud vám někdo servíruje tu jedinou a pravou PRAVDU tak je to určitě podvodník nebo blázen.Myšlení bolí,ale je to asi jediný způsob jak se ve světě zorientovat.Já jsem věřící křesťan,ale vůbec mi to nebrání posuzovat církev velmi kriticky a rozumově hodnotit i bibli(kterou miluji).Napsali ji totiž moudří lidé podle poznatků ke kterým dospěli právě myšlením.Dnes máme mnoho dalších znalostí a můžeme lecos vidět v novém světle.Ale stále platí že pokud jsme schopni rozeznat dobro od zla ,tak blbost patří na stranu zla stejně jako chamtivost.Ale moudrý se může poučit i od hlupáka.

Darja
2010-06-01 19:05:29
 
Tento dokument je plny polopravd a protireceni. Tak napriklad: 1. Pohanske nabozenstva nam vladnu! Ale nebolo to nahodou naopak. Krestanska cirkev prekryvala pohanske sviatky aby ziskala monopol. 2. Na jednej stran hovori ze globalne oteplovania je vymysel a na strane druhej, ze vlada sa snazi ludi otravit fluoridom vo vode! Ale skutocny obhajcovia zachrany planety podpouju obnovitelne zdroje energie a bio potraviny a produkty, ktore ziskavane bez zasahu pesticidov alebo chemikalii .3.Socialimus je reprezentovany ako zlo. Kazda jedna vyspela krajina na svete (UK, Svedsko Nemecko,...) je viac socialne zalozena nez USA. 4. Abraham Lincol ?! A.L. sa sice narodil do farmarskej ale nie bohatej rodiny, ale jeho otec ho nutil tvrdo pracovat a nepodporoval vzdelavania A.L. sa vzdelaval sam, vdaka svojim ambiciam sa stal politikom a bojoval za oslobodenie otrokov. A takto mozem pokracovat...
JA MOZEM S ISTOTOU VYHLASIT , ZE AUTOR TOHTO DOKUMENTU MA VAZNE SKLONY K SCHIZOFRENII a je to smutne lebo cele posolstvo dokumentu vyznieva nepresvedcivo a zmatene.

ED
2010-06-04 01:18:22
Pohanská náboženství nikdy nepřestala reálně fungovat, navíc jsou asi nejpřirozenějším stavem lidského bytí! Vyskytují se v latentní podobě a metodou zespoda, uplatňovanou sociálním inženýrstvím odedávna ovlivňují chod společnosti, byť to ani masová společnost nevnímá, včetně tebe, Darjo! Globální oteplování je dnes prokazatelný výmysl a nemá nic společného s tvým PAlogickým "kontextem" s fluoridem ve vodě.. Snaha o snížení populace je evidentní a prokazatelná, včetně konkrétních výroků např. Rockefellera apod. Píšeš, že skuteční obhájci záchrany planety obhajují obnovitelné zdroje, kdo třeba a jaká je kvalita těch zdrojů? Biomasa, biopaliva i solární panely nejsou neškodné, jak se tvrdilo a patřičnými lobby tvrdí.. Bio potraviny v pravém smyslu jsou spíše vzácnost, než běžnost a pouhá nálepka na obalu od propagátorů zdravé výživy a oněch "záchranců" je hodně málo! Socialismus nerovná se sociálně dotující stát apriori!!! Švédsko je stát před budoucím skonem, má navíc málo obyvatel a jeho systém ekonomické politiky je spíše keynovský daňový diktát, ne sociální empatie! Německo, co vím z živé praxe, je především byrokratický kapitalismus centristického střihu v konzervativní podobě, ale je to mírně odlišné spolkové země s různou podobou některým rysů, někde vládne křesťanská tendence, jinde protestantsko - liberální všude obvykle se zastoupeným nacionálním faktorem. Lincoln vyrůstal v bohaté rodině, jen měl přísnou výchovu a musel pracovat i přes bohatství jeho otce. UK nelze považovat za vyspělý stát, žije z Commonwealthu a korporátní síly dnes globální úrovně, např. BP, který aktuálně vypouští ropu do oceánu. Křesťanská církev navíc přeroubovala paganství velmi symbolicky, to ve středověku ve 14. století, ale myslí žili mnozí tzv. "duchovní" především jako pagané dále. Orwellův faktor je zřejmý. Anglikánská církev má v sobě dnes více iniciačního paganství než jakákoliv jiná! Dále, film je Americký a primárně vychází z amerického dění, to ovšem ovlivňuje svět, dění, bytí, kultury, globální rozhodování. Jsi úkazem těch, o nichž autor říká, že přijali jeden model UNIFORMITY a nepátrají za něj a do hloubky.. Uniformním a primitivně konformním náhledem pak nemůžeš dojít k jinému názoru, než ke kterému jsi došla. Bohužel, a mimo to syntetickou formu socialismu za zlo považuji, má v sobě totiž prvky rasismu a eugeniky, jak sám Marx nastiňoval.
Darja
2010-06-04 12:54:39
Pre Ed a dalsich, ktori ma nepochopili.
Tento dokument je strasne samoucelovy a ako uz iny predo mnou spominali neposkytuje objektivne informacie.Ja nepopieram,ze existuje forma zla na zemi.Dokonca ma niekolko stupnov:
1. ludia co zarabaju sta miliardy - bankary a vsetky financne institucie
2. ludia co zarabaju miliardy - nadnarodne spolocnosti, monopoly...
3. ludia co zarabaju miliony - nadhodnotene celebrity a sportovci.
Ludia by si mali uvedomit, ze zakazdym ked si kupia McDonald, dizajnerske handry, luxusne veci alebo produkt propagovany celebritov - niekto im predava loz a oni sa stavaju sucastov dobre mazaneho sukolesia.
Zelala by som si aby ludia hladali alternativne moznosti. Existuju hnutia ktore sa snazia o zmenu Fair trade, Organic,Reduce, reuse , recycle. Jednoducho byt menej komercny a uzivat si zivot vo svojej pravej podstate. Hladat duchovno, lebo ak dusa nie je nasytena ziadna vec na svete to nespravi.
ED
2010-06-05 00:07:51
Já jsem tě pochopil moc dobře! Za to ty mě zcela evidentně ne!!! Pokud je film neobjektivní, uveď ho na pravou míru a dodej fakta... Zatím jsi nebyla schopna reagovat ani na jeden z mých argumentů a oponací, které jsem uvedl. Nezajímají mě domněnky ani pocity, což je vše, co jsi doposud předvedla, uveď přesné, relevantní a konkrétní věci s patřičným vysvětlením!!! Tvé znalosti, pokud je vůbec lze považovat za znalosti, jsou velmi plytké, povrchní a nezřetelné, sotva na úrovni průměrného gymnazisty, ani to ne, navíc dokonale zatavené v uniformním systémově paradigmatickém taktu triviální Aristotelovy logiky. S tím se můžeš jít vycpat a oponovat možná Pepovi z Horní Dolní, ne mě!!! Už jenom tvé tvrzení, že autor filmu je schizofrenik působí krajně hloupě a absurdně, neb ani nevíš pořádně, co to schizofrenie je a co přesně obnáší!!! A na Wikipedii či "moudrých" barevných stránkách to fakt nehledej, to věru nestačí!! Mám docela procestovanou planetu, dobré poznatky, informace a zkušenosti, věci ve filmu jsou pro USA více než objektivní. Na cokoliv, co autor uvádí existují relevantní a impaktované zdroje, i cymatické mechanizmy a fraktály a jejich vliv - vibrace a třesy, chvění jsou zmapovány a prokázány relevantní vědou. V rámci progresivních přístupů v evoluční biologii se o tom dobře píše v knize NEO DEVO, vyšla i česky v nakladatelství Academia, což je odborné nakladatelství, ne cucání z prstů. Za další, tebou uváděné „stupně zla“ jsou směšné a nechápu, proč je vůbec uvádíš, to všichni víme, tyhle doslova preelementární věci o bankách etc. (jsou totiž koneckonců uvedeny i v samotném filmu... :)… Akorát by mě zajímalo, kde jsi vycucala tu stupnici a že zrovna víš tak dobře, že je to zrovna přesně toto a v tomto pořadí a tyto tři… ?  Píšeš to tak direktivně a s jistě tvým přesvědčením objektivity, ale kde se bere ta objektivita??? Jakou metodologickou břitvu uplatňuješ na tvou "objektivitu"? A čím ji vymezuješ??? Asi bude jen tvým dojmem a jakýmsi pocitem pramenícím obvykle z JÁ SI MYSLÍM, JÁ TO TAK VNÍMÁM atd.. tedy NIC a VATA...!, na rozdíl od autora, který má na svých stránkách i YOUTUBE a několika Univerzitách tuny přesných odkazů, videí, rozhovorů, seminářů, konferencí a sympozií se špičkami vědy i myslitely atd… Míra tvé neobjektivity a neznalostí a neschopnosti hlubšího a konsekvenčního myšlení je zatím velmi silně zřetelná u tebe, milé děvče. Jezdím často do Súdánu s týmem lékařů z Vinohrad a Lékařů bez hranic a týmem lékařských technologů ze Švýcarska a tak budu tvrdit, že Fair Trade je pěkný podvod, asi jako GW... Vidím totiž na vlastní oči, jak to funguje, ne jen z pocitu a namemorovaných nesmyslů a balastů z patosních učebnic dějepisu a brakových zdrojů, z nichž asi čerpáš tvé deskripčně-revizionované postoje. Nemusíš tady ani vysvětlovat nic o Mc Donaldu a nějakých luxusních hadrech, to vědí i někteří debilové a cikáni na sociálce tyhle věci, nebuď směšně primitivní a uveď něco na úrovni a fundovaného! Pokud na to máš, zatím to nikde nevidím, jen DOJMY, POCITY a PRÁZDNÁ TVRZENÍ! Dodej mi doložku o funkčnosti reduce a Fair Trade a konkretizuj aplikované výsledky, budu ti hned a to i příkladově oponovat! Působíš jako dost mladá holka, která se ještě sakra neorientuje v tom, co vůbec píše a nemáš hluboké znalosti a nedovedeš věci analyzovat, proto je nechápeš. S tvou pseudochytrou "hypotézou" prostou integrační logiky a depth predikace i prostou jakýchkoliv konkrétních argumentů jsi nepřesvědčila! Tvé názory možná osloví nevinné děti na základní škole v první třídě, těžko však seriozně a hluboce vzdělané, autonomní, sečtělé a zcestovalé, zkušené a ostřílené lidi s vysokým vzděláním a intelektem. Uniformní a primitivně konformní optika je u tebe zřejmá, lze ji zatavit do příkladů: ... že váš Jánošík byl hrdina, protože se to tak učí ve škole u vás a máte to v učebnicích??? Když dávno víme, že to byl loupežník a vrah, dle patřičných historických nemodifikovaných nálezů z objevů v recentních historických a archeologických/etnologických análech? Stejně jako např. u nás Žižka, také pouhý vrah a despotický vůdce, ne hrdinný vojevůdce, jak se snaží vykládat nacionální historie.. Jsi skutečně úkazem těch, o nichž autor a sociálně hlubinná psychologie říká, že přijali jeden model UNIFORMITY a nepátrají za něj a do hloubky.. Uniformním a primitivně konformním náhledem pak nemůžeš dojít k jinému názoru, než ke kterému jsi došla. A zrovna ty mluvíš o duši a duchovnu? Vždyť něvíš ani, co to je... Kdybys alespoň v této oblasti měla byť minimalistické kvalitní znalosti, tak musíš vědět rozdíl mezi psyché/soul/spirit. NEB HLEDAT DUCHOVNO NASYCENÍM DUŠE OPRAVDU NEZNÁM!, a to jsem nastudoval dost buddhistických, taoistických, eschatologických, originálních esoterických i religionistických knih, absolvoval řadu univerzitních open seminářů a nechal se prostupovat skutečnými moudry buddhistických Rinpočheů při jejich seancích v Leidenu a viděl v 80. letech Osha i Jiddu Krishnamurtiho na vlastní oči, ale tohle neříkali.. zřejmě i to tvé "duchovno" má poněkud laickou a dekadentní pdoobu, pokud vůbec nějaké skutečné je...
ASTENNU
2010-06-05 00:24:14
pro Darja: myslím si, že na Eda intelektuálně, mentálně a logicky i analyticky nemáš ani náhodou!, dal ti dost ostrý výplach a argumenty, budu rád, když vše patřičně a řádně vysvětlíš a prokážeš své názory, které jsou jen názory, kdežto on pracuje s fakty, které i já sám dobře znám. A hájit Švédsko jako příkladný stát je úkaz opravdové neznalosti v dnešní době, tohle ED trefně popsal v prvním příspěvku, zcela souhlasím s jeho: Švédsko je stát před budoucím skonem, má navíc málo obyvatel a jeho systém ekonomické politiky je spíše keynovský daňový diktát, ne sociální empatie!
Hora
2010-06-05 00:46:28
Darjo, ED ti nepsal nic o zlu a popírání/nepopírání existence, píšeš úplně mimo mísu.. Mimochodem, z čeho čerpáš ty stupně????? Můžeš uvést zdroj??? Díky. Protože korporace mají více majetku než banky, korporace dnes totiž vlastní i ty banky! Stačí zajet na indexy burzy a udělat si gener třeba na Bruselu a NASDAQ. Finanční instituce nejsou apriori zlo, monetaristické a FED mechanizmy s jejich institucemi ano, ale třeba finanční fondy národně odborářských kontrolních systémů ve smyslu o němž hovoříme rozhodně ne. Působíš na mě jako totální diletantka, fakt že jo. Když už chceš dělat tak chytrou, tak to chce fakt na to mít a mít i vyspělý rozum, píšeš jako naivní dítě s bídnou úrovní chápání a poznání dění a světa. Ty celebrity a sportovci jsou jen součást bulvární hry, nestojí ani za řeč, existuje mnohem více jiného svinstva, které by v pomyslné stupnici bylo jednoznačně před nějakým fotbalistou nebo modelkou. Nerad bych soudil, ale přijde mi, že máš myšlení adolescenta nebo nějaké +/- dvacetileté holky s dost nevyzrálým a rozhodně ne rafinovaným rozumem. Třeba se mýlím (ovšem spíše ne) a možná jsi už 40 letá naivní humanomírumilovkyně, v jádru to vyjde nastejno.
Darja
2010-06-10 13:11:19
pro Ed etc.
Tak som rozprudila nechcene velke emocie. Ed ak si si sam sebou tak isty, preco to musis dokazovat vyplachom intelektualnych informacii? Ja verim tomu comu verim, nemusim to nikomu dokazovat a predvadazat sa s mnozstvom veci o ktorych viem. Ak si sa ty rozhodol nadavat na svet a mysliet si, ze je to jedna velka diera a nikto a nic nestoji za namahu -to je tvoj problem.
Ja budem "naivne" dalej verit svojim pociton a tomu, ze existuju dobri ludia, ze je cesta a robit nieco je viac ako nerobit nic.
Zi si vo svojom paranoidnom svete komplotov. Je mi luto,ze nemas riesenie a to nemas inac by si ho nam predviedol vo svojom vlastnom dokumente a tvoj supermozog by nas uz davno zachranil.
Skor ako ma zacnes znovu urazat si uvedom, ze osamote sme kvapkou ale dohromady sme oceanom. A ty a tebe podobni momentalne vysychate na pusti,lebo najskor musite presvedcit zvysok sveta o svojej pravde.
BTW. tvoje duchovne znalosti ta zrejme este nedoviedli k pokore vlastneho EGA (preco taka namaha pre niekoho koho nepoznas a ani nedoverujes jej usudku):))) lasku vsetkym
ILLHIMUILL
2010-06-14 01:29:43
Tak jsem si to celé přečetl, a konstatuji, že ED má hodně, hodně navrch nad tebou, Darjo, velmi hodně! Nepřesvědčila jsi, v ničem. Navíc ho osočuješ z něčeho, co nepsal a připisuješ mu vlastnosti, které postrádají oprávnění a i již výše zmiňovanou logiku, teď zase v jiném smyslu ovšem. Píšeš o jakémsi duchovnu, ale píšeš dost stylem se snahou o zesměšnění, to se myslím s duchovnem vylučuje na celé čáře... Píšeš o EGU, ale stříká z tebe až praští... evidentně.. Píšeš, že ED nic nedělá a jen nadává na špatný svět, dobu, lidi(v čemž by měl ostatně z drtivé většiny pravdu), ale asi špatně čteš či vidíš..???, neb pokud pomáhá v Súdánu a podobně, tak už jen tím má můj velký obdiv a poklonu!!! Proč chceš, aby natáčel on dokumenty nebo filmy??? Proč nenatočíš něco ty, když to chceš po druhých? Zatím jsi nebyla schopna podat jediný pevný argument, konkrétní fundované vysvětlení a obhájit tvé pozice, které se opravdu nesou jen ve velmi nic neříkajících a navíc omšelých dojmech a bezpředmětných výrocích, že si jen něco myslíš, ale ani nevíš na základě čeho a pořádně proč... natož, abys něco přímo věděla. Pokud budu chirurg, nemohu se něco jen tak poblouzněně čarokrásně domnívat, musím to vědět a vědět proč a nač! Jinak neuspěju a ještě třeba zabiju. Ty nevaříš ani z vody, a potencionálně i případná intuice musí mít své opodstatnění a ostrost, výsledkově verifikovatelné úkazy, a ani to se u tebe neděje. Navíc, nikdo tě nikde neurážel, dostala jsi rozsáhlé argumenty, na které neumíš odpovědět adekvátním způsobem, kromě laciných absurdních evidentních hloupostí, které opakuješ dokola příspěvek za příspěvkem. Co konečně vyhodit něco pořádného z rukávu a na úrovni, ne jen žvatlání o kapkách a oceánu? Až přejdeš od prostoduchosti ke konstruktivní debatě s opěrnými argumenty, jasným vysvětlením bez patosu a prázdné nicneříkající vaty, s patřičnými adekvátními zdroji, máme se o čem bavit, do té doby působíš stále jen jako z prstů cucající outsider a dle stylu tvého psaní jako mladá nevyzrálá pseudospirituální holka, která bloudí ani neví kde, nic více, nic méně! Psychiatrické posudky v něčem tak komplikovaném jako je schizofrenie, o níž víš zcela zjevně velké prd(jak jsem si přečetl tvé výplody - asi částečně inspirované - kopírované a čerpané z divného původu), bych opravdu přenechal osobnostem skutečně povolaným, mít psychiatrický vhled a cit je opravdu něco velmi, velmi náročného!!!!! A od ostatních jsi dostala, co jsi zasloužila!!! Více koukej, ty "duše jedna pomazaná"... Tomu se říká zpětná KARMA. Jak vidno, to tebou proklamované duševní úrovni je zjevně nejen cizí, ale zcela neznámé..
ARK
2010-05-21 15:31:30
 
Pro Doktor: A nějaký argument v konkrétních intencích a faktech by nebyl??? Nebo se zmůžeš jen na přihlouplé nadávání bez ničeho, což svede každý hlupák... :)

Doktor
2010-05-18 19:57:49
 
To je typický vymejvání mozků....Ztráta času to sledovat..

rakam66
2010-05-15 09:19:43
 
Je to jeden z najlepsich dokumentov, co som kedy videl...Odporucil som ho cestou serveru POKEC....V priebehu 10-tich sekund mi bol zakazany pristup na stranu Pokecu...))) Kam sa Amerika hrabe na Slovensko???...)))U nas skor toleruju detsku pornografiu a uchylnych fararov, ako pohlad na skutocnu pravdu...Je to velmi smutne....Tento dokument by sa mal objavit na kazdej skole...Vela ludi by zmenilo svoj nazor, co mu naliala do hlavy tato spolocnost....

Brajgl
2010-04-27 22:55:41
 
fil se mi moc libil, jen me nastvalo, ze na oficialnim webu ho prodavaji. To mi prijde kontraproduktivni. Prijmame visa, mastercard. Tedy aspon druhy dil kymatic. A i soundtrack pres itunes. Kinnematic je mimochodem ke stahnuti s titulky na cztorrent. cau blazni.

Jinak by me zajimalo jaky to po zmene bude. Jestli teda bude. ja lidem moc neverim, ze by se to nekam zmenilo a posunulo. Ja osobne jsem posunutej azaz, ale nejak névidim zmeny u ostatnich fraktalu. asi jeste ani jeden z nas doopravdy neprozrel.

capka
2010-04-25 12:42:22
 
Škoda toho utahaného, přebytečnými informacemi zavalujícího začátku. Jinak to bylo pěkné, jen zcela mile konspirační a příjemně agitační. Ať už uvěříte nebo ne, stejně si z toho pořád dost odnesete...

nejlepší
2010-04-23 14:22:00
 
Naprosto výborný a bohužel i pravdivý dokument

ASTENNU
2010-04-22 20:36:18
 
Naprosto precizní, profesionální a objektivní práce, která člověku ukazuje, jak se věci skutečně mají a vede k hlubokému zamyšlení, těm, kteří jsou ochotni přemýšlet a vyjít ze zajetých omezujících kolejí to jistě pomůže změnit spoustu věcí v životě a bytí jako takovém. Jeden z vůbec nejlepších a nejpropracovanějších vědecko - filosoficko analytických filmů či naučných dokumentů, který jsem o těchto tématech viděl v takovéto ucelené, doslova holistické podobě s přesným výkladem všech fenoménů. Nejedná se navíc o žádné výmysly, ale fakta a objektivní záležitosti, které lze ověřit a potvrdit si relevantními zdroji v kvalitních pramenech. Moc pěkné!

2010-04-12 21:08:11
 
jo, je výbornej.. luxusní je ještě Kimatica, ta tu jeste chybi

schwazenegger
2010-02-18 12:11:44
 
Sakra!! nefunguje mi to po 20 minutách se to vždycky sekne a vratí na začátek . Moc prosím dejte sem nejaký odkaz nebo neco. Hledal jsem to na googlevideo a nic

bndr
2010-02-27 23:02:09
mne se to zastavi v 40min a 41vterine :/
schwazenegger
2010-03-18 04:20:53
opravdu zvláštní vec ted při přehrávání se mi vypnul počítač.... asi už o mě vědí
schwazenegger
2010-03-18 14:48:04
opravdu zvláštní vec ted při přehrávání se mi vypnul počítač.... asi už o mě vědí
repo
2010-02-13 03:49:28
 
ak chcete pochopit sameho seba....treba si precitat Falun gong



Mareton
2010-02-06 12:23:09
 
Teeda. Myslel jsem si, že nejdrsnější "konsporační" dokumenty jsou zeitgeist 1 a 2.
Ale po zkouknutí tohoto (neni to jediny co jsem zkouknul na teto strance) musím uznat, že zeitgeist 1 a 2 jsou proti tomu chabý :-)
Jinak, neví někdo kde nebo jak bych si to mohl uložit na disk?
Je mi jasné, že po zkousknutí tohoto filmu, je někam celý obsah uložen a po zavření okna se celý smaže. Takže než se smaže tak bych ho chtěl odchytit a uložit. Hledal jsem v tempech apod a stejně jsem ho nenašel...

FunkyMark
2010-03-09 19:44:31
doporucuji Orbit Downloader (http://www.orbitdownloader.com/) a po instalaci pomoci Grab++.
albahnhof
2009-12-25 21:56:29
 
Zajímavá přednáška na podobná temata: předpověd na rok 2010-2012 z českých luhu a haju , bez strhujících záběru. Kritikum nedoporučuji ztrácet čas...moc času k pochopení nemáme tak se nezdržujte ok ........ http://www.cestyksobe.cz/novinky/nejnovejsi-a-nejzajimavejsi-porady/470.html

Juras
2009-12-11 17:43:34
 
Hodně zajímavý kousek.
Nemyslím si, že je to až tak černobílé.
V každém případě určitě stojí za zamyšlení nad plno vyřčenými podněty.

arimas
2009-12-08 15:18:59
 
dekuji!

žadnej nick, me jmeno je Petr Remeš
2009-12-07 22:30:03
 
Naprosto výborný dokument. Dá se říct že mi změnil pohled na tento posraný svět. Předtím jsem tyhle věci tušil, Esoteric Agenda mě v tom jen utvrdila. Sem rád že existují lidé s podobným názorem na společnost jako mám já... Sem za vás rád lidi. Aspoň vím že nejsem ve vesmíru sám :-) A myslím že princip sté opice funguje i u lidí.... takže myslete na to že nejsme ničí otroci a stane se to skutečností.

Xyruxx
2009-12-03 11:23:33
 
Výborně, výborně, výborně! Kdo má oči a srdce dávno otevřené, nemusí sledovat podobná díla, ale alespoň se mu urovnají vlastní myšlenky. Na tenhle dokument jsem čekal, možná proto, že sám se dávno okultismem zabývám, a dávno si říkám, že je něco shnilého na celém tomto \"Matrixu\" :) Je jasné, že člověk neznalý principů velkého Umění magie a původních pohanských rituálů, tím spíše člověk nevěřící ve vyšší síly a principy Stvoření, jen těžko hledá souvislosti, což je krásně vidět z některých komentářů tady. Mě ten film dává, jako celek, hluboký vhled.
Zvláštní je, že jsem se nedávno zůčastnil velice zajímavé přednášky jednoho staršího šamana kmene Hopiů - jednoho z původních mayských kmenů Royem Littlesunem, který tvrdil dost podobné věci - o tajné vládě světa, o pokračující inkvizici, o plánech na redukci obyvatel, o hrozbách jako je fluor, aspartam, zinek, chlor, o výrobě jedovaté a nezdravé potravy, o záměrné destrukci životního prostředí, o neúctě k Životu, o materiální pošahanosti, o záměrně šířeném strachu, o oficiálně šířených lžích o historii Lidstva, a záměrném potlačování významu jeho existence ve Velkém plánu Stvoření (Boha) ... Proč to tady píšu? Když už tady má někdo pocit, že tvůrci podobných konspiračních dokumentů záměrně vymývají lidem mozky - jaký zájem na klamání a vymývání mozků evropské veřejnosti by měl stařešina nějakého původního indiánského kmene, který nám pak navíc dával jen dobré rady do života, např. co se zdravé výživy našich těl týká? Proč by vlastně tento šaman jezdil do Evropy, a po celém \"vyspělém\" světě, a sděloval nám dávná poselství svého kmene, a ukazoval jak znovu najít cestu ke zdravému a plnému životu v souladu s Matkou Zemí? Má snad větší zájem na vaší poslušnosti než vlády tohoto světa? Má snad on kolem sebe ochranky, a kordóny těžkooděnců? Jezdí snad tento šaman v luxusních limuzínách s tmavým neprůstřelným sklem na tajné schůzky? Podporuje on výrobu nových super zbraní a monitorovacích systémů? Potřebuje snad, aby jste si kupovali jeho výrobky? :)))
A to, že tady někteří z vás poukazují na \"pochybnou kvalitu předložených materiálů\", to je krásná ukázka, jak vás ten \"Matrix\" dostal -- hledáte pravdu jen tam, kde jsou pozlátka. I já mám vedle sebe pár kolegů, kteří odmítají brát vážně jakoukoliv informaci např. z graficky nepovedené webové stránky, s tím, že jde evidentně o neprofesionální záležitost... :))) Budete velice překvapeni, až se vám tenhle váš \"pohádkový svět\" začne, pod tíhou Pravdy, rozpadat jako domeček z karet.
Není už čas hrát onu hru Ega a líného mozku \"souhlasím/nesouhlasím/blablabaaaa\", a dál si válet prdel u televize, je čas se opravdu probudit z tohodle špatného snu, a začít zase opravdu ŽÍT, a vzít si zpátky svůj Svět, a znovu z něj udělat, společnými silami, Ráj ... vše potřebné již na této planetě máme ... ;)

honza
2009-12-04 00:50:44
ano,ano...myslim že jsi ale poněkud minul důvod proč někteří lidé věří vládě a jiní ne.
kolektiní vědomí,bohužel pořád zřejmě ještě levituje na opačné straně
:)
honza
2009-12-04 00:54:59
můžu se zeptat?
Co když jsou nyní lidé špatně naprogramováni právě kolektivním vědomím,)

to pak se žádný společný transformace fakt nebojim:D
Xyruxx
2009-12-05 15:11:25
Dobře, dnes se tomu říká "Kolektivní vědomí" :) ... Domnívám se, že záverečná část dokumentu řekla hodně - kdo nedokouká až tam, jeho škoda :) ... Honzo, jak píšeš, že lidé jsou záměrně "špatně" naprogramováni -- slyšel jsi něco o temném Věku Kali Yugy, ve kterém nyní údajně žijeme? Viz. třeba http://www.volny.cz/jogapv/td14kalijuga.htm ...
A tahle naše "temná doba" by měla za nedlouho skončit. I když hodně lidí na ní nevidí nic temného, mají-li ovšem to štěstí, že nežijí v nějaké zbídačené části světa, jako je Afrika nebo Indie. Na tento Věk odkazujou staré civilizace ve svých mytologiích, i když každá trochu po svém. Možná je úsvitem nového Věku Satya Yugy právě nám daná možnost posoudit informace o světě, který jsme si za tu dobu (Věku Kali Yugy) vytvořili, a které nám přináší např. dokumenty na této stránce (?) ...
Pavel Fusek
2009-12-02 01:41:34
 
Vše je motivace, a mít konenčný termín je také motivace.
Jsem rád že se dožiji změn.

děkuji a přeji hodně světla

Jaso
2009-11-28 00:39:12
 
priznám sa že mám rád alternatívne zdroje informácií a nové pohľady na veci. Tento kompilát je však niečo strašné. Je to spleť súvetí, v ktorých jednotlivé časti nesúvisia, ale autor sa snaží zdôvodňovať polopravdou nejaké svoje hypotézy. Úžasné je, že v týchto amerických filmoch sa autori vždy oprú o slobodu vlastniť zbrane zaručovanú američanom ústavou USA a všetko ostatné spojené so štátom je zlé (najmä dane). Absolútna strata času! Toto je cesta ako vymývať mozgy..
Prosím berte to ako kritiku tohto konkrétneho filmu. Videl som aj iné z tohto servera, ktoré sa mi páčili ;)

honza
2009-12-04 01:01:06
nemyslím si že to co jsme shlédly bylo určeno pro začínajícího pátrače.
Když už tak spíš pro stopaře.)

(Carlos Castaneda Tajuplné učení Dona Juana)
Skatemurai
2009-11-15 01:30:15
 
Výborně. Je mnoho způsobů jak poznat své práve Já. Jedním z nich je například meditace Zazen (Zen-buddhismus). Zlepšuje koncentraci v našem každodenním životě, přičemž jsme si vědomi každého svého skutku v širších souvislostech (emoční minulost) a dokážeme s nimi správně nakládat. Pokračování tohoto dokumentu zde > http://www.overstream.net/view.php?oid=n2leljltrsih Uvítám další komunikaci skrz mail > skatemurai(at)gmail(dot)com

dandies
2009-11-12 01:39:44
 
... Niektore veci ludia pochopia az ked budu na ne pripraveny. Takisto sme neliezli na strom, hned ako sme ho zbadali ... :o)

Lily
2009-11-06 01:08:23
 
...mně se to líbilo, nebudu se pouštět do recenzí a polemik, každý to může vnímat a cítit jinak a nakonec každý si může i vybrat, na kterou stranu se dá...to poselství na konec bylo krásné...díky za takové dokumenty:)

micko
2009-10-28 20:18:36
 
Myslím, že dosť ľudí to asi nepochopí, ale i tak vďaka Bohu, určite ich bude viac, ktorých to osloví a prinesie iný pohľad na naše žitie.Vďaka Vám.MickoFED

learn
2009-10-19 11:59:07
 
Díky :-)

cigo
2009-10-13 22:29:08
 
kto neveri na astrologiu, cakry, kolektivne vedomie, vysie veci ako sme mi sami,
ten navzdy ostane sam.......mozno v buducom zivote??

mcnarik
2009-09-27 13:38:51
 
Sračka! Omlouvám se za použitý výraz ale zkracuji hodnocení abych si ušetřil čas nějakou smysluplnější činností (koukání na zasedání naší sněmovny parlamentu? )...

janko
2009-09-30 01:55:14
mcnariku, vezmi si zrcadlo a jukni jak vypadá idiot
Prokop
2009-09-19 10:06:01
 
Vlády štátov sú všetky zadlžené, najviac vláda USA, Anglicka, Nemecka, Francúzska, ...Slovensko je okolo 60. miesta s 60miliardami dolárov dlžoby.
Naopak, súkromné firmy ako je HSBC, Toyota ... je ich okolo 2000, všetky sú v pluse, s ohromnými aktívami v 100-kách milionov, niektoré až do 3 biliónov dolárov .

Podotýkam že ČSSR v 1989 nemala dlžobu...

CANadian
2009-09-14 17:10:57
 
Don't stand there... Do something...

Skomoroh
2009-09-13 14:38:26
 
Části dokumentu, které mají splňovat roli úvodu do pojednávané problematiky jsou vyplněny mírně vtíravým komentářem doprovázaným vizuální "dokumentací" pochybné kvality. Tím vzniká snůška chytlavých "poznatků" (viz. Foucaultovo kyvadlo od Eca :-))) Jsem příznivcem svobody myšlení, která může vést k reinterpretaci světa. Toto ale musí probíhat pomocí určité soudnosti a poctivosti myšlení, která se dá prokázat odkazováním se na hmatatelné zdroje. Tak například by mě zajímal onen citát Mayského proroka 7. století přeložený do vševysvětlující angličtiny - ale proboha, přeložený z čeho! Z původních piktogramů, nebo poddějšího zápisu do latinky provedeného misionáři? Anebo Is-Ra-El ...to mne rozsekalo...:) Má-li se něco na současné agendě establishmentu změnit, tak tomu rozhodně neprospěje zde prezentované dílo, které ukazuje, že riziko ohrožení debilitou je v New Age stejně velké, jako ve slepém přijímání "oficiálních" výkladů světa. Esoteric Agenda by se samozřejmě dala ohodnotit slovy jako pozitivní (ať už to zde znamená cokoli :-) nebo pěkné (-hezké), které chápu jako symboly nahrazení kritického myšlení jakýmsi příjemným bahníčkem... To, že takové nesmysly mohou být volně šířeny chápu jeko poctu Prvnímu Dodatku (-Barney Frank). Tento dokument má díky své pitomosti velmi kladný efekt: přesvědčuje mne o obrovské míře mé vlastní svobody projevu. Takže mustwatch.cz, opět děkuji za zprostředkování! Rád se zde vracím!

Darja
2010-06-10 14:27:09
Aspon niekto ma tu pobavil!:)
Skomoroh
2010-06-14 01:44:06
Darje - ale ty jsi mě nepobavila, ED má s tebou plnou pravdu, bohužel pro Tebe. Cucáš nesmysly z prstu, nic jiného.
Vessago
2009-09-11 21:26:06
 
4/5 protože z hlediska dokumentu je to opravdu až moc nesourodé. Možná je to tak schválně, kdo ví :) Jinak poměrně povedené.

slamovic
2009-09-11 11:28:43
 
Odporúčam hlavne hľadačom pravdy, veľmi užitočné informácie.

akidzuki namida
2009-09-04 10:55:46
 
hoj chlapíci...nevim, jak je to s někonečnejma fraktálama, vyzařováním emocí, natož čakrama, ale přeskákávat takhle z tématu na téma, nesouvisle navazovat a tím vytvářet zdánlivé souvislosti a navíc na konec ukázat fotku mága, kterej má řešení, mi trochu připomíná ty reklamní systémy, o kterých se mluví v 1. polovině...

nicméně se mi i několik myšlenek zamlouvá viz. úloha učitelů a pasivní a aktivní rebelie...nebudu to tu rozebírat...podívejte se na to...dávám za 3

mějte se pěkně a nebojte se > strach se nemusíš snažit pochopit, pokud ho nemáš :-D

rc
2009-09-03 15:00:30
 
Já s tím souhlasím. Když se lidi přemnožili a nechtějí nést zodpovědnost, musí se najít někdo, kdo si s tímto poradí. Je pravda, že některé metody jsou docela drsné, ale řekněte sami, vzdali byste se práva mít děti, ve prospěch planety? Já už jsem to udělal. A to, že kámen je na stejné úrovni jako člověk je jasné. každá částice ve vesmíru má svůj důvod a je na stejné úrovni. Člověk není víc než cokoliv jiného a teď bude platit za svou nadutost.

IrrG
2009-09-04 01:22:37
Jak musí se najít někdo, kdo si s tím poradí!!! Čili války, cílené masové vraždění lidí, super neodzkoušené vakcíny, laboratorně vyvinuté nevyléčitelné choroby, testy jaderných zbraní, teror, zastrašování, lži a rozdělení je ta cesta? Vždyť kdyby každý pár měl mít jen jediného potomka, do dvou tří generací je počet lidstva snížen o polovinu. Je to jen o tom, jak se na tom lidstvo dohodne. To, že je lidí jako s*r*a*č*e*k je fakt. Ale redukovat populaci takhle? Genetické modifikování čehokoliv, vypouštění jedovatých látek do ovzduší, a hlavně vody jen proto, že to prostě vyjde levněji než skladování či přejití na jiné technologie. Je jen o vůli, čemuž však brání chamtivost a vidina peněz. Třeba ale tu po nynějším páchání některých lidí zbudou jen geneticky zmutovaní jedinci s kyselinou místo krve. Nevím, proč se říká že lidstvo to a tohle. Je to jen hrstka sadistických, chamtivých a mocichtivých individuí. Já se do lidstva počítám, nikdy bych ale nevynalézal nukleární zbraň, nezkoušel bych, co to udělá, nepřemýšlím v jednom kuse, jak zabít jiného člověka atd. atd. Nejcennější je život sám. Je debilita nejvyššího stupně porovnávat kámen s jakoukoliv formou života. Kolik života ve vesmíru může být a kolik je to v porovnání s krychlovým množstvím kamene...? Je pravda, že člověk si jako takhle nemůže nárokovat a koupit les, nemůže si koupit řeku ani kus skály. Vše tu bylo daleko dřív a bude i po jeho smrti. Stejně tak ale nemůže jiný člověk ti ten kus půdy vzít (čili si ho nárokovat) z jakéhokoliv rozmaru či pro jakoukoliv záminku. Ba naopak v mnoha ohledech se člověk o tu řeku, skálu či les může starat. Kdo z nás touží jen plenit, pálit, trávit, ničit... Bez peněz by se žilo lépe.
BTW. Povolenky co2 jsou snad žert. Abych se bál, že do budoucna budu platit za to, kolik vzduchu vydýchám. To že co2 potřebují rostliny, na to se jaksi zapomíná, že tu v době dynosaurů bylo co2 několikrát více než dnes taky. To že výbuch sopky vychrlí co2 tolik, že ho nespočítáš jakbysmet. To, že z komínů vypouštějí jedy, za to by se mělo draze platit.
akidzuki namida
2009-09-04 11:03:41
hey rcéčko, vzdal bych se možnosti mít děti, kdybych se dozvěděl, že to bude právě ten 87% beránek, jako vtom filmu...nějak je vychovat můžeš, ale stejně si můžou myslet co chtěj...viz. my :-D

a k 2. části: osobně si myslim, že na elementární úrovni se přece jenom lišíme...to je ale pouze muj názor a nikdo na tomhle světě to, podle mě, nikdo nebude 100% vědět do tý doby než se staně kolektivním vědomím, tzn. bohem...

jinak, když to vezmu kolem a kolem miniaturní říše našeho milého vesmírku, tak mi "civilizované" lidstvo připomíná nejvíce bezvýhradný, parazitující a vše pustošící virus...:-D...možná, že se to někdy změní
esw
2009-09-07 12:41:32
to akidzuki: jiste ze si osobne myslis, ze se lisime, protoze osobne si neco myslet muze jenom ego, a to se povazuje za individualitu oddelenou a odlisnou od zbytku celku...a to je vlastne "ten" problem....abys videl skutecnost, musis zabit akidzukiho;o)
Matt
2009-09-01 13:25:39
 
Mne sa pacil tento Dokument,iny pohlad na NWO zalezitosti a v podstate som sa s nim stotoznil.Aj ked je pravda,ze overit take mnozstvo rozlicnych informacii moze byt problem.

tomeng
2009-08-31 13:16:29
 
Zmatene. Slucuje dohromady veci, ktere spolu nesouvisi. placa veci dohromady tak, aby to podporovalo jeho teorii, bez ohledu na to, jestli spolu vubec souviseji. jJe to urcite efektivni, ale je tam take spousta nepresnosti, ktere vychazeji z toho, ze autor jen sebral informace od jinych zdroju a vubec se nesnazil si overit, jestli to podani, ktere uvadi, je vubec verohodne. Dobry priklad toho, jak si vytvorit teorii, a potom si pro jeji potvrzeni vybrat jen takove argumenty, ktere se mu libi a lehce ignorovat ty, ktere jaksi nezapadaji do jeho obrazku...

Tamer
2009-08-28 20:05:44
 
Je to nadherny! Takove filmy jsou k nezaplaceni. Hlavne vzhledem k tomu, ze cas se krati a rok 2012 se blizi...

SmartK8
2009-08-28 13:29:35
 
No, kde začít. Je neskutečné jak někteří lidé dokážou všechno spatlat dohromady v jeden guláš, který jim asi dává smysl. Zřejmě je to jejich obranný reflex, jak si myslet, že chápou realitu, přičemž pochopit vědu (a tedy realitu tak, jak jí objektivně pozorujeme) je nad jejich možnosti. Nejhorší je, že je to směs lží, nepřesností a některých pravdivých faktů, které jako lepidlo drží všechno pohromadě. A když s touto jednoduchou vizí nesouhlasíte, jste považován za člověka, který nemá otevřenou mysl. Nad míru ironické. Nikdy nebudu tolerantně uznávat nesmysly, které mají člověka akorát odradit od racionálního myšlení. Nejhorší je, že se tento dokument vydává za prostředek k rozvoji tohoto myšlení, ale ve skutečnosti vás chce ukonejšit v jednoduché fantazii o Gaie, čakrách, vibracích, astrologii a podobných nesmyslech. I ti hloupější si pak díky tomuto myslí, že rozumí realitě stejně jako ti (z jejich pohledu) arogantní doktoři a vědci. Tito lidé pak začnou tyto nesmysly rozšiřovat dále a přitom netuší, že na vědě stojí 99% všeho co mají a co považují za běžné. [ Je to jako ztroskotat na moři, bojovat s vlnami (období do začátku lidstva do přibližně 50. let 20tého století) a po velmi dlouhém boji člověk konečně najde pevný ostrov, kde postaví obydlí, najde obživu a klid. Po nějakém čase, mu ale začne připadat, že je ostrovem spoután a že zapomněl na staré období kdy tomu tak nebylo, tak začne kopat a celý ostrov házet do moře. Jediné čeho se dočká, je opakovat minulost. ] Vím, že někteří lidé nejsou obdarováni racionalitou a jsou spíše na straně spiritualistické, ale to je neomlouvá, že se snaží pokroutit objektivnost reality jenom proto, aby jí rozumněli. Realita je natolik zvláštní ve své podstatě, že jí nerozumí nikdo a kdo tvrdí, že ano, tak neví o čem mluví nebo záměrně lže.

JD
2009-08-28 21:36:11
Každý člověk má v sobě něco, co mu umožňuje poznat pravdu, lež, odhalit nebezpečí aniž by musel alespoň trochu racionálně uvažovat.

Kdysi jsem byl s partou mladých lidí na jednom hřišti, užívali jsme si a byl tam jeden člověk co "stříel skank" neboli prodával marihuanu, nám přátelům skoro za nákupní cenu. Ale to není podstatné. V jednu chvíli přijelo auto, v něm dva lidé (romské národnosti) a šli směrem k nám. Chtěli koupit 10g. Ještě dříve než přišli se mne zmocnil pocit, pocit strachu. V mé hlavě bylo něco, co říkalo: "Něco se stane, bude to zlé". Tak on šel s nimi a jeden z těch dvou se ho pokusil okrást (a to ten druhý chtěl zaplatit). Samozřejmě skoro o všechno přišel, neboť ve snaze dostat své zboží zpět se vše rozsypalo na zem a zkuste si ty malé kousky posbírat.

Je to jen jeden z mnoha příkladů, které mohu najít ve svém životě, kdy jsem něco věděl, a dokázal něco říci předem (i když jen v duchu).

Nemám problém s romskou národností, dokonce mám z těchto řad několik přátel a vycházím s nimi, tak mi sakra někdo vysvětlete proč ten onen pocit na tom hřišti ...

Believe or not - its your choice.
hornby
2009-08-29 05:35:47
no myslim ze tvuj komentar je uplne z cesty. Duvod : spletl si web adresu.Doufam, ze chapes..
Choronzon
2009-08-29 11:30:19
Vážený pane,

Používáte slovo racionalita, ale myslím že máte na mysli spíše materialismus. A v tom je podstatny rozdil. Protože i lide kteří se zabyvaji mystikou se mohou věnovat vědě. Například já. Ale to je jedno..

Když se Vám zdá tento film tolik matoucí, co takhle doporučit (vložit link) na nějaký jiný který je podle Vás přínosnější. Velice rád bych se podíval na něco co doporučuje jako hodnotné kritik Esoteric Agendy.

Pokud považujete Gaiu, vibrace a jiné věci které jsou mimo vaše znalosti a vnímani za nesmysly, neberu vám to. Odsuzovat ale ty kdo se tomu věnují jako hlupáky považuji za projev přefouknutého ega.

Ano je pravda, že mysticismus převedený na dogmatický výklad světa a jeho jevů může být útočištěm spousty lidí kteří nemají sílu se věnovat vědě. To je jistě pravda v mnoha případech a řekl bych že dokonce i silně nadpoloviční. Nicmene to neznamená, že neexistují tací co jsou schopni kritického myšlení a věnují se i mystice.

Každopadně budu rád když vložíte link na něco co lépe vyhovuje Vašemu gustu. Opravdu s chutí to shlédnu.

Jsem ochoten si s Vámi i v klidu pohovořit na skype: choronzon1
JD
2009-08-29 16:50:03
Hornby, pokud je tvůj komentář mířen ke mně, věz, že jsem si adresu doopravdy nespletl. Jen jsem se snažil reagovat příkladem z mého života, který mě (a těm kdo mi věří) prokazuje fakt, že není třeba počítačů, telefonů ani televize k přenosu myšlenek.

Pokud ti jeho smysl uniká, pak mi věř, že opravdu není určen tobě.
hornby
2009-08-30 06:52:50
muj komentar neni urcen tobe JD ,ale je pro sillyK8.
SmartK8
2009-09-01 21:03:32
Choronzon: Jsem holka :D

"Používáte slovo racionalita, ale myslím že máte na mysli spíše materialismus. A v tom je podstatny rozdil. Protože i lide kteří se zabyvaji mystikou se mohou věnovat vědě. Například já. Ale to je jedno.."

Ne, mám na mysli racionalitu. To znamená rozhodování na základě analýzy dat systematickým pozorováním reality. Někdo to s materializmem spojuje, někdo ne, já ne.

"Když se Vám zdá tento film tolik matoucí, co takhle doporučit (vložit link) na nějaký jiný který je podle Vás přínosnější. Velice rád bych se podíval na něco co doporučuje jako hodnotné kritik Esoteric Agendy."

On není matoucí, je naopak zcela jednoduchý. Zkusím ho vystihnout jedním odstavcem:

'Hledáte otázky na veliké odpovědi života, připadají vám vědecké závěry příliš neuspokojivě materiální ? Máme pro vás odpověd, kterou pochopíte i vy doma na gauči. Přestaňte přemýšlet a nechte se unášet svými pocity. Přemýšlet o věcech je zbytečné, svět na něm není postaven, stačí síla myšlenky a vše je možné.'

Jakožto resident na TED.com :D , tady je sada toho nejlepšího co mě oslovilo a zároveň jsem to prohnala i filtrem co by vás mohlo zajímat spiritualněji (i když je to vše věda).

http://www.ted.com/talks/jill_bolte_taylor_s_powerful_stroke_of_insight.html
http://www.ted.com/talks/vilayanur_ramachandran_on_your_mind.html
http://www.ted.com/talks/al_seckel_says_our_brains_are_mis_wired.html
http://www.ted.com/talks/dan_ariely_asks_are_we_in_control_of_our_own_decisions.html
http://www.ted.com/talks/dan_gilbert_asks_why_are_we_happy.html

"Pokud považujete Gaiu, vibrace a jiné věci které jsou mimo vaše znalosti a vnímani za nesmysly, neberu vám to. Odsuzovat ale ty kdo se tomu věnují jako hlupáky považuji za projev přefouknutého ega."

Ano, je mimo mojí znalost, po důkladné studii jsem si z toho vzala pouze ponaučení. Stejně jako další nesmyslné věci, které jsem ale ochotna jednou zvážit, ale pokud se ukáže jde pouze o metody manipulace, případně rovnou nesmysly, snažím se je pouze pamatovat jako varování pro příště. Patří mezi ně mimo jiné i věk, kterého se můžou dožívat jednorožci, myšlenky zda se všemocný bůh má moc vzdát své moci a placebo efekt většiny new-age mysticismu.

To není projev přefouknutého ega, mě je osobně jedno kdo prožíva život jakoliv. Nemám ráda, že se tyto mémy snaží šířit i na další lidi. Tato vlastnost mě vadí. Svůj život si žijte jak chcete a studujte čakry a Gaiu, ale nerozšiřujte to jako daný fakt. V tomto ohledu doporučuji první video ze seznamu. Protože spirituální zážitek je vždy interpretován v rámci, který je vám nejbližší. Tedy pokud jste věřící, šlo o přítomnost Boha, pokud jste mystik, bylo to splynutí s jsoucnem/vesmírem/energií. Jste-li pragmatik jako já, je to temporal-lobe epilepsy, halucinogeny a nebo jenom obyčejný infarkt. Co mě dává právo tvrdit, že ostatní je špatně. Opakované vědecké experimenty se substancemi, které ovlivňují mozek. Je to vše prostě v mozku a komu to není dost, ten prostě není ochoten akceptovat realitu věci. Vše přece MUSÍ mít nějaký větší význam, ne ? :D
Okoloiduci
2009-09-02 07:21:43
Mam rad historiu a zaujimam sa o nu. Aj na mnohe temy z toho dokumentu som toho vela nastudoval. Takze suhlasim s tebou, ze v tomto dokumente je zopar veci polopravdivych. A suhlasim s tebou aj v tom, ze tento dokument dal dokopy privela tem, ktore tam mozno nepatria. Ale v podstate je to dobry dokument...

Zlaty usvit, Illuminati atd... to boli naozaj spolky, ktore tu posobili, zaoberali sa okultizmom, satanizmom a boli prepojene s najvyssou politikou. V nacistickom nemecku mali svoje silne specificke postavenie - v Rusku a v USA taktiez.

FED je organizacia, ktora nekontrolovatelne ovlada vydavanie monopolnej rezervnej meny. Monopol jedinej rezervnej meny vytvara neobmedzene postavenie jedinej krajiny moznost financne a vojensky ovladat ostatne krajiny. Ci je USA schopne tuto vyhodu zneuzit, na to si odpovedz sam.

Emulgatory, geneticky modifikovane potraviny su dnes holym faktom. Clenovia komisie ktora v kazdej krajine schvaluje pouzitie emulgatorov su vacsinou majitelia potravinarskych zavodov. Nie vedci. To je pricina, preco si dnes bez problemov kupis v obchode potravinu s maximalnou dennou davkou niektorej "nebezpecnej" latky. A takto mozeme postupovat takmer po kazdom bode dokumentu...

Bohati mali vzdy vacsie sance presadit svoje zaujmy, nez obycajni pracujuci ludia. A cim viac bohaty clovek, tym vacsie svinstva dokaze napachat.

A k tvojmu nazoru o "ludoch schopnych mat otvorenu mysel" - v demokracii je politika vec verejna. V zastupitelskej "nasej" demokracii, si ludia volia zastupcov a tym davaju pravo "neobmedzene" vladnut nejaky cas. Ludia ktori by mali informovat o tychto veciach (ktore popisuje dokument) obycajnych ludi, su novinari. Kolko novinarov na tieto temy dokaze objektivne pisat ? A kolko ich ma naozaj moznost ? Kolko je naozaj novinarov s otvorenou myslou ? Ved su tu veci,ktore su dnes "verejnym tajomstvom" a nedocitas sa o nich v novinach.

Maly priklad zo Slovenska. Ronald Lauder - majitel TV Markiza, TV Nova. TV Nova vlastni TV Joj. A ak sa nemylim, tak TV Joj vlastni TA3. Clovek, ktory vlastni vsetky hlavne sukromne TV na Slovensku a v dalsich krajinach v Europe. To je monopol a monopol vytvara uzavretu spolocnost. Kto vlastni media, kontroluje tvoj nazor. A bohati ludia maju spicatejsie lakte ako obycajni ludia. ;-]
IrrG
2009-09-04 00:33:39
Ta poslední kapitola je naprosto šílená. Celý dokument naprosto shazuje. Možná jsem to neusledoval přesně ale spojovat vibrace buněk a dna s rotující černou dírou či co, odvolávat se na bohy, tělesnou schránku a duchovno... Duše tedy existuje dál a opustí jen tlející mozek mrtvého? Pokud mi nehoda způsobí poškození mozku, stane se ze mě živá mrtvola, kde je to mé duchovno...? Pokud má duše tedy nelítá někde v oblacích a neopustila tělo jen na vozíku, pak jakákoliv emoce a snad duchovno vychází jen ze složitosti samotného mozku a končí koncem života zase jen mozku. Zvířata jistě mají také své duchovno, nejsou to jen navzájem se požírající bestie. Možná ví něco, co my ne. Ale tak nějak chápu, co tím chtěl autor říci, přestože se mu to skrz spiritualitu a pomocí mystických sil moc nepovedlo. Změňme se, změňme přístup k životu, berme ale i dávejme, bez nás Země přežije, my bez ní nikoliv. Celá Země je náš domov, chovejme se tak k ní. Bohužel nevím, co zmůžu cestou lásky např. k Georgi Bushovi nebo jiným až příliš mocným tohoto světa. Že by snad kladná energie ovlivnila jejich sadistické, válkychtivé, zločinecké a chamtivé choutky a narušila touhu po vládě a moci nad jinými lidmi ve vidině, jak zotročený a ve strachu žijící lid z jakékoliv formy likvidace, bude dřít na jejich blahobytný způsob života...
Petr
2009-09-13 09:07:06
Pro SmartK8: Na Tobě je krásně vidět, že i jako holka používáš (alespoň v komentáři) více levé poloviny mozku (můžský princip = pragmatičnost). Myslím, že by jsi stejnou měrou měla používat i tu pravou polovinu. Pak můžeš být dobrým vědcem i mystikem. S jednou pulkou člověk nikdy nebude celistvý.
SmartK8
2009-09-26 11:05:32
Já používám i levou polovinu mozku samozřejmě, ale jenom když je to potřeba a rozhodně se k ní uchyluji pouze jako k poradci přes emoce ostatních, protože jsem dost silně empatická (ale to byste mě musel znát osobně :). Nebudu se k ní ale uchylovat v případě, že potřebuji u něčeho pochopit smysl a míru do jaké je daný fenoném možný. Tedy používám mozek tak jak se vyvinul. Tedy například pravou hemisféru na rozdělení nesmyslu od reality a levou na zdánlivě nelogické odhadnutí emocionálního stavu ostatních a pochopení vazby mezi těmito stavy (většinou se nedají ani popsat, protože na to nejsou ani slova) a konáním daného člověka.

Každopádně i člověk, který má dominantní levou hemisféru by si měl uvědomit, že ona není na to, aby pomáhala rozpoznat reálné od nereálného a používat pro tento účel logickou část. Bohužel velká část se nechá unést a všechnu tu bohatou fantazii a zdánlivě nesouladné podněty z levé smíchá dohromady i se špetkou vlivu z pravé a nesmysly jako homeopatie a čtení z kávové sedliny jsou na světě. A pak se vždycky najdou pragmatici (pravá hemisféra), kteří toho využijí tohoto nesmyslu pro vlastní prospěch a oblbují velké masy lidí, kteří rádi těmto uvěří, protože si je napasují na vlastní výsledky levé hemisféry. Lidé chtějí a vždy chtěli vědět co bude v budoucnosti a co je čeká po smrti. Jediná správná odpověď je, že to nikdo neví a vše co tvrdí, že to zná a ví jsou teorie, které parazitují na té touze člověka. Ať jde o astrologii, věštbu nebo náboženství.

No a pak se tu najdou lidé jako já, kteří zastanou tu nejméně populární roli a to je, pomoci odlišit nesmysly od reálného a ti to schytají jak od pragmatických manipulátorů (i psychopatů ve velkém množství), protože přichází o své ovečky. Tak od lidí, kteří tomuto uvěřili a jsou schopni vás proklít na deset generací dopředu, než aby uznali, že jejich poznání světa bylo falešné a stali se obětmi cynických veksláků s falešným poznáním.

Vždycky budu debatovat se svědky Jehovovy u metra, se členy scientologie pod ulicí Želivského a s krecionisty v práci, protože jsou to vše sekty. Se zastánci homeopatie mezi známými, a podobně. Jelikož všechny mají společné jedno, krmí vás nesmysly a tahají z vás peníze. Přitom za tím vším jsou pragmatičtí lídři, kteří z toho žijí a jsou schopni vám prodat vodu jako lék na rakovinu, než zemřít, kdo by to nezkusil ?

Gaia a např. astrologie jsou trochu jiná kategorie, protože tam jde o staré ve své době relativně pozitivní uchopení světa, které již dnes není potřeba a bylo vysvětlenou vědou korektněji. Tedy je to asi na úrovni tvrzení, že galaxie Mléčná Dráha je celý vesmír, z poloviny 20.tého století. Lidé totiž, jak jsem popsala, veří, že předci věděli něco více, ale opak je pravdou. Byl to postup, kdy někdo kdo je považován za moudrého nastřelí bez důkazu myšlenku a ta ja dále po tisíce let rafinována, aby lépe seděla na stále měnící se okolnosti. Na konci dostanete neskutečně detailní promyšlenou myšlenkou, která je velice uvěřitelná. Má pouze jednu chybu, nemá nic společného s realitou.
wolfering
2009-11-04 22:02:38
SmartK8:
"Realita je natolik zvláštní ve své podstatě, že jí nerozumí nikdo a kdo tvrdí, že ano, tak neví o čem mluví nebo záměrně lže."
"No a pak se tu najdou lidé jako já, kteří zastanou tu nejméně populární roli a to je, pomoci odlišit nesmysly od reálného..."
"...Má pouze jednu chybu, nemá nic společného s realitou."

bez komentáře
Happy
2009-08-28 02:33:46
 
Neuvěřitelné, něco takového se nevidí každý den, tento dokument je k Nezaplacení, duševně mě dostal naprosto někam jinam, spiritualismus miluju, závěrečná kapilota Realita a iluze je jedním slovem uchvatná...

Bosikkk
2009-10-13 00:02:13
Jó, je to nádhera ten závěr a navíc je to pravda - jedinná :-)
Oldis
2009-08-28 01:22:32
 
docela to slo, dokud se dokument nedostal na konec, kdy jako naborka do sekty predci ledasco. CO se tyce vyznamnych dat, tak vlastne neexistuje datum ke kteremu by nektere nabozenstvi nemelo nejakou poznamku ppr. specialni vztah, staci si jen velmi dobre vybrat ze vsech moznych interpretaci magickeho cisla.

hornby
2009-08-27 06:53:08
 
cao rad bych to zhledl,ale uz na 8min.se mi to neustale seka a nemuzu s tim hnout. ma nekdo stejne problemi?

olfess
2009-08-27 18:31:04
Asi pomalý připojení, nemám tento problém....
Daryth
2009-08-26 01:11:39
 
Co sa tyka dokumentu myslim ze konecne je tu dokument ktory ma naozaj opravnenie byt na stranke ktora sa vola MUST WATCH pretoze tento dokument naozaj ludia musia vydiet a musia si otvorit oci.Za druhe velmi ma prekvapilo ten zaver a ktomu zaveru by som vam chcel poslat link na dalsi dokumentarny film ktory nato uplne nadvezuje http://filmy.fotelka.com/tajomstvo tyka sa to toho o com hovorily tuto, ze myslov a myslienkamy si tvorime vlastnu realitu zivota.

Dada
2009-08-25 15:01:17
 
Úchvatné a pozitivní!
Informační dálnice standartně vedoucí přes má nervová centra se náhle zbrzdila,zastavila a konečně zmizela z dolhledu.Alespoň chvilku volně dýchám;))

P.S.: captcha při odesílání - 8F8A8C ?!?!? Jsem silně na 8 :D

Auc
2009-08-24 21:40:47
 
No hadajte co:?
Komunisti zo Slovenska neodisli na Mars, ostali tu!
Vlastnia vsetky media, vsetky politicke strany ktore su propagovane mediami a vsetky vyznamne firmy.
Dzurindovci boli pusteny k moci na vopred dohodnute obdobie, aby zrekonstruovali ekonomiku, tym ze z nas zdriapu kozu.

Otrok robi vac za menej a je spokojny,
staci ak mu poviete ze je slobodny.

A teraz kto su hlupaci? Amici? A kto este? :-D

MadEGG
2009-08-25 21:37:57
Tak vsude je neco.. Vsechno ma svoje chyby.

I tenhle dokument :) Napr. to vyjadreni okolo zivotniho prostredi stylem, ze oteplovani ovlivneny clovekem je uplnej vymysl.. No ono je to logicky.. pac je to hodne omezuje a na to nebyly nikdy zvykli.

Ale jinak je to fakt hodne vydareny. Nuti cloveka zamyslet se nad temito problemy tim, ze mu ukaze jinou moznost a taky se snazi poukazovat na budoucnost.Konec je uplne nejlepsi.

Je to pojaty pomoci rozhovoru s lidma, kteri pochybuji o spravnosti toho, co se deje. Maji na to jiny nazor. Ale zase je dulezity udelat si na tyto zalezitosti i nazor svuj vlastni a ne prijmout vse recene za striktne spravne :) Tot muj nazor.
Revizionist
2009-08-24 17:37:42
 
Naprosto dokonalý dokument.
Je ohromné ,jaký způsobem tvůrci nahromadili všechen materiál. A konec je více než famózní. Už několik měsíců žiji v depresi z toho,jak zabezpečit lidi kolem sebe,jak se připravit na příchod ´chaosu´. Denně jsme nacházel odpoveď v tom,že musím změnit sám sebe a změním svět atd. Nikdy jsem té definici nepropadl. Nespekuloval jsem nad její existencí, spíš mi nepřišla dostatečně efektivní . Tenhle dokument mě přivedl na naprosto jiný názor. A jsem za něj nesmírně vděčný.
Díky mustwatch!

peter
2009-08-23 17:59:02
 
Výborné a tan konec je jedna velká pravda o tom poznání sama sebe.
Gratuluji těmto tvůrcům není co dodat a ten kdo chce kritizovat tak at stvoří něco lepšího protože kecat umí každý.Žijeme ve velké disharmonii z přírodou a to je velký problém snažíme se vše ovládat a podmanovat a to je velmi špatně.Člověk by se mněl vrátit k jednotnému duchovnu,protože vše je celek.

Killuminati
2009-08-23 17:07:02
 
Videl som tento dokument uz davnejsie ale najviac mi lamala hlavu pasaz od 20m 35s....Pozerali ste na ten film a teraz sa hadate ze kto je viac hlupy.Amici?Europania?Nabuduce pozerajte pozornejsie.

Killuminati
2009-08-23 20:07:09
Este k tomu hodnoteniu.Asi mi tam samo hodilo 3 hviezdicky.Ja by som dal minimalne 4, ale to je uz jedno
karel
2009-08-23 16:59:31
 
co se týče těch vibrací a obecně poslední části, kdysi sem viděl několikadílnej dokument v bedně, kde to bylo popsaný vše do podrobna, všechny ty vesmírný cykly, frekvence, zlatý řezy, kalendáře, a vše to vycházelo z kruhu života, už tehdy sem tim byl unesen a rád bych si ho sehnal znovu, ale bohužel sem zapomněl název, může mi tu někdo pomoct? viděl sem to na spektrum tv (kabelovka)

lorana
2009-08-24 15:46:25
to si asi videl serial "okem boha hora"... tu je link:
http://okemboha.mysteria.cz/
SUBhuman
2009-08-22 22:00:20
 
velmi podareny dokument, zdruzujuci vsetko co som sa posledne mesiace docital do pomerne uhladneho obrazoveho celku. mustwatch and wake up!!!

KubajzzZ23
2009-08-23 14:36:36
Děkuju za skvělí přínos. Od dob zaitgeistu je tohle první dokument, který vám popíše vše co je potřeba vědět a co vám říká vaše intuice ale tké je tam žasně schrnutá duchovnost člověka. moc pěkné btw je důležité se připravit na obrodu Země 2012 peace
Osho changed my life
2009-08-22 15:16:59
 
Zdlhavy dokument, ale zaver stal za to. Kapitola Iluzia a realita je top

...kategorizacia podla velkosti pismen zabila :))

2012 comin´ soon

Míra
2009-08-22 11:52:28
 
Pěkný film obsahující spoustu údajů z různých oblastí - proto je složité to všechno ověřit. Myslím ale, že nejde o to vše ověřit, ale pochopit celkový smysl filmu, který tkví v tom, že dokud nás ovládá Strach nemůžeme se osvobodit.
Tento film je podle mě daleko více realističtější než Zeitgeist, protože nezobrazuje svět jednobarevně.
Děkuji tvůrcům a děkuji i tomu, kdo ho opatřil titulky....

Zdenál
2009-08-21 09:45:02
 
Nejhorší na tom je, že tu bitvu proti nim jde vyhrát kdykoliv! Stačí jen, aby se všichni probudili a začali myslet! Docela dobrej dokument, kdyby to vysílali třeba na mainstreamovych mediich tak bych dal pět hvězdiček.

MadEGG
2009-08-21 14:09:24
Me se hodne libila ta posledni cast.. s tami cakrami zeme.. malo lidi si tyhle veci uvedomuje a zapad je vubec nebere za pravdive co se tyka lidkseho tela i zeme..
MadEGG
2009-08-21 19:49:08
2kecal: a jeden z duvodu proc cesi netoci neco takoviho je to, ze to maji v pazi ;)

Zajdou si radeji na svich par kousku, nebo na speka, nez aby resili neco takoviho..
re_volt
2009-08-20 12:22:31
 
co dodat..

afinabul
2009-08-20 11:51:43
 
Titulky ku Kymatica:
http://afinabul.blog.cz/0908/kymatica-sk

MadEGG
2009-08-20 00:01:22
 
Nemuzu si pomoct, ale cim vic filmu vidim a cim vic se nad tim zamyslim, tak tim vic jsem utvrzen, ze amerika je narod dobilu. Fakt si nemuzu pomoct. Pseudonarod. Nejhezci na tom je to, jak o americe mluvi jako o celim svete.. pff. A ta obecna paranoya, ti jejich lidi jsou tak zmateni, az to hezky neni.. Nevi cemu mohou a cemu nemohou verit, tak neveri nicemu. Njn, jsou malo vzdelani a ted se jim to nevyplati.. Doufam, ze evropa nedopadne stejne s tou nasi slavnou evropskou Unii, ktera ma kopirovat prave americkej system.. :/

Pather
2009-08-20 14:19:19
Hele mit plnou hubu kecu o narodech debilu (ve tvem pojeti "dubilu") a neumet vlastni jazyk je trochu lichy, nemyslis? Bez si postezovat ucitelce ze zakladky, co te nenaucila matersky jazyk, nebo se prestan navazet do americanu kvuli spatnymu spatnymu vzdelani.
Film jsem jeste nevidel. Jen jsem si precetl nazory...
vegan1983
2009-08-20 17:44:39
Přesně, nesmíme se na Amíky zlobit a urážet je, že se nechali takhle nachytat, spíš si musíme pomoct, psát si s níma, občas jim přeložit nějaký článek co se o nich píše a oni se proberou, a my ostatně taky. Určitě bych nedával na první místo vzdělání, obzvláště když 100% lidí v ČR je vzděláno televizí.
MadEGG
2009-08-20 18:19:55
2Pather: To je vec nazoru. Jinak na tvou narazku na muj pravopis odpovim jednoduse.. vzdelani od blbosti nechrani ;) Muzes umet sebevic pravopis, ale intelekt a moudrost ti to neda. Stejne tak clovek ktery pise hrubky nemusi byt hned hloupy.

Jo a na pokud muzu poradit, tak se na ten film podivej a nebo se nevyjadruj ;) :)

Co se tyka ameriky a evropy.. mno tezko rict co bude. Nejsem vedma. Ale myslim ze evropa by se mohla za urcitou ne moc dlouhou dobu dostat tam, kde je amerika. System a jeho
nynejsi smerovani tomu nasvedcuji.

2vegan: Jinak souhlasim, ze jsem to trosku ostre pojal. Vyrustat v podminkach ve kterych vyrustaji americani, tak bych asi nedopadl jinak. Ale oni uz to tak maji po generace a myslim ze jakakoliv zmena jim osobne prospeje.. Ale myslim obsahlejsi zmenu. Jsou moc konzumni stat s ekonomikou ktera neustale stoupala.. ovsem vsechno ma svuj pocatek i konec. Takze jde spis o to najit rozumnou alternativu reseni.. zlatou stredni cestu :)

Ale fandim jim.. Ikdyz je to bude kurevsky bolet. Hlavne ty obycejny lidi :(
MadEGG
2009-08-20 18:27:50
Dodatek: S tim vzdelanim jsem to myslel tak, ze vzdelanost americanu je dosti nizka. Nam evropanum jsou informace mnohem dostupnejsi ve skolach nez jim. Mame vetsi mnohem vetsi procento vzdelanych lidi. Tim ovsem nemyslim, ze kazdy american musi byt zakonite blbec. Nvm mno.. nechci proste aby se evropa davala stejnym smerem jako amerika. Treba to evropanum dojde. Ale pochybuju :)

kecal
2009-08-21 17:41:02
Myslim, ze rozdil mezi nama a amikama zas takovej neni.
Amici maj mnohem vyspelejsi propagandu nez my :)
Tyhle filmy tvori treba amici, nevidel jsem nic srovnatelneho od "bozskych" cechu. Nebo treba pocitac, na kterem se koukas na netu na filmy taky vymymsleli amici.
kecal
2009-08-21 17:41:02
Myslim, ze rozdil mezi nama a amikama zas takovej neni.
Amici maj mnohem vyspelejsi propagandu nez my :)
Tyhle filmy tvori treba amici, nevidel jsem nic srovnatelneho od "bozskych" cechu. Nebo treba pocitac, na kterem se koukas na netu na filmy taky vymymsleli amici.
kecal
2009-08-21 17:41:02
Myslim, ze rozdil mezi nama a amikama zas takovej neni.
Amici maj mnohem vyspelejsi propagandu nez my :)
Tyhle filmy tvori treba amici, nevidel jsem nic srovnatelneho od "bozskych" cechu. Nebo treba pocitac, na kterem se koukas na netu na filmy taky vymymsleli amici.
MadEGG
2009-08-21 19:43:03
Ja myslel spis vzdelanost. Je tam hodne velky procento negramotnych lidi a lidi s nizkym vzdelanim. Jejich veda je vyspela, to ano, ale je to jen "par" jedincu kteri jsou na tak vysoke urovni vzdelanosti, ze kterych cerpa cela ekonomika USA. Jinak amici mozna vynalezli pocitac, ale pokud to beres takhle, tak elektrinu si podmanili nejdriv evropani.. :) takze nebyt Evropanu, tak amici nevynaleznou PCcka :)

Ale je to hodne i o jejich spolecnosti. V americe,alspon driv to tak bylo, clovek bez vzdelani mohl podnikat a nakonec se stat reditelem obri firmy a vydelavat fakt velky penize a byt uspesnej. Mentalita evropanu je jina.

Velka spousta americanu chodi do kostela.. i mladych lidi. Jsou silne verici. Ale v tom kostele si zapnou wolkmena, nebo tam chodi jak u nas do hospody. Proste nejak neresi nabozenstvi jako filozofii, ale jako vec, ktera je uz neodmyslitelne spjata s jejich narodem a tak ji proste provozuji a ridi se obecnym spatnym vysvetlenim bible co je spravne a co ne.

Proste je to pseudonarod. Jejich stat ma kratkou historii. Myslim ze nemusim ani pripominat, jak se amerika osidlovala.. jaci byli jejich prvni osadnici, atd..

Jinak ano, tez si myslim, ze az tak jini nejsme. Alspon na oko ne :) Zivotni uroven evropy je podobna, technologicka vyspelost tez, ekonomika spolecna, ale obecny uvazovani prosteho cloveka je hoodne rozdilny.

A taky si myslim, ze rozjeti statnich maturitnich zkousek oddeli lidi na ty "co na to maji" a na ty "co na to nemaji".. Uspesnych maturantu ubyde, protoze clovek na nastavbe a prumce bude mit stejnou maturitu z CJ jako gymplak. Napr: Clovek kterej ma logicky uvazovani, a talent na jiny veci nez jsou jazyky, neukonci zdarile maturitni zkousku a bude mu zabraneno pokracovat ve vzdelani, protoze nebude odpovidat beznym standardum "inteligentniho cloveka". Nakonec dopadnem tak, ze technicky zdatnych jedincu a vedcu bude hrstka a jinak budeme mit samou delnickou tridu. Nebo se jim podle americkyho modelu dostane moznost podnikat. Lidi pak budou chtit vic a vic penez a najdou si vzdycky zpusob, jak si knim prijit. Nakonec se ekonomika zase zhrouti a bude :) Takze ani, nejsme az tak odlisni a vice mene se sinem do stejnych sracek :)



MadEGG
2009-08-21 19:49:48
2kecal: a jeden z duvodu proc cesi netoci neco takoviho je to, ze to maji v pazi ;)

Zajdou si radeji na svich par kousku, nebo na speka, nez aby resili neco takoviho..
KubajzzZ23
2009-08-23 14:42:38
Madegg ma pravdu, je jednoduchý se do něj navážet kvůli pravopisu ale to je v podtatě relativní. američané mají jiný způsob škol, nemluvě o propagandě a o tom všem co jim tam rvou do těl a hlav čipy XD zkrátka buďte rádi za to že žijete zde. back to the nature!!!!