Autor: Jane Burgermeister
Titulky: České, Osud.cz
Délka: 55m
Hodnocení: 73%

Jane Burgermeister je internetovým fenoménem posledních měsíců v oblasti záchvatu prasečí chřipky. Záměrně jsem použil slovo záchvat místo epidemie, protože prasečí chřipka za více než půl roku své existence nepřekonala téměř v žádném ohledu klasickou chřipku, ať už jde o počet nakažených, závažnost onemocnění nebo úmrtnost.

Jane Burgermeister se v kontextu této nemoci zmiňuje o několika dohledatelných událostech, jako je například český objev viru ptačí chřipky ve vakcíně Je to obchodní tajemství, odmítá firma komentovat únik smrtelné vakcíny. Vznik očkovacích center, nebo povinné očkování v Kanadě. Z mého pohledu však v některých oblastech zachází až moc daleko a dostáváme se do oblasti doměnek a sci-fi, jako například v oblasti sledování lidí pomocí nanočipů a satelitů, nebo při zmínce o UFO.

Vzhledem k sebevědomému předpokladu, že pravidelní návštěvníci mají alespoň trochu kritický pohled na informace které dostávají, jsem se video rozhodl zveřejnit a nechat na vás, rozhodnout, které informace jsou pro vás přínosné.

Komentáře k filmu
okoloiduci
2010-02-18 13:32:37
 
Kazdy clovek, ktory sa zamysli a skusi ist naozaj do hlbky problemu zisti, ze problemom su media.

Novinari, ktori dostavaju za spravy peniaze a kazdu novu zverejnenu senzaciu okamzite siria a rozvyjaju dalej. Jedna tlacova agentura vyda spravu, druha ju okamzite preberie bez overenia vlastnymi ludmi. Tak to bolo aj v pripade prasacej chripky. Dnes by mali byt tito ludia zodpovedni a obvineni za sirenie paniky a poplasnej spravy.

Ludia si casto mylia demokraciu so socialnymi pravami obcanov. Nie je tomu tak. Demokracia uz vo svojom nazve ma napisane, co to znamena. "Demokracia = Vlada Ludu". My v nasej dobe nemame nikde plnu demokraciu. Volime si z ponuknutych zastupcov, ktori potom maju neobmedzenu moc cele volebne obdobie. Dosiahnut zmeny pomocou referend a je takmer NEREALNE v kazdeej krajine. Cize neexistuje moznost pre beznych ludi, ako by mohli zasiahnut a klepnut po prstoch zvolenym zastupcom.

Svajciarsko je krajina s najvyssim stupnom demokracie vo svete. Maju dva parlamenty, ktore si konkuruju. Cize lobingove skupiny maju mensi vplyv priamo na poslancov.

A nakoniec k podstate veci - MEDIA ! Media a novinari by mali byt nastroj, ktory kontroluje politikov a dava nam objektivne informacie, aby sme sa my potom mohli rozhodnut koho spravne volit, koho potrestat. Teda novinari by mali byt nieco ako najvyssi strazcovia v Platonovom navrhu "demokracie".

Cize otazka nakoniec.... Kto strazi strazcov (rozumej Novinarov) ?


Jozef Varga Sofijska 23, Košice
2010-02-11 06:35:50
 
Najväčšiu dôveru u ľudstva planéty by v prieskumoch verejnej mienky získala Jane Bürgermeister a Alex Jones a nie Margaret Chan z OSN či vlády a hygienici všetkých štátov sveta. Oficiálné média hlavného prudu by sa umiestnili na poslednom mieste v hodnocení dôverihodnosti. Takáto je reálna pravda. Je to smutne, ale aj toto poznanie o niečom svedčí. Len Švajčiarský spoločenský systém priamej demokracie bol, a aj je, jediná reálna demokracia a vláda ľudu. Je to moje presvedčenie. Jozef Varga

Macek
2010-02-09 22:20:51
 
Hezký den,

vy, kteří se ztotožňujete s tím, že by měli mít rodiče svobodnou volbu v tom, zda nechají své děti očkovat proti dětským nemocem podpořte nás svým elektronickým podpisem. Tato petice bude předána vládě ČR.
Avšak budete-li chtít, aby Váš hlas měl i právní validitu, je potřeba buď oslovit někoho z petičního výboru a domluvit se, kde petici podepíšete osobně nebo si můžete vytisknout podpisový arch, který podepíšete a tento zašlete na uvedenou adresu.

Tady je odkaz:
http://petice.webnode.cz/

Děkujeme.


Dodko
2010-02-08 22:32:06
 
Ja si myslím, že nikdo ju nemá v plane zabiť tú novinárku, nie sú až takí sprostí, keby to urobili, istotne by sa tí ludia, čo chcú ovládnuť svet čiastočne prezradili, pretože niektorým ludom by sa zdala jej smrť podozrivá a skúmali by čo je vo veci, ale takto na ňu kašlú a hrajú dobrú hru mysliac si, že šak jedna sprostá ženská, súca do blázinca im neuškodí a nesnažia sa ju odstrániť, načo im stačí, že niektorí ludia si pomyslia, že to nemá v hlave poriadku.

tomas
2010-02-15 13:55:33
ak sledujes dianie vo svete tak potom vies ze takych vrazd je vo svete vela.nepohodlni i znami su okato odstraneni.robia to vsak ludia ktori si nemusia robit aliby a schovavat.nemaju uz predkym lebo vsetci su pod nimi.prikladov len za poslednych par rokov je fakt velmi velmi vela...
ak to dianie ale nesledujes tak to nevies...
lukas
2010-01-28 01:25:45
 
tak jsem film shledl no a trosku zalovil na internetu co me zarazilo tak povine ockovani je jen v pripade 6 stupne podle who a podle 3 stupne eu o pandemiich kde stoji povinost ockovat vojaky a slozky nutne pro chod statu, bylo tam tolik polozek ze fakt si staci najit pandemicky plan pro cr sou tam i oodkazy na platne zakony, a v podstate staci vyhlasit pandemii v dane lokate uzavreni do karanteny a proockovat vsechny lidi co so na danem miste nachazeji, v ustave je zakotveno ze clovek se seznami s podminkami a muze se svodbodne rozhodnout zda ockova ci ne, no pri prohlizeni netu sem zabroussil i do ockovani v ranem veku a je me jeste vic blbe nez z daneho videa, a pro sve budouci deti to vidim tak s ockovanim pockat a ne ho nechat pichat v 4 dnech zivota na tbc atd a kdyz ockovat tak po jedne nemoci a postupne a ne tu tu silenou zvracenost hexavakcinu tedy 6 nemoci v jednom, byli tam i uvahy o tom zda ockovani nesouvisi s rozvojem alergii a nemoci v pozdejsim veku urcite duvod k zamysleni a ne tupe stat ve stadu

Honza
2009-12-22 15:40:50
 
Ta ženská jen zaobaleně říká fakta, která zná každý: Fakt č. 1 - světoví ódésáci moc dobře vědí, že kapitalizmus mele z posledního, a zuby nehty se snaží udržet se u moci co nejdéle; vybít své odpůrce je přesně to, co potřebují. Fakt č. 2 - jejich bosové, naftařsko-zbrojní mafie v USA, usiluje o světovládu, co paměť sahá; vybít své odpůrce je přesně to, co potřebují. Fak č. 3 - největší světový terorista, USA, nikdy nepřestal s vývojem a testováním biologických zbraní; vybít své odpůrce je přesně to, co potřebují.

taitleist
2009-12-15 19:14:28
 
de to ae musite chvili pockat :))

Iwow
2009-12-10 18:21:10
 
taky mi nejde !!!!:((

dalett
2009-12-05 02:38:28
 
Můžete zkouknout i tady, než to taky stáhnou:
http://media.bloguje.cz/818638-jane-burgermeister.php

Míra
2009-12-05 01:29:58
 
nevím jestli to je problém na mé straně , ale video se mi nenačte , když sem si ho našel jinde tak to také nešlo... prosím napište jestli vám to jde nebo ne díky

nemea
2009-12-02 13:09:06
 
no jedna vec mi neni jasna, co by mali ti vodcovia z toho, ze by nemal kto na nich robit

JAnci3D
2009-12-04 19:11:07
na nich robiť? čo oni potrebujú? oni majú všetko čo chcú. neboj stále bude mať kto robiť lebo zvyšok ľudstva nebude slobodných ale budu makať. myslíš že ako sme my napríklad na slovensku alebo česku prospešný pre nich? nijako.
skimam
2009-12-05 16:26:26
Oni budou pořád chtít aby někdo fungoval v půmyslu apod. akorát asi nechtěji aby to byla masa, která když se zapne a uvědomí si co se děje je bude moct ohrozit.To je podle mě pointa.Kdyby se zvedla byť jen polovina lidu museli by armádou zničit celej svět, nic jinýho by nezmohli...
xxx
2009-11-28 19:00:02
 
Na každém šprochu pravdy trochu, něco mi sice přijde přitažené za vlasy (např. to s tou policií jak nás odvlečou, nebo si to možná nedokážu teď představit, ale to neznamená, že by se to někdy nemohlo stát) a něco mi přijde, že je dost možné nebo dokonce i reálné - Baxter jsou už provaření, plno lidí už nakazili HIV virem, takže s tou ptačí chřípkou je to docela možné...bohužel fakta mluví proti nim. Pandemický plán o tom nic nevím, takže nemůžu zhodnotit, ale kdyby opravdu tomu bylo tak, že při stupni 6 by si mohli dělat co chtějí, tak je pak docela možné, že budou chtít očkovat i násilím (bohužel nemůžete vědět čím vás budou očkovat...), ale jak jsem řekla, o pandemickém plánu nemám podrobné informace,takže nevím...Očkovat se dobrovolně nenechám (už jsem se přesvědčila, že když se necháte očkovat proti sezónní chřipce, tak se spíš nakázíte, než se uchráníte...ale toto je jen má zkušenost). Zatím jsme svobodní lidé, takže rozhodnutí je na každé z nás ;-)

Disident
2009-11-25 10:41:22
 
Tohle řekl David Rockeffeler na zasedání Trilaterální komise v roce 1991:

\"We are grateful to the Washington Post, the New York Times, Time magazine and other great publications whose directors have attended our meetings and respected the promises of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subject to the bright lights of publicity during those years. But the world is now more sophisticated and prepared to march towards a world government. The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the National auto-determination practiced in past centuries.\"

A bankovní a vědecké elity skutečně vládnou, zatímco plebs si hraje na demokracii, věří mýtům o blobálním oteplování a světovém terorizmu, cáluje trilióny dolarů zločincům, kteří ho okradli, v podobě nejrůznějších Bankers bailout bills a diví se proč si musí na udržení životního standardu svých otců půjčovat víc a víc peněz...

To že Baxter jako jeden z pohrobků nacistické IG Farben (50% vlastník byla Rockeffelerovic firma Standard Oil) vyrábí vakcínu proti prasečí chřipce je zaručeně jen shoda náhod... Tu firmu provází prostě jen smůla. Když byla přinucena stáhnout svá virem HIV nakažená hemofilika z amerického trhu, prodala je se strátou do Evropy. (jen 72 obětí) Tak snad se teď trochu zahojí...

Národní pandemický plán a protiepidemiologická opatření se v ČR řídí §69, odst. 1 a 2, zák. č. 258/2000 Sb. http://www.tzb-info.cz/t.py?t=15&i=226 Nutno říct, že je dost vágní. V případě stupně 6 je to stejně jedno, protože bude vyhlášen výjimečný stav a státní orgány si budou dělat s ovčany, co se jim zlíbí...

Pravda je, že jsme nechutně přemnožení. Téhle planety je škoda. 500 miliónu (nad)lidí je ideální stav. Jen si to představte: Všude plno místa, čisté řeky, zeleň... Na polích zas poroste přírodní pšenice a kukuřice, jejíž semena vytáhne pan Gates ze své semenné banky (http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=7529) Žádný sebevražedně-vražedný koktejlek od firmy Monsanto...


Huxleyovský Brave new world v praxi... M.Strong bude moci uronit enviromentalistickou slzu radosti, beze strachu, že mu jí Al Gore zdaní.... paráda... škoda že se toho nedožijem...

P.S. Devět z deseti masových vrahů doporučuje vakcinaci.

Dan
2009-11-26 13:30:17
Hm, ale proč to chtějí zkoušet na "vlastních" lidech? Proč to třeba nevyvezou do Číny nebo arábie?

Další věc, která mi prostě neštimuje, proč bylo s firmou Biotest, která tu prasečí chřipku ve vakcínách objevila, bylo zahájeno správní řízení? Nemá to být odměna za to, že něco pokazili?
Lucifailure
2009-11-29 09:23:15
Do Ciny to nevyvezu, lebo Cina by si to prekontrolovala a prisla na kontaminaciu. Potom by nasledovali kroky Ciny proti Rockefellerovcom.
dumble
2009-11-25 00:23:20
 
ackoliv je mi uplne jedno co si tu kto myslí...Vazim jsi lidi ako je Jane.


albert
2009-11-22 17:07:03
 
:))))))))))))) ježíšpannomárianevopichaná, to je ale kravina :).
Shlédl jsem to poctivě celé a prostě bych měl dostat medajli, tohle není video pro duševně zdravýho člověka.
Ráciem nepolíbený mlácení prázdný slámy, zhruba tak z uvozujícího kurzu pro vymítače ďáblů a vymývače mozků, možná třetiřadej holywůd, taky to bude mít diváky :).
Ta paní nemá pouze příšerně odpuzující plastiku, no, spíš jich má tak vosumnáct, ale zřetelně i tu šedou kůru mozkovou má vyhlazenou do dokonalého povrchu bez jediného kazu, jenž způsoben by byl existenci jedinýho neurónu, a pod tím povrchem nemlich totéž, ... o nějakém synaptickém spoji tedy ani nemluvě.

Doporučení: určitě shlédnout !!!!! MustWatch :). Měl jsem pochyby, měl, jak i každý, ale po tomhle mi je jasný, že konspirátoři nemají argument žádný, třebas paranoidní, prostě žádný, což jsem věděl, ale důkaz je lepší :). Zda se nechám očkovat ještě uvidím, ale pokud ano, pak bez obav. Mám jen radši odlišné způsoby píchání :), no, jak píšu, ještě uvidím. Počkám ještě, až jane udělá druhej díl, přeci jen, ty bytůstky ze souhvězdí orionu tam jen zlehka nakousla a nicol kidmanová z invaze byla přesvědčivějši.

Umím debatit i věcně, ale tohle se fakt nedá :). ´Du si dát panáka :)).

... autor tohohle stuffu by si měl uvědomit, že šířením týhle slátaniny neslouží své věci dobře. Tak jen do toho :). Jestli je tohle nejhorší či nejlepší se neodvažuji hodnotit, jsem tu prvně, srovnávat nemohu, může to být klidně i to nejlepší :), co je zde publikováno. Tak snad příště :), to už hodnotit budu moci, ale myslím, že jane nastavila laťku hodně konkurenčně :). Čest Vaší práci.

skimam
2009-11-23 06:19:58
Doporučuju dát si pivko a kouknout na zprávy na TV nova a pak na ordinaci v růžový zahradě.To jsou jistě přínosnější, a myšlení povzbudivější informace :-D
Očko
2009-11-23 12:19:43
Pokud by česká firma Biotest neodhalila kontaminované vakcíny Baxteru, pak se tajemná chřipka nyní probíhající (a zdá se odeznívající) na Ukrajině mohla odehrát i zde v ČR již v dubnu 2009.

Tak si to nech píchnout a buď v klidu jako jeden ze stáda.

http://mika.blog.idnes.cz/c/109788/Je-zahadna-chripka-na-Ukrajine-jen-psychologickou-manipulaci.html
h
2009-11-23 20:28:36
Ta zenska mozno nevyzera ako modelka, ale odhalila ze Baxter AG, dcérska rakúska spoločnosť Baxter International, v roku 2009 úmyselne vydala do 16 laboratórií v štyroch krajinách 72 kg živého vírusu vtáčej chrípky a to za podpory WHO.

a za pekny vzhlad nedostala titul na Univerzite v Edinburghu.

Mozno prehana, ale pravda je, ze ockovanie je osobna vec. Kazdy mame vlastne telo. Kazdy sa rozhodne za seba.

Nesmu nas nutit ani pre ani proti.
albert
2009-11-26 03:09:00
:) jistě-jistě, to byl v tom videu jedinej fakt.
Takže fy. baxter, hodlající provozovat totální genocidu prvého ranku, odešle kontaminovanou vakcínu k nezávislému otestování do česka, ano, to je pochopitelně od odborníků na genocidu lidstva hodně chytrý :).
Ještě chytřejší je poslat ji též k otestování do německa, slovinska a testovat ji též v rakousku samém. Všude H5N1 pochopitelně zjistili.
V takovýchto případech se nejlépe osvědčuje okemova břitva.
Tedy nejjednoduší vysvětlení je prostě nehoda.
Druhé vcelku jednoduchý, leč už spiklenečtější vysvětlení je, že nějakej zaměstnanec baxteru kontaminoval odesílané vzorky se záměrem varovat, jak je triviální rozeslat po evropě takovou nechutnost. Či jinou.

... a když už cituješ to pako miku, tak též jeden citát z jeho pojednání o té kravině na ukrajině:
"UPDATE 19.11.2009 - oprava

Byl jsem upozorněn na to, že cvičení Interpolu probíhalo pouze v Polsku, kam se sjeli zástupci Ukrajiny a jiných výše zmíněných zemí účastnících se tohoto cvičení. Tedy by to s maskováním vypuštění viru jako součást tohoto cvičení souviset zřejmě nijak nemohlo, protože cvičení neprobíhalo na území Ukrajiny."

Ano, firma baxter nás možná vyhubí :), protože tam má nějakej bordel. Nicméně, Ty si drahý očko protři očka. Jako správnej člen toho Vašeho stáda jsi nalítnul na nějakou sebeprezentaci jistéme dámy, toť vše.
Ing. Musilová
2009-12-01 21:59:45
Měl byste tam uvádět, pokud můžete, nějaké argumenty, které by svědčily pro vaši tézi, jestli ovšem nějakou máte, zatím je to jen snůška útoků a hloupostí, bez jediného řádného argumentu. Ale chci doplnit, že to není nic od věci, že jsem tyto info zaznamenala i z jiných zdrojů a myslím si, že musíme být obezřetnější.
I takto může začít řízená čipová totalita, o kterou tu ti výše jmenovaní usilují. Pokud vím, všechny tyto věci se dějí skutečně za účelem zregulování počtu populace a jejich totálního ovládnutí, neboť v současnosti se zdá být společnost mnohem méně stabilní, než to bývalo.
nezávislý
2009-11-21 08:34:03
 
Podľa môjho názoru nikto nikoho k ničomu prinútiť nemôže veď je to individuálne, každé telo reaguje za určitých okolnosti inak. Ak však je to niekoho záujem nasilu niekde niekoho ťahať, je to samozrejme že ide o niekoho a nejaký záujem-a ten myslím odmietne každý normálny človek-aspoň raz by sme konečne mohli vyjadriť jednotne zdravý úmysel.PS. Beriem túto myšlienku späť ak mi dá niekto záruku, presvedčí ma garantuje a zoberie zodpovednosť za v danom prípade očkovanie ktoré má pomôcť niečomu predísť. S pozdravom

vlk
2009-11-20 11:07:41
 
V diskuzi se zdravotniky v jedne nejmenovane ordinaci mi bylo receno, ze nekteri odbornici maji vazne pochyby o kvalite ci ucinnosti vakciny proti praseci chripce, kterou nase vlada nakoupila. Po te, co se od pripadnych nasledku farm. firma distancovala uz v pribalove informaci, nemaji v teto ordinaci duveru v tento preparat, nemini ho doporucovat, natoz se jim sami naockovat. Dokument mi prijde krapet pritazeny za vlasy, ale pokud se dnes kritika pripisuje automaticky konspiracim, neco je zjevne spatne...

recept na výrobu
2009-11-19 23:35:45
 
Něco pro pana pediatra, kdyby se už nemohl dočkat...

http://www.youtube.com/watch?v=eX_GvhEFGsA&feature=player_embedded

Vočko
2009-11-19 22:11:15
 
Potřeboval bych kontak na její stránky.. kvůli větší publikaci..

Rum
2009-11-27 13:22:16
jak tě najdu na FB?
2009-11-19 20:18:27
 


Realista
2009-11-19 21:04:06
To s těma fízlama, že nás přijdou tahat z našich bytů, když vakícnu odmítneme je uplná píčovina..kor když náš stát ani pořádně vakcínu nemá, aby nám ji mohli dávat všem povinně....Něco na tom je logický, ale to s tou policií.....=D =D =D
Vočko
2009-11-19 22:15:06
Nevím sice jestli ti je 10 nebo patnáct let, ale i v tomto vku bys díky našemu enormě vyspělému školství mohl mít vlastní rozum.. Příznaky jsou stejné jako pokaždé v historii před válkou.. Proč si myslíš že někomu záleží na "právech a svobodách" obyčejných lidí když je dnešní svět o materializmu (tedy zatím,poctivá práce je dnes levnější než chléb)
Ondra
2009-11-20 02:18:37
Výjimečně musím souhlasit s protistranou, Realista má pravdu. Opravdu jsme nakoupili vakcínu jenom pro 0.5 - 1 mil lidí. Náš případ to opravdu není a díky bohu že vláda opět zaspala s nákupem.

Na druhou stranu můj obvodní doktor mi řekl že mu hrozí finanční postih pokud se očkovat nenechá, takže nějaké donucovací prostředky tam být můžou.
jiloun
2009-11-18 18:56:22
 
dokument jsem neviděl, ale můžu vám říct, že pravda tohoto světa je daleko větší, než si z vás dokáže kdokolvi představit, že by mohla být...každopádně přeji hodně štestí v jejím odkrývání...jste mladí, budoucnost máte teprve před sebou, je potřeba se vzdělávat, protože z TV se nic nedozvíte nikdy...vy jste ta generace, která řeknu v budoucnu \"ne, s tímhle já nesouhlasíma budete proti lžím bojovat\"...pro nastínění pravdy doporučuji...věci jako freedom movie 2, nebo The Arrivals od Noreaga production...\"If you want to find the Truth, go and study the lives of our assassinated leaders\" ~Noreaga

olfess
2009-11-18 19:07:26
Kéž by jste měl pravdu... zatím většina pouze kejvá a poklonkuje autoritám všeho druhu. S ohledem na historii sice tento postuj není u lidí ničím novým pod sluncem, ale jak z to ven..., to je otázka.
Vessago
2009-11-17 22:17:43
 
Je potřeba podobné filmečky uveřejňovat, snad se probudí co nejvíce lidí. Tento dílek (prasečí nesmysl) zapadá do celkové mozaiky velice elegantně.

Vočko
2009-11-19 22:03:37
Přesně tak, uveřejňovat a šířit, ale hlavně donutit lidi aby se podívaly resp. vzbudit v nich dojem že se chtějí něco dozvědět.. Rozjíždím přez Facebook skupinu kde se o snažím, dokud to jde, ale je to velice těžké.. Asi hlavně proto že Fb využívá sice velká ale nic moc nepřemýšlející skupina lidí.
koza
2009-11-17 20:31:34
 
...moc se mi nelíbí jak se tu navzájem urážíte! Otázka pro Pediatra; můžete s čistým svědomím říct, že o sloučenínách, které aplikujete víte z jakých látek se skládají, jaké mají účinky a co mohou u jednotlivce způsobovat?

olfess
2009-11-17 20:35:52
A mně se zase moc nelíbí tvůj nick a taky s tím nemůžu nic dělat.... :P
zzuzzi
2009-11-17 18:25:54
 
zdravím,
přiznám se že jsem na tenhle web dostala doporučení..ale po shlédnutí jednoho videa a přečtení více diskuzí k různým námětům mám přesvědčení že tu je bohužel jen úzká komunita lidí co vidí a slyší jen co chtějí. Jakákoliv diskuze která by byla smysluplná a pro ostatní poučná, tu není. Jen tu je silové vyjádření svých názorů a mám pocit že kdo je vyjádří více radikálněji a bezohledněji na úkor jiných (ted se zastávám pediatra i ostatních co si tu dovolili - nesouhlasit ) ten má pocit pravdy..takze good luck! snad v životě nejste tak zaslepený

F1d0
2009-11-17 20:06:50
Skoda jen, ze si odsoudila celej tenhle web pouze na zaklade komentaru. O ty prece nejde,ne?
Mozna by to chtelo podivat se na vic videi, nez jen na jedno, ktery abych se priznal by mi taky na prvni dojem moc nesedlo;)
Nektery dokumenty co tu jsou, jsou fakt pekny a je to skoda jen pro tebe, ze se o ne takovymhle zpusobem pripravis;)
Nakej priblblej komentar, by cloveka ovlivnit prece nemel, ne?;)
olfess
2009-11-17 20:26:36
No,
mně to příjde spíš jak text pana Pediatra pod jiným Nickem a z jiného PC nebo ani to ne? ... :))))
Moc bych tomu nevěřil....

Jinak odpověď: Nikdo nikoho k ničemu nenutí, pokud chceš, nech si dát vakcínu proti chřipce do pacinky, vítej LS zpěvem a v televizi čekej na zprávy od Bin Ládina, nebudeš ani první ani poslední. Sem se chodí hlavně koukat na dokumenty, které se dost těžko dostanou do TV až potom diskutovat, pokud nejsi schopná koukat na video samostatně a sama si to zhodnotit a potřebuješ k tomu komunitu nejlépe širokou, budeš muset najít jiné, pro tebe vhodnější možnosti. Doufám, že jsi v životě protřelejší a samostatnější než se projevuješ na webu ;), v opačném případě by to byla totiž dost tragédie.
Ondra
2009-11-18 01:54:59
Offlessi, řeknu to teda znovu, přijde mi že se tu diskuse často zvrhávají do flamewaru, což poškozuje celou myšlenku. Pokud se chceš považovat za někoho protřelého, který ví víc než ostatní (což je zřejmě pravda), je daleko elegantnější někoho setřít kvalitním argumentem než jenom osobním útokem.

Na jednu stranu ti dávám za pravdu, že například z pediatra ještě nic kloudného nevypadlo, na druhou stranu on někdy vyloženě nahrává na smeč a je škoda že místo pěkného stíracího argumentu použiješ stejně primitivní osobní útok
olfess to Ondra
2009-11-18 10:14:27
Ondro,

jsem svobodný člověk, věř mi, že je mi zcela lhostejno, jak na tebe či ostatní působím či nepůsobím. Mě to nezajímá!

Pokud si myslíš, že by se na nějakého diskutujícího mělo reagovat lépe, tak reaguj, co ti brání??!! Ale nevnucuj mi své představy a tom, jak mám ideálně či elegantněji reagovat a odpovídat, opakuji nezajímá mě to.

V případě, že ti mé reakce kazí myšlenky z videí a nejsou v rozporu s pravidly fóra, do třetice, neobtěžuj mě s tím, nejsem tu od toho, abych na tebe dělal pěkný dojem , mě to nezajímá.

pediatr
2009-11-18 14:18:28
Už jsem myslel, že nebudu reagovat, ale tahle stržená maska je nejkrásnější charakteristika těch moudrých vševědoucích a laskavých lidiček. Ondro - zdá se, že tentokrát jste svého Vůdce fakt naštval. Myslím, že z toho vyjdete poučený. :-D
olfess to Pediatr
2009-11-18 18:59:11
Jaký vůdce, jaký masky zase? :)) Pediatře, že vy jste si ještě neudělal ten testík, co jsme vám doporučovali? Vševědoucí bohužel nebudu, na slovo moudrý bych byl opatrnej - i když v tomto ohledu budu spíš "nad vámi" než "pod", ale to je zde pravděpodobně téměř každý...

"Vzdělaným duchům je potřebné udržovat odstup od komedie, kterou ti ostatní hrají. Nedůvěra ve všechnu skutečnost, ať již vzdělanou či nevzdělanou je jedinou aristokratickou atitudou (postojem)." Miroslav Dolejší
F1d0
2009-11-16 23:52:14
 
Co na to rict;)
Cvhili jsem premyslel, jestli to mam nejak komentovat, ale nakonec jsem se neudrzel;)
Je tam receno spousta \"fakt\" (i kdyz, kdo to dnes muze s jistotou rict,zejo?;)), ktera se daji snadno vytrackovat a to i v archivech zminovanych spolecnosti, coz to cely dela hodne verohodne:))
Ja osobne si myslim, ze kolem toho kazdopadne neco smrdi, ale zaroven si myslim, ze s tim stejne nikdo nic nezmuze a vsechno se ukaze casem samo. A musim rict, ze uz se na to moc tesim at uz je pravda jakakoliv;)

P.S.
Zajimavy nahled na vec nabizi tohle video:

http://media.bloguje.cz/801629-vakcinace.php

Jane Burgmeister by s toho mela radost:))

nick
2009-11-16 19:37:54
 
neviem,mam len ja taky pocit,ze ten ujo s nickom pediater sa navaza do kazdeho prispevku ohladne ockovania?
snad preto logicka otazka-\"preco\"?
myslim,ze to jeho iq nebude take nizke,zato eq tusim drasticky,hehe.PS;dufam,ze ste sa nechali zaockovat pan \"pediater\",hahahaha

pediatr
2009-11-17 13:37:34
Původně jsem to chtěl napsat jako samostatný příspěvek, ale systém mi to z neznámých důvodů neumožňuje - že by cíleně :-D?
Chtěl bych napsat, že už mám dost toho vašeho nepřetržitého urážení, narážek na moje IQ a snad i emoční kvocient, pochybování o tom, že bych vůbec mohl být pediatr, že jsem placený agent a že bych se měl stáhnout do kanálů apod. Je to prostě ubohé. A navíc si všichni ti olfesové a nikové myslí, že jsou velké individuality. Mýlíte se, celá tato komunita - malá komunita - je ve svých názorech velmi uniformní. Je to podobné, jako když se kdysi mládež rebelující proti tesilové uniformitě oblékla uniformě do džínsů a dlouhých vlasů. Já to chápu, byl jsem mezi nima, z nadhledu je to však úsměvné. Stejně jako ta vaše touha po "originalitě".
Ale když jste se navezli do mých emocí, tak mi dovolte se zeptat - kolik dětských životů jste zachránili vy rozumbradové, u kolika úmrtí dětí jste bezmocně asistovali vy? s kolika zdrcenými rodiči jste mluvili o postižení jejich dítěte vy? Myslíte, že ty rodiče by zajímaly ty vaše žvásty, co tu vedete? Několikrát jsem se jako lékař JIP bál o život dítěte s epiglotitidou a proto jsem vděčný, že očkování proti HiB (svého času nevzdělanci odsuzované)tuto nemoc zcela a okamžitě vymýtilo. Proto se nechci smířit s tím, aby dítě se svalovou dystrofií zcela zbytečně zemřelo před mýma očima na chřipku, protože prostě na rozdíl od vás vím, že to je nejpravděpodobnější scénář jeho úmrtí. Proto chci, aby bylo chráněno vakcínou! Vážení, to je reálnej život a ne to vaše bezduché tlachání na tomto webu. Proberte se trochu!
olfess - to nick PEDIATR
2009-11-17 15:02:48
Takže za prvé, přestaňte nám tady hrát na city a fňukat, kolik dětí jste zachránil a kolik ne. Ostatně, je to vaše práce, tak doufám, že se vám, už i kvůli občanům ČR, alespoň někoho přeci jenom zachránit podařilo, že jste se nám alespoň trošišilinku vyplatil. Mimochodem, děti jsou čím dál tím nemocnější, všiml jste si toho? Čim pak to? Podívejte se, teď rodí dvacetileté až pětatřicetileté ženy - většinou, které už absolvovaly "vaši moderní péči" (beru vzhledem k očkování a pod.) Neplodnost můžů a žen nám vesele roste každým rokem, pokud se otěhotnění a porod povede, tak stejě najít nealergické, neastmatické a vůbec po zdravotní stránce bezproblémové dítě už začíná být docela napínavé hledání. Jestli už tohle není varovným signálem, že je něco špatně, tak se vás ptám, na jaký signál ještě čekáte? Vypadá to, že degenerujeme, chápete to už konečně? Ta situace už začíná být vážná!!! Já vím, že dnes máme léky či jiné zdravotní vymoženosti, kdy pacient může žít se svým onemocněním déle, ale to neřeší příčinu problému, ten problém existuje dál a navíc se stupňuje!

Za druhé, neustále stavíte oponenty očkování do řad laické, hloupé a nevzdělané veřejnosti, bohužel jste ani jednou nereagoval na odkazy, kde byli oponenty právě ODBORNÍCI Z OBORU! Ale na ty, a tom už jsme spolu taky mluvili, si netroufnete reagovat, protože by si vás dali argumentačně k večeři. Tedy buďte tak laskav a nenazývejte varování vašich zvýdavějších kolegů bezduchým tlacháním. PROBERTE SE. Jinak ten příklad dítěte se svalovou dytsrofií, kde by jste ho nechal naočkovat proti chřipce, to myslíte vážně? Ptám se znovu, nechal jste se naočkovat?

Za třetí, nedělejte ze mne puberťáka, vstoupil jsem do středního věku, v mládí jsem žádným stádovitým trendům nepodléhal tak jako vy, pravděpodobně z toho důvodu, že jsem již tenkrát byl individualitou ;)))(jsem skromný, že ? :))). Opakuji, komunita tady žádná není. Jo a čím jsem přispěl k ozdravě pacientů? Třeba tím, že pokud mají zájem tak jim radím, jak se mohou zbavit mnohých onemocnění bez chem. léků. Mimochodem už umíte u dětí vyléčit např. alergie a astma? Myslím vyléčit, ne utlumit projevy chemickými leky..??? Umíte nebo ne?

Za čvrté, konspiraci hledáte tam, kde není, již jste sem příspěvek vložil, dal jste jednu hvězdičku, tak můžete pouze odpovídat. V opačném případě by jste totiž nad rámec ovlivňoval ohodnocení videa. Stejná pravidla pro všechny. A ještě dotaz, proč jsem vlastně chodíte, když s ničim co tu vidíte nesouhlasíte?
pediatr
2009-11-17 16:57:02
Tak ještě jednou a naposledy. A taky vám chybí smysl pro humor - no nedivím se. Vašim konspiracím se směju a proto jsem tam dal smajlíka (to je tento znak :-D), nenapadlo mne, že byste to mohl brát vážně. A proč jsem vstoupil na tuto půdu? Protože se nebojím diskuze a odlišných názorů, ale Vám by asi více vyhovovalo to stádo (přes všechny verbální negace), které jen přikyvuje souhlasným názorům. Ale nebojte se, mně už to nebaví a už jsem se pobavil dost.
Nechápu, proč se mne stále ptáte, zda jsem se naočkoval. Vzhledem k neschopnosti českých úřadů tady vakcína na Pandemic H1N1 není, takže nemohl! Bude-li mi nabídnuta (a to nemohu ovlivnit), tak samozřejmě ano. Sezonní chřipku si očkuji každý rok, už proto, že je dokázáno, že je to ochrana pro moje pacienty! Dítě se svalovou dystrofií bych samozřejmě naočkoval, protože chřipka jej přímo ohrožuje na životě - znám to z vlastní zkušenosti - pochopte to konečně. Jinak v úspěšnosti léčení astmatu bych s Vámi nepochybně do "souboje" šel a nepochybně s veselou myslí. Málo nemocí se léčí moderní medicínou tak úspěšně jako astma (a nevěřím, že skutečné astmatiky zbavíte všech jejich potíží - pokud ano tak prosím publikujte, bude Vám po právu patřit Nobelova cena a já Vám zatleskám. Ale varuji - nikomu se to ještě nepovedlo). No a jestli máte pocit že Vy a Vaše okolí degeneruje, tak je to čistě Váš problém. Veselejší náladu do světa paranoidních představ ve vší úctě přeje pediatr.
olfess - to nick PEDIATR
2009-11-17 18:14:34
Nobelovu cenu za to dostat nemůžu, protože bych opisoval. To už totiž někdo vymyslel před více než čtyřiceti lety, vy TELÁTKO BÍLÉ! Tak buďte tak laskav a alespoń si z toho přestaňte dělat legraci. (vím o čem mluvím, jsem bývalý alergik) Nelžete nám tady, že jste schopni vyléčit alergii a astma nebo vás zažalujeme za to, že tak nečiníte. Čili jinými slovy, lidé už si úspěšně léčí tato onemocnění bez vás, prej Nikomu nepovedlo :) HA HA. Jste úplně mimo doktore, VEDLE A POZADU. Dokážete jenom potlačovat příznaky, o vyléčení organismu nevíte vůbec nic ( to vás totiž neučili, vás učí léčit chemikáliemi do nekonečna :))což jste dokázal i tvrzením, cituji : " Sezonní chřipku si očkuji každý rok, už proto, že je dokázáno, že je to ochrana pro moje pacienty!" :)))) no to jste hvězda, snad i úplný idiot schopný čtení ví, že vakcína stejně pokrývá pouze 3% mutovaných virů, to by jste musel mít velkou kliku, aby jste se trefil a ten zbytek, že chudáku dítěti, aby jste zabránil chřipkovému onemocnění, doporučíte vakcínu, která má zabránit tomu, aby zemřel na následky chřipkového onemocnění.... :úúúú)))) ??? To znamená jediné, dříve jsem zdravotnictví v dnešní podobě dával 20 let, když vidím, jak jste na tom špatně, tak snižuji na 10. Umíte jistě popsat sebemenší částečku organismu v těle, ale mimo základní funkce nemáte ani tušení o propojení jednotlivých souvislostí vzhledem k zdravotní stránce organismu v těle. Je to s vašimi metodikami opravdu zoufalé.

A co se týče té degenarace, já vím, že ten mozek vystavený každoročnímu působení následků vakcinace a "neškodných" chemikálií v lécích a ve stravě měkne, ale zkuste to znovu a nevzdávejte to, poznáte to podle stoupajícího počtu onemocnění na určité procento obyvatel ve statistikách. Jsou to ta neustále strmě stoupající čísílka v tabulkách nebo čárečky v grafech ;), tak třeba se vám konečně zadaří, moc bych vám to přál.

Např. mé rodiny se to až tak netýká, u nás je v posledních 200 letech poměrně vysoká dlouhověkost a to ve zdraví, i když připouštím že i díky nadprůměrným znalostem zákonitostí přírodní medicíny, lepšímu stravování a to se dědí a hlavně bude se dědit(ty znalosti)i dál.

S očkováním jsem se domníval, že jste už tu možnost měl, ale nevadí, bude se očkovat od 23.11.2009, tak myslim, že kdyby jste o to hodně usiloval, že se na vás jistě taky dostane. A to bych vám taky MOOOOC přáááál:))).... Mimochodem není vám nějaké divné, že i velká část lékařů a lékařského perzonálu v naší zemi očkování proti prasečí chřipce odmítá? Ty jsou ale divní, že? Je to samej trouba, zabedněnec a nevzdělanec. Hrůza. I přesto vám přeji pěkný večer.
nick
2009-11-17 19:39:21
to pediater-niet divu,ze sa tu tato uzka komunita(ako to nazvala zzuzzi)-ktora ma oci otvorene mimochodom,zhodne v nazoroch-teda aspon z casti,vy tzv. pediater nie ste schopny si pripustit,ze by ini vzdelani ludia mohli mat pravdu,neviem,kto ste,co ste,ci vobec mate nejake lekarske vzdelanie,ktorym sa tak ohanate-ale uz ste sa skusali zamysliet aj nad nazormi inych,ci by predsa nemohlo byt v nich zrniecko pravdy,alebo sa naozaj mienite tvarit,ako taky neomylny boh,na kt.sa tu hrate?tu mame vacsina taky pekny zvyk-byt otvoreny k nazorom inych,nazorov novych...naozaj si myslite,ze vam to zozereme aj s navijakom???...tak rozmyslam,podobne ako ofless,co na takychto strankach vobec robite,hehe...a dakujem vopred na zodpovedanie poslednej otazky:-)))


to ofless:tusim sa mi viac paci vasa vytrvalost,a aj klud,s akym reagujete na nick pediater,ako vase argumenty(tym ich nechcem nijak vyvracat-vo väcsine s vami suhlasim):-DDD
olfess to nick
2009-11-17 20:42:30
Nick,

to máš asi i dost jedno co se tobě nebo mně líbí nebo nelíbí za reakce, ty ani já zde nejsme šoumeny k pobavení davu. Důležitý je ten problém, informace, obsah videa a textů, to bohužel pro nás nevypadá dobře a ani do budoucna nadějně :(.
ka58
2009-11-17 23:42:44
olfess prosim ta mohol by si rozviest tvoje tvrdenie ( ASTMA Nobelovu cenu za to dostat nemůžu, protože bych opisoval. To už totiž někdo vymyslel před více než čtyřiceti lety)

Vopred ti dakujem.


kamov58@azet.sk
olfess to KA58
2009-11-18 00:45:09
Ahoj,

ono to takhle v diskuzi moc nepůjde, to je na dýl. Ale jestli chceš, tak bych ti poslal jakési nasměrování do tvého emailu, STRUČNÉ INFO, co ASTMA je a co jej způsobuje, jak z toho ven a odkazy na info na webu (e-knihy zdarma), kde se zase můžeš dozvědět o zdraví něco nového a jak si pomoci sám. Stačilo by ti to takhle? Jestli ano, tak napiš, zda se jedná o dospělého člověka nebo o dítě. Měj se hezky
ka58 to olfess
2009-11-18 09:31:02
Vdaka za odpoved, budem vdacny za akekolvek info, lebo astma trapi celu rodinu a pociatocne priznaky badat uz aj u malej netere.

kamov58@azet.sk
olfess to KA58
2009-11-18 10:17:37
Celou rodinu!

No pane jo, hodim ti to do emailu večer, ju? Ještě mi řekni, už vám zakázali lékaři něco jíst? Zatím.
2009-11-16 17:22:18
 
Tenhle přehrávač vůbec nefunguje, kdo umí anglicky http://www.youtube.com/watch?v=PelTWCUmTsU

Vnimej
2009-11-16 13:07:41
 
O nicem, co zaznelo v tomto snimku, nemuze byt pochyb a kdo to nechape, po tom vsem co se uz delsi casy deje, toho zcela evidentne polapil pan Meinstream. Kez to dobre dopadne!

Vnimej
2009-11-16 13:13:26
... mimochodem, nejak mi to cele, jak je to nacasovane, zapada s rokem 2012
KubajzzZ
2009-11-16 14:26:33
Pořád nechápu, proč se lidi brání vůbec přijmout myšlenku, že nanočipy a různé sledovací zařízení včetně dokonalé ovládnutí osob - NSA a pod..., jsou jen výmysly chorých lidí. Je jasný, že technologická vládní centra mají technologie o 20 let dopředu a vždy tomu tak bylo. Když o tom začnete pátrat a narazíte např na ruské laboratoře kde již dokázali vyvinout umělou mysl implantovanou do tkáně..., pak už vám nepříjde nic divné. navíc pan Vnímej zřejmě vnímá a všiml si že rok 2012 zde hraje roli. Nu smějte se ale já si v civilizaci odkroutim ještě pul roku bez vakcinace a pak hurá do přírody...ona totiž ta změna jede naplno a začne se to dít trošku dříve.
Happy
2009-11-15 21:23:03
 
Vše ukáže jen budoucnost, jestli bude podle Janina načrtnutého scénáře, nebo jakkoli jinak, jen čas ukáže světlou či temnou stránku věci, každopádnně od dob prvních konspiračních dokumentů v 21. stol. se toho hodně změnilo, je opravdu možno pochybovat o suverenním plánu NWO ?

Tamer
2009-11-15 15:29:16
 
V jakem je to playeru? Vidim jen bile okno, a zadny prehravac... ((

Admin
2009-11-16 00:52:58
http://dotsub.com/view/b0fb7146-8477-4851-910d-d68fc90b6f6d#
pediatr
2009-11-15 13:16:15
 
Užasné! Hlavní \"message\" videa je cca v 48.min, kde si nenásilně říká o finanční podporu pro tzv. vedení soudních sporů :-D. Pokud jí napíšete na email, tak dostanete jistě ochotně nějaké to konto pro bojovníky proti shnilému světu. Je to fakt šikovná holka.

olfess
2009-11-15 19:15:27
Ano pane Pediatře,

vysokoškolsky vzdělaná žena s dobře finančně ohodnoceným zaměstnáním, jde proti systému a podá žalobu na farmaceutický průmysl (což znamená, že už si v branži neškrtne), jenom proto, aby pak mohla "vydělat" na příspěvcích od občanů na soudní spory.... :))) Vzhledem k tomu, že to není váš první příspěvek na těchto stránkách, se vás chci zeptat, dělal jste si v posledních letech test IQ? Pokud ne, zvažte to.
pediatr
2009-11-15 21:04:32
Zdá se, že pokud má někdo jiný názor než Vy, tak je podle Vás idiot - nakonec jste to už opakovaně naznačil v dřívějších příspěvcích. No jste opravdu zvláštní komunita - taková tolerantní, že :-D?
olfess
2009-11-16 01:48:23
Tady nejde ani tak o jiný názor,

ale o názory, které postrádají logiku. Vlastně v momentě, kdy jdou proti vašemu přesvědčení a kdy hrozí, že jste (dle svého nicku i ve své profesi - i když vám ji nevěřím) naletěl "oficiálnímu vědeckému" bludu, tak začnete rozvíjet neuvěřitelné konspirační teorie o ziskuchtivosti lidí, kteří riskují krk a existenci jenom proto, aby se na této situaci napakovali, třeba přednáškami, kdy obviňují farmaceutický průmysl z nekalostí či podobnými kostrukcemi o výdělcích na soudních procesech. To už je přeci naprostá zoufalost ..., ale že se to teď na vás začíná sypat ze všech stran, co :))? Inu, doba se začíná měnit, myslím, že jsem vám to už říkal a bude hůř pane pediatře, bude hůř :). A k té komunitě, ona jaksi tady žádná není, reaguji za sebe, za svou individualitu, ostatně i stádnost považuji již za přežitek ;). Hezký a hlavně intelektuálně a rozumově podmětný začátek nového týdne. Opatrujte se nám:), momentálně totiž působíte jako taková křehká fosílie.... ale nic ve zlém.
Jaro
2009-11-16 02:12:03
Pediatr,mal by si si skutočne spraviť ten IQ test ... súhlasím s olfessom
Ondra
2009-11-16 22:50:54
Upřímně mi zmínka o příspěvcích přišla taky trochu nemístná. Pokud mi to přijde zajímavá myšlenka, přispěju jí aniž si o to řekne. Tím trochu podryla celou zprávu.

Jinak mi ale vadí že se pan Pediatr naváží do všeho co jde jenom trochu proti lékařství aniž by přišel s argumentem přímo k problematice, vždycky se jenom snaží morálně zpochybnit člověka který předává zprávu. Proč nám pane Pediatře nepovíte, jak se mohl dostat virus ptačí chřipky do těch vakcín? Rád bych si poslechl fundovaný názor z druhé strany barikády
pediatr
2009-11-17 09:35:45
Zdá se, že Ondra o tom přemýšlí trochu více než ostatní a nepřehlédl, že obě dámy přes obrovskou rétoriku proti tzv. kšeftování firem zakončily své řečnění komerčním můstkem, jedna nabídkou svých nelevných knih (a jistě i měla honorář za vystoupení)a druhá zmínkou o potřebném sponzorování její činnosti. Abychom si rozuměli - já proti tomu nic nemám, ale je to kázání vody a pití vína.

K druhé věci nemám Ondrovi co odpovědět. Je to stejné, jako bychom seděli nad bílým listem papíru a Vy byste tvrdil, že je černý a chtěl byste, abych Vám dokázal, že není černý. Nemohu vylučovat nesmysl. Předložte vědecké důkazy (nikoli prosím novinové články) o tom, že vakcína proti chřipce 2009 H1N1 ("prasečí") obsahuje viry chřipky ptačí. Navíc pokud se bavíme o evropských vakcínách, tak ty neobsahují žádné živé viry, ale jejich mrtvé části. A i kdyby obsahovaly antigenní struktury H5N1, tak by to znamenalo, že by imunizovaly proti ptačí chřipce (což zatím ovšem nebylo vynalezeno) nikoli, že by mohly infikovat.
olfess - to nick PEDIATR
2009-11-17 14:17:27
Jenom se vrátím k těm příspěvkům. Jestli někoho živíme a dotujeme, tak jste to vy!!! Občané platí celý život na to, abychom si tady mohli hrát na doktory a na pacienty. Již jsem vám v minulých příspěvcích vyjmenoval lékářská odvětví, před kterými smekám klobouk, ale u ostatních to vypadá tak, že z 1/3 pomáhají a z 2/3 škodí. Pokud se někdo rozhodne přispět dámám účastí na přednášce, případně nákupem knihy, či jiným příspěvem, tak je to dobrovolným rozhodnutím jednotlivce. Ostatně, pěníze se pane Pediatře vydělávají úplně jinak, tím dotyčný skutečně nezbohatne. Ale vy se laskavě začněte chovat ke svým chlebodárcům (tedy občanům) tak, jak si zaslouží. Tedy pokud vaši kolegové v zahraničí nebo kdekoliv jinde zjistili nesrovnalosti, podvody a zločiny farmaceutického průmyslu, a k nám se ty informace dostaly, tak z nás přestaňte dělat hlupáky, přestaňte zoufale napadat osoby, které se snaží (mimochodem na velké osobní riziko)informace dostat k lidem, přestaňte je znevažovat. Mimochodem, to co dělají měla být vaše práce.... Pokud by jste taky rád zbohatl na prodeji knih či přednáškách, zkuste napsat pár stránek o prospěšnosti očkování a narozdíl od nich vás farmaceutické koncerny rádi zasponzorují. Jenom na jedno si dejte pozor, jednou totiž na té smrtelné posteli budete taky, tak aby jste potom tu tíhu svých činů unesl... Víte že je mezi lékaři nejvíc sebevražd?

Jo a nechal jste se naočkovat nebo ne?
olfess - to nick PEDIATR
2009-11-17 14:17:34
Jenom se vrátím k těm příspěvkům. Jestli někoho živíme a dotujeme, tak jste to vy!!! Občané platí celý život na to, abychom si tady mohli hrát na doktory a na pacienty. Již jsem vám v minulých příspěvcích vyjmenoval lékářská odvětví, před kterými smekám klobouk, ale u ostatních to vypadá tak, že z 1/3 pomáhají a z 2/3 škodí. Pokud se někdo rozhodne přispět dámám účastí na přednášce, případně nákupem knihy, či jiným příspěvem, tak je to dobrovolným rozhodnutím jednotlivce. Ostatně, pěníze se pane Pediatře vydělávají úplně jinak, tím dotyčný skutečně nezbohatne. Ale vy se laskavě začněte chovat ke svým chlebodárcům (tedy občanům) tak, jak si zaslouží. Tedy pokud vaši kolegové v zahraničí nebo kdekoliv jinde zjistili nesrovnalosti, podvody a zločiny farmaceutického průmyslu, a k nám se ty informace dostaly, tak z nás přestaňte dělat hlupáky, přestaňte zoufale napadat osoby, které se snaží (mimochodem na velké osobní riziko)informace dostat k lidem, přestaňte je znevažovat. Mimochodem, to co dělají měla být vaše práce.... Pokud by jste taky rád zbohatl na prodeji knih či přednáškách, zkuste napsat pár stránek o prospěšnosti očkování a narozdíl od nich vás farmaceutické koncerny rádi zasponzorují. Jenom na jedno si dejte pozor, jednou totiž na té smrtelné posteli budete taky, tak aby jste potom tu tíhu svých činů unesl... Víte že je mezi lékaři nejvíc sebevražd?

Jo a nechal jste se naočkovat nebo ne?
olfess to Ondra
2009-11-17 15:26:30
Ondro,

to je těžký, "podryla zprávu", víš až budu mít takový "koule" jako tato madam, tak si troufnu polemizovat nad tím, co dělá dobře a co ne. Zatim, je nemám....
http://www.prop.sk/zaloba.html, http://branyvnimani.cz/?article_id=10542,
http://www.cez-okno.net/clanok/rakousko-zaloba-proti-vyrobcum-ptaci-chripky-jako-biologicke-zbrane
peter
2009-12-25 10:49:32
http://www.mustwatch.cz/film/anita-petek-dimmer-ockovani-impflugen
nieco o uzasnom ockovani
ka58
2009-11-15 10:42:27
 
Ci je to blud, to fakt neviem. Ale pekna analyza je na linku:
PS: Keby to stihli uz cenzurovat, zaslem text.

V září 2009 probíhalo mezinárodní cvičení Interpol,

mezinárodní policie, simulující pneumonickou pandémii. Na cvičení se

podílela i Ukrajina. V tu samou dobu o pár týdnů později se na Ukrajině

objevuje záhadná pneumonická chřipka. Shoda okolností?

http://mika.blog.idnes.cz/c/109788/Je-zahadna-chripka-na-Ukrajine-jen-psychologickou-manipulaci.html

qwiff
2009-11-14 23:34:33
 
Všechno co souvisí s osudem.cz má takový nádech... no, ehm... a dotSub je taky taková bažina senzací, ale pokud vás mohu poprosit jděte se všichni naočkovat, nebudu se tím pak muset vůbec zabývat když na mě někdo kýchne :)

Ondra
2009-11-15 01:39:54
V tom je právě ten paradox, pokud se naočkuješ sám, měl by jsi být z definice v pohodě. Pak právě nechápu tu vlnu šílenství která kolem toho vzniká. Proč by měli někoho nutit k očkování. Je to přeci jen jeho osobní riziko ne?
joe22
2009-11-14 22:53:17
 
Blížící se katastrofa v podání hezké, milé ženy s okouzlujícím charisma a hlasem. Dobrý kontrat, dobrý nápad na probouzení většího množství spících lidí...Všichni lidé co myslí, cítí a věří v dobro musíme tomu co se děje říct: Sakra ani náhodou!!! NE a tisíckrát ne vy zasraný bastardi co si hrajete na boha. Vy parchanti zlí co se z lidstrva snažíte udělat stádo vepřů na porážku. My nejsme prasata ani žádná jiná zvěř!! To vy jste svině a ústa vaše obrostlá jsou tukem. Cože, že je nás moc? Aha a kdopak asi za to může? Kdo všem podstrkává a našeptavá ten ubohej, mrzkej konzumního způsob života, aby získával větší a větší moc k ovládaní většího a většího počtu svobodných duší??? Jak řekla ta dobrá žena a jak říkám taky já: Je v nás tolik potenciálu a nadějě k uskutečnění čehokoliv o čem víme že je dobré, že si to zatím ani neumíme představit!...A mimochodem ještě nás neni tak moc. To čeho je až příliš jsou jen naše přehnané potřeby, o kterých se mylně domníváme, že jsou opostatněné, protože je cosi prohnilého v našem světě. Sme vykrmováni až do konečku vlasů a nechtů ubohými lži a sereme bídu. Příroda nás stvořila a jsem takový jací jsme, dobří i špatní. Řešení je jedině a pouze v tom co nás doopravdy dělá uvažující, citu schopné bytostmi. Je to ta síla stvoření. Je to samotná podstata života. Je to láska. Je to dobro. Je to cesta a přirozená nutnost k uskutečňování smyslu života, tak jako dýchání.
Takže si položme tu nejprostší otázku lidé: JSME ŽIVÍ?

joe22-doplnění
2009-11-14 23:01:14
FUCK ALL NEW WORLD ORDER AND FUCK OLD ORDER TOO!!!GO WAY ANTIKRIST! YOU NEVER WIN AND YOU KNOW IT WELL, BECAUSE IF YOU DESTROY THE GOODNESS YOU DIE TOO! Plán zotročení a centrálního řízení lidstva se nikdy zcela nepovede. Ani po staletích, či tisíciletích nebo za milion let, neboť nezákladnější a nejpřirozenější touha lidí po skutečném štěstí a po svobodě nikdy nevyhasne...buď tady se světem prostě budeme a nebo ne, nic jiného není. JE TO JASNÉ?!!!

Je to jen na nás. Na mě, na tobě, na našich příbuzných, kolegách, jejich přátel, našich přátel atd...Musíme se rychle probrat, odložit všechny nesmyslné boje, žabo-myší války, závislosti a podobné věci které nás neustále svazujá a drží ve strachu. Musíme svoje síly spojit v dobrém. Jedině o sebe se můžeme opřít. Naše nezlomitelná síla je ve vědomí si vlastní jedinečnosti, zázračnosti našeho bytí a ve vědomí, že ikdyž to tak často vypadá, NIKDY nejsme sami. Musíme teď zahodit ty staré obnošené železné masky z tváří, které jsme museli nosit jen kvůli přežití. Musíme se teď přestat bát, poutat se jen na nejbližší a starat se jen a jen o sami sebe. První válku za život musíme vést proti svému vlastnímu strachu a zvítězit nad ním. Po tom si už nebudeme jen zoufat a žít jen v obavách co všechno zlého by se mohlo stát. A přehlušovat to prací, vyděláváním peněz a užíváním si jejich utrácení a jinými banalitami. Ani smrt ve své podstatě není zlem. Je jen nocí existence a život je den. Potřebujeme více světla do našich dnů. A tím je nepochybně víra ve slunečnou budoucnost pro nás i pro naše děti.

Světlo se musí chopit chopit vlády, ne tma a to jediné jde.

Oldis
2009-11-15 10:26:48
joe22, s tou krestanskou retorikou to trochi prehanis ne? "antikrist"
jessi
2009-11-14 22:13:59
 
No tak tomuhle říkám \"bomba\".jsou to podle mne totální bludy

Oldis
2009-11-14 21:45:52
 
Jo je to trochu extremni. Akorat nevim jestli mam verit zensky ktera ma oblicej jak po plastice a botoxu. S tim ufo to bylo hodne extremni, otazka je, jestli to nebyl zamer.

Ing. Musilová
2009-12-01 22:05:29
S tím Ufo, to měla pravdu. Jestli o tom nevíte, tak nás tu opatrují asi tak 50 roků naši přátelé z Kosmu a pomáhají nám to tu přežít. Ovšem je fakt, že všechny ty události odstratovali negativní mimozemšťané a ti se zřekli odpovědnosti za to, co tu rozpoutali. Takže teď budeme rádi, když nám tu pomáhají Vesmírní z Plejád. Máme jim co děkovat. I vy s nimi můžete komunikovat. Pomáhají všem těm, kteří si to zaslouží svým chováním a vystupováním a pomocí ostatním. Dá se to dohledat na webu, ale myslím, že jste už všichni s tímto obeznámeni. Jen to uvádím pro upřesnění.
bradajos
2009-11-14 20:45:33
 
Zajímavý pohled na aktuální téma. Ve filmu vyjadřuje skutěčně děsivé obavy. Ta část kdy mluví o dalších krocích, hospodářském kolapsu o zabíjení a poškození co nejvíce lidí a o plánu na one world government...to jsou děsivé scenáře! Doufám, že na ukrajině se s tím statečně poperou.