Autor: Alex Jones
Titulky: České, 911.yweb.sk
Délka: 1h 51m
Hodnocení: 77%

Dokument se jeprve zabývá politickým pozadím nového Amerického prezidenta a představuje jej jako pouhého pěšáka, kterým ve skutečnosti je. Na scénu přichází tři skupiny se speciálními zájmy. Bilderberg group, Trilateral commision a Council of Foreign Relations. Dále si představíme novou Americkou administrativu - a jaké překvapení, všichni účastníci jsou alespoň v jedné, nejlépe jsou ale členy všech třech zmíněných skupin.

V druhá část je přehlídka všech porušených slibů, které dával Barack Obama před svým zvolením a které teď jeden za druhým ruší. Stažení vojsk z Iráku, zrušení totalitárního zákona - Patriot Actu, ystoupení z dohody NAFTA, odstranění lobby z Bílého domu, zavření střediska Guantanamo bay. Ve všech těchto bodech bez výjimky nyní otáčí a jeden za druhým tyto sliby ruší

Třetí část se zabývá zejména politickým pozadím finanční krize, jejím skutečným důvodem a účelem. Jak bude krize využita pro vysátí peněz lidí střední třídy a jakou roli hraje v této zamotané problematice FED, americká centrální banka.

Poslední část se věnuje tomu, co má přijít. V desítce bodů jsou vyjmenovány body, které se týkají jak vnitřní situace US tak zahraniční politiky.

Epilog se věnuje přirovnání k nedávným státním režimům, bolševismus, fašismus v Německu i komunismus v Číně měly společnou vlastnost upnutí se k jednomu spasiteli, který měl národ vyvést z potíží. Narozdíl od prázdných rozhazování hesel a přirovnávání vládců k Hitlerovi se mi líbilo detailní rozebrání této analogie, které dává smysl.

Odkaz na stránku filmu ve video.google.com
Komentáře k filmu
Gsus
2010-07-15 23:41:34
 
I když je AJ kontroverzní vystupováním, nedá se mu upřít, že dělá záslužnou práci. Každý člověk, i když sem třeba napíše, že je to blábol, který se alespoň na pár minut zamyslí, je v podstatě obrovské vítězství. Protože proti komu ve skutečnosti bojujeme je v první řadě podstata nás jako lidstva sama o sobě. Existence takových jevů jako bolševismus, fašismus a v poslední době korporatokracie, vláda kapitálu nebo jakkoli to nazveme, by nikdy nebyla možná aniž by nebyla součástí naší podstaty. V každé z těchto etap, ale vždy existovalo hodně lidí kteří se stádem nešli. Už Nietzsche říkal, že člověk je most nad propastí a na nás teď bude jen rozhodnout jestli ten most přejdeme nebo se s ním zřítíme. Bude to asi dost těžké, protože současný stav fungování společnosi kritickému myšlení moc nepřeje. Není divu kolik lidí reaguje na podobné filmy přímo podrážděně a agresivně - přijetí takových informací pro mnoho lidí znamená udělat ze sebe hlupáky před sebou samými, protože tím by museli pořít paradigmata kterým slepě věřili(věří) a v podstatě popřít část své vlastní identity, utvářené jejich vnímaním okolního světa a jejich místa v něm. Představte si člověka co 20 let žije v iluzi krásného svobodného světa, plného krásných blištivých věcí, kterých jsou plné obchody, světa kde utrpení jiných lidí známe jen z televize a to výjimečně v přestávkách mezi reklamama a tupýma seriálama a on by se měl najednou vzdát téhle krásné pohodlné představy a uvědomit si, že tu něco není v pořádku? Určitě nebude skákat nadšením... Ma druhou stranu vidím poslední dobou kolem sebe hodně mladých lidí, kteří otvírají oči, takže věřím, že máme šanci. Každopádně není důležité ŠÍŘIT PRAVDU, mnohem důležitější je podle mě ŠÍŘIT TOUHU po ní...

PanDedek
2010-03-31 13:52:23
 
Buď ten "moderátor" lže, nebo už je v podstatě mrtví...
To že si tohle může dovolit natočit mi vysvětluje pouze to, že nám místo loutkovodičů ukazuje další loutky...

brain-is-our
2010-03-20 17:39:52
 
Hm zajimavy dokument i nektere komentare (jak ty rozumne, tak ty smesne). Clovek by chtel vestit budoucnost a na vlastni oci se presvedcit do jaky miry jsou zavery z dokumentu pravdivy a do jake miry jde o prehnanou paranoiu. Beze sporu neco spatne je a jak uz tu kdosi naznacoval, kazdy muze svou troskou do mlyna prispet a to nemusi zrovna rvat do megafonu nebo jezdit na demonstrace. Staci, kdyz zacne u sebe a najde si sve vlastni priority, bude vetsim panem nad vlastnim zivotem nez byl doposud. Dokonce i samotne shlednuti a nasledne premysleni o techto bezne skrytych faktech (ci domenkach) je lepsi nez jen pasivni proplouvani zivotem od niceho k nicemu.

capka
2010-03-14 16:03:31
 
místy přehnaně ukecaný, přehnaně dlouhý

Loewy
2010-03-06 20:24:45
 
Chtěl bych se přidat k odpůrcům globalizace. Avšak tyto fakta získáváme také z jednoho média, a to jednoho z médií nejsilnějších, a to je internet, který je dozajista též manipulován. Takže kde vězí pravda? Třeba je vše ještě uplně jinak... Peace

martty
2010-02-01 20:39:50
 
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=114446046052 PRIPOJ SE !

dubczek
2009-12-04 12:03:28
 
ano.obama je mudri tah zo strany bildenberg.ale ten jones by len kecal o new world order donekonecna.bez rieseni.ale uchadza mu hlavna pointa.a to je penazny system.aj keby znicil ludi nwo teda bildenberg group za chvilu by ini vytvorili nieco velmi podobne.je to tendencia systemu...

Delviar@azet.sk
2010-03-19 07:57:01
Problém celej ľudskej spoločnosti je okrem stupidity ľudí-oviec zakopaný ešte inde: takmer každý človek, ktorý nadáva na svinstvá, ktoré na ňom a na všetkých ostatných občanoch (a ešte horšie na zvieratách) páchajú mocní tohto sveta, je vo svojej podstate rovnaký, ako mocní tohto sveta, na ktorých nadáva. Stačí sa pozrieť na väčšinu podnikateľov, i tých drobných - skutočne česť výnimkám: sťažujú sa, ako vlády okrádajú a vykorisťujú ľudí, pritom oni sami vykorisťujú svojich zamestnancov. Akýkoľvek krok našej vlády v prospech zamestnancov, čo i len ten najmenší, je okamžite kritizovaný Republikovou úniou zamestnávateľov, ľuďmi z Klubu 500, opozíciou a pod. a je nimi vnímaný ako krok proti zamestnávateľom. Pritom väčšinou sú ich argumenty úplne priezračné - ide im opäť len o zisky pre svoje peňaženky. Takže vážení a milí: zbytočne sa čudujeme, prečo tí mocní sú také hnusné svine a snažia sa zotročiť si svet. Demokracia by mala byť vláda ľudu a ona ňou skutočne aj je - všetci tí politici, bankári, veľkopodnikatelia... sú tiež ĽUDIA z mäsa a kostí, so svojimi potrebami, aj oni chodili v mladosti do školy, aj oni sa zaľúbili, aj oni sa v živote pre niečo trápili, a mnohokrát aj oni chceli zlepšiť svet. Lenže ako všetky ovce - aj oni sa nechali pohltiť svojim primitívnym vedomým egom, zvíťazila u nich chamtivosť, pretože sú psychicky slabí a duchovne nerozvinutí. A preto si chcú ľudí len zotročiť o trošku viac ako „bežný Peter podnikateľ“.

S nasledujúcou vetou zrejme nebudete súhlasiť – i ja som sprvu nesúhlasil, až som nad tým nezačal hlbšie rozmýšľať: ZLÍ ĽUDIA NEEXISTUJÚ - aj tí najväčší darebáci si totiž myslia, že bojujú za dobro – aj názov New World Order (= Nový svetový poriadok) o tom hovorí a nie je to len preto, lebo samozrejme nemôžu otvorene povedať, že nás chcú zotročiť. Je to v podstate zrkadlo nás všetkých – len si spomeňme na "svinstvá, ktoré páchajú mocní na nás" v čase, keď si kupujeme v obchode napríklad mäso či kožuch z líšky – dobre vieme, že zviera má tiež právo na život a bolesť cíti rovnako ako človek. A dobre tiež vieme, že spôsob, akým sú väčšinou chované, je katastrofálny. Kto z nás si vtedy povie, že "nebudem hajzel a nedám si mäsko, ktoré mi tak chutí, lebo to zviera kvôli tomu celý život bolo priviazané na reťazi na malom kúsku miesta, kde nemalo poriadny pohyb, kde nevidelo v živote slnečné svetlo, kde doňho zamestnanci často strkajú, kopú a ktoré potom surovo idú zabiť (šťastie, ak to je elektrickým prúdom, ale často je to oveľa horšie)"? Väčšina aj z vás si vtedy povie, že predsa sme ľudia a máme právo konzumovať iné tvory, na to nám ich boh dal a... blablabla. Oukej, my “normálni a dobrí“ tie zvieratá netýrame, ani nekážeme ázijským deťom, aby nám vyrábali klávesnice, topánky, či futbalové lopty za smiešnych 12 dolárov na deň. My si však tie klávesnice kupujeme a tým to podporujeme. A povedať „veď v dnešnej dobe potrebujem počítač“ je alibizmus. Tú DOBU TVORÍME MY – OBYČAJNÍ ĽUDIA. Pred 30 rokmi sme ho nemali a nijako nám nechýbal. Nikto nás nenúti kupovať si značkové oblečenie. Nikto nás nenúti kupovať si mobil s 8 megapixlovým foťákom. Ale keď už je na trhu a má ho Fero, Mišo, Zuza, Jana, tak prečo ho nemať aj ja, že? Sme rozmaznaní natoľko, že si nevieme predstaviť život bez nich. Tí mocní robia len presne to isté, čo my „chudáci dole“: snažia sa uchopiť si pre seba toho čo najviac. Akurát oni sú aktívni a my pasívni. Oni aktívne pošlú atómovú bombu na Hirošimu a Nagasaki, bežní Amíci si len pasívne kúpia lacné japonské auto. Naši politici aktívne presunú peniaze zo štátneho rozpočtu niekomu do vreciek a umožnia mu na lacno kúpenom pozemku postaviť obchodné centrum, my si len pasívne ideme do toho centra niečo kúpiť. KFC aktívne mučí zvieratá, my to len pasívne ideme zjesť. Akí sme my bežní občania len poctiví a dobrí... A najsilnejšou zbraňou je vždy nízka pultová cena pre konečného spotrebiteľa. Skoro každý sa poteší hocičomu, čo je predávané v akcii. Pritom existujú aj iné možnosti stravovania. No aj ja som ešte všetko nenašiel a preto by som uvítal akékoľvek tipy na obchody so zdravými potravinami, drogériou, fair products a pod.
capitan spaulding
2009-11-23 16:14:22
 
meli by sme ty zmetky sejmout jinak to neviresime kecani do prazdna nic nespravi jemi jasny ze tyhle parchanti chtej vsechno jen pro sebe uzivat si zbytek sveta a mi budeme pracovat nacipovany jako jejich otroci protoo vytvareji tyhle super mesta propojeny superdalnicema a aby nam to pripadalo normalni tak si je za nase penize postavej ami jim za to jeste zalatime husty ne atakhle to tady funguje

war
2009-11-28 20:16:54
chceš jit proti bilionum dolarů???
Jan
2009-11-11 22:42:24
 
Musime proste neco delat, nebyt internetu ani se nezamyslime, protoze v mediich je jen jedna strana mince. Za cas bude internet na stejne urovni jako televize, takze uz nikdo nebude moc tyhle veci verejne odhalovat, lidi se budou zajimat o veci ktere nepotrebuji a kdyz jim nekdo rekne jestli vi o co jde v lisabonsky smlouve, nebo o tom ze z EU se prakticky vystoupit neda bude se jen smat a rikat ze specha protoze v hypermarketu maji akci na tricko ktery reklamujou v televizi a ktery, jak uz nevi, se vyrabi v jinych zemich ktere jsou uz dal nez nase, jsou mnohem vic zotroceny a to tricko ktery paradoxne vyrabi si nemuzou dovolit z cely svy vyplaty. Kdyz se tomu nepostavime hromadne v brzky budoucnosti celem, nedovoli nam se k tomu postavit uz nikdy. Zamyslete se nad tim ze prvni lidi ktery rikali ze je zeme kulata byli teroristi, ktery nemely strach premyslet hloubeji. Prezident bohate spolecnosti ktera byla schopna upalit Husa mel za II. sv. valky na fotkach vzdy ruku nahore, rika se mu papez a tudiz je to davna minulost. Buh po tobe nic nechce a tolik toho pro tebe dela, tak mi prosim ver a nepremyslej, proste je PLACATA a jestli ne, vsechny vas spalime . . . Nic se nezmenilo. Byli jsou a budou lidi ktery maji obrovskou vyhodu, veri svoji pravde i kdyz jim prihazujou polinka do ohniste ve kterym stoji. Probehlo a probiha nespocet valek ve kterych figuruje amerika a proc jsem nikdy neslysel druhou stranu mince, zeme tretiho sveta, komentovat jejich valky ? Musime se probrat, nebo budeme spat vecne !

Bundy
2009-10-24 10:56:25
 
Tento Alex Jones by mal asi obcas navstivit psychiatra. Je totis to dost paranoidny. Vy tu pisete aky su ludia strasne lahko zmanipulovatelni. Skor sa pozrite ako ste zmanipulovatelni vy. \"Chamtiva elita globalistou\" uz chysta 50 rokov svet kde bude dokonala totalita, na druhu stranu dokument kde sa pise ze rok 2012 bude koniec sveta. Otazka : Na co by chystali 50 rokov najdokonalejsi totalitny system, ked v roku 2012 bude uz 10. krat koniec sveta....Zachvilu bude Alex rozpravat ze za vsetkym stoji Jezis...

Lili
2009-10-31 20:46:26
...pokud byste přemýšlel/a, došlo by Vám, že se ta témata nemusí vylučovat...možná zkuste jiný žánr, nebo pro Vás něco méně náročného;)
Jojo
2009-11-05 09:59:52
Nezaclanejze zde svou blbosti a jdete diskutovat na slovensky web!Nekolikrat jste nas zradili, nenavidite nas a stale sem lezete! Praha je vas uz plna.
J
2009-11-13 00:34:30
Jojo ty si ale debil...zaujimas sa o zlepsenie sveta ale mas nacisticke nazori..(jdete diskutovat na slovensky web!Nekolikrat jste nas zradili, nenavidite nas a stale sem lezete! Praha je vas uz plna.)ja som osobne pracoval v ceskej republike a zazil som to ze niektori cesi sa spravali akoby poli krali sveta a najlepsi narod to uz v minulosti bolo (nackovia).....
jouseph
2009-12-02 11:15:35
rozdily mezi cechy a slovakyt delaji troubove jako vy dva praha je plna rusaku a ne slovaku a treba jednou prijdou casi a my budem jezdit do bratislavy za praci a za zivotem.... Kazdopadne dokument je pravdivy a APELUJICI
Marie
2010-05-08 14:06:32
Tak nevim kdo by mel navstivit psychiatra...,jestli on a nebo ty...Tento clovek aspon neco dela aby se ostatni lide ty jsi jeden z nich dozvedeli co se opravdu deje.Jestli bude opravdu konec sveta v 2012 tak ne jako prirodni katastrofa ,ale revoluce kde lide jako ja budou proti lidem jako ty,kteri neveri nicemu jinemu nez to co se vysila v televizi a nebo napsano v bibli...otevri oci a patrej trosku vic....
Skynet
2009-08-26 20:47:24
 
Video vypadá zajímavě, ale uvidíme jak se to vyvine časem. Obama však už podepsal ortel pro všechny své občany, kteří budou zotročeni touto chamtivnou elitou globalistů pro příštích desítek let.

Weli
2009-08-24 21:05:19
 
Ale proč nepovažovat za změnu věření v něj. Já nevim, zkusit se má asi vše. Myslím, že se snažit bude. A uritě bude lepší než naši politici!

Julek
2009-10-02 08:26:57
Zkusit se nemusí a nemá všechno... to není tak ! Obama je loutka a nástroj charismatického image, vůdci, strojvedoucí jsou v pozadí a rozdávají úkoly !! Těžká doba před námi.
Marian B.
2009-08-23 12:03:11
 
Je třeba něco změnit. U nás v Ostravě, v Československu (stále je, ikdyž rozdělené), v Evropě, celosvětově. Změna je příklad - neberte úvěry a půjčky, nepijte balenou vodu s drahou reklamou, kupujte jen tolik, kolik spotřebujete, vařte si sami, vynechejte KFC, McD, a další řetězce, .... Dojde-li k omezení spotřeby, budou Ti nahoře v pasti!

Pete
2009-08-16 19:06:10
 
Kolikrat bylo ve filmu receno - Obama rekl toto a pak udelal toto. Nebylo videt prohalseni pred a po. Neni moznost srovnani. Tento svet vzdy ovladaly penize a ovladat ho budou i nadale.

pep
2009-10-05 20:24:51
tak zapatrej.kdyz cernousek vedl svou kampan.i ceska media to vysilala jako bozi vetu.treba dostane vojaky ihned domu...mas internet tak hledej smudlo..
deuterium
2009-07-18 22:58:41
 
Problem v okleštování svobody je dnes energeticka závislost. Představte si sebe když Vám zvednou cenu za elektřinu. Nadáváte,ale zaplatíte, protože jste na ni závislí. Tím Vás drží v šachu. Stejné je to s benzínem, plynem, ropou, chlebem, máslem, vším co nás obklopuje. Životní styl který držíme je náročný v konzumu a nejsme to my, ani jeden z nás, co bychom byli soběstační v pokrytí vlastní spotřeby. To je problém svobody, závislost a to je energie a potraviny a bydleni a bezpečnost a vzdělání a zdraví.A za vše se dnes platí,ale nejste to vy kteří svou poptávkou určujete cenu. ... jinak docela slušnej film:)

pepe
2009-07-06 22:34:01
 
klobouk dolu pred alexem....aspon si naty uchylny prasata zarve....ma vyborny dok.ale otazka je kdy bude mit treba autonehodu..divim se ze ji jeste nemel.kdyz sere takovy posahany magory..

bundy
2009-10-24 10:50:09
no myslim si ze autonehodu mat nebude lebo jeho vyroky su asi vsetkym smiesne...
petox
2009-06-16 20:07:24
 
bullshit asi ako zeitgeist ibaze o dost horsie urobeny...
dost ftipne bolo...secret service of european union :-DDD

Romík
2009-06-12 16:01:17
 
Je neuvěřitelné, jak "loajální" jsou naše česká média v informování
o věcech jako 11. zaří 2001, o FEDu, o Obamovi. V samotných USA se napříč sociálním spektrem zvedají varovné hlasy, které skutečně toto zlo dokládají a jasně pojmenovávají - což je nesmírně důležité. Totéž ve Francii, ale i ve Švýcarsku, Německu... Jen holt my jsme papežštější než papež. Je tu jen málo lidí, kteří se nebojí mluvit o věcech tak, jak se, bohužel, mají. Chápu, že se to špatně poslouchá, ale čím více člověk má informací a vidí konkrétní propojenosti v čase a místě, uvědomuje si, že ta hrdinství z pohádek či bájí je nutno s rozvahou a klidem realizovat v našim každodeních "všedních" životech. Vlastně nejvíce si lidé ubližují sami, když "polykají návnady a háčky" při vidině rychlých a bezpracných zisků. Takovéto "zisky" jdou ale VŽDYCKY na něčí úkor. Jestliže existuje nebezpečný Ďábel, pak je především v každém z nás a drží nás ve lhostejnosti a pocitu falešného bezpečí.
Kdyby každý, s tím co umí a zná, se vedle sebe samého snažil prospět také svému okolí, byla by to ta nejúčinější odveta.

zero
2009-06-11 14:37:42
 
Cituji Obamovu příznivkyni (v titulkách v rodu mužském):Viděl jsem fotografii Obamy,jak hraje basketbal... a řekl jsem,"Víš ty co? Vidím ho jako vůdce a to,co je v jeho rukách,je svět."

Jo,ten míč letěl z jeho rukou nahoru,hezké a působivé. Záběr, jak letí míč dolů bohužel chybí.

685897
2009-05-17 03:50:17
 
2 MicMic: Problém je myslím hlavně v tom, že se lidé nechají lehce manipulovat... ...

A tak přeji všem dostatečné kritické myšlení a nenechte se manipulovat ;-). Nikým! :-)

MicMic
2009-05-17 01:49:59
 
No mám z toho velmi špatný pocit. Bolševici, nacisti i maocetungisti všichni slibovali masám a svým národům lepší zítřky a masy lidí jen tleslaky a pak vyrazili do ulic. Vždy to skončilo buď občanskou válkou a nebo přímým vojenským konfliktem. Převrat byl inicializovan od těch kteři byli u moci, ale nakonec jej provedl samotný sfanatizovaný lid. Kdokoliv kdo vystupoval z řady a jakýkoliv akt odporu byl zlikvidován již v zárodku a nebo preventivně. U bolševiků to byla občanská válka s těmi co sympatizovali s carem a starým systémem u nacistů to byli židé, intelektuální elita tehdejší společnosti. A v Číně to byli učitelé a vysokoškolsky vzdělaní lidé, kteří byli masakrováni svými studenty. Vždy se označil vyník problému po kterém se pak šlo aniž by se kdokoliv z těch lidí zamyslel proč. Nelze z toho ale vinit ty lidi, protože to je jako požadovat od ovcí které jdou ve stádě zamyslet se nad tím proč konají tak jak konají. Je zajímavé že všechny tyto tři případy se udály až v 20. století. Ve století komunikace, kdy lze vše velmi rychle koordinovat a vtloukat lidem masově svoji pravdu. U bolševiků se to provádělo pomocí politruků, nacisté měli ministerstvo propagandy a ovládali to čemu by se dalo již říkat média takže si lidé do poslední chvíle mysleli že válku vyhrají. No a v číně na to šli levnější cestou za pomoci své rudé knížky i když v ní nekteří neuměli ani číst.

No a v dnešní době jsme prakticky tam kde jsme byli na zacatku. Ten kdo ovlada media, ovlada spolecnost.


bou
2009-10-28 00:56:51

Marian B. 2009-08-23 12:03:11
Je třeba něco změnit. U nás v Ostravě, v Československu (stále je, ikdyž rozdělené), v Evropě, celosvětově. Změna je příklad - neberte úvěry a půjčky, nepijte balenou vodu s drahou reklamou, kupujte jen tolik, kolik spotřebujete, vařte si sami, vynechejte KFC, McD, a další řetězce, .... Dojde-li k omezení spotřeby, budou Ti nahoře v pasti!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

přesně tak, je třeba je nenásilně porazit jejich vlastníma zbraněma,IGNOROVAT JEJICH KONZUMNÍ SYSTEM a úspory investovat do sebe a blízkých
amd
2009-05-10 21:29:25
 
"Každý, kdo není připraven na to, co se stane, zaslouží co dostane."

Pete
2009-05-10 18:45:58
 
Dobrej blabol. Vzdycky se najde dost tech ktery za vsim hledaj spiknuti. To ze oni jsou ty nejvetsi ovce je samozrejme vubec nenapadne. :-)

blabla
2009-08-09 16:53:51
...rika Pete, The Almighty" :-)
Matej
2009-05-05 03:46:02
 
Skvely dokument,bez debaty.

A ci uz suhlasite s interpretaciou Alexa Jonesa alebo nie,pripravte sa na buduce casy najlepsie ako sa da.Lebo to co sa deje kazdy den,len ukazuje,ze vsetky taketo dokumenty maju proste pravdu.

Kazdy by si mal polozit otazku,ci si moze dovolit ignorovat informacie v takychto dokumentoch.To ani zdaleka nie su konspiracne teorie.

Radovan
2009-04-30 09:31:14
 
panebože tady se sešlo bláznů.... šmarjá to aby se člověk bál do ulic... eště že mám zbraň....

SH
2009-04-29 07:51:17
 
OBAMA JE ŽIDOZEDNÁŘSKÁ LOUTKA !!!
ŽIDOZEDNÁŘSTVÍ MUSÍ BÝT ZRUŠENO !!!

OBAMA IS A MASONIC PUPPET !!!
FREEMASONRY MUST BE BANNED !!!

Jarda
2009-04-28 17:07:59
 
Ahoj, nevím, zda mám něco špatně, ale zde jsem viděl jen původní verzi bez titulků. S titulkama jsem to viděl zde:
http://www.overstream.net/view.php?oid=armgenslmnmm
Takže díky za ně tumetuestumefaisdubiene!!!

Každopádně ať už s megafonem nebo bez je třeba něco proti tomu dělat.

Osobně se trošku zabývám Scientologickou sektou / církví a jejím postavením v tomto systému. Je možné, že si brousí zuby na to být součástí Trilaterální komise a jejího náboženského centra moci. Pár zajímavých informací o tom, jak funguje tato sekta u nás je na:
www.r-factor.cz

případně zajímavý článek amerického Rolling Stone:
www.r-factor.cz/clanky/rolling-stone/Rolling-Stone-1.htm


Lop
2009-04-20 17:47:02
 
Výborný dokument, tolik informací se řádovému naivnímu bezstarostně žijícímu člověkovi jen tak nedostane, takže díky Tim Bernesu Lee za jeho vynález internetu, ale tak lidi mělo by se s tím začít něco dělat, je načese aby nezávislá i komerční média a tisk dali trochu světla o tomhle všem, a při další konferenci Bilderberg group bych při následné demonstraci jim vypálil celý ten jejich aristokratický chlívek, a všechny zmrdy co tam zasedají z něčeho obvinil.

prdlořeznice
2009-04-17 23:06:58
 
Měl konkrétně zaujalo (nebo spíš šokovalo - v pozitivním smyslu) to, že všechny ty snahy o odhalení a neutralizaci nového světového pořádku se přesunuly do další fáze - už to není skupinka "nerdů", referovaná všemi jako pomatenci, šílenci a paranoici - už tam vidím určitý posun. Chenney a Bushi, tešte se, nakonec skončíte hodně špatně! >:-)

krtek
2009-04-12 20:28:35
 
Souhlas s překladatelem,jehožnicksenedázapamatovat! Na té demonstraci proti zásahu na Czechteku jsem stál metr od Šinágla a poté,co rozpustil demonstraci jsem myslel,že ho zabiju! Ale nejvíc mě mrzelo,že ho všichni poslechli a šli dom.
Když už nejsou schopni pořádně demonstrovat ani ti,co vylezou ven,co potom může člověk čekat od ostatních?
Ne Alex Jones,ale připosraní demonstranti jsou k smíchu!
Doprdele tady se chystá světovej fašismus a tady někomu vadí něčí přílišný řvaní do megafonu?!

CzechMan
2009-04-11 17:01:07
 
vím že je dneska populární pacifismus, že mnozí mě budete považovat za idiota a taky jsem si vědom rčení "Bojovat za mír je jako š*kat za panenství", ale všechno tohle, co se děje, jde změnit jenom dalším násilím, přesně jak to vyjádřil (a za toto mně nejspíš ukamenujete) John J. Rambo v posledním, čtvrtém, díle:

misionářka:"...a to právě chceme změnit."
Rambo:"A máte nějaké zbraně?"
misionářka:"Ne."
Rambo:"Tak nic nezměníte."

Vím, že lidé chtějí mír, ale myslím si, že naše civilizace k tomu ještě nedospěla a mnohem dřív sebe sama zahubí, než k tomu dojde.
Moc je vždycky v rukou těch, kdo mají peníze, ti mají své loutky a jenom tahají za provázky a dobrovolně se toho nevzdají.
Všimněte si, že dnešní veškerá diplomacie, je a musí být zaštítěna silou. Stači jen když se podívate na Čínsko-tibetský konflikt:
Čína - vojenská mocnost, Tibet - žádné vojsko, zato rozvinutá diplomacie a co zmůžou? Nic. Celý svět vidí co se děje, ale nikdo s tím nic nedělá. Ano, je sice krásné, že lidé vyvěšují Tibetské vlajky na důkaz podpory, ale zastaví to snad čínskou armádu? Myslíte, že se Čínská vláda podívá večer na zprávy a řekne si: "hele, lidem se nelíbí co děláme, tak toho necháme, ne?" Nenechte se vysmát. Dnešní celý svět se točí okolo peněz a moci. Kdo má peníze, má moc, kdo má moc, může si dělat co se mu zlíbí. Protesty a demonstrace s tím nic nenadělají. Lidstvo zkrátka nedospělo ještě do toho stádia, kdy by byl možný mír.
A lidé, vzdělaní, lidé kteří procitli ze zatemnění a kteří se veřejně postavili pro opravdový mír, jak s němi bylo zacházeno? Vlády na ně útočili birokracií a když se stali příliš oblíbenými, tak je prostě a jednoduše odstranili.

Mocnáři ovládají svět pomocí strachu a lidské chamtivosti a nelze s tím dělat nic jiného, než stejnou měrou jim to vracet.

Maddox
2009-04-10 12:27:03
 
o Ohavovi viem toho viac ako chcem už dlhý čas,bolo na čase aby niekto spravil film kt. poukazuje aj na inú stránku tejto médiami vytvorenej "Rockstar"

jackie47
2009-04-09 23:14:07
 
myslim že na tejto planete to ide dosť s kopca...a myslim že ani 10 milionov ludi stym nespravi ani najmenšie h....na to treba minimálne miliardu..už je neskoro...ludia sú sprostý a to čo tu ochvilu bude je len ich naša vaša sprostosť a naivita naša sloboda na ktorú sme nedali dopustiť = gauč telka a čipsy...

Buchtak
2009-04-09 13:23:00
 
Vybornej dokument k aktualnimu tematu,hlavne bych chtel podekovat lidem,co si daji praci a prelozi jej,aby sme si ho mohli v klidu shlednout a nasledne premyslet:)

princkrason
2009-04-09 04:12:34
 
adsl-dyn.wakeup

punkatux
2009-04-08 22:31:23
 
adsl-dyn: "Na Alexa Jonesa a jeho megafon som uz vazne alergicky. Je jedno ako je to co vravi pravdive, alebo ako s tym suhlasim. Prave koly ludom ako je on (a smiesnemu vystupovaniu ktore prezentuje) ostatny neberu tieto veci vazne a konkretne Jonesa pouzivaju ako komicky protiargument a nadherny zdroj pri tvorbe vtipov proti tymto temam."

Jo to je u nas uplne typicke, nekdo si z nekoho udela vtip (proc taky ne, nejak ho potopit musim, nemam ani jeden argument, tak proc ho poradne nezesmesnit? vetsina se prida a bude se mu tupe smat taktez) a hned se za posmateho vetsina stydi. Co je na tom smesneho dozadovat se svych prav, doslova vyrvavat si svobodu? Ja si Jonese pro to, co dela, nesmirne vazim a naopak bych si pral rvat po jeho boku.

Kdyz slysim vyroky tech americkych velikanu ze starsich dob, kterym slo o to nejdulezitejsi, co nam je porad vzdalenejsi - svoboda, az me mrazi po zadech jaci to byli impozantni lide. Alex Jones jde v jejich stopach a proste se nehodla vzdat.

Ja tvrdim, ze je treba takovych Alex Jonesu vice

lmsopot166
2009-04-08 21:34:28
 
Říkám to znovu a dokola!!! Lidi!!! Začněte přemýšlet!!! To co se děje není jen hloupý film! To je odporná skutečnost! Zajimejte se o to,kdo stojí za NWO!!! Jací jsou to lidé a co chtějí!? Slibují nám nádherný život,ale zatím jen likvidují všechny,kdo s nimi nesouhlasí! Svěřili by jste své děti do rukou mateřské školky jen proto,že vám budou mazat med kolem huby,budou vám slibovat,že se o ně nikdo nepostará lépe a přitom budete vědět,že všichni pracovnící v té školce jsou pedofilové?! To,co nám nabízí US pseudodemokracie je jen otroctví ve zlaté skříňce!US demokracie neuzná žádnou demokracii,ať je k lidem spravedlivá jakkoli,pokud nebude zárověň zaručovat ovládání lidí a další bohatnutí zbohatlické elity tohoto kapitalisticko otrokářského impéria!!! US demokracie a svoboda zapáchá hnilobou a globálním otroctvím! Demokracie je vláda lidu!!! Ne bandy chamtivých nenažraných bankéřů a jejich korporací!!!

Má pravdu
2009-04-08 19:31:35
 
Vždiť má ku*va tumetuestumefaisdubien pravdu!!!

adsl-dyn
2009-04-08 15:35:52
 
tumetuestumefaisdubien: pises, ako keby medzi extremnym Alex Jonesom a priposranym radoby-revolucionarom neexistovala ziadna ina cesta.
Napriklad demonstracia 1999 v Seatlle bola vedena perfektne, bez pritomnosti jedineho z tychto dvoch extremov o ktorych pises... a fungovalo to skvele.

tumetuestumefaisdubien
2009-04-08 14:10:36
 
Musím se zde zastat Alexe Jonese s jeho bullhornem. Jeho okřídlené "Na vaše 1984 máme odpověď: 1776" tuším z demonstrace proti Bilderbergu v r. 2006 - které se pak stalo i neoficiálním motem jeho filmu Endgame, mi přišlo jako krátká, ale velice obsažná myšlenka.
Alex je celkem velmi mladý (r. 1974) a přitom už má za sebou filmy jako Terrorstorm, 911-The Road To The Tyranny, American Dictators, produkci obou Loose Change, nebo Dark secrets of Bohemian Grove. Má několik radio a TV show a je celkově velmi aktivní. Je to takový "velmi rozlobený muž" a celkem typický texasan konzervativního střihu. Měli byste se na to dívat prizmatem politické akce v USA, která se od našich přece jen liší.
Proč to ale píšu ve spojitosti s tím bullhornováním. V r. 2005 jsem byl svědkem největší demonstrace po listopadu 1989 v Česku - byla to spontánní demonstrace proti u nás bezprecedentnímu zásahu policie na CzechTeku2005 pod taktovkou Paroubka - velké memento pro všechny možná potenciální voliče ČSSD, kteří skáčou Paroubkovi na špek podobně jako tomu Obamovi...
Zásah byla jedna z prvních větších akcí NWO policejního státu proti veřejnosti u nás, která díky použití zakázané munice a politické objednávce špiček moci byla opravdu typickým příkladem teroristického útoku podle Tr. zákona a předčila i zásah o rok dříve pod taktovkou klukokrata Grosse. Proč to připomínám. Tehdy se na té demonstraci vyskytla jistá samozvaná skupina známých firem pod vedením jistého řekněme NetDave (později transformovaná do téměř okamžitě BIS infiltrované organizace "policejnistat.cz" - ti lidi jsou opravdu trestuhodní amatéři), který, když ona mnohatisícová demonstrace dorazila před prázdný úřad vlády a chystala se vydat na hrad (kde by spíše možná došla slechu - protože Klaus je známý sympatiemi k libertariánům a pokud by ho demonstrace oslovila, mohlo to někam vést a ne pak do ztracena pod taktovkou Havla) vytáhl svůj megafonek a místo toho, aby pořádně bullhornoval, posraně vyhlásil rozpuštění té demonstrace ještě dříve, než vůbec všichni lidé stačili dorazit z letenské pláně z předchozí demonstrace před Bublanovým (který v tom zásahu měl také prsty) ministerstvem vnitra, a než se stačil vůbec ukázat jediný policajt. (něco o tom je napsáno také tady: http://www.blisty.cz/art/28318.html)
Takže je mi stokrát milejší texasanský konzervativec Alex Jones krákající na Bilderbergery a další elitářská prasata, kde jen může, než jistí předposraní elementi u nás, co si hrajou na revolucionáře.
A (nejen) proto jsem přeložil tento další film o Obamovi, který Infowars navíc stihli ve velice rekordním čase a vyšel už v polovině března, protože si sice myslím, že vše má své mouchy, nikdo není dokonalý (jakkoli někteří se o sobě za pomoci korporátních médií snaží toto zdání vytvořit a lidi jim to masově žerou s vlaječkami a prohledaní rentgenem přesně na místě, kam tehdy měla dorazit ona největší demonstrace polistopadových dějin v Česku) a i AJ se občas chová jako hlupák, nicméně stále produkuje velmi kvalitní, jakkoli samozřejmě kontroverzní věci. Proto také dávám filmu nejvyšší ohodnocení, neboť znovu upozorňuje na ovcovitost velkých mas lidí a falešnost - nebo u některých naopak předposranost - jejich ať už samozvaných, nebo naopak korporátními médii tlačených tribunů. Chcete-li něco udělat proti tomu, co se na nás valí, nesmíte se bát - třeba i hulákat nějaké nasrané pitomosti do bullhornu a vypadat občas jako pitomec.

qwert151
2010-04-23 17:35:29
Souhlas...je smutné jak jsme se nechali zotročit konzumem,médii a podobnými nástroji pseudodemokracie.Všude slyším,že se musí něco stát,ale nikdo se k ničemu nemá.Je snadné kritizovat Jonese za způsob jeho resistence proti mocným,ale kdyby každý z nás udělal zlomek toho co on,nedalo by se to mocnými ignorovat.Dvacet let je mi předhazováno jak jsem svobodný člověk a já dvacet let sleduji,jak mi „demokratický”had pomalu a „nenápadně”utahuje smyčku.Chci být svobodný a ne ovce.Víc takových Alexů,pokud už není pozdě.
citizen xy
2009-04-08 09:31:12
 
Zaujímavý dokument, i keď trošku súhlasím s posledným názorom, Alex Jones a jeho megafón, to je občas trapas:)

No ale ok, ako písal hermes v prvom príspevku, len tak zo špásu som si zadal do guglu G20 a hen, pár citátov:

"Analytici o záveroch summitu povedali, že presiahli všetky očakávania a vydali sa smerom k tvorbe nového svetového poriadku. Prostredníctvom Medzinárodného menového fondu a ostatných inštitúcií by svetové hospodárstvo malo získať podporu vo výške 1,1 bilióna USD."

Nový svetový poriadok jupí:)

"Balík vo výške 1,1 bilióna USD bude dostupný na pomoc svetového hospodárstva, vrátane 250 miliárd USD pre záchranný fond MMF.
Zdroje MMF sa strojnásobia vďaka dodatočným 500 miliardám dolárov v nových fondoch."

No a toto je najlepšie:

"Lídri skupiny G20 rozhodli o vytvorení Rady pre finančnú stabilitu (Financial Stability Board). Jej mandát jej umožní prísnejší postup pri kontrole svetového finančného systému, no nebude kontrolovať finančné spoločnosti. Pod drobnohľadom sa ocitnú systémovo dôležité inštitúcie, nástroje a trhy vrátane hedgeových fondov. Keď sa kríza skončí, vytvoria sa nové pravidlá pre kapitálové požiadavky bánk a ratingové agentúry.

Kedy sa ale tá kríza skončí, ha

"Le Monde: Z výsledkov summitu G20 vzíde nový svetový poriadok"

"Provládny denník Le Figaro pod titulkom "Novosvetská symfónia" píše, že "iba budúcnosť ukáže, či londýnsky summit rozhodne ovplyvnil návrat k hospodárskemu rastu". "Nie je už pochýb o tom, že táto schôdzka je úspech, z ktorého vzíde nový svetový poriadok. Nový ekonomický poriadok postavený na medzinárodnej regulácii a kontrole finančného systému, ale aj nový strategický poriadok, ktorého výsledkom je koniec americkej super sily," uviedol denník."

Mám ale iný názor ako adsl-dyn, podľa mna sa tomu už nedá zabrániť, bude pár zúfalých pokusov, zopár ďalších dokumentov, ale tieto záujmové skupiny sú tak mocné a pracujú na tom už veľa rokov, idú cez mŕtvoly, takže to proste dotiahnu do konca. Bude na každom človeku, či obetuje svoj život boju proti takému systému, či sa radšej zmieri s nevyhnutným a padne na kolená oproti novým pánom zeme.

No ale ajtak sem raz drbne meteorit a ten si vyberat nebude, všetci pokapeme, takže je to vlastne všetko jedno, dovi dopo a pekný den:)

Milan
2009-04-08 07:42:53
 
Jakkoliv nehodlám zpochybňovat manipulaci společnosti k níž docházelo a s postupující globalizací stále více dochází, zcela zásadně nesouhlasím s předloženou interpretací globálního oteplování. Je nesporným faktem, že spalováním fosilních zásob, které se nashromáždily během 100 milionů let v podzemních ložiscích se uvolňuje oxid uhličitý, který přispívá ke zvyšování teploty země a její atmosféry. To souvisí se stavbou molekuly oxidu uhličitého, která díky vzájemnému pohybu všech tří atomů při průchodu slunečního záření pohltí více energie. Mezinárodní panel IPCC s několika stovkami odborníků se shodl na tom, že modely vývoje teploty za poslední desítky let se mnohem lépe shodují s realitou při započtení fosilních emisí oxidu uhličitého, než bez nich. Pouze velmi malé procento z tohoto panelu má jiný názor, na rozdíl od veřejnosti, kde počet klimaskeptiků, tvrdících že zvyšování teploty nemá co do činění s fosilními emisemi, je mnohem vyšší. Skeptici tvrdí, že zvyšování teploty je přirozené (např. zvýšenou aktivitou slunce, či sopečnou činností) a že ke zvýšení obsahu oxidu uhličitého (jež je nesporné) dochází jeho uvolňováním z mořské vody (s rostoucí teplotou skutečně klesá rozpustnost plynů ve vodě). To by ale znamenalo, že obsah oxidu uhličitého ve vodě by musel klesat. Opak je ale pravdou. pH mořské vody klesá, tj. kyselost roste, což má za následek postupné rozpouštění vápenatých skořápek mořských živočichů a dokazuje, že vodě je stále více oxidu uhličitého.
Pakliže velmi razantně nepodpoříme přestavbu energetiky na obnovitelné zdroje a nepřikročíme k nezbytným změnám našeho spotřebitelského chování budeme zřejmě odsouzení ke zániku této civilizace v chaosu a utrpení.

adsl-dyn
2009-04-08 01:02:38
 
Na Alexa Jonesa a jeho megafon som uz vazne alergicky. Je jedno ako je to co vravi pravdive, alebo ako s tym suhlasim. Prave koly ludom ako je on (a smiesnemu vystupovaniu ktore prezentuje) ostatny neberu tieto veci vazne a konkretne Jonesa pouzivaju ako komicky protiargument a nadherny zdroj pri tvorbe vtipov proti tymto temam.
Uprimne, pri sledovani jeho znasilnovania megafonu pri stretnutiach Bilderberg group mam co robit, aby som sa nepripojil k panom v limuzinach a nezacal sa z neho smiat.
Pripomina mi Uwe Bolla vo svete dokumentov.

Ale aby som nebol off-topic, obsah dokumentu je znepokojivy tak isto ako takmer vsetko na tomto blogu. Sledujem tieto veci par rokov, ale uz davno som stratil nejaku nadej na vytriezvenie ludi nasich narodov. Ano, je pravda ze v juznej amerike boli povstania, lenze treba si uvedomit, ze takmer vsetci ti ludia tam zili v priamej chudobe a plne si vedomi svinstiev ich vlad. Zato ludia v USA a ciastocne EU, su vychovavany v dokonale konzumnej spolocnosti takmer uplne izolovany od informacii ohladne ceny, ktoru za tento nas konzum plati zvysok sveta a nevedome samozrejme aj mi. Staci sa pozriet na rozne show ako x-factor, american idol, reality-show ako vyvoleny, big brother aby sme zistili, ako blbe nase narody su. A staci si uvedomit znovuzlovelie svine ako je Bush v 2004 aby sme zistili, ako lahko manipulovatelne nase narody su (podobne vysledky vo volbach su bezne na celom svete ... naposledy prave u nas, SR - znovuzvolenie komunistu, blba a cloveka co porusuje ustavu pana Ivana Gasparovica pred par dnami).
Moje prianie je podobne s tym co mal uz zosnuly George Carlin: Chcem zit dost dlho na to, aby som tu celu nasu vaticku v ktorej zijeme videl padnut. A aby som sa mohol zasmiat placucim ludom do tvare, pretoze si za to budu moct len oni. Staci len trochu pohnut rozumom a stravit par minut na google.com aby clovek pochopil co sa deje. A staci len malo iniciativy zo strany kazdeho cloveka, aby sa to dalo do lepsich kolaji ... a ani jednej z tychto koncipialne strasne jednoduchych veci momentalne ludia v nasich krajinach nie su schopni. Je to hanba a najvacsi dovod preco ma tak strasne stve zdielat s nimi jednu planetu. Praise the lord and haleluja!!!

A ako zvykne zakoncovat svoje monology Pat Condell -> Peace, for all of you :)

Tomáš
2009-04-07 23:59:59
 
Výborný dokument, poněvadž byl vydán již před několika týdny nemohl zmínit současnou situaci, kdy Obama chválí Čechy ve svém projevu, aby si získal i jejich sympatie a alespoň část přesvědčil pro radar, který destabilizuje síly ve světě. Obama říká, že radar nebude, pokud Írán a S. Korea odstoupí od jaderného programu, který je jejich jedinou možností záchrany, před invazí na zabrání zásob ropy, pod svojí kontrolu. Oni defakto nemají na výběr, proto vývoj nezastaví a radar zde tedy s naprostou jistou do několika let vyroste (nebo v jiné středoevorpské zemi). V tuto chvíli již musíme být na straně Americko-britské nadvlády, protože je to bezpečnější než se spojit s Íránem, bojím se však že již brzy dojde ke konfliktu NATO vs zbytek světa...

hermes
2009-04-07 22:57:04
 
Co uz moze byt silnejsim potvrdenim tohto dielka, ako stvrtok 2.4.2009 na G20-tke.