Autor: Brett Harvey
Titulky: České, vlastní výroba Ke stažení
Délka: 1h 45m
Hodnocení: 83%

Poměrně kontroverzní téma jako je marihuana může trochu rozvířit vody. Tábory zastánců a odpůrců jsou většinou jasně definované a nenašel jsem člověka, který by na marihuanu nezastával nějaký názor.

Ještě nedávno jsem spadal do skupiny odpůrců. Ve skupině odpůrců jsem nebyl zdaleka sám, společná vlastnost odpůrců je zejména fakt, že marihuanu málokdy vyzkoušeli. O alkoholu nebo cigaretách se takové tvrzení říct nedá, většina kuřáků z mého okolí jsou zatvrzelí odpůrci kouření, kteří svou závislost nenávidí.
 

Člověk se pak neubrání srovnávání, má-li dostatek vlastních zkušeností a odvahu změnit názor. Alkohol způsobuje cirhózu jater, agresivní chování, nekontrolovatelnost a problém s koordinací pohybů. Cigarety způsobují těžkou závislost, rakovinu plic, stárnutí kůže a všechny ostatní zajímavosti, které se můžete dočíst na krabičce. Jaká zvěrstva způsobuje marihuana a proč by mělo být trestné se na ní jenom podívat, se dozvíte z následujícího dokumentu.

 

Komentáře k filmu
pavel
2010-07-15 23:03:57
 
Jen si to hulte a žerte,z vlastní skušenosti a ze skušenosti mých bývalých kamarádů.To většinou nekončí jen u jointa,ale i utvrdčích.Stačí,když ten člověk má podvědomě sklony k závislostem.Může to trvat i několik let,ale i podstatně méně.Taky jsem si říkal,mě,mě se to stát nemůže,ale stalo.Dva z mych bývalých kamarádů jsou bezdomovci a pár jich tak nějak žije a můj 25-letý bratránek se chová jak 15-ti letý puberťák(vyznavač kouře),který není schopný si najít práci.Takže si pařte,hulte,protože když se vám něco stane.STANE SE TO VÁM,VE VAŠEM ŽIVOTĚ A ŽÁDNÁ VLÁDA VÁM NEPOMŮŽE.

firex
2010-07-04 23:34:35
 
ak niekto vie citat medzi riadkami tak mu musi byt jasne kde je problem s marysou aj s LSD
oslabuju matrix

Mrako
2010-07-10 10:09:26
ved to je jasne drogy otvaraju oci a preto sa ich tak boja vlady
loki666
2010-07-14 08:52:49
najradsej mam,ked o trave mudruje vyholeny agresívny skinhead,ktory na pockanie heiluje a bije koho zrovna stretne.ale nic sa nedeje,on je totiz to len opity.....
bordeliuz
2010-06-25 22:16:15
 
..............Po 3 měsících super vztahu, jsem přišla na to, že partner hulí marihuanu. Je báječnej, mám ho moc ráda, ale tohle mi vadí. Já sama jsem to zkusila jen jednou, nebylo to sice špatný, ale už prostě ne. Podle mých info on hulí tak 3x týdně, nevim. On tvrdí, že s tím žádný problém nemá, dělá to pro radost, inspiraci, mimosmyslový zážitky atd. Podle mě to je teda blbost, protože už se párkrát stalo, že problém měl - s erekcí, zapomínáním atd. Tvrdí, že jsem netolerantní a jedině můj názor (=nehulit) je správnej.
Chtěla bych poradit, jestli někdo máte taky hulivého partnera, nebo co s ním mám dělat.
Je to jinak fakt moc hodnej kluk, asi nejlepší můj. Ale mít vedle sebe Macháčka ze Samotářů...
Kdybych to nevěděla, bylo by mi líp, nic bych neřešila. Takhle má náš vztah pěknej škrábanec a já brouka v hlavě.

roche
2010-06-27 11:12:52
...aj ja som mala (a nie jedneho) chlapca ktory hulil a ja vtedy nie, mozem povedat, ze vtedy som to na nom tiez nejprv nezbadala, ale potom to nebola prekazka nasho vztahu, musis si sama rozhodnut na kolko ti to vadi (a za to zabudanie a ostatne problemy mozno namoze iba mary)... drzim palce
TT
2010-07-01 13:26:13
Cau...
Pokud kouří tvuj přítel trávu 3krát týdně tak se nemusíš ničeho bát. Mariuhana nezpůsobí žádné závažné psychické, ani fyzické problémy. Samožrejmě kouření způsobuje rakovinu, ale výzkumy ukázali,že kouření čisté mariuhany(bez tabáku) naopak rakovinné buňky likviduje, stejně tak ve formě výtažku, masti apod. krom toho dnes existují vaporizéry. Co se týče paměti, tak to už je trochu horší, krátkodobou paměť to ničí, ale vše se nechá trénovat a opakování je matka moudrosti..:) Mariuhana nemůže sama o sobě předělat člověka, pokud ten člověk nebude chtít, tim myslim na psychické úrovni.Takže se nemusíš bát,že stane z tvého přítele vraždicí maniak :D, spíše naopak bude tolerantnější a hodnější...S tim problémem s erekcí, pochybuju, že to je způspobeno z kouření mariuhany. Samozřejmě každý sme jiný a na každého vše působí jinak... Nechci tady řikat, že tráva nemá chybu,ale vše je takové jak k tomu přistoupíme,takže pokud u toho člověk přemejšlí, tak se mu nemůže stát , že se stane zavislím, atd...Co se týče toho, jestli dopadne jak Macháček ze Samotářů, tak o to bych strach neměl. V životě sem nepotkal takhle DOST člověka, jenom z toho , že kouřil trávu.To by toho musel vykouřit pořádný množství....
Končit vztah kvůli mariuhaně, je podle mého názoru hloupost. Spíš to chce podle mého názoru rozebrat situaci a přistoupit k tomu s tolerantním postojem.. Řešení většinou bývá v kompromisu .. ... .. ... přeju aby sis to všechno řádně rozmyslela, a hlavně dopbře se rozhodla :) měj se ....
Majky22
2010-06-18 20:17:56
 
Mary jane mi vyléčila z Asthmy takže mě tento snímek velmi zaujal a od teď se budu snažit podporovat Union ve všem v čem budu moci.Nevím jak pro vás ,ale mě tento snímek velmi zaujal a tak jsem zkusil projet celý internet a najít důkazy pro a proti a musím říct,že 90% nelhali.A těch 10% se mi jen nepodařilo najít což nic neznamená.Doporučuju tohle video každýmu kdo si Mary Jane ještě nezkusil.(Proč má asi cenu zlata a některé vzorky i vyšší?

holldo
2010-06-17 03:08:05
 
Treba to šíriť do sveta. Je to niečo, čo nás môže zachrániť. Taktiež chcem dodať že som počas filmu nevstal zo stoličky. Takmer som sa rozplakal keď som to videl, a každý kto spolupracoval na výrobe tohto filmu je pre mna ,,BRAT ČLOVEK´´
Každý kto má k tomuto filmu akékoľvek výhrady je pre mmna menej ako potkan či rakovinová bunka. Alebo ten film prespal.
Ďakujem autorom a správcom tejto stránky.

s pozdravom - h o l l d o -

moje motto: ,,pohoda džez, čo si dáme dnes, zrejme gress´´

misi
2010-06-15 10:08:34
 
vyliecilo to bronxitialnu astmu to je uz co povedat a uplne toto podporujem do toho :-)

EaRtH
2010-06-14 19:34:45
 
podla mna b mali zakazat alkohol a cigarety a nie marihuanu mali by sme vyuzivat to co nam priroda dala

bluemoon
2010-06-08 05:57:54
 
marihuana ma nie len lekarske, ale aj duchovne ucinky...dovolte uz konecne ludom vediet pravdu! postavte sa zoci-voci vlastnemu strachu a sirte lasku. legalize it!

kkkl
2010-06-08 05:37:51
 
hhhh

Tomas
2010-06-05 16:15:08
 
Jsem velice vdecny svemu mladsimu bratrovi ktery mi rekl o tomto dokumentu(studuje Zdravotni skolu:)zasadni nekurak,abstinent,o drogach vubec nemluve...rekl mi:"Bracho nasel jsem prima stranku zajimave dokumenty mrkni na to" Mimochodem jsme se nasmali uz nad nazvem tohoto dokumentu...Jaky je muj nazor? jsem nadsen ze neco takoveho je ackoli mou radost kazi fakt ze ve spolecnosti ve ktere zijeme plne zabednencu kteri se boji premyslet boji si priznat pravdu a jsou lini jen zauvazovat nad tim cim nas masmedia krmi asi jen malo lidi pochopi co chtel dokumen rict a co rekl...jsem kurak nekolik let nenavidim cigarety a nedari se mi toho zbavit...alkohol taky konzumuji - marihuanu jsem poprve zkusil 3-4 roky zpatky naprosto souhlasim s nazorem ve filmu ze nelze tyto "legalni"drogy byt jen s marihuanou srovnavat jsou nekolikanasobne vetsi problem,kourim a a vim ze jsem zavisly,kourim travu ale vim ze kdyz 2,3mesice kourit nebudu nic se nestane neexistuji u toho abstinencni prinaky ktere bych mohl srovnavat s temi u koureni mam oboji vyzkouseno...
Film v nechtel rict HULTE kdo mate ruce a udrzite joint...:D O to vubec neslo tohle si z dokumentu odnesl clovek co tam presne tohle hledal...podal nahled na tuto "problematiku" at uz prehnany nebo ne podal a ja se s nim plne ztotoznuju...Ono ve filmu naslo o to ukazat ze se hulit ma ale slo o to osvetlit pohled na THC a nekteri chytraci co tu dole pisou tak tomu se mi nezbyva nez smat ze to neni vedecky dokazane?proc by to melo byt vedecky dokazane potrebujete vedecky podlozit ucinnost spanku vecer nez jdete spat?dela vam to dobre jste odpocati tak proc chtit vedecky vyzkum od lidi kteri schvalujou tak odporne svinstva ktere maji x vedlejsich ucinku a bezne se predepisuji v kvantech a jsou jimi precpane lekarny:-Dtomu se musim smat...uz jen fakt ze je to prirodni nechemicky upravena latka je pro me fakt ktery rapidne zvysuje muj zajem o tuto rostlinu potazmo THC... thc je ucinna latka a obsazena v marihuane a samozrejme ze jeji nejlepsi vyuziti neni klasickym kourenim a je jasne ze jakekoli koureni cehokoli (proces spalovani)bude vice ci mene skodlive... tolik muj nazor na tento dokument...
Ja osobne bych to dal do kin at se lidi podivaji na vec z te druhe stranky a muzou posoudit kde ze je hlavni problem...jestli jsou to vicemene neskodni konzumenti marihuany a nebo supermarkety precpane alkoholem ktery nici rodiny,likviduje zdravi a stoji za ohromnym mnozstvim nasili...o cigaretach se nezminuju netreba...

Pangi
2010-06-03 20:32:54
 
Videli ste film, podal vam nejaky nazor autora. Mate sudnost a mozno aj skusenosti. Hadat sa o tom kto ma pravdu a co je vymyslene nema zmysel. A preto vravim - mate vlastnu hlavu a ste si panmi svojho stastia ;)

Dopamin
2010-06-02 03:14:52
 
Na tieto veci som prišiel aj sam len tento dokument mi to potvrdil.No čo sa tika legalizacie tak som jednoznačne proti tomu.Takto je to aspoň zabava a vzrušo.Keby že si mam predstaviť sam seba čo ja viem 10 roku po legalizaci ako sedim na lavičke v parku z mojou ženou a detmi popritom by som mal jointa v hube a vedla mňa by sa prechadzaly mestky policajti.Tak to nie.ZAKAZANE CHUTI STALE LEPšIE AKO TO POVOLENE TO JE SVETA PRAVDA A už to konečne všetci pochopte.

pantau
2010-06-02 08:35:05
no ja jsem radsi pro legalni huleni :) 50 000 na pokutu nemam. a + pestovani doma pro vlastni potrebu, treba povolene 3 kytky. to by mi ke stesti bohate postacilo. proto je pro me pri volbach jedina mozna varianta - piratska strana. maji aj slovaci podobnou stranu? :) osobne kdybych mel naky mega navic a umel bych holandsky, nevaham ani vterinu a padam z tehle zkorumpovane a propagandou zmanipulovane spolecnosti navzdy. o prazkach si to jedu zkusit s moji mladou :) poprve okusim legalni huleni v holandu.
Protest
2010-05-31 15:03:41
 
Souhlasím, že konopí ma jisté lékařské účinky, to je podle všeho dokázané i když je otázka, čemu všemu můžeme věřit. Kuřáci marihuany se tímto zaštiťují a brání, pravda však je že lékaři kouření marihuany nedoporučují, léky připravují výhradně chemicky. Heřmánek a máta jsou také léčivé, ale představte si, že byste je kouřili.

Uznávám, že démonizace marihuany je přehnaná, ale v žádném případě neuznávám takovýhle liberální kecy ze kterejch se vždycky vyklube podstata hlásající "hulte, je to fajn"

Říkat, že marihuana nemá negativní účinky nebo jich má velmi málo je nesmysl. Můj kámoš přestal s marihuanou a vrátilo se mu normální vnímání světa. Nekouřil moc, ale měl stavy, kdy se mu zdálo, že ho furt pozorujou poldové, druhej kámoš zase furt upadal do stavů apatie a toho čemu tzv. cool huliči říkají "pohoda voe", jakási ztřeštěná veselost apod.
Obhajování, že to není návykové, škodlivé atd. to jsou nesmysli. Navyklí lidé mají vždy jedno společné, říkají že nejsou navyklí.

Chtěl bych všechny vyzvat aby nedělali jednoduché závery. Jednoduché závěry jako např. ten ke kterému vybízí tento dokument nikdy nemohou být správné. Na složité otázky nejsou jednoduché odpovědi. Tento dokument je stejný kalibr, jako to, co kritizuje akorát s opačným znaménkem.

Nebudu mluvit ze své zkušenosti, neboť jsem nikdy nebyl kuřákem marihuany. Vím ale že všichni moji kamarádi a známí byli lepší když nekouřili a horší a nesnesitelnější, když kouřili. To je vše. Jsem pro rozumné, lékaři doporučené užití v podobě léku a rozhodně proti kouření.


Dopamin
2010-06-02 02:45:44
Ti tvoji kamarati si asy neuvedomily že trava vivolava večšiu precitlivenosť ako za normalnych podmienok.Maju večši strach z okolia.V tej chvily by som povedal že mali pocit že žiju.prečo mlady fajčia travu?lebo su až priliž otupeny tymto prostredim ktore je okolo nich.touto prijebanou dobou ktora nikomu nedovoli žiť iba existovať a to ja možem nasrať.A tiež mam jednu zasadu okrem travy si nič ine do huby nedam vtomto mam jednoznačne jasno.A prečo? lebo mam strach že skončim ako narkoman.
pantau
2010-06-02 07:41:27
marihuanu nemusis jen kourit. a samozrejme ze vseho moc skodi. ale podle toho co a jak pises o kamaradech soudim, ze maji bud nejakou vrozenou psychickou vadu, nebo lzes a chces byt zajimavy - priklanim se k druhe variante. stav kdy muzou nastat pocity, ze te nekdo sleduje trva totiz asi 30 minut maximalne tak hodinu a pak to odezniva. ja ty pocity mivam taky ale vim, ze je to jen zkresleny pocit a ze tomu tak ve skutecnosti neni, a tak se tem pocitum od srdicka smeju a kazdy kurak ktery je psychicky v poradku to ma nejak podobne (nerikam uplne stejne - samozrejme to zalezi na cloveku). dalsi vec - ganja te nijak radikalne NEZMENI. tim, ze zintenzivni tvoje prozitky a myslenkove pochody ti jen nastavi zrcadlo a ukaze ti, jaky jsi. kdyz jsem zacal s palenim zaznamenal jsem toto: jsem posledni dobou ochotnejsi doma pomahat s uklidem apod. mam to potvrzeno od babicek, rodice me chvali:) a od pratel z meho okoli mam podobne zpravy. a myslim ze dokument ukazuje docela presne jak se veci maji. nezkusis - nevis. a nesazis - zaplatis xD
peace and love.
gru
2010-05-30 13:06:38
 
konopi je lek cz -jsou tam dukazy

Luk
2010-05-28 18:36:07
 
Ke konci je člověku až smutno, jak je tahle společnost materialistická. Horší, že většina z těch doopravdy bohatých chce víc a víc, ikdyž už mají bohatě pro sebe a všechny svoje potomky a jejich a jejich ... a je jim absolutně jedno, že "šlapou" po ostatních. Tyhle prasata si o sobě totiž myslí, jak nejsou úžasní, když dokázali obsrat nebo využít systém a zbohatli. Naštěstí to nejsou všichni a jednou snad lidstvo dospěje k tomu, že si budou lidi sebe navzájem vážit a respektovat. Mír všem :)

motacik :)
2010-05-31 16:46:06
kamo ked som to dopozeral zostal som fakt smutny ...clovek by radsej zabil jedneho cloveka dvoch uzdravil a zarobil na tom ako keby mal uzdravit troch ludi a nezbohatnut na tom...
x
2010-05-28 11:42:11
 
"...ale tati, všichni kamarádi kouří marihuanu a nejsou to zločinci"
"To proto, že je ještě nechytili..."

Leo
2010-05-26 20:44:00
 
Chcem tu pieseň čo začína 4 minute a 10 sekunde prosím vaš o radu alebo o link ... tento dokument som videl nespočitaľno veľa krát fascinujúci ...

vajco
2010-05-26 16:57:38
 
pikenko

jamal
2010-05-26 00:04:15
 
10 min som to pozeral skureny to neslo:D
ale na druhy den som to videl a ppc dokument..

Vladis
2010-05-24 00:26:59
 
Rossi:.....Moje řeč......Radsi prestanu kourit a chlastat nez abych sekl s travou...

Bugster
2010-05-23 13:03:16
 
tento film je zaujimavy.... avsak vzdy som vravel ze trava neni zla radsej by som zakazal cigarety ako travu urcite ma niake negativne ucinky ale to ma vsetko dokonca aj vzduch ktory dychame a o cigaretach, alkohole a tvdych drogach nehovoriac :DD.......

Rossi
2010-05-23 01:08:22
 
Obycejne videa nekomentuju, ale u tohohle musim.. 50% veci o trave z videa dosvedcili nejakymi priklady nebo zaznamy. Dalsich 25% z veci co o trave rikali znam z vlastni zkusenosti a vim ze jsou pravdive. Dalsim 20ti% neoduvodnenych veci co rikali verim a chci verit.. je jen 5% kterym neverim a myslim si ze je to hloupost... jinak 95% pravda.. Pokud by tohle video videli vsichni lidi treba v televizi, verim ze by uz nebili tak moc proti legalizaci.. Treba uz jen kvuli biopalivum, papiru a textilu. Proc nicit stromy kvuli papiru kdyz marihuana roste 1000x rychleji? Proc nicit ovzdusi hnusy z elektraren, kdyz se muze palit prave konopi a vyuzivat ho jako biopalivo? obnovitelny zdroj.. Proc? jde jen o to ze jednou to nekdo zkusil, nelibilo se mu to a tak to zakazal.. Radsi prestanu kourit a chlastat nez abych sekl s travou...

michal slovensko
2010-05-20 21:29:25
 
vyborny dokument :) ...hulim 5 rokov , posledne 3 pravidelne , nevsimol som si negativneho vplyvu , alebo vznik zavislosti , jedine co sa namne zmenilo ze som otvorenejsi voci inym ludom , nebyvam agresivny a nosim usmev na tvari ...kompetentny by mohli podobne dokumenty predlozit aj inym masmediam ako je napr televizia , aby sa osveta dostala aj dalej...dakujem za moznost vyjadrit sa :) mier !

Vincent : )
2010-05-16 21:50:25
 
: )z mierou je to ok : )

Lindísek =o)
2010-05-16 16:51:16
 
hm v našem případě nee=o(

dimi
2010-05-15 22:38:42
 
fakt klobouk dolů toto je to co vláda nechce ab normální lidé neviděli.a to mě sere ...tohle je důkaz o pravdě jaká marihuana je ,ale bohužel pravda nevítězí!!!

lenny
2010-05-15 12:45:31
 
Vlastní zkušenost: tráva ok, nevím, jak po několikaletém užívání, ale rozhodně vám po prvním cigárku neprolítne hlavou, že tohle je tak silné, že si snad už tento pocit nebudete umět vzít. Ani po roce hulení vás to nenapadne. Za to po první aplikaci pervitinu si hned uvědomíte, že tohle jste dělat neměl, že jste si ten skvělý pocit raději měl nechat ujít. A po 12 letech? Těžko říct. Vidím na chronických huličích, že ve stavu vyhulení jsou trochu jinde a nedá se říct, že by byli produktivnější. A vidím na sobě, že i po 12 letech braní amfetaminu se dá "normálně" žít, chodit do práce... Ale na žádné droze, si myslím, se nedá prožít život hluboce a opravdově. Otázkou je, zda je v dnešní společnosti toto umožněno i člověku čistém. :-)

Brut
2010-05-12 22:53:25
 
Souhlasím, lepší dokument o trávě jsem neviděl! A sere mě, když vidim kolik lidí hulí, prodává, legalizuje ... už jen kolik lidí je podemnou a nějaký mrdky to pořád nechápou a zakazujou!!!

pravda pravda pravda
2010-05-09 19:10:19
 
nejlepsi dokument o trave co sem kdy videl

..........
2010-05-05 20:25:01
 
Skvely dokument.
nepovedal by som ze je to propaganda proti nehulicom ale naopak - snaha ukazat ludom co je skutocna pravda a nie pravda medii a politikov.nasa spolocnost sa kompletne obratila sama proti sebe a postupne sa vytvara system v ktorom su ludia doslova programovani a vela krat sa zdrave ludske myslenie straca a funguje ako PC. je to smutne kdo to smeruje ale som optimista natolko ze si myslim ze aj na Slovensku sa dostane k moci niekto kto bude chciet pomoct aj ostatnym ludom a nenahrabat len sebe do vrecak.
zo samostatnej rastlinky konope, travy nazvite to ako chcete sa da vyrobit viac ako 250,000 technickych vyrobkov a to ktomu nezahrnam medicinske vyuzitie.
sam si rad zahulim alebo upeciem kolaciky ako sa mapriklad opit poslednych 9 rokov.pocas tochto casu som ukoncil strednu a vysoku.mam pracu do pohody.zeby ma to urobilo sprostejsim? pochybujem. zeby ma to taholo k drogam ineho charakteru? moznost je vzdy ale ja si na travu nedam dopustit.to je len par faktov. ludia vzdy budu taki akimi chcu byt.
LEGALIZE WEED - POKOJ< STASTIE A HARMONIA PRE VSETKYCH.


..........
2010-05-05 17:51:57
 
Skvely dokument.
nepovedal by som ze je to propaganda proti nehulicom ale naopak - snaha ukazat ludom co je skutocna pravda a nie pravda medii a politikov.nasa spolocnost sa kompletne obratila sama proti sebe a postupne sa vytvara system v ktorom su ludia doslova programovani a vela krat sa zdrave ludske myslenie straca a funguje ako PC. je to smutne kdo to smeruje ale som optimista natolko ze si myslim ze aj na Slovensku sa dostane k moci niekto kto bude chciet pomoct aj ostatnym ludom a nenahrabat len sebe do vrecak.
zo samostatnej rastlinky konope, travy nazvite to ako chcete sa da vyrobit viac ako 250,000 technickych vyrobkov a to ktomu nezahrnam medicinske vyuzitie.
sam si rad zahulim alebo upeciem kolaciky ako sa mapriklad opit poslednych 9 rokov.pocas tochto casu som ukoncil strednu a vysoku.mam pracu do pohody.zeby ma to urobilo sprostejsim? pochybujem. zeby ma to taholo k drogam ineho charakteru? moznost je vzdy ale ja si na travu nedam dopustit.to je len par faktov. ludia vzdy budu taki akimi chcu byt.
LEGALIZE WEED - POKOJ< STASTIE A HARMONIA PRE VSETKYCH.


MARECEK
2010-05-05 08:41:57
 
JA SI MYSLIM ZE NIEJE OCOM DISKUTOVAT JE TO JASNE ZE MARIUHANA JE NAJ NAJ LEPSIA A HOTOVO KTO TO NEHULI NECH IDE OD TOHO ICH SKODA,,A NECH SA DO TOHO NESTARAJU. KED NEVEDIA O COM ROZPRAVAJU.

phoenixe
2010-04-27 12:01:04
 
No, tak ted si nejsem vubec jista, jestli tenhle dokument dokoukam do konce, protoze spousta informaci je naprosto zavadejicich a alibistickych. Pro marihuanovi lide budou nadseni, ti co si ale skutecne daji praci s tim najit informace, uz ne!
Marihuana neposkozuje mozkove bunky??? No, mam kamarada, ktery by s timhle tvrzenim nesouhlasil, po 10 letech huleni travy se jeho IQ vyznamne snizilo.

A ted nektera fakta, ktera se mozna v tomto dokumentu dal uvidi:
1, Ano, oproti cigaretam se pri huleni travy vyznamne snizuje riziko vzniku rakoviny jazyka. Na druhou stranu ale vyznamne vzrusta riziko vzniku karcinomu ve zbyvajicich castech tela.
2, U predisponovanych jedincu muze koureni marihuany odstartovat schizofrenii. Toto potvrdi mnoho lekaru. Sestra moji spoluzacky z gymplu to prozila na vlastni kuzi. Do konce zivota bude na lecich.
3, Legalizace marihuany v Holandsku (coz vsichni pro marihuanovi lide miluji) nevedla ke snizeni uzivani tvrdych drof. Opak byl pravdou. Nevim, jak se vam libi, kdyz v centru Amsterodamu sedi babicka na lavicce, huli jointa a okolo se prochazi maminka s ditetem v kocarku. Vyborny priklad pro budouci generace. Navic Holandsko se snazilo coffee shopy presunou do okrajovych oblasti, ale dalsi problem - vzrostla kriminalita.

Ano, marihuana ma nektere pozitivni ucinky, ale ty negativni jsou mnohem zavaznejsi! Bohuzel se o nich ale vubec nemluvi!!!!!!!!!! Trosku jako kampan pro vstup do EU!

S pouzitim marihuany bych souhlasila pouze za podminky lokalniho vnejsiho uziti, popripade pod lekarskym dohledem pri zavaznych onemocnenich (Parkinsonova choroba, vazne kozni onemocneni). Jinak rozhodne NE!!!!!! Zkuste o tom popremyslet.

Ani bych se nedivila, kdyby tenhle muj prispevek byl smazan. Mame tu prece totiz demokracii a nektere radoby objektivni dokumenty, rozhodne objektivni nejsou!


pepo
2010-04-28 15:05:33
najst informacie? mozes najst informacie ze za tyzden pide koniec sveta(jehovisti ho predpovedali tusim az 8x) a vela ludi tomu uveri a siria tieto "informacie" dalej, ked sa niekomu z ulice podari presvedcit ludi aby mu dali peniaze a zakopany v zemi cakali na konec sveta, tak preco by sa niekomu v plasti a s titulom nemohlo podarit presvecit ze to a ono je zle? okolo marihuany sa tocia obrovske peniaze a prilis vela lzi:
1.najvacsia cast karcinogenov z jointa je v dyme z papierikov, pri inom uzivani(napr. bongo) je ta moznost zanedbatelna a pri aplikaci, ked sa to nefajci(napr. kolaciky)je nulova
2.zvyraznujem "U predisponovanych jedincu" a "muze". taktiez alzheimerovu chorobu moze sposobit aj slaby uder do hlavy takze ked ma niekto k tomu blizko, nech to radsej nerobi
3.bud si nedavala pozor alebo si fakt natvrdla ked nechapes. a k tomu prikladu pre nase generacie: podla mna je lepsia pohodacka babicka alebo si myslis ze lepsi priklad bude nejaky ozran, co sa vlece z krcmy, pozvracia polku ludi, kt. idu okolo, doma da vyprask zene a detom(sem tam na ne zahuci), ide spat a na druhy den to iste?
viete, v com je vas problem? vobec nepoznate ucinky THC a nechapete cely ten system... zapalte si jointa, pustite si este raz cely dokument(nepocuvajte len veci, ktore musite hned zkritizovat lebo tu sa pise... a pocul som... a je dokazane ze.... ale snazte sa pochopit vsetky tie veci) a az potom piste komentare.
pokial ste videli tento dokument a stale mate negativny nazor tak ste k*rva natvrdly
pepo
2010-04-28 22:14:37
najst informacie? mozes najst informacie ze za tyzden pide koniec sveta(jehovisti ho predpovedali tusim az 8x) a vela ludi tomu uveri a siria tieto "informacie" dalej, ked sa niekomu z ulice podari presvedcit ludi aby mu dali peniaze a zakopany v zemi cakali na konec sveta, tak preco by sa niekomu v plasti a s titulom nemohlo podarit presvecit ze to a ono je zle? okolo marihuany sa tocia obrovske peniaze a prilis vela lzi:
1.najvacsia cast karcinogenov z jointa je v dyme z papierikov, pri inom uzivani(napr. bongo) je ta moznost zanedbatelna a pri aplikaci, ked sa to nefajci(napr. kolaciky)je nulova
2.zvyraznujem "U predisponovanych jedincu" a "muze". taktiez alzheimerovu chorobu moze sposobit aj slaby uder do hlavy takze ked ma niekto k tomu blizko, nech to radsej nerobi
3.bud si nedavala pozor alebo si fakt natvrdla ked nechapes. a k tomu prikladu pre nase generacie: podla mna je lepsia pohodacka babicka alebo si myslis ze lepsi priklad bude nejaky ozran, co sa vlece z krcmy, pozvracia polku ludi, kt. idu okolo, doma da vyprask zene a detom(sem tam na ne zahuci), ide spat a na druhy den to iste?
viete, v com je vas problem? vobec nepoznate ucinky THC a nechapete cely ten system... zapalte si jointa, pustite si este raz cely dokument(nepocuvajte len veci, ktore musite hned zkritizovat lebo tu sa pise... a pocul som... a je dokazane ze.... ale snazte sa pochopit vsetky tie veci) a az potom piste komentare.
pokial ste videli tento dokument a stale mate negativny nazor tak ste k*rva natvrdly
outdoorista
2010-05-04 21:36:33
jsi hloupá,ale budiž,věříš systému,který už tak je zkorumpovaný?
Konopí neni droga......droga nemá přece kulturu(Cannabis Cup,High Times Cannabis Cup,aj...)
Měla by jsi vidět dokument Run from the cure(Útěk před lékem) od Ricka Simpsona,který marihuanovým výtažkem(fénixovi slzy) vyléčil už 25000 lidí v Kanadě a USA.......největší problém je v tom že nám systém neustále lže......skoukni třeba www.phoenixtears.ca nebo www.grower.cz , dále třeba www.420times.com a jiné stránky zabývající se konopnou problematikou a léčitelstvím,nebo dokument od komika Douga Bensona - Super High Me.......kolik umře lidí na alkohol a cigarety.......miliony......a na marihuanu.....zero.....heh
Mimochodem jsem uživatel už 8 let,navíc pokud máš Vaporizér,nebo pokud konzumuješ konopí v jídle,není tam nic škodlivého a jediný vedlejší účinek je štěstí a zdraví.....pochop,mé IQ se určitě nesnížilo,to vše je o typu člověka a o jeho psychice,je to lék,zcela přírodní,myslím že mnohem škodlivější je taková Vysočina či Paprikáš z LIDLU......
Naše generace už se legálního léku nedožije,ale nebylo by krásný,kdyby lidé neumírali zbytečně jen kvůli tomu že svět leží na penězích a ty patří pro většinu lidí na 1. příčku hodnot,tento dokument jen dokazuje pravdu.....ale pozor!!!!.....v televizi toto neuvidíte.....proto bojuji za legalizaci léku lidstva....
jirka - morava
2010-06-02 08:53:37
bohuzel zamerne lzes nebo nevis, o cem mluvis a bohuzel se priklanim k reakcim nademnou - jsi hloupoucka.
>ad mozkove bunky -- nez jsem zacal palit, mival jsem na NSZ (srovnavaci zkousky spol. SCIO) percentil (cislo udavajici pocet lidi umistenych za mnou v %) okolo 63. po trech mesicich, kdy jsem palil jako cert jsem dosahl percentilu 91. muzu poslat ofoceny certifikat :) takze nazorum, ze ganja poskozuje mozkove bunky se muzu uprimne vysmaaaaat :)
>ad tvuj bod 1 -- zase lzes: pokusy na zviratech prokazaly, ze uzivani konopi likviduje rakovinne bunky a snizuje riziko vzniku VSECH rakovin (v rozmezi desitek procent).
Michal
2010-04-25 04:42:45
 
skvely dokument ktery zobrazuje problematiku z mnoha uhlu pohledu..chce to jenom pustit na Prime,Nove,CT1...atd aby lidi uz taky nebyli tema ovcema ..a tak je to se vsim :D

Misfits
2010-04-21 16:57:23
 
Jaka legalizace travy v ČR??? Jste spadli na hlavu?? Kdyz te verejny cinitel nacapa se spekem dostanes az 15 tisic pokutu, prohleda te a kdyz najde vic jak 15G, je to trestny cin a mas problem....... ano do 15 G sedet nepujde nikdo, ale dostanes 15litru flastr a mas vroubek u policie....nacapaj te jeste raz a uz to mohou klasifikovat jako trestny cin.
TO ze je urcena presna hranice mezi vezenim a "puhou" pokutou 15tisic neznamena ze muze kazdy palit kde chce... Palim taky, ale nejsem tak hloupy, abych si neprecetl tu novelu co "legalizuje" ganju!!! LIdi ctete a min hulte

Leo
2010-04-11 15:25:56
 
Konopí je vyborná, mnoho učelová bylina.Její kouření je dle mého názoru pro lidi škodlivé každopádně ne víc než užívání alkoholu.Vzhledem k tomu že jsem ho mezi 14 - 21 lety vyhulil kilogramy tak musím nesouhlasit s tím že by neměl spůsobovat schizofrenii, způsobujej ji.Způsobuje ji celkem často.Znám více lidí na které takhle zapůsobila.Po vysazení mě trvalo ještě několik let než se to dalo do pořádku.Každopádně jsem zastánce jasného přístupu k problémům a proto my současný stav přístupu k drogám naší republiky přijde minimálně hloupý, neli přímo způsbující velké potíže rodičům mladých lidí.Zdejší stav se dá přirovnat k přísloví ani ryb ani rak.Jsem toho názoru že drogy by se měly buď zlegalizovat, nebo tvrdě potírat.S legalizací konopí se dá pouze začít a podle toho jaké výsledky o ukaže začít s dalšímy drogami.Legalní prodej by umožníl sníži cenu drog, zvýšil jejich kvalitu a tím pádem zapříčinil nižší problémy pro uživatle.Ti by již nmusely například shánět 3000kč denně na nekvalitní heroin ale stačilo by jim třeba jen 500 na kvalitní drogu, díky čemuž by mohly i navštěvovat nějaké zaměsnání a nemusely by krást.Co se týče hulení to už je dnes průmysl a tudíž nechápu proč by neměl být jako průmysl daněn a regulován.Nynější stav spíše připomíná totalne neregulavaný trh prodávající tyto prostředyk všem bez rozdílu věku, tento postřeh byl ve filmu krásně ukázan.Takže já osobně jsem za legalizaci.Každopadne radši to nehulte.

SaNepojeb
2010-04-21 16:52:55
hahah schiza je to najmense kamos , polka veci co si kupujes v obchode ti moze sposobit raka,nadory ine sracky a nemusi to byt ani trava , schizu dostanes aj s nadmerneho stresu , z hoci coho moze byt vsetko, nekukaj sa jednym smerom
tristero
2010-04-11 10:01:36
 
to nick Dr.

cielom literatury o omamnych latkach je vytvorit zavislu,neschopnu a ovladatelnu populaciu?musim sa zasmiat takemuto extrapolovanemu nazoru, z ktoreho uz je nad Las Vegas v noci jasne,ze vas nazor je velmi skresleny.viete vobec akli ludia takuto literaturu citaju?ide skor o ludi tazko ovladatelnych, ktori sa nenechaju rozkom opit, ale uvedomuju si aj alternativne pristupy k roznym temam...
a vy by ste si nechali operovat srdce po kardiochirurgovych 8 pivach?taketo expresivne argumenty proti dekriminalizacii ci legalizacii su zanedbatelne.(samozrejme,ze by bol zakaz uzivaniana na pracoviskach atd,plus by si to chirirg samozrejme nedovolil..)
prirodzene, marihuana ma aj neziaduce ucinky,ale si nalejme cisteho vina, su neporovnatelne nizsie ako pri tabaku ci alkohole.velkou vyhodou oproti alkoholu co sa tyka spolocenskeho dopadu je to,ze nepotencuje agresivne chovanie.
zavadzajuco tvrdite, akoby to bolo samozrejmostou,ze pravidelni uzivatelia pocuju hlasy,(co je okrem ineho symptom a nie diagnoza sychizofrenie charakteristicka poruchou myslenia a dalsim sprievodnym suborom symptomov; nie len poruchou vnimania).mimochodom schizofrenia spojena s uzivanim nebola potvrdena ani vyvratena (rozne vyskumy-rozne vysledky).
navykovy potecial je,ale ak craving po marihuane porovnate s cravingom po cigaretach,tak je minimalny.mozno by som ho prirovnal k tuze po cokolade,ci sladkostiach..
nazaver dodam,ze patrim tiez k odbornej medicinskej polulacii a nezaznamenal som negativny vplyv na vysledky mojho studia.





sksk8
2010-04-08 07:27:44
 
pre Dr. ......na internete je velmi vela clankov kde si clovek moze precitat ake ma marihuana vplyvy ano...sikovny....ale chcem vediet dvovod..preco nedekriminaizovat marihuanu s podmienkou ze by platili podobne pravida ako u alkoholu? ziadne riadenie v raci taktiez nie....poznam dost ludi co chodia do prace pod vplivom alkoholu.....takze povedat nieco take ze nafajceny clovek by operoval srdce je trosku divne kedze v praci su ludia v praci a nie vonku s kamaratmi na speku....a este jeden dotaz...je normalne ked niekomu daju 3 roky za 1 gram marihuany a clovek s prepacenim hajzel ktory zrazi a zabije male dieta na bicykli doteraz nesedi???? tak kde je potom spravodlivost?

Wikimon
2010-04-10 15:32:29
Nooo mam presne taki isty nazor ako ty .... tez nedokazem pochopit ako za gres mozu dat cloveka sediet ale ked niekdo niekoho zabije veselo si tu beha po slobode.....:(( je to az smutne skutocne....
Marian Mach
2010-04-05 19:32:19
 
Vazeny nick Dr.

Predpokladam ze podla nicku ste doktor, mozno dokonca odbornik na drogovu tematiku. Samozrejme je mozne, ze Vas nick je len zastieraci manever na ziskanie doveryhodnosti, tuto moznost ale nateraz vylucim.

Ako odbornik urcite viete aj to, ake problemy sposobuje legalny alkohol a cigarety, a to nielen zdravotne problemy uzivatelov, ale aj problemy celospolocenske (dopravne nehody, nasilna kriminalita, domace nasilie atd). Ako odbornik urcite viete aj to, ze tieto problemy su u spomenutych legalnych drog ovela vypuklejsie, nez u marihuany, a nie, nie je to tym, ze by uzivatelov marihuany bolo zase o tolko menej nez povedzme alkoholikov ci fajciarov. Naopak, je ich viac nez dost, takze o nejakej priamej umere sa tu pri najlepsej voli hovorit neda.

Namietate, ze cielom podobnych filmov je zarobit na zavislej populacii. To je ale dost naivne tvrdenie. Na uzivateloch marihuany sa zaraba uz teraz. Jediny rozdiel oproti legalnemu byznisu s alkoholom, cigaretami ci kavou je ten, ze z toho nema prospech stat, ale len narkomafia. Nehovoriac o tom, ze prave vdaka zakonnemu postaveniu marihuany a dalsich drog narkomafia a s nou spojena ekonomicka aj nasilna zlocinnost existuje. Tento druh kriminality je priamym dosledkom prohibicie.

A ta otazka do plena? Vazne na nu ocakavate seriozne odpovede? Kedy Vas niekto naposledy operoval pod vplyvom alkoholu? Na vsetky drogy by mali platit rovnake pravidla ako na alkohol, tzn. ze za volant a na pracovisko nepatria. Ak nepodcenujete ludi, ktori vedia pit alkohol s mierou, a abstinuju v praci a za volantom, nemali by ste podcenovat ani uzivatelov marihuany. Zdaleka nie vsetci su taki hlupi ani taki zavisli, ako ich vykreslujete.

Neviem ci ste doktor, zato ste celkom schopny manipulator. Este ze su tu ludia, ktori sa problemu skutocne rozumeju...

Bushka Bryndová
2010-04-05 18:50:55
 
Opravdu výborný film o příčinách dnešního zákazu konopí. Ráda bych opravila titulky, je tam bohužel celá řada chyb a nepřesností - bushka(zav) volny.cz.

Marek
2010-04-02 15:46:59
 
Fajn .....treba reálny pohľad .........a každý nech si vybere svoju cestu...

Corey Artie Griffin
2010-04-02 15:36:41
 
Moc diky za tehle film, hulim uz 4 roky vsema zpusobama zrovna ted sem mel gravity bong:D chtelo by to ten film dostat do televize mezi lidi aby to pochopily a kdyz nas bude vic presvedcime snad i tu polovinu politiku.

Dr.
2010-04-02 13:05:16
 
Bylo by dobré si uvědomit, že dokumenty a literatura podporující jakékoliv omamné drogy(včetně THC) u nás i ve světě, má jednoduše 2 hlavní cíle 1)vytvořit závislou a neschopnou,snadno ovladatelnou populaci ujetou na drogách 2)vydělat peníze na prodeji drog. Aby to bylo zřejmější, optal bych se, zda by jste si nechali udělat výměnu pneumatik u auta zhuleným personálem, nebo ještě lépe nechat si operovat srdce chirurgem po pár špekách?!!!!
Je vidět, že cílem filmu je mimo jiné uvedení dezinformace,že marihuna není škodlivá. Je jasné, že známé osobnosti nebudou na veřejnosti mluvit o tom, které problémy mají, natož je spojovat se souvislostí po kouření. Člověk pod vlivem THC postrádá řadu svých běžných funkčních schopností, navíc přibývají pocity zmatenosti, nerozhodnosti atd - každý konzument jistě zná!! Ti co kouří pravidelněji, si mají možnost všimnout různých hlasů či nutkavých myšlenek, které se po požití stávají součástí života (jinak se tomu říká "schizofrenie"). Dále např. snížená schopnost koncentrace atd. A to, že marihuana nevytváří závislost mě nutí ke smíchu - znám desítky lidí, kteří pravidelně kouří thc, vím jak se chovají, když momentálně nemůžou sehnat něco ke kouření - je to celkem tragické, když vidím, že jediné, co je v tomto stavu zajímá, je neodolatelná snaha najít někoho, kdo by jim marihuanu nabídnul.


jirik - morava
2010-06-02 09:11:30
PJ Goebbels by na tebe mohl byt pysny.
Ubal to
2010-04-01 15:27:27
 
Je mi 20let, pálím 6 let, poslední 4 roky pálím průměrně 4krát denně, závislost nepocituji, ale určitě mám horší pamět než kdysi, docela hodne zapomínám. Jsem pro legalizaci. Roll it, Enjoy it:)

Dokument se mi líbil dávám 4*



Czaras
2010-03-31 15:58:14
 
yo...pálim už 20let v kuse každej den !!!! .... jsem vysokoškolsky vzdělán a na mé inteligenci to snad znát není.) ...aspoň si zatím nikdo nestěžoval :) ...hulte děcka je to fajn :D

chesus
2010-03-31 00:33:50
 
fantasticke,vieme to uz dlho,ti co neveria nech pozuruju jej skutocnu podstatu,a vzdy len v
vlastnym okom ,system bude zmeneni,a ludia ako su nasi vladny cinitelia by mohli skusit tu dobrotu ,a potom snad pridu vysledky,uz dlho vyzera europa ako kocurkovo a to nie svet

vyhul.brko
2010-03-30 00:34:16
 
tenhle film je fakt dobrej ....ak by to bylo legalni bylo by to spatni a spatni to je i kdys to neni legalni protoze lidi su kurvy a vidi za tim jenom bizni...ja hulim moc casto a pestuji jen pro vlastni potrebu a nikdi to nebudu prodavat no skoda ze se tak nesprava kazdej

Matresss
2010-03-29 15:36:58
 
Zaslal som tento link aj Ficovi, možno sa s tím predsa pohne.. Idem si zapáliť :)

smiso
2010-03-29 14:19:28
 
hmmm :) marinol natural...

WEED´S
2010-03-29 13:23:36
 
asi najlepší dokument o tráve, nech sa slepí zobudia, za vraždu dostanem menej ako za trávu gde som nikomu nezobral život. primitívná slovenská politika :D

OFF*
2010-03-20 06:49:47
 
Exelentní práce..... Konečně dal někdo pravou tvář všem těm pseudohistorkám o tom jak je marihuana škodlivá atp...Lidi otevřete konečně oči.:)
PS: kde stáhnu titulky s interpunkcí ? nebo jaký mám použít "unicode" aby se mi zobrazovali ???

jarecek
2010-03-18 09:19:23
 
po zkouknuti filmu jsem si schvalne procetl diskusi, abych videl, kolik lidi ho bylo schopno interpretovat v kontextu. asi tri, coz myslim, odpovida slozeni populace. dokument je opravdu hodne tendencni. nekdo tu zminil browna, mne se spis vybavil moore. spekulativni konstrukty, vyznamove posuny a jako bonus par zasranejch levicackejch kecu, na ktery uz jsem docela alergickej. melo to i par dobrych momentu, ale potencial byl vetsi. jinak ciste statisticky: hulim, pestuji. jo a jestli legalizovat nebo ne, to je mi uprimne ukradeny.

rhard
2010-03-17 20:35:18
 
hulilo se, hulí se, a hulit se bude

twaroch
2010-03-11 21:52:00
 
kde by soim si mohol stiahnut tento film?

Charon
2010-03-11 18:06:24
 
....za tymi politickymi lzami stoji proste obycajny ubohy materializmus ...ide im o peniaze viac ako o zdravie pacientov atd ....proste co sa da k takym ludom povedat ...som mal na nich brutalne nervy , ked som to pozeral ...stava sa...ale verim, ze raz to praskne ...kvalitny film...

erik
2010-03-11 16:26:42
 
Marihuana je skovela a mali by to legalizovat

honzo9876
2010-03-03 19:57:29
 
hulime to aj mi na slovensku neboojte sa dobre stavy suu

Wade
2010-03-01 15:01:41
 
Sušte, Balte, Palte.

entita
2010-02-24 11:11:21
 
...ludia v tomto svete klamu tak,akoby zabudali,ze pride aj zajtrajsok...ale on pride:-)))

b33ro
2010-02-23 18:19:11
 
Velmi dobry dokument a inac dr house zda sa mi ze ty si to vobec nepozeral ako tak kukam na tvoju reakciu dobre mozno tam enbolo obidva nazory 50 na 50 ale naco ta druha polka ktora to zavrhuje o nich je pocut stale stale sa valia na nas informacie ktore ti hovoria aka je marihuana zla keby tam dali oba nazory tak by mali menej casu na obhajovanie a to prave treba nie odporovanie a ked ti ani tento dokument neotvoril oci tak uz neviem co ako bolo povedane na konci Takato velka loz nemoze trvat naveky. Zdielam nazor trava je bylina buducnosti

Leo
2010-02-23 00:01:58
 
Neni možné konečne po rokoch legalizacia v Čechach ... A čo my Slováci ?! Koľko máme čakať boli sme národy čo žili jeden v druhom desiatky rokov a pri tom naša politika je prevratená o 360 stupňov je to hrozne, skazene a slepe ... Musíme niečo robiť a otvoriť oči slovenskému ľudu. No k dokumentu krásny dokument dúfam že slepí ľudia čo vydeli tento dokument, uzreli pravdu a chapu že tato liečivá čarovna bylina nie je zlo ale naopak ...

phyterain
2010-02-15 18:34:08
 
KDYŽ JSI DEMENT MARIJUAMA TĚ CHYTRÝM NEUDĚLÁ
KDYŽ JSI SMUTNEJ MARIJUAMA TĚ ŠTASTNÝM NEUDĚLÁ
KDYŽ HLEDÁŠ SÁM SEBE MARIJUANA TI MŮŽE POMOCT VIDĚT PRAVDU ALE TA MŮŽE JEN BOLET
TO CO MUSÍ BÝT UDĚLÁNO S ŽIVOTEM ABY BYL JAKÝ HO CHCEME NEUDĚLÁ MARIJUANA ALE
MARIJUANA PROBUDÍ VNITŘNÍ INSTINKTY,ZVÍŘE KTERÉ SE CHOVÁ VELMI OPATRNĚ DÍKY TOMU JAK JSME SE VNITŘNĚ VYVINULY BĚHEM LET A GENERACÍ...MARIJUANU ZTVOŘIL BŮH A ČLOVĚK Z NÍ UDĚLAL PROBLEMATIKU SPOJENOU SE STRACHEM A NEPOCHOPENÍM
TAK JAKO ZE SAMOTNÉ LÁSKY SE STALA VE VĚTŠINĚ SVĚTA VĚC PODLÉHAJÍCÍ PRAVIDLŮM KTERÁ NÁS NUTIÍ UZAMČÍT NAŠE SKUTEČNÉ JÁ A ŽÍT V NEUSTÁLÉM NAPĚTÍ...
MARIJUANA JE NÁSTROJ K PROBUZENÍ INSTINKTŮ.POMÁHÁ VIDĚT PRAVDU V TUNÁCH INFORMAČNÍHO SPAMU,JÍT SKRZ TO NEJHORŠÍ A PAMATOVAT SI JEN TO CO JE NÁM UŽITEČNÉ!!!TO JE PROČ HULIČI DO ŠKOLY NIC NEUMÍ ALE V URČITÝCH SMĚRECH JSOU NEUVĚŘITELNĚ POKROČILE ROZVINUTÍ...NÁŠ MOZEK SI VYBRAL UČIT SE JEN TO CO CHCEME A POTŘEBUJEME NE TO CO PO NÁS CHCE NĚKDO KVŮLI SVÝM OSOBNÍM DŮVODŮM,NEBO Z DŮVODU KTERÝ NĚKDO DŘIVE NAPSAL...NEMÁME SLOUŽIT MÁME RŮST UČIT SE A MYSLET NA BUDOUCNOST!!!ŠKOLY JSOU VE VĚTŠINĚ SVĚTA ŠPATNĚ,DĚCKA PÁCHAJ SEBEVRAŽDY A NIKOHO TO NEZAJÍMÁ!!!NEBO ANO? MÁTE OPRAVDU ZA POTŘEBÍ SHAZOVAT VINU NA MARIJUANU A NEVIDĚT JAKÝ JE TO NESMYSL? DOKUD SE NEDOKÁŽETE DÍVAT DO ZRCADLA NĚŽ ZAČNETE KOUKAT DO TELEVIZE MOŽNÁ POSTUPNĚ POCHOPÍTE PROČ SE NA TELEVIZI DÁVNO NEDÍVÁME A MOŽNÁ NE...DNESKA MŮŽOU MÍT COKOLI ALE KDYŽ NECHCOU NEMUSÍ A TAK TO JE...PEACE

Hulidlo
2010-02-13 15:27:13
 
15 let pálím . HULTETO!

aaa
2010-02-06 10:32:12
 
kde stiahnem henten dokument???

d
2010-02-24 17:56:23
>> aaa: kde stiahnem henten dokument???

cau, nainstaluj si RealPlayer (z real.com) a s tym programom budes schopny stiahnut tento film kludne aj z tejto stranky.

btw, je to dobry dokument. ANO, velmi 1-stranny, ale ak niekto caka ze dostane kompletnu, konfrontovanu, vyvazenu, celkovu, pravdivu informaciu z 1 zdroja tak je debil, takze ak sa v tomto niekto spoznali, splnila tato veta ucel :)

hulim 10 rokov a este dalsich 80 budem. pa pa
Bimbolaz
2010-02-04 14:34:51
 
Trava....čo dodat:D mohly by ju zlegalizovat..ale to nebude určite:-(

Jurko
2010-02-13 01:35:06
legalizoval by som ju pre tých čo majú IQ priemerné alebo nadpriemerné...
LukNR
2010-02-03 20:42:23
 
Jeste jsem to teda nevidel, ale drogy? Kdy se z neceho stane droga. Pokud jste na ni zavisly, nebo Vam to omezuje a nici zivot. Pokud je to opakem a pomaha Vam to, tak je to bylinka. :) A nebo jinac receno. Tohle je opravdu individualni a kazdeho to postihne jinac, jak v dobrem, tak spatnem. A kdo uz je trochu otrkany, tak bud to ma pod kontrolou a je to pro nej zpestreni zivota a nebo je tezce vyleceny a ma uz k tomu odpor. Boji se toho, protoze vi, ze to neda, ze by ho to znicilo!!! Kdyz se podivate do historie, tak zjistite, ze droga neni pro kazdeho. Jen pouze saman nebo nekdo duchovne vyzralejsi dokazal tyto latky vyuzik i ku prospechu cele spolecnosti. Dalsim stupnem jsou bytosti plne vedome, ale ty uz drogy nepotrebuji. :) Thats all!

dr.house
2010-02-02 15:49:40
 
BTW ten dokument nie je vobec seriozny, je to presne propaganda ako su dokumenty proti marihuane... je to droga ako alkohol,cigy,atd. takze obhajovat, ze nie je skodliva??? Sa zobudte, sam fajcim marihuanu uz asi 6 rokov a urcite to clovek pociti. zase dekriminalizovali to v cechach, som pro, na slovensku nieco take by mali spravit. DEKRIMINALIZOVAT, legalizovat? asi nie... aspon nie v najblizsiom case... VSETKO NIE JE LEN BIELE A CIERNE. Sa zobudte, ked pijes vela je to zle, ked hulis vela je to zle... Dekriminalizovat ano, Legalizovat nie!
zatoci to s hlavami mladych co pekaju isto.... ved pozrite co spravil tento clanok

http://www.aktuality.sk/clanok/155819/za-1-7-gramu-marihuany-ide-do-vazenia/?hash=ba5c309df4b62704ed82f2979806ac83&i9=048bbee32b85

Ked poznate novinarov, a vsimnete si tu malu vetu dole "Dvadsať mesiacov nepodmienečne súd uložil ako súhrnný trest aj za pašovanie cigariet"(kratenie dani+to bola stara firma,kde policia uz neraz robila domove prehliadky) a celkovo v tom pribehu je viac nejasnosti? hra novinarov... Celu pravdu vie len on

HODNOTENIE 1*(nejhorsi) HULIM ALE TOTO JE NEBJEKTIVNE,VNIMA TO LEN POHLAD JEDNEJ KOMUNITY NA DRUHU(HULICI<-NEHULICI),PRICOM TAM NIE JE ANI JEDNA NEGATIVNA POZNAMKA,TYM PADOM PROPAGANDA!!!!?

dudu
2010-02-05 02:50:24
aky je rozsiel medzi dekriminalizaciou a legalizaciou? hrame sa na slovicka - chceme urcovat co je dobre a co nie? vy by ste sa mal zobudid a asi prestat hulit :-))))
Mejla
2010-02-02 14:42:52
 
Je to nejkrasnejsi doku film, ktery jsem za moji eru videl, jsme opravdu vsichni otupeny, co s nama Ty idioti delaj. Nejvyssi cas je, se uz konecne probudit a ........

Vyhul mi hůl
2010-02-02 03:43:58
 
Pokud mám hodnotit samotný dokument, musím říct, že není 100% seriozní. Přesto je to jeden z nejlepších na toto téma, který jsem kdy viděl. Co se týče samotného konopí a jeho užívání, mohu říci mnoho, pokusím se to však redukovat do několika vět. Kouřím 10 let, posledních 6,7 let prakticky denně. Jediný negativní jev jednoznačně spojený s užíváním je narušená schopnost soustředění, která je dle mého účelově zaměňována za poruchu krátkodobé paměti. Pokud je člověk "zhulený" narušuje pozornost více vjemů, proto nemusí vědět, co se stalo třeba před minutou či pěti. V paměti tato informace však zůstává a je vyvolatelná kdykoliv později, třeba po odeznění účinků THC. Takové alkoholické "okno" vám dá zapomenout na cokoliv, nehledě na armádu obětovaných mozkových buněk. Tzv. ztráta motivace není problémem, jako spíše důsledkem změny hodnot a přístupu k životu celkově. Jsem schopen vyvinout hodně úsilí, ale jen na to, co má pro mě osobně skutečný smysl. A věřte tomu, že kariérista nejsem. Jednoznačně negativně vnímám fakt, že díky "našim" absurdním zákonům se musím cítit jako kriminálník, když se plížím na políčko, aby mě nikdo neviděl, když se musím stýkat se skutečnými kriminálníky, kteří mi kromě skanku chtějí prodat pervitin. Ano, v rauši nemohu jít mezi "normální" lidi, cítím se stísněně a není mi nejlépe. Je to však z toho důvodu, že na mě všichni koukají jako na debila a mají mě za feťáka. Proto většinu mých přátel tvoří samozřejmě takykuřáci/kuřačky :)

ehm
2010-01-31 21:36:59
 
myslim ze ide viac ako len o marihuanu. clovek je tvor spolocensky - masy ludi zdielaju tie iste nazory, spravaju sa rovnako. ak sa zamyslite nad celou existenciou cloveka tak zistite ze bolo, je a bude nespocetne celosvetovych klamstiev tym myslim nabozensta a moc ktoru maju ludia s velkymi peniazmi. ludia su idioti. podliehaju vacsinovym nazorom namiesto toho aby si nazor urobili samy. ako som uz hovoril napriklad take nabozenstvo - krestanstvo - (nechcem nikoho urazit a predom sa ospravedlnujem ak sa to niekoho dotklo) dalo by sa povedat ze je to vlastne kult smrti. na jednej strane urobili zo smrti nieco nadprirodzene a strasne a na strane druhej sa na nu maju veriaci vlastne tesit pretoze budu mat posmrtny zivot. zivot po smrti. znie to dost hlupo. a preco maju ludia takuto vymozenost "zivot po smrti" ved keby bola dna cloveka o molekulu kratsia boli by sme delfini. koli nabozenstvam bolo velmi vela vojen. tak potom kde je ten ich boh o ktorom hovoria ze vdaka nemu zijeme krajsi zivot ked si ho vlastne nicime. odopieranie prirodzenych potrieb - sexu. ktory iny zivocich by bol tak hlupy ak by nechcel zachovat vlastny druh. a nepotrebuje na to ziadne pozehnanie. cize nabozenstva nam vytvorili uplne mylny obraz o svete. a vdaka tomu ze sa hlupy (alebo sme hlupy my. ze sa nechame oblbnut. skor by som povedal tato moznost) a vyuzivacny ludia dostali k moci a riadia vsetko co mame - nas zivot a nazor nanho. a vsimnite si ze vlastne vsetky masove nazory su klamstva napr. uz po 3. krat spominane nabozenstva, windows (sry ale toto som si nemohol odpustit) a zneuzitie povercivosti ludi (za co si mozu oni sami) a hrozia im ze ak nebudu dodrziavat ich pravidla tak budu potrestany (vacne zatratenie, uplne nezmyselne zakazy vid marihuana atd).
vsetko je o peniazoch a ludskej sprostosti

kelim1
2010-01-31 19:18:46
 


Petr
2010-01-30 12:49:38
 
Ten dokument používá naprosto stejnou propagandu jako filmy zaměřené proti marihuaně. Není o nic lepší než tymkonzervativní lži. Jde o totální manipulaci. Podotýkám že jsem zastánce legalizace, ale tohle je opravdu nechutná propaganda a lži, který námi mají manipulovat. Pokud by to byl dokument o tom jak se dá využít propagandy z obou bipolárních úhlů pohledů tak dám 5 hvězdiček, ale takhle ne.

Omg
2010-01-31 13:15:32
Tak tohle není zdaleka propaganda jde o skutečnost jak to je..
Omg
2010-01-31 13:15:33
Tak tohle není zdaleka propaganda jde o skutečnost jak to je..
tralala
2010-01-28 11:58:35
 
niektorym ludom z toho jebe maju dpky fobie takze az taka super trava nieje..

Mareton
2010-01-30 16:38:39
Jo, s těma depkama a fobiema máš pravdu. Když bych si dal jointa a byl na místě kde je moc lidí, který nezmám, či byl nervoozní a pod, tak by se to ještě zhoršilo a musel bych někam do klidu. Ganja je prostě zesilovač a oblbovač, proto když si jí chceš užít, tak musíš být v pohodě, bezpečí a mít dobrou náladu...
To samý s alkoholem, když máš problém s játrama, tak to nepij...
Honza
2010-03-20 13:55:26
No to neni uplne nejstastneji receno, znam par takovych lidi a problem resi tak, ze o tom vi a v takovych situacich nehuli nikdo s tim nema problem ;)
Dopamin
2010-01-27 21:50:02
 
Pomocou travi som precitol viac som začal citiť ako premyšliať a to my dosť pomohlo k tomu aby som si uvedomil že by som mal použivať aj pravu hemisferu mojho mozgu lebo dovteda som bol takpovediac uplny idiot aj keď som si vtedy myslel že som najmudrejši.Trava na mňa mala učinok asy taky ako červena kapsula pre Nea.Apropo pol roka som nehulil asy preto že mi to vobec nechyba.Pokial sa naskitne priležitosť niekde na opekačke alebo na chate tak si velme rad skamaratmi dam.

rastafaar
2009-12-23 23:45:28
 
No moc krásny konec.... podľa mňa je dokument velice zaujímavý, na jednu stránku je trošku zaujatý, z objektívneho hľadiska, ale určite má veľa do seba.
já som zatiaľ 3očný pravidelný užívateľ marihuany a musím uznať, že som s tým hodne spokojný, vôči marihuane necítim žiadny odpor a ani si nemyslím, že som na nej nejakým spôsobom zavislý-určite nie viacej ako na piatok po dlhom pracovnom týždni. Niekedy môže trošku zhoršiť sústredenosť, ale to sa dá v zlepšiť pravidelným trénovaním mozgu (napr. pozeraním takýchto dokumentov alebo čítaním knižiek). Tá medicína okolo marihuany hodne znamená a je obrovský zločin nevyužiť takúto multifunkčnú stránku rastliny, je to ako pohŕdať veternými a slnečnými zdrojmi energie. Už len kvôli tomuto som rozhodne za LEGALIZÁCIU!!!

kamil
2009-12-23 10:29:53
 
Lecive ucinky rostliny jsou nesporne, ale to pouze v pripade ze se s ni zachazi jako s lekem a ne jako se stalym doplnkem (jako u kazdeho leku). Pak pricina zustava neresena a rostlina se stava jen nahrazkou. Zastanci koureni teto rostliny by meli mit na pameti, ze velky podil splodin se nachazi v cigaretovych papircich, do kterych \"lecivo\" bali, vcetne zmekcovacich prisad a lepidel. Zadny kour pochazejici ze spalovani (neni totez jako para z vody) plicim neprospiva, takze mozny teraputicky ucinek (rozumej: klady prevazuji zaporne dopady)v pripade koureni jointu je diskutabilni. Jine to je ovsem s masti (nejlepe domaci vyroby).

Znam ve svem okoli nekolik lidi (dennich M-kuraku), kteri to uz par let \"maji pod kontrolou\", ale jak se zda tak toto tvrzeni zustalo pouze v jejich predstave... Mozna jim nehrozi cirhoza jater, ale zivot s nimi neni lehky, nebot bezne zivotni situace (problemy) \"resi\" tim, ze si zahuli.

...
2009-12-23 16:29:08
Ano, souhlasím s tebou. Ale představ si člověka, který by několik let měl "pod kontrolou alkohol" a pil by několik láhví vína denně. Pochybuju, že by si takový člověk udržel jakoukoli práci- narozdíl od denních kuřáků marihuany, kteří práci (z vlastní zkušenosti- několik takových lidí znám) mají a mnohdy i náročnější, jako například programátor... Kolik % bezdomovců kouří marihuanu? Kolik z nich pije alkohol a k tomu kouří cigarety?
5o
2009-12-23 20:18:42
Mam 23 rokov. Fajcim travu od 17 takmer denne.

Uspesne som zmaturoval elektrotechnicku priemyslovku. Prijali ma aj na ekonomicku vysoku skolu, na ktoru som sa vsak koli financiam a inym dovodom po pol roku vykaslal.

Dva roky som pracoval pre firmu, v ktorej som vytvaral webstranky a programoval. Pocas prace som si kupil auto.

Pred pol rokom som zacal podnikat vo webovych sluzbach, a snazim sa osamostatnit aby som sa mohol odstahovat z domu. Aj koli rodinnym dovodom.

Soferujem, programujem, jem, chodim na zachod, spim, snivam, ucim sa, obchodujem, pracujem, ked som nahuleny, sfajceny, nakureny.

Vdaka trave som v sebe objavil skryte dusevne a psychicke schopnosti.

Naposledy som bol u lekara pred styrmi rokmi koli zapalu priedusiek. Pretoze som na festivale tak blaznil, ze som potom spoteny nemal ani nic na prezlecenie a bola zima.

Prestal som ublizovat zivim tvorom, uz naschval nezabijem ani pavuka alebo muchu. Muchu iba vyfackam, ked moc otravuje.

Cigarety nefajcim, a ani nepijem. Lebo rad a vela soferujem, cestujem.

Mam velke sny a rad si ich plnim.

Proti trave bojuju ludia, ktory ju ani raz nevyskusali. Preco?

Aj preto chcem dokazat to, co chcem. Nech ostatny vidia, ze fajcenie travy zo mna nerobi dementa ani socialny, ci lekarsky pripad.

Drogy nezabujaju, nenicia ludi. Ludia zabijaju, nicia sami seba.
F.L.C.
2009-12-22 14:12:15
 
konecne viem aka je skutocnost , dik

skimam
2009-12-21 21:06:53
 
Nejhorsí na tom stejnak je, že i kdyby to bylo na nově v 20.00 tak se druhej den objeví v jejich \"zprávách\" nějakej Ing, Mudr. Ján Zaprachy Všechnobude Dr.Sc kterej to celý popře a zdiskredituje a lidi jako největší stádo dementů tý autoritě NA 100% uvěří jen kvůli titulům a bílému plášti (ten nesmí chybět).Je to smutný ale tak to zatím chodí...

Ozzy
2009-12-21 17:37:18
 
Dejte to do kin at vidle které soudí o tráávě že je droga at konečně vidí jak vše je. Prostě Peas (vstupné dejte grátis :o)

duri
2009-12-22 12:45:33
plne suhlasim ;)
majky
2009-12-21 17:20:11
 
super! nejlepší dokument, který jsem viděl.

tanned88
2009-12-21 10:38:26
 
2roman45: zajímavé je, že stránky tebou propagované jsou stránky, jenž vytvořil právě ten systém, který marihuanu nepodporuje. Pokud bys hledal na námi všem známých zdrojích, například Wikipedie.org - http://cs.wikipedia.org/wiki/Marihuana (je pravda, že tyto stránky taky nemusí být přesné a mohou být klamoucí - ale píší jí lidé, kteří nemají závasky vůči právě tomuto systému) :)

cu24
2009-12-20 23:46:03
 
marihuanáááá :D:D yees

Mr.MEN
2009-12-20 17:47:21
 
Luxusní dokument! Doufám že někomu otevře oči.

treba
2009-12-20 15:39:07
 
nech si fasisti zahulia a dostanu rozum !!!!!

Bertak
2009-12-20 12:52:03
 
fakt by som si tento dokument rad pozrel ale vdaka tomu, ze obraz uplne sialene blika, sa to neda, nechcem z toho dostat zachvat :(
dufam teda ze to blika len mne a ostatni si film mozu uzit v pohode

piotr
2009-12-20 22:21:12
obraz blika aj mne, ale nasiel som torrent, tak snad budu pasowat i titulky. :)
Field Marshall Seeds
2009-12-19 05:37:13
 
Zdar všem s rozumem !!!
Dokument je to dobrej.
Ani nevim co uz vic psat, nebo vse bylo receno. Dnesni lide jsou ovlivneni tymi bludmy z TV, a radii...je to smutny ale je to tak !!!
Urcite lagalizovat, je to jedina a rozumni cesta!!!
Vic ani nema cenu psat, lebo jsem to uz psal vude mozne !!!
Je to rostlina ktera ma nejvetsi vyuziti na svete a my ji chcem zlikvidovat !!!
Tomu musime zabranit !!!!



cvakator
2009-12-18 23:32:49
 
Dokument se mi velice líbil. Vystihuje přesně problém o přírodní rostlině vs vláda a lidmi, kteří jsou pohlcení médii o tom, že je konopí špatné. Dokument má pravdu v tom, že alkohol a cigarety způsobují daleko větší tělesné problémy. Vláda chce s drogama urputně bojovat, ale sami neví jak a hlavně neví vo co go. Osobně bych zrušil ten humbuk kolem marihuany. Perník a podobné sračky jsou daleko větší svinstvo než konopí.

Co jsem četl, tak se řeší, jestli hulič bude makat nebo ne... Jedná věc je, že pokud je někdo líný a nechce prostě robit, tak s tím bučo nemá nic společného. Ale jsou i takoví, co se zhulej a pak jsou vypatlaní typu: jááá nikam neeejdu... mi se neeechce... a to je dáááléééko.... To je prostě charakter. Tam tá kombinace je špatně. Pokud jste ale ambiciózní, chcete se neustále vylepšovat, tak tráva vám určitě nezpůsobí \"poškození mozkových buňek\" Trává uklidňuje, zpestřuje věm okolí a zlepšuje kreativitu. Jak bylo řečeno... ne zlegalizovat, ale zmírnit ty postihy.. mít pocit klidu, že můžete mít domá kvítko v květináči aniž by vám přiletělo policejní komando do bytu. To že dealéři na tom mají neskutečný profit, je jen pouze závist. Pokud by se to obešlo bez jakýchkoliv krveprolití apod. nevidím důvod, proč by si dealéři nemohli mastit kapsy.

To že vláda utrácí miliony a miliardy za boj, který nemůžou vyhrat, je jenom úkázka toho že jsou to blbci a mohli by to utratit daleko efektivněji. A samozřejmě jsou nejlepší ti, co to neznají a už kafrají.

Je mi 23, grafik webdesigner na volné noze, úspěšný. Kouřím trávu a hašiš asi 5 let.

erik
2009-12-19 02:32:13
..marihuana a celý humbug okolo legalizácie je iba jeden z mnohých príkladov vypovedajúcich o zvrátenom systéme a celej spoločnosti. Byť ambiciózny a byť úspešný (napr. webdesigner:) je tiež relatívne a súvisí to s motiváciou, ktorú maryška dosť ovplyvňuje:).
Tradičnou motiváciou – bývajú najprv. peniaze, materialne zabezpečnie, neskôr postavenie v spoločenskom rebríčku, rešpekt a nakoniec moc. (pozn.:Carnegieho dve zakl.motivacie človeka sú aj: 1.snaha upútať na seba pozornosť, 2.snaha sexuálne pritiahnuť)
Tak je nastavený a ("niekym")navrhnutý systém – v ktorom dominuje ľudské EGO. Otázkou je, ale dokedy ? Pretože nie všetci môžu byť úspešní, bohatí a získať moc v systéme kde silnejší vždy požiera slabšieho.. A maryška pôsobí asi na každého inak ako každá psychotropná látka, ale jeden jej účinok je rovnaký u všetkých a tou je dočasný posun vnímania a zmena hodnotového systému. A tí ktorí už v tomto svete dosiahli moc – vrchol pyramídy, dobre vedia, že by ju stratili keby sa pokúšali zotročovať a manipulovať vnímavé mierumulovné láskyplné (zhulené:) bytosti – bezstarostne sa im smejúce do chcichtu chaápajúc pravú podstatu svojho krátkeho smrteľného života ...
:-)
GhanGee
2009-12-19 13:06:53
Erik>> co ty vies co bohati, uspesni a ludia pri moci beru ci neberu a co ich dotiahlo tam kde ich to dotiahlo. Pekne si napisal, ale velmi zovseobecnujes. Co si zas napisal presne ze kazdemu to zapina INAK, tam to cele zacina a konci. Mam znamych co hulia (viac ci menej) a su "relativne" uspesni a mozno nedosiahli najvrchnejsieho urovna pyramidy, no su vzdelani, inteligentni a isto su omnoho dalej ako by ten tvoj vzor "Hulica" dosiel. Skor by som povedal ze hulenie umocnuje pocity a vnemy a z absolutneho lenivca a darmozraca spravi bezdomovca, z nadaneho umelca spravi ikonu a dovolim si tvrdit ze z toho co ja som videl (a to sa nebavime o specifickych zameraniach prace ale o veskerej skale specializacie cloveka v akomkolvek type biznisu) kazdy z hulicov co ja poznam sa dopracoval dost dost vysoko (v ramci svojich moznosti a schopnosti, ktore mu boli dane a sam nadobudol daavno predtym nez zacal palit). Myslim ale ze to zas len zalezi na tom v akej skupine ludi sa clovek pohybuje. Pride mi ze ty sam si nepalil nikdy a co poznas tych 5 hulicov tak fetuju asi aj ine veci, popri tom ako corkuju a poflakuju sa po uliciach. Mimochodom vedel si ze cele kopy managerov, politikov a biznismanov fetuku koks a dalsie veci, o tom sa bezne clovek nedozvie ale su to hole fakty, podlozene oficialnymi reportami. Ozaj to s tym egom, .. zrovna dvaja z mojich najlepsich kamaratov (tiez palia) maju TAK vysoke ciele a su takymi EGOtrippermi, ze zvysok nema sancu. Myslim, ze zrovna ja sa pohybujem v tej skupine ludi ktory si dovolia hulit a zaroven mat vysoke ciele a uspech v zivote. Mozno ich nikdy nezavolaju na "Bilderberg conference", ale neboj sa tam nezavolaju ani teba. Mehehe
erik
2009-12-19 16:35:21
GhanGee... iba doplním : Považujem sa za priemerne inteligentného, úplne bezvýznamného:) a hlavne úplne nahraditeľného štandardného človeka, neoplývam žiadnymi výnimočnými schopnosťami a pomerne zapadám do klasického šedého stereotypu..Trávu som, ale hulil asi tak pol roka – každý deň a nespozoroval som žiadnu veľkú zmenu ani mojich dovtedajších názorov ani zmenu mojej osobnosti ...Čo je síce možno na škodu :-). A priznávam - nestýkam sa osobne s nikým kto berie pravidelne „nelegálne drogy“ a chcel som tým iba povedať, že som za legalizáciu trávy aspoň na rovnakej úrovni ako alkohol a tabak..Lenže som skeptik:)...Ako si už naznačil – pravidelné úžívanie drog si môžu dovoliť buď priebojnejší a bohatší ľudia akože natom „vrchole“ alebo na ceste k nemu :), alebo sa k nim uchylujú zúfalci a neboráci bez prespektívy resp. psychicky slabší, alebo citlivejší jedinci hľadajúci únik pred krutou realitou – hold pretože sa proste „dobre nenarodili“ a nemajú rodičov, ktorí by im vydláždili cestičku životom..Tak nejak. Osobne by som kludne zlegalizoval všetky drogy :))..lebo každý si aj tak sám zodpovedá za seba - svoje zdravie a svoj život...Lenže to sa tiež nestane pretože – by z toho už nebol až taký kšeft atd.. a ľudí bude vždy zaujímať najviac zakázané ovocie. Marihuana, ale narozdiel od iných nelegálnych drog (aj vďaka svojim pozítívnym účinkom v medicíne) – začína byť symbolom pre ľudí so slododným myslením a nekonvenčným pohľadom na svet...A to sa Bildelrbergovcom a spol. páčiť nebude :)
sopel
2009-12-18 16:08:33
 
Moj nazor:
==========
1. mariguana je zakázaná, lebo ľudí zbližuje a znižuje produktivitu práce, čo si žiadna solídna otrokárska štáto-firma nemôže dovoliť
2. tabak zakázaný nie je, pretože kto fajčí, musí pracovať pre štáto-firmu ešte viac (aby si mohol cigarety kúpiť), a zomrie skôr, takže štáto-firemná pobočka: sociálna poisťovňa, rovnako ako zdravotná poisťovňa ušetrí za spravovanie neproduktívnych starších ľudí (v mene hesla: makaj alebo zdochni)
3. tým že štáto-firma zakazuje mariguanu, ale dovoľuje alkohol a cigarety, dáva jasne najavo svoje nepriateľstvo ku užitočným (pracujúcim - tvorivým) ľuďom
4. médiá nekontrolujú vládu, ale ľudí, a tým je povedané všetko

RastaSmile
2009-12-18 18:17:26
pekne powedane ;)
dude
2009-12-18 23:05:52
tk tak pravdu mas...
roman456
2009-12-18 13:55:44
 
bohužel se velmi mýlí ti, kdo se zastávají marihuany, viz odkazy:

http://www.akademon.cz/article.asp?source=mar
http://akademon.cz/article.asp?source=mari
http://www.marihuana.cz/kap-destruktivni-ucinky-marihuany.html

PROSTĚ I MARIHUANA JE SVINSTVO A SAJRAJT A ZDRAVÝM ROZUMEM MYSLÍCÍ ČLOVĚK SE TAKOVÉMU SVINSTVU ZDALEKA VYHNE!!!


skazenec
2009-12-18 14:37:57
marihuana , konretne marihuanovy extrakt pomohol uz tolkym ludom a aj pomoze, urcite viac jak tieto tvoje sproste reci
dumble
2009-12-18 15:23:47
dik za tvoji radu "kámo" :)...pozrel som tie linky.. Tá marihuana podľa nich môže za všetko zlo na Zemi :)) ..odporúčam mrknite nato "konope satanské - nejhrúznejší ze všech rostlin na světe"
:))
Mr.MEN
2009-12-20 17:37:13
Kámo jestli si čteš něco od scientologické církve (která je proti všemu a napíšou ti že máš v hlavě brouky tak ty tomu budeš věřit) tak se není čemu divit. Oni informace které jsou na netu by si měl brát s rezervou. Stránka www.marihuana.cz jsou jen lži co napsali scientologové (najdi si o nich něco jestli nevěříš). Ty další stránky jsou taky velmi pochybné.

Doporučuji aby sis přečetl "Konopí a konopné drogy - Adiktologické kompendium".
oskvarok
2009-12-20 19:15:35
nad priemyselnym konopim netreba ani rozmyslat ci je dobre,alebo zle,je to kvalitna surovina.psichotropne konope ma liecive ucinky,osobne pouzivam podomacky spravene maste a tinktury a aj ich vyrabam.ako mladsi som hulil a tiez nelutujem,rozsiril sa my obzor na vnimanie sveta.hlavne s rozumom
grav1s
2009-12-24 00:21:55
A kouřils jsi někdy trávu ? Jestli ne tak nerozšiřuj tydle hovna to že je to pěkně napsaný neznamená ,že je to pravda.
stevo
2010-01-31 09:47:55
zdrave myslici clovek nebude brat tvuj prispevek jako nazor, ale jako nejvetsi sracku jakou mohl zdrave myslici clovek vypustit, takze to ty urcite nejsi. mel by sis zahulit, podle me by si se zklidnil.. urcite nemas vlastni zkusenost, tak nevim co tady chces kritizovat, prebirat blafy a kopirovat sracky o kterejch vis hovno..
pelo
2010-02-11 16:35:30
ty curacik davas tu riadne sracky!!!! doslova a do pismena!!!!
migel
2009-12-18 13:05:54
 
kazda kdo ma neco proti marihuane by se mel zamyslet hlavne sam nad sebou a svym prinosem lidske spolecnosti www.konoptikum.eu

bondra
2009-12-18 11:36:18
 
vsetko je len o ludoch ktory tvoria zakony,,ja osobne vidim v alkohole a cigaretach omnoho vacsie nebezpecenstvo a je to legalne,,,,,proste svet je uplne hore nohami...

erik
2009-12-17 20:59:26
 
jednoznačne legalizácia marihuany...Ten film je sice trochu zdlhavy a pochybujem ze ho budu pozerat bezni ludia s predsudkami ktorí travu ani neskusili, ale dik za nej:).
Skusil som travu asi pred 5r. a držala ma to asi pol roka. Kedykolvek mi ju niekto ponukne kludne si vezmem. Raz mi znej bolo blbě, ale inak mám na travku len veselé spomienky:)

quikman
2009-12-16 01:59:20
 
to ze to může mít nějaké \'léčivé\' účinky nic nemění na tom, že společensky je to nebezpečné. Který zhulený člověk má chuť pracovat? ;) Já měl vždycky akorát hroznej hlad. Přijde mi že většině filmů na tomto webu jde jen o to vytvořit nějaký problém, který lidi otočí proti zlým pánům \'tam nahoře\'. Nakonec budou mít diváci velmi negativní pocit, že jsou za blby pod těmi kdo jim vládnou. V lepším případě že je prokoukli. Přitom jediné co je pak napadne je si na ně zanadávat. Každý má možnost volby. Každopádně to byl další film v jehož jádru jsem jen těžko hledal nějaký náznak objektivity. A to jsem sám před pár lety stanul před zákonem za pěstování marihuany.

Mertlas
2009-12-16 14:36:51
heej kamo myslim ze jsi trochu vedle:-) nejde vubec o to nekoho strasit nebo hledat problemy kde nejsou... dokumenty jako jsou tyto te muzou nakopnout k hledani pravdy!! je blbost vsemu verit z jednoho dokumentu a proto je na tobe jestli chces znat pravdu a hledat ji. jestli ti staci tvoje vira ze vsemu cemu veris je ok tak nema smysl aby jses dival na cokoliv z tohoto webu

a jen pro upresneni, je mi 20, studuji prvnim rokem vysokou skolu a hulim 5 let a zatim jsem nezpozoroval jedinej negativni ucinek a myslim ze ani nikdo z rodiny nebo pratel nepocituji u me zmeny v chovani nebo v mych ambicich:-) co se tyce prace jak jsi rekl, znas nekoho komu se chce pracovat v tovarne od nevidim do nevidim za par chechtaku??? ja teda ne a nikdy chtit nebudu!!!!!! jestli ty joo, je mi te lito... nejak se s tim poper
herbalist
2009-12-16 19:13:47
"Každopádně to byl další film v jehož jádru jsem jen těžko hledal nějaký náznak objektivity".-quikman
tak to ta lutujem..jedna z najvacsich lzi, ktoru tu ako tupe zvery tolerujeme a nechame si nicit zivoty. kazdy kto pravidelne huli v mojom okoli ma normalny job, rodinu a tak dalej..narozdiel od alkoholikov a smaziek..
herb is a healin of a nation so let the people use it and look through their own eyes, not through the eye of the pigs...
kokii
2009-12-17 13:21:39
Kamo ale to mas to same,jak by si v robote chlastal,taky se ti nechce,..ale prece nikdo seriozni v robote nepije,tak proc by hulil travku?:)
quikman
2009-12-18 20:39:37
Trava rozhodne neni spasa lidstva, a to ze se mluvi o jejich negativech rozhodne neni nejvetsi lez. Svet neni tak jednoduchej.
Martlas: Nekdy az budu mit prilezitost tak si to urcite zkusim (pracovat v tovarne od nevidim do nevidim), chci si vyzkouset v zivote spoustu veci...
Makovnik
2009-12-15 10:16:04
 
Film ako od Dana Browna. Trochu pravdy, trochu nezmyslov, vytrhnuti z kontextu, hlavne, aby to bolo putave a pobavilo, wow efekt ako vysity. Ti, co hulia sa budu samozrejme potlapkavat po pleci. Aj to je ciel. Komicky z pohladu filmu a povedomia diskusie posobi tvrdenie, ze hulici su nad vecou a stali sa uvedomelymi (poniektori).

TremteReRe
2009-12-15 15:48:10
Uz sa tesim na ten tvoj zoznam nezmyslov a urcite nie len ja, tak si pohni :) a nebud taky zatpknuty, alebo mas abstak? :)
chihuahua
2009-12-15 20:00:24
jj taky bych rád věděl o tech nesmyslech vytržených z kontextu
mara
2009-12-16 17:19:08
daj mi sem 1 nezmysel ty "mudra hlava" ...
XyNdll23Fx
2009-12-15 09:26:30
 
Tento dokument jako první mně ukázal jak moc velkou sílu má Marihuana v lekařském světe. Ten človíček na kolečkovém křesle není schopný přes své obrovské postižení mluvit, fungovat...po užití se s ním reportér baví jako s normálním zdravím člověkem neuvěřitelné!

Svět už dávno ví že Konopí může pomoct ve všech odvětvích a zachránit planetu, ale nebude ho využívat dokud svět bude přemyšlet jak vydělat co nejvíc.

Erika
2009-12-19 23:40:23
Výstižně jsi to napsal. Tento svět se točí okolo peněz a dokud lidé nezmění svou mysl a budou se honit jen za vyděláváním peněz, nic se nezmění. Tvůj příspěvek mi přišel nejsmysluplnější. Dík
Erika
2009-12-19 23:40:23
Výstižně jsi to napsal. Tento svět se točí okolo peněz a dokud lidé nezmění svou mysl a budou se honit jen za vyděláváním peněz, nic se nezmění. Tvůj příspěvek mi přišel nejsmysluplnější. Dík
Erika
2009-12-19 23:40:23
Výstižně jsi to napsal. Tento svět se točí okolo peněz a dokud lidé nezmění svou mysl a budou se honit jen za vyděláváním peněz, nic se nezmění. Tvůj příspěvek mi přišel nejsmysluplnější. Dík
to je jedno ake meno.. Tomáš
2009-12-14 23:33:18
 
Na svete je to tak, ze to co moze podporit tvoje vnutro - teba tvoju podstatu, ako rozmyslas ako sa spravas a celkovo, aky pohlad na svet mas a si utvaras, proste tvoju psychiku(dušu), tak taketo veci su pre tých ludi, ktori stoja nad tebou a chcu ta mat pod kotrolou nebezpecne! Ale veci, ktore ta postupne ohlodavaju a nicia, ako cigarety alebo alkohol, tak z tchto veci nielen ze niesu zakazane ale aj najviac, najviac profituju!

Preto je to tak, ze marihuana je zakazana, ved New world order a americka vlada si nemoze dovolit dalsie 60. ci 70. roky, hippies a rozne protesty a revolucie :)

Je to proste tak.

Od pradavna, kedy clovek zacal ako tak rozmyslat a nieco sa v jehoo mozgu \"upgradelo\" nieco preskocilo a zacal cítit a vnímat svet trocha inak, odvtedy zacal spoznavat aj svet marihuany a roznych opiatov, rastli, hribov a dalsich veci ktore mu zmenili psychiku, vdka ktorym prezil nieco uplne nove v zivote. Odvtedy šamani a liečitelia, hlavne duchovny použivali rozne ratliny a hríby ako lieky ale hlavne ako nieco, co im umozni spojit sa so svetom \"duchov\" so svetom ich predkov a bohov atd..

No preto je to dnes jak som spominal nebezpecne pre nasich vykoristovatelov :D a jednoduch nieco, tráva, marihuana, grass, weed, skank nieco co je tu snami odjakziva a nieco co patrí nám, nám ako ludom, nieco co v staroveku bolo povazovane za posvatnu a liecivu rastlinu je dnes to najhorsie! Zakázané ovocie doslova :D Je smutne ze ti niekto moze zakazat prirodu, rastlinu ktora tu rastie trufam si povedat miliony rokov ti niekto zakaze a da ti trest este k tomu, niekde smrtelny - azia..


Ale doba sa meni, dbes niesme s prirodou prepojeny ako kedysi, dnes fungujeme len ako
clovek-spolocnost a spolocnost nam riadi zivot a spolocnost zasa riadia tí nad nami, a to co je zle pre nich, je zle pre spolocnost a to co je zle pre spolocnost tí nemozes mat, inak si pre spolocnost hrozba sám!


Ale pozor, niekto sa tu pytal ake ma ucinky marihuana, ze pre neho niekedy zle na psychika a takdalej.. KAZDY CLOVEK JE JEDINECNY. NIKTO NIEJE ROVNAKY ALE KAZDY SME INY A MAME INU PSYHE-DUSU. PRETO KAZDY REAGUJE NA MARIHUANA INAK A NIEKTO PODOBNE.. JE TO VEC TVOJHO VNUTRA. Ak mas problemy, stres alebo ak si slaba osobnost, tak ziadne \"drogy\" neber! Najprv musis mat harmoniu vo vnutri sam, musis mat v zivote ciel a mat spravny nazor na vec, az potom mozes pomaly, naozaj pomaly zacat s mariskou, pretoze ona ovplivni tvoju psychiku a vdaka nej zmenis nazor na svet urcite. Ale treba pomaly, marihuana sa oplati hlavne v lete - vela slnika vela zabavy a vela dobrych ludi okoloseba, dobre prostredie, vtedy mas zarucene dobre \"stavy\" a vela smiechu :)

\"hulim\" asi 5 rokov, marihuana ma zmenila, da sa povedat ze posilnila chapanie sveta, mňa a ľudí okolo, pochopil som o čo tu ide a rád a celkom dobre kreslim, vdaka nej mi to slo lepsie a lepsie, posilnuje fantaziu a mas lepsie napady. Samozrejme ne hned, ked si zhuleny, ale potom ked stavy trocha prejdu.. samozrejme to funguje s hudbou a inym tipom umenia, marihuana rozvyja fantaziu a kreativitu, ale pozor, taktiez nici kratkodobu pamat ano, si z nej taky osprosteny, ale to vtedy ak \"hulis\" vela, bongo hlavne, alebo ked zacinas s marihuanou tak citis ze si sprosty a je to proste tak. No ked uz fajcis dlhsie a v mensich davkach, poznas uz svoje stavy, svoju osobnost a vies a kontrolovat dianie pocas celeho stavu :D tak potom sa necitis sprosty, nie ak citas knihy a posilujes mozog aj nadalej. Ked hulkis od rana do vecera a nic ine kazdy den tak jasan ze si duty ako tago a vyzeras ako pravy jamajsky rastaman :D:D:D

da sa vela rozpravat.. hlavne ked \"drogy\", tak LEN PRIRODU, NIE CHEMIU! CHEMIU VYROBILI LUDIA = LUDIA ROBIA SPROSTOSTI AKO SAM VIES = LEN PRIRODU, TA TA ZABIJE NESKOR ALEBO NIKDY, ALE CLOVEK A JEHO PRACA(LSD Heroine EKINKA a proste cela chemia ludmi stvorena) TA NICI NAJVIAC!

cyber
2009-12-14 16:25:30
 
Marihuanu kouřím už 17 let. Přiznávám, že na ní tak trochu závislý jsem, ale samozřejmě si nemůžeme představovat klasickou závislost, jako třeba na alkoholu, nebo nikotinu. Jediný příznak je velmi silná, avšak lehce zvladatelná chuť \"zahulit si\". Nemám s tím žádný problém, v práci jsem na pozici, na kterou by se alkoholik neměl šanci nikdy dostat, zastávám docela významnou a duševně náročnou funkci ve firmě. Díky marihuaně si dokážu roztřídit myšlenky a dokážu vypnout. Asi 90% mých přátel kouří marihuanu, těch zbývajících 10% ji nekouří, ale zároveň jsou pro její legalizaci, protože mají dostatek objektivních informací. Nikdy jsem neměl pocit, že dělám něco špatného, nikoho nenapadám, nevraždím, nekradu, vydělávám si prací, mám přítelkyni a hodně přátel, nejsem asociální, což jsou věci, které by mě asi potkaly, pokud by se ze mě stal alkoholik. Těch taky znám několik a věřte, že byste je nechtěli ve své blízkosti. S klidným svědomím mohu prohlásit, že marihuana mi do života dala jenom pozitivní věci, a proto jsem pro její plnou legalizaci....a vlastně je mi to jedno, protože žádný zákon mě nepřesvědčí, že dělám něco špatného. Zákony si ti nahoře vymýšlí jenom proto, aby mohli ovládat ty dole. A člověk kouřící marihuanu není tak snadno ovladatelný, jako člověk otupený alkoholem. To je jediný důvod, proč je marihuana nelegální. Zakončím to hezkým citátem z knihy \"Marihuana-zakázaná medicína\"....\"Marihuana není zakázaná proto, že by byla nebezpečná, ale je nebezpečná, protože je zakázaná\".

Makovnik
2009-12-15 09:17:18
Keby si nehulil, nemal by si v zivote tie pozitivne veci? Myslis, ze len vdaka trave si neico dosiahol???
skazenec
2009-12-18 15:46:44
boha makovnik, nauc sa citat poriadne, on netvrdi, ze bez travy by nic nemal, ale on nam tu poukazuje na to, ze aj ked 17 rokov fajci , tak aj tak dosiahol veci , ktore by mohol dosiahnut aj bez fajcenia
paQovo
2009-12-18 20:38:31
Tak já si taky přidám svoji trošku do mlýna, mám to štestí že hulím 12 let každý, den a i když jsem začínal šlukovkou, tak dneska nemám problém pár jointů denně, pracuji taky na dost významné pozici a nikdy mě nikdo ani náznakem nenaznačil, že hulím, prostě vím, kdy si to můžu dovolit a kdy né, dokonce z vlastní zkušenosti, ale neberte to jako návod, hulím za volantem, a mám najeto bez nehody 250.000 km, nezhulenej jsem už třikrát boural, naštestí jen lehce, zmačkanej plech, nikdy žádné zranění.Spíš proto, že jsem byl v časovým presu a spěchal na jednání. Prostě když si zahulím vím, že dvě hodiny bacha a můžu sednou za volant, samozřejmě je to tím, že jsem zkušenej s jízdou pod vlivem, nikdy bych si to nezkusil opilý, mám rozum. Myslím, že ten dokument je prostě skvělej. Navíc přínos pro ekonomiku ČR, kde se stejně hulí nejvíc v Evropě by byl 100%. Dost bych to tipoval na stovky milionů korun. To už vůbec nemluvím o nových pracovních příležitostech, a přílivu turistů, už i v Hollandsku se v coffe-shopu koupí horší tráva, než v Čechách. Pracoval jsem v Belgii, takže ačkoliv do NL, kousek, raději jsem si vozil z Čech. Takže tak. DO NOT MAKE WAR, GROW HEMP. :))
veg-1
2009-12-14 15:08:09
 
Kdo kouří, tak asi zatím nepochopil funkci svých plic

b0b1k
2009-12-15 00:09:01
To je strasnej blushit to co jsi rekl. Ze dychas vypary z aut, tovaren a ja nevim ceho ti nevadi? Ze sedis v zakourene hospode ti nevadi? Myslim ze ve srovnani s tim je jeden maly joint uplne nic.
Makovnik
2009-12-15 09:16:12
Bobik, to je co za sprostost, co si zadrel? Uplne typicky debilny argument hulicov. Co ma spolocne priame tahanie spalin do pluc so zriedenym bordelom, ktory tak ci tak vsetci dychaju? Ak nevidis rozdiel, tak mas dlhe vedenie. Je jedno, ci je to klasicka ciga alebo trava, obe su exhalaty.
Ondra
2009-12-15 10:26:55
Taky nesouhlasím s Veg-em, ale měl bych trochu jiný argument. Podle mě je dost důležité, co si plícema prohánim. Kouření cigaret je škodlivé proto, že se pálí všechny ty dobroty, které nejsou uvedené na krabičce, ale lze je vygooglit. Jde především o Toluen, Kadmium, Lithium, Kyanid, Formaldehyd, Polonium, Dehet, Arsen, Amoniak, Nikotin a další spoustu zábavných dobrot.

Na druhou stranu co je v trávě? Pokud jí nestříkáme pesticidy, tak se tam takovéhle zlo nemůže nikdy objevit. Srovnávat kouř z cigarety a kouř z marihuany jenom proto, že vypadají stejně mi přijde stejně naivní, jako říkat, že kdo vdechuje vodní páru z hrnce, tak si ničí plíce stejným způsobem.
b0b1k
2009-12-16 01:31:11
Co to ma spolecne? Spolecne to ma to, ze kdyz dobrovolne jdes do knajpy kde ikdyz pasivne ale stejne kouris, pak nemuzes nadavat nekomu ze huli a ze si znici plice.
A to ze trava je ciste prirodni kytka ktera vyroste bez hnojiv atd, jen se ususi, zabali a to je vsechno.. Kdy se do ni dostanou ty skodlivy latky? Vazne mi to unika asi to bude tim, ze nikdy a nikudy. Mozna proto je fakt ze na to jeste nikdo neumrel, ale na tabak jo. A to vim aniz bych se na ten film koukal.
Chucky Plastic
2009-12-14 09:38:40
 
Já kouřím marihuanu už devátým rokem skoro denně. Špatně mi to rozhodně nedělá, také proto s tím v nejbližší době nehodlám skončit. Závislost na trávě rozhodně nemám, protože jestli si dva tři dny v týdnu nezakouřím, tak mi to vůbec nepřijde - žádná fyzická ani psychycká deprese z toho, že si sakra tu dýmku nezakouřím, se nedostavila. A jelikož jsem za posledních 5 let v práci třikrát povýšil (samozřejmě díky svým zkušenostem), tak vím, že s hlavou (resp. mozkem) mi to také nic nedělá...

Jestli si zakouřím ráno, odpoledne, večer nebo vůbec, to je jedno.
Nezapálit si ráno cigaretu??? Nemohl bych ani do práce.
Alkohol naštestí užiji asi 10-15 krát do roka, ve velmi malých dávkách jelikož z toho mě bolí hlava a jsem nefunkční celý den.

Souhrnně - Legalizovat

Martin
2009-12-14 01:41:36
 
Tento dokument jsem jiz videl pred pul rokem ve Statech a velice se mi libil.Osobne kourim skoro denne jiz pres deset let,a nikdo v mem okoli nema poneti ze kourim.Nemycham to s alkoholem ani s cigaretami,ale pouzivam vodni dymku.Na prosto normalne funguju a zvladam sve povinosti a tudiz me dost sere,ze se musim chovat jak kriminalnik kdyz si to chci nekde koupit,protoze tak jsou nastaveny zakony.
Ono je prece uplne jedno jestli nekdo kouri ci ne.Lide maji vymyte mozky oficielni propagandou o skodlivosti konopi.Kdyby znali celou historii konopi,a jak se upravovaly zakony jen aby z toho nejaka banda korporacnich hajzlu mohla vydelavat,jiste by zmenili nazor.Co mi ma kdo zakazovat pestovat prirodni produkt.To je to same,jako kdyz nekdo prijde na to,ze se da hulit jehlici ze smrcku,tak zakazeme vanocni stromky a vykacime nase lesy ?
At jdou vsichni kdo podobne zakony vymysleji i podporuji z prominutim do prdele.

Afrodiziak
2009-12-15 09:18:57
Kludne pestuj aj opiaty, to je tiez prirodny produkt.
3,14ranha
2009-12-13 23:43:30
 
sám neužívám, párkrát jsem vyzkoušel koláčky(velmi dlooouhý dojezd až to není pěkné :-)) a jednou skleněnku , ale mám bohužel velmi negativní případ psychické lability u jednoho kamaráda (jednak je to teď po pár letech úplně jiný člověk, jednak ho to málem stálo život, když se s ním rozešla holka a on si depku \"léčil\" hádejte čím) byl bych s legalizací velmi opatrný, navíc jako zdravotník rozhodně tvrdím že ač alkohol má mnohem silnější závislost, a v nerozumném množství je agresivní k mozku a játrům, přesto je svou formou užití a farmakokinetikou (tělo má vrozené metabolické dráhy jak zneškodnit alkohol, THC se naopak ukládá do tukové tkáně) k tělu o něco šetrnější než jakákoli droga inhalovaná plicním parenchymem, pokud legalizace, pak zásadně ty formy přijímané trávicím traktem
PS: marihuana je dle mého nejlepšího vědomí více psychoaktivní, než alkohol, takže rozhodně až od 18 let !
PPS:a ty řeči o mystickém náhledu na svět si strčte za klobouk ;-P, pokud to člověk za STŘÍZLIVA A ROZUMNĚ nezpracuje tak je to stejně jenom přelud, a ruku na srdce kolik lidí je ještě dnes schopno nad něčím střízlivě uvažovat? určitě je rozumné proti iluzím způsobeným konzumem bojovat jinými iluzemi?

Martas
2009-12-13 17:33:41
 
Tak tenhle dokument mi opět přijde trošku zaujatý. Přiznám se, že film jsem dodíval tak do 3/4 a už jsem se u něj hodně nudil. Zkušeností mám dost na to. abych sám věděl, jaké to je. S tím, že to s pamětí nic nedělá nesouhlasím, protože ve svém okolí znám spoustu lidí co hulí a těm musím věci neustále připomínat, ale otázka je, jestli by byli jiní kdyby nehulili :). Taky jde o to, jestli hulíte 3x denně nebo i více, tak to na vás a na vaší práci poznat bude ať chcete nebo ne. Taky nemůžu říct, že každý stávek byl úplně super, někdy to člověka dokáže dostat i do depky. Pokud to můžu srovnat s alkoholem, tak je to podobné. Když pijete každý den, tak je to něco jiného, než když si vypijete čas od času. Každopádně alkohol vás ničí asi víc, protože po brku vám nikdy nebude tak špatně, jak po litru vodky :).Takže to, proč je mimo zákon, sám nechápu.

Martas
2009-12-13 18:15:56
ano, kdo nemá v pořádku psychiku(deprese),ať se o takové věci nezajímá...jako většina věcí co jsou dobré pro ostatní, nemusí být dobré pro mě.:)
DK
2009-12-13 05:43:52
 
Ja osobne kouřím trávu přes 5 let,sám si ji pěstuji.Poznám taky pár lidí co si ji pěstují jenom pro léčebné účinky,přidávajú jsi ji do jídla,na konopnú mast a pod.Ja ji užívám jen pro jeji metafyzicku schopnost menit náš pohled na tuhle realitu.Proto taky nejde používat násilí pod jejím vlyvem.Měla by to být svobodná volba každého z nás co dělá se svou myslí.
Težko bude někdo,kdo prohlédnul závojem iluze reality za vás bojovat ve válce a podílet se dál na konzumním spůsobu žití ktorý tak těžce ničí tuhle planetu.Jedinec se úplne oddělí od systému ovládaní a začína objevovat svou duši.Je to jako světlo,ktoré nám pomůže rozohnat temnotu ale pořád zůstava na nás samotných na co se budeme chtít koukat.Jsme připravený spatřit odraz toho světla?


M4rty
2009-12-13 22:23:58
Tak tohle je bezmonetare. Pamet - ten pan nemec co porad zapomina je jeste dobrej :) Obcas je to fakt husty a uvedomovat si neskutecnou demenci se zapominanim fakt boli. Mozna ale obcas zapominam umyslne a neberu spis tenhle svet vazne.

Jinak ucinky na mysl to ma hodne siroke. Depresi - neznam spis znam uvedomeni si spatne situace pro me pro me blizke tim chci rict ze si tu lidi pletou pojmy proste myslenky si clovek z hlavy nevyhuli naopak jeste vic je vytlaci do popredi a kdyz jsou spatny - spatny je i stav a naopak samozrejme.

To stou s tou realitou ano je to pochopeni sveta a systemu ve kterej zijem, protoze kdyz je cloek zhulenej zastavi se a obrazne se ohledne zpatky a pta se dokud neprijde na zacatek a na zacatku zjisti ze do ted zil fakt v nejvetsi iluzi galaxie.

Legalizace nebo ne? Ja bych to videl tak ze se hulilo huli a hulit bude i bez legalizace naopak kdyz se o tom mluvi v televizi lidi to pripoutav (ostatne plni to svuj ucel ze, jinak by televize neexistovala kdyby nemela poutat divaka) a treba se jednou nekdy zhulej protoze v televizi rikali... ale ja to stejne zkusim protoze huli hodne lidi :)

Materialisti a systemovy lidi, kteri jsi jdou svetem slepe dopredu do prace spat do prace spat tohle nepotka protoze si toho nevsimnou a nezastavi se poznaj to jen vsimavy lidi ktery koukaj kolem sebe a vsimaj si vseho na co narazej a bez odporu a zavrzeni bez osobniho dukazu. Povetsinou to jsou necim extra lidi maj na neco nadani nebo jim to jinak mysli nez ostatnim.

no a pak ze je to bezkomentare.
Makovnik
2009-12-15 09:24:52
Ak sa musis nahulit, aby si " prohlédnul závojem iluze reality " tak je to dost ubohe. Normalny jedinec vidi nad vec a chape dianie okolo seba aj v cistom stave mysle. Len takych asi vela niet, mam dojem.
Tomy
2009-12-12 23:22:23
 
ja osobne mam 18 rokov, hulim sporadicky asi rok a pol(dokopy do bolo menej, ako 20krat), no napriek vsetkemu som pocitil vedlajsie ucinky. Jednak sa totiz tyzden po huleni citim akosi \"vymleto\", hlupo, zvyknem si z nicoho nic nahlas pospevovat, atd. a jednak od niektorych skalopevnych hulicov sa dozvedam, ze fakt to posobi zle na kratkodobu pamat.

Chcel by som sa spytat, ze ako je to z Vami, skusenejsimi jedincami - co z toho ste zazili vy? Som v tomto ojedinely pripad, alebo nie?

TremteReRe
2009-12-13 13:54:19
To preto ze si este sopliak :) ja sa po tyzdni nehuleni citim ako znovuzrodeny clovek, najhorsi je prvy, druhy den, vtedy som podrazdeny (asi to nejako suvisi z produkciou serotoninu)
Marihuan
2009-12-12 22:59:45
 
Tráva, víte ono to vlastně není o trávě ale o vládě, jenomže když se ukazuje na ty \"správná místa\" ... tak mizí lidi... Ale co se týče trávy,Hlavní problém je v tom že negativní názor mají jen ti co ji nezkusili, a pokuď ji zkusili a říkají že je ŠPATNÁ, jsou dle mého názoru absolutně zdegenerovaní- ŘEŠENÍ? -\"zkuřovací\" koncent. tábory... drtivá většina by byla po zkušenosti s Marijánou Pro ni, a ten zbytek ?-Vystřílet je!
Co se týče dětí, Raději 14 leté děcko které si uvědomuje spirituální stránku věci, než 22 letého č**áka který to dělá jen aby si nahonil EgO.

Bramborak
2009-12-12 19:20:28
 
je to zvlastni...muzu se shodnout jen s temi ze detem to do ruky nepatri...melo by to byt omezene aspon na 18let...ted ovsem otazka zni proc? v CR chlastaji deti stejne od 13-14 a nikdo to neresi a pokud je to neskodne (jen by me zajimalo jak vysvetli opravdu zhorsenou pamet u stalych hulicu od ranneho veku?? a to nejhorsi...ten prohuleny smich, ktery tak nesnasim) nerikam ze si nezahulim ale hlavne to nehrotit a jen prilezitostne...jako s kazdou veci (az na sex:D

Dušan Dvořák
2009-12-12 18:58:07
 
www.konopijelek.cz - další porce demystifikace

Martin
2009-12-12 11:45:15
 
Myslím,že toto je cesta,jak změnit společnost celého světa.Každá individulita,která měla má nebo bude mít zkušenost s touto rostlinou,objevuje svůj vnitřní svět s jiného stavu vědomí,což má samozřejmě za následek,že pozoruje i vnější svět jinak.Zkuste si představit,že ta osoba si začne UVĚDOMOVAT!!!Stanete-li se vědomým člověk,máte potenciál \"nakazit\" i druhé.Toto je přesně to,co nechtějí žádní politici,mafiáni a lidé za oponou,aby se stalo v masovém měřítku!Přál bych si,abych jednou zazněla zpráva ve všech hlavních zkorumpovaných médiích-DNES WHO VYDALA PROHLÁŠENÍ:Vyhlašuje se pandemický stav na celém světě,máme co dělat s virem uvědomění!:-)

nonick
2009-12-13 18:31:07
Konečně někdo s širším vědomím...jsem rád, že nejsou všude kolem jen ovce, co se starají jen o vlastní konzum.
Nodrugs
2009-12-15 09:57:08
Isteze, vsetci, co zahulili sa stali uvedomelymi...hahaha, este ake kraviny sa tu clovek docita od tych, co si radi zahulia? :D
skimam
2009-12-12 04:01:39
 
Pokud je vám toto téma blizké a chcete se dozvědět více, doporučuju zejména tyto knižní tituly:
Politika Extáze-Timothy Leary
Válka bez Konce-Keith Evans
A samozřejmě přijďte svou přítomností podpořit den za legalizaci marihuany pořádaný v ČR každoročně kolem května.
http://www.legalizace.cz/

Oldis
2009-12-11 17:41:32
 
To rikam furt, ti co rikaji ze by meli byt vsechny drogy mimo zakon jsou presne ti co jim jdou do kapsy penize vydelane na prohibici ohledne drog, a u nas je to vetsina politicke sceny, s penezi prichazi moc, tak preci se podsveti nezbavi automatu na penize, pak je jasne ze bude klidne platit politikum aby zakaz udrzovali. Vite co rikam? Ze nas parlament je kompletne zaplacen Mafianama, Organizovanym Zlocinem!

Tomáš
2009-12-11 17:21:48
 
Je to sice hezký, že je to míň škodlivý jak tabák, ale příde mi to jakoby vybízeli ať všichni začnou hulit. Nikdy sem to nezkoušel a nikdy to ani zkoušet nebudu. Mimochodem vůbec mi nevadí, že jsou o tom rozšířeny fámy jakože to způsobuje odumírání mozkových buněk a tak, alespoň se toho některý lidi vyvarují.

TremteReRe
2009-12-13 14:02:06
a tak si radsej dam poldeci...
b0b1k
2009-12-15 01:15:41
Ty ses ale kokot ozralej. nemas vubec vlastni nazor na vec, akorat papouskujes ostatni.
Choronzon
2009-12-11 08:54:28
 
Film ujde. Mě osobně vpodstatě neříká nic nového. Začínám hulit druhé desetiletí a taknějak hulení považuju za normální at si systém momentálně říká co chce.

Ikdyž u mě osobně funguje asi jinak než u ostatních. Nikdy jsem nepochopil ty vysmáté partičky. A smích po hulení všeobecně. Takhle to na mě nepůsobí. Mě to vrhne do vnitřního světa. Nemluvím - přemýšlím. Takže pokud by to fungovalo jako u mne i u ostatních, tak některým by se to mělo dávat nuceně :D

Filmu dávám 3*. Hlavně protože je takový naivní. Mluvit tam v zaverecne casti o jakesi marihuanove UNII, to už mi bylo fakt k smíchu. Jako by se dealeri poplácávali po zádech jak na ty policajty zase vyzráli.
O tom to přece není. Huliči nepotřebují legalizaci. K čemu? Bojíte se hulit? Bojíte se že dostanete přes drzku pendrekem? No tak nehulte? Ale já na každé demonstraci riskuju víc.

Odpůrci se tomuhle filmu stejně vysmějí a nerozhodní si ho nepustí nebo mu neuvěří, protoze to přece \"nedávali v televizi\".

Ale jinak snaha dobrá :-)

graig
2009-12-11 04:56:19
 
hulil jsem tri roky. pak jsem musel prestat. nachazel jsem se v zivotni etape, kdy jsem se necitil psychicky ok a huleni to zhorsovalo. mozna jsem si to vsugeroval. kazdopadne huleni me dost obohatilo. prepsalo me vnimani novymi obrysy. pozdeji uz mi spis bralo, nez davalo, takze nemelo duvod pokracovat. huleni bych doporucoval DOSPELYM jedincum s minimalne prumernym iq.

bohuzel znam plno pripadu, kdy deti - diky trave - ztratily motivaci. \"proc pocitat nesmyslne priklady a ucit se vzorecky, kdyz si muzu zahulit a hrat na guitar hero.))\"

Choronzon
2009-12-11 08:47:28
Souhlas. Hulení nepatří do rukou dětem. Mene inteligentni lidé at si klidne hulí taky. Ale beze mě. :D

Ta věková hranice je dost proměná, ale rekl bych ze do nějakých 18ti až 20ti let je lepší hulení neužívat.
Malihulic
2010-01-25 20:07:07
Ja mam 14 rokov a uz hulim pol roka :))ale iba raz za mesiac preto aby som na tom nebol zavysli( aj ked verim ze sa natom neda byt zavilsi) a este preto lebo necem vyhadzovat vela penazi za travu ...podla mna je to super vec ..ovela lepsie ako alkohol...kim sa opijem musim vypit vela toho hnusneho alkoholu ktory mi vobec nechuti ..:D a trava ?? ked je fajny makac potiahnem par krat a som taky zhnuleny ze sa to neda porovnat s alkoholom ...a nemusim pit ten humus ..bleee...asi si myslite ze som nejaky flakac decko bez rozumu ..neevychovanec ..ale nie ..v skole mam same jednotky som super ziak ..ale nieje to v daka marihuane:D:D marisku mam len ako take skraslenie zivota ..celi mesiac sa tesim nato ze si mozem potom zahulit..jeto super pocit ..:) a vedlajsie stavy no...zda sa mi ze mam slabsiu pamet ...slabsie vidim ( ale to pochybujem ze je to travou) ...ale hlavne dostvam zachvaty smiechu uplne bez priciciny ..ale nie ked som zhuleny ale normalne triezvy...ten smiech neberiem ako zlu vec..no co aspon sa nasmejem poriadne sice bez priciny ale lepsie ako plakat ..D:D:D:) ....a mam otazku...je pravda ze to dekriminalizovali v CR ?? cital som o tom na nete ..ze nejak mozte mat 3 rastliny marihuany alebo 1gram THC v podobe mariksy ...aj ieco o lisaholvakach tam bolo...ma to platit teraz od roku 2010 ..tak je to pravda???
Macwar
2010-02-17 18:14:36
1) Podle toho co tu pises sis dal cca 10 brk.... myslim ze to nebude mit zadny vliv na tvoji pamet nebo vybuchy smichu

2) S tou travou je to asi tak ze muzes mit doma urcite mnozstvy kytek (asi 3) a muzes mit u sebe nejakou travu (asi 15g) ale neznamena to ze je to legalni. Pokud te "nacape" nejaky statni organ tak te nemuze zavrit ale muze ti udelit pokutu(jeji vysi nevim).

3) Hulim 4 roky s tim ze posledni dva roky hulim fest (vice mene kazdy den). S tim ze nazor ze huleni nepatri do rukou malym detem souhlasim . Je to naprosta pravda.

4) Dokument se mi libil natolik ze sem zacal pestovat:D
Pulec
2009-12-11 00:54:23
 
titulky - ulozit, jako
ale i tak
http://www.uloz.to/3292446/the-union.srt

Velice dobry dokument, jen kdyby se dostal na oci vsem.
Nechal jsem vyklicit 4 seminka z Amsterdamu, v prumerne velkym skleniku me vyrostlo bylina v hodnote nejmene 50ti tisic, uz jen to ze za pestovani tyhle skvely rostliny vznikne tak drahy zbozi, je zajimavy, clovek nemusi mit grow op v dome, konopi je silna rostlina. Odolnejsi odrudy muze vyrust v nasich podminkach behem 7ti mesicu do vysky pres 3m.
V dokumentu nezaznelo ze koureni pres \"vyparovani\" neboli vaporizer kde se kvety pali v teplote kolem 180 stupnu coz staci na dostetecne \"zkoureni\". :) Ale skoda ze spousty lidi nekouri \"marihuanove cigarety\" ciste ale s primesi tabaku, a pokud je pestovany tabak opravdu tak toxicky hnojen, tak fuj.
Sam kourim asi 4 roky, necitim se ze by mi to bralo vic nez davalo a tak porad cadim dal. Ale doporucil bych to az od urciteho dospeleho veku, ale sakra deti by meli vedet o drogach poradne, celou historii konopi a i dalsich drog at nejsou decka zvedavi, a ne jenom detem rikat, drogy jsou spatnee, aano? Potom by treba deti nebrali a nepichali si pervitin jeste na zakladni skole a nekteri by se pak mozna dozili 20ti let. A to se u nas taky deje.


Vegan
2009-12-13 12:36:05
vaporizace a s ní spojená PHYTOINHALACE, ja prosto neškodná forma "kouření" za účelem vyvolání reakce určité byliny. Pokud máte chuť začít s marihuanou, určitě doporučuji vaporizér!!! Ve specializovaném obchodě s vaporizérem (vapolizérem, vapíkem) dostanete i seznam několika tisíc bylin a jejich účinků. Pro domácí léčení je dobré například

chmel : chronická nespavost
eukaliptus : ucpané dýchací cesty
marihuana : deprese, pocity úzkosti, zažívací potíže, atd...
00G5
2009-12-11 00:28:33
 
...nema niekto odkaz na sub. v SRT ...ked kliknem na odkaz hore len mi to automaticky otvori na dalsom okne :( ...stiahnut mi to nejde

Vdaka

Admin
2009-12-11 02:16:23
Zkus pravé tlačítko a uložit jako ;)
Yogaman
2009-12-10 23:34:23
 
Díky, po delší době velice poutavý dokument. Je mi 24, hulim od 15. Na ganji neexistuje fyzická závislost. Psychická je individuální. Většinou se omezuje na mírnou nespavost, lenost a horší náladu, prostě věci člověka méně baví. Během několika dnů mizí.
Škoda, že se lidi u moci divaji na svet skrze ty nesmyslny zeleny papirky, na světě by se žilo mnohem lépe. Mimochodem v Vancouveru, BC jsem byl v létě 2 měsíce, tráva je tam levnější než u nás a velice kvalitní, k sehnání bez potíží. Často ji cítíte na ulici(kouřenou i pěstovanou).

nerw
2009-12-10 22:21:59
 
ja hulim pres 13 let a nehodlam s tim skoncit.

Anonym
2009-12-10 22:11:47
 
Krasny dokument a som rad ze som ho videl .... po ostatnych nezavislych dokumentoch ktore som za posledne roky videl patri tento k mojim top 10

RBmann
2009-12-10 21:41:17
 
Vybornej dokument, diky za titulky.

Carl114
2009-12-10 13:49:50
 
Jsem dost zvědavý jak tohle dopadne. Dost jsem se z dokumentu dozvěděl a je to neuvěřitelné. Jsem zvědavý, co sezamůj život okolo marihuany stane...

indepedent
2009-12-09 22:35:22
 
Já hulím dost často už přes dva roky, a jsem úplně normální. A jsem naprosto stejní jak ostatní, myslím tím těch pár lidí, co nehulí. :-D Mí známí jsou studenti, vysokoškolácí, manažeři, podnikatelé taky hulí, a jsou normální a úspěšní. Kriminalizováni trávy je blbost. :-)

mira
2009-12-09 21:35:58
 
kouril jsem travu pet let v kuse, temer kazdy den. byl jsem zavislej a neni pravda, ze muzes prestat jen tak kdykoli. prestal jsem, nebylo to snadny. ale od ty doby je muj zivot skutecne lepsi.

nemam nic proti tomu, kdyz si nekdo zakouri jednou za cas nekde na party jointa. proc ne. ale kdyz ji covek kouri kazdy den, tak je to normalni droga s mnoha negativnimi ucinky vcetne psychicke zavilosti.

Ondra
2009-12-09 22:21:41
Díky za názor od zdroje, můžeš to srovnat třeba s cigárama nebo alkoholem, pokud máš zkušenost?
Ptr
2009-12-10 13:23:48
Hulim deset let hele, kdyz to srovnam s cigarama, tak si brko klidne nedam, ale musim si zapalit cigaretu. Takze zavislost opravdu neni na marihuane, ale spis na tabaku zano. A kdyz uz je tady nejaka forma zavislosti na marihuane, tak je to spis o tom, ze je clovek mirne smutnejsi, ale zadny abstaky, zadny fyzicky priznaky. Ja na sobe pozoruju akorat to, ze kdyz neni co palit, tak se mi hur usina. To ovsem prejde behem hodne malo dnu...
Choronzon
2009-12-11 08:45:15
Zavislost kterou popisujes nevyvolává marihuana. Je to tvoje psychicka zavislost na ritualu kourení. Jako kdyz si nekdo cucá vlasy, kouse nehty nebo praská klouby. Je to v tvojí hlavě. Marihuana v tobě nezanechá nic co by samo o sobě vyvolalo abstinenční příznaky. Ty jsou jen odrazem stavu tvojí psychiky. A jdou vcelku bez problémů zvládnout.

Hulím necelých deset let.
TremteReRe
2009-12-13 14:20:29
"nekde na party" - to je tvoja skutocna zavislost -> party
Pitras
2009-12-09 21:28:34
 
Hmmm, velmi zajímavé - taky jsem byl vždy odpůrce legalizace trávy, nicméně co člověku má způsobovat, jsem věděl vždy pouze z médií. Ten argument, že tráva je cesta k dalším trvdým drogám jsem taky slyšel vícekrát.
Takže pokud pravda, co lidé v dokementu tvrdí, jsem pro legalizaci.

hlv
2009-12-17 17:28:03
to je ten spravny nazor, neviem o com sa rozprava, ale som proti! :(
galius
2009-12-09 20:13:32
 
nic víc než pravda v tomto filmu nezaznělo.docela jsem se i pobavil.jen mně sere že se pořád o tom jen mluví,lae skoro nic se neděje.