Autor: Peter Joseph
Titulky: České
Délka: 2h 3m
Hodnocení: 76%

Prakticky nejznámější undergroundový dokument Zeitgeist se dočkal svého druhého dílu.

První díl Zeitgeistu byl jeden z nejrevolučnějších filmů své doby. Opíral se do žhavých témat jakými jsou náboženství, 9/11, a finanční systémy.

Druhý díl zachází ještě dál. V 5 částech představuje problémy papírových peněz a dluhů, a poprvé srozumitelně vysvětluje celou problematiku. Logickým sledem následně tento systém obviňuje ze zotročení lidí, kteří musí pracovat nezávisle na pracovních podmínkách.

Novátorství teamu Zeitgeist se však tentokrát projevilo především představením projektu Venus. Projektu možné alternativy budoucnosti, který by bylo možné nastartovat se současnými znalostmi technologií a penězi určenými na válku. Závěrem pak dokument přímo vyzývá k blokádě předních finančních institucí a osamostatnění se od současného systému. Tím posouvá laťku zase o něco výš, je otázka jestli to není moc vysoko na to, aby někdo tato doporučení vážně uskutečnil

Odkaz na stránku filmu ve video.google.com
Komentáře k filmu
smail
2010-07-14 22:59:09
 
thezeitgeistmovement.com
Chcete len kecať, alebo s tým aj niečo robiť? Za hnutie zeitgeist!

ahamo
2010-06-20 20:39:48
 
... jasně, že na světe nakonec zvíťezí pravda, ale až dokáže to, co dokáže lež,...

Rodeo
2010-06-19 22:27:54
 
Pekné a zaujímavé pozeranie. Najmä projekt VENUS ( výroba nových technológií, strojov, zariadení atď.) len mi nedá nepoložiť jednu otázku: KTO, KEDY a za ČO ?

www.andele-svetla.cz
2010-06-16 16:37:52
 
LUDIA, MOJOU POVINNOSTOU JE OBOZNAMIT VAS S POZICIOU LUDSKEHO ZIVOTA TU NA ZEMI, VOLBA JE NA VAS A TIEZ AJ NASLEDKY
www.vesmirni-lide.cz

PtK
2010-06-09 23:00:30
 
ano, ano je to zaujimavy dokument z dielne CIA/NWO :) pre tych kt. su presvedceny ze nemozu byt zmanipulovany :) ... len tak dalej - projekt Venus je uzasny :)

Soliterus
2010-04-23 11:48:38
 
Zdravím všechny.Film Zeitgeist a jeho pokračování jsou velmi zajímavá díla.Ale je potřeba chápat jejich záměr.Ano fakta zde řečená jsou postavená na pravdě,ale zdaleka ne všechny.Proč?Protože cílem filmu nebylo v první řadě informovat jen o problémech peněz,náboženství atd.Ale ukázat divákovi co je to medialní gramotnost.Tedy to,že když je nějaká informace dobře prezentovaná, může posloužit úplně k jinému účelu.Dnešní divák velmi snadno podlehne dojmu, že ta reportáž,či dokument prezentuje pravdu,neboť jsou zde jasné argumenty.Pak zde máme přeci internet a ten nám poskytne ověření těchto informací.Ve skutečnosti se ale dnešní člověk jen těžko orientuje ve změti protichůdných informací.Je nimi tak zahlcen že není schopen posoudit co je pravda a co nikoli.A tento dokument skvěle ukazuje jak je možné mezi pravdu podstrčit lež,která se jako pravda bude tvářit.A to je myslím největší přínos tohoto filmu.

p
2010-04-14 23:39:54
 
myslím, že dokumenty tohoto typu a myšleny typu projekt Venus jsou důležité proto, aby lidi vůbec pochopili co se děje a aby si dokázali představit, že lecos by šlo dělat jinak - již dnes existují státy, které zrušily armádu, již dnes existují státy, které efektivně řídí svou energetickou politiku, atd - tyto věci se již dějí - jen je třeba je převést na globální úroveň, jelikož je jasné, že jinudy cesta nevede - druhá vartianta je absolutní kolaps

b.
2010-03-04 22:29:36
 
Ľudia by si mali uvedomiť, že tak ako ich neurobia šťastnými peniaze alebo veci a moc, ktoré si za ne môžu kúpiť, ich neurobí šťastnými ani technológia a nevyčerpateľné zdroje energie, ktoré by mali k dispozícií zadarmo. Na živote plnom dostatku nie je nič zlé, ale ani dobré. To, čo ľudia môžu urobiť, je jedine zmeniť svoj postoj k svetu okolo seba. Hlavná príčina, prečo sú ľudia chamtiví, agresívni a bezohladní k sebe navzájom a k prírode, nie je nedostatok, ale túžba po dostatku. Riešenie, ktoré tu ponúkajú v projekte Venus, nie je riešenie. Sú to iba sladké reči. Nelíšia sa od hesiel, ktoré sme už v histórii rôznych systémov opakovane počuli. Riešením nie je využívanie nevyčerpateľných zdrojov energie, za ktorú netreba platiť. Liekom na chamtivosť nie je dať ľudom všetko po čom túžia. Technológia navyše nevyrieši všetky naše problémy, neurobí ľudí na 100% zdravými, mladými, krásnymi. Nezotrie rozdiely medzi ľuďmi. Nevymizne závisť a neprajnosť. „Peniaze“ by sa v takomto systéme len premenovali na „Patenty a znalosti nových technológii“, moc by bola v rukách tých, ktorí vyvinú novú technológiu. Mohli by sa viesť vojny, kvôli prístupu k znalostiam technológií, pokračovala by súťaživosť, nedôvera, strach a agresia. Peňažný systém existuje, pretože ho podporujú ľudia, nikto nás nenúti, aby sme sa ho držali, nútime sa k tomu sami, núti nás náš strach, ale strach je len produkt nášho pohľadu na svet. To, čo sa teda musí skutočne zmeniť, aby sa zmenila spoločnosť je ľudský spôsob myslenia. Spôsob, akým pozeráme na seba a svet okolo. Treba zmeniť to, čo sa mení najťažšie a najbolestnejšie – čo to je? Odpoveď na to má každý v sebe. Ale nájsť ju, je skutočne ťažké. Sami sebe nevedome bránime nájsť odpoveď. Nechceme ju vidieť a chceme hľadať inú, menej bolestnú alternatívnu odpoveď, a hľadáme ju vonku, mimo seba. Premýšľame čo zmeniť vonku, aby sme žili šťastné a naplnené životy. Odpoveď však je, že treba zmeniť seba, svoj postoj, nič vonku, nič mimo nás. To, čo je vonku sa zmení automaticky samo. Keď sa zmenia ľudia, znení sa aj spoločnosť. Myslím si, že príčinou všetkej našej nespokojnosti je túžba po neustálom uspokojovaní, a mylný názor, že dostatok materiálnych vecí a pohodlie nás môže dokonale uspokojiť. Potom by museli byť Rotchildovci a spol. tí najuspokojenejší ľudia na svete. Zdá sa vám, že sú?  Spokojnosť, pocit šťastia, mier, láska sú tie najvyššie ľudské hodnoty. Nedajú sa však získať z vonkajších zdrojov. Pretože ich skutočný, nevyčerpateľný zdroj je v nás, ak si to jednotlivec uvedomí, nebude viac túžiť po zmene spoločnosti, a ak si to uvedomí dostatočný počet jednotlivcov, spoločnosť sa zmení sama. A ak si to dostatočný počet neuvedomí, spoločnosť bude pokračovať takým smerom, akým sa vydala. Je to len na nás. Jednotlivec môže byť slobodný už teraz, aj v tejto spoločnosti založenej na peniazoch, byť šťastný a trpezlivo čakať, či sa udeje zmena aj v iných ľuďoch. Nech už to dopadne akokoľvek, je to len naša voľba.
Zamyslite sa: čo ak je spokojný len ten, kto netúži po uspokojení, šťastný len ten, kto netúži po šťastí. Znie to ako niečo nemožné, nedosiahnuteľné? Ale pokiaľ v nás existuje túžba po niečom, existuje aj agresia, ktorou to zoberieme. Ak by sme aj toto pochopili, nečakajme, že znema v ľuďoch nestane zo dňa na deň, pretože sa nestaneme šťastnými, len tým, že si uvedomíme, že túžba po šťastí je hlavný dôvod nešťastia. Chce to následne zmeniť zabehané zvyky, spôsoby reagovania na svet okolo seba a zmeniť zvyky je ťažké a vyžaduje to čas. Uvedomme si, že sme súčasťou prírody, súčasťou ekosystému. Aby sme dlhodobo prežili, musíme dlhodobo udržiavať ekosystém nenarušený v jeho rovnováhe, aby sme ho mohli udržiavať, musíme sa chovať ako súčasť celku, musíme myslieť a konať v záujme nie len seba samých, ale aj iných ľudí a celej prírody. Zem nám možno nedokáže zabezpečiť zo svojich zdrojov splnenie všetkých našich divokých želaní. Musíme robiť kompromisy, môžme od Zeme žiadať iba toľko, koľko dokáže ľudskému druhu poskytnúť. Zabudnime na slovo Zdroje. Zem, nie je zdroj, je to náš domov. Jediný systém, v ktorom dokáže ľudské telo prirodzene prežívať. Ak vydrancujeme Zem, zničíme i naše telá, zničíme Človeka.


svetloslav
2010-02-15 13:29:25
 
Zdravím,

ještě bych pokázal na jeden rozměr, který mají všechny tendence měnit svět k lepšímu...
říkám tomu "páchání dobra"... Kdy změna systému - sociální revoluce něco k lepšímu změnila? Mluvíme o svobodě a demokracii, ale já v konečných důsledcích nevidím rozdíl mezi otrokářstvím a touto "vyspělou" kulturou...mění se forma..obsah zůstává stejný -
je to jen na jiné úrovni to samé!!!

takže nejsem příznivce nějakého "sociálního inženýrství" nebo nějakých sci-fi vizí typu "moderní technologie a věda spasí svět"...
Každá změna , pokud má být trvalá, je spíše pozvolná ....a souvisí s výchovou k vyššímu vědomí jednotlivce i společenství...

ano, souhlasím..tento "špatný" systém "nějak" funguje...a je dobré pojmenovávat jeho slabiny..tedy odhalovat Pravdu o něm... v tom vidím cestu ke změně!!! ale těžko pochopíme princip změny tohoto systému, pokud nepoznáme ani sebe sama :-)

a kdo ví jak je těžké změnit svoje vlastní myšlení..ten asi ví o čem píšu:-)

lokaj
2010-02-05 14:13:57
 
3,14ranha-co si to za hlupacika?nic nechapes len prekrucas.mas pravdu pod nosom a aj tak si ju nepripustas.presne ako nabozenstvo,lenze oni to robia pre dosiahnutie svojich cielov.a ty?kde sa radis?medzi hlupe ovecky?ozaj si presvedceny o tych bludoch co pises, ci si len chcel zrobit dojem na hlupakov?tvoje vyroky mi pripadaju ako ked sa nabozenstvo snazilo popriet vsetky fyzikalne zakony atd.nie nie ziadny gulaty svet,pocuvajte len nas.ty si asi nejaky genius nie?

3,14ranha
2009-12-14 00:21:44
 
5 bodů, ale ne filmu, nýbrž komentátorovi ascolimu... budu si držet chabou naději, že zeitgeisty donutí alespoň pár lidí zapnout (skutečně zapnout a ne jen si po čecháčkovsku zanadávat na ten náš podělaný matrix) tu věc v jejich lebce, bohužel většina prostších (hodnocení IQ bylo nastaveno tak, že 100 bodů odpovídá průměru populace, tzn. že polovina populace má méně jak 100 bodů :-( ) lidí, se po shlédnutí stane pouze obětí manipulace NEW AGE propagandy jež pokud není přímo autorem snímků, pak je dozajista jejich inspirací


když se totiž s Ascolim zeptáme co vlastně činí člověka člověkem, určitě tam najdeme i jistou míru rivality nebo naboženství a pokud někdo tvrdí opak pak by se měl s hanbou zařadit mezi bolševiky a nacisty kteří také hlásali pěkné ideje, ale ve skutečnosti jim šlo o moc a skuteční živí lidé jim byli ukradení

PS: o upřímné snaze o poučení lidstva jistě svědčí ty astrologické nesmysly na začátku prvního dílu a podprahové metody ve snímcích používané, na oba díly nejpřiléhavěji sedí přísloví: ZLODĚJ KŘÍČÍ CHYŤTE ZLODĚJE!....

Lkz
2010-05-14 00:31:55
Bohuzel musim souhlasi .-(
ale to nic nemeni na mym nazoru ze to tak do prdele je a ze by Paroubek (zmrd nejwetsi)mel vyset za koule na vaclavaku ........... ty vostatni samozrejme taky , ale nekde jinde radsi ....
matez
2009-11-29 12:29:17
 
BIBlI? no dobre

filio
2009-12-02 08:08:05
vetsina lidi tady resi co by se stalo, kdyby se stalo a pousti se uplne zbytecne do ideologickejch sporu, ale stacilo by zlepsit to co funguje. Stacilo by kdyby sme se vratili k penezum ktery by byly kryty zlatem nebo surovinama, ktery danej stat ma na svym uzemi. Zakazalo by se pridavani dalsi meny do objehu a pujcky by poskytoval jenom stat za 0% urok. Pak by ekonomika byla stabilni. Nebo treba politika by sla procistit tak, ze by se o dulezitejch zakonech hlasovalo na netu formou referenda a ve volbach by se mohlo hlasovat jak kladne tak zaporne a kdyz by mel nekdo hodne zapornejch hlasu tak by musel odejit tim by se cely politicky vedeni procistilo.

Jinak k tomu filmu je dobre, ze takovyhle filmy sou, pze se lidi alespon trochu zamyslej. Mno a do budoucna si myslim, ze to nebude tak hrozny precejom evropa, amerika jsou na vrcholu potravniho retezce na kterej zbytek sveta maka, takze my se budem mit dycky dobre...ceho bych se spis bal je to, ze jestli se bude amerika chovat dal tak jak se chova a jestli nezmeni celosvetovej financni system tak by mohla mit problem s cinou.
Kevin
2009-12-04 16:45:37
chlape, tenhle film ti dal důkazy o tom, že tento zkorumpovaný peněžní systém nemůže dlouho fungovat. Schyluje se k totální nadvládě elity a ty místo toho napíšeš je, že se budeme mit vždycky dobře? :D no tak na to se ještě podíváme.. Další věc - připusťme, že tento film sbírá polopravdy, aby vytvořili ideu (s čímž ale nesouhlasím), ty polopravdy jsou docela nechutný, ne? třebaže si AMERO podepsali aniž by o tom veřejnost jakkoliv viděla..? Doporučuju podívat se na film ENDGAME - který je dá-se-říct nadstavbou k těmto filmům - jedná se o sledování a interpretace vládnoucí skupiny a jejich členů - tzv. Bilderberg group a trilateral commission (kde jsou hlavní pohlaváři Rockefeller a Rothschild, holandský princ,..). Přechod do ekonomiky řízení zdrojů by určitě nebyl snadný a nebylo by to ze dne na den, ale rozhodně si myslím, že začít používat auta na solární elektriku nebo místo železnic - vlaků, meter a tramvají bychom klidně mohli jezdit v té magnetické mašince. rychlejší a z dlouhodobého hlediska rozhodně levnější a navíc - Zemi neničící. rozhodně pro a souhlasilo by s tím většina obyvatel, ale pár lidí by přišlo o zisky a to je to, co nechtějí ztratit. Někdo bude muset tuto ekonomiko předělat, nebo dostanem brzo takovou facku, že se z toho nevzpamatujem. Nejen od "elity", ale i planeta Země nám to vrátí.
callupYah
2009-11-21 23:04:15
 
Není pochyb o tom, že se jedná o dílo iluminátů. Ten kdo je vede, manipuluje celými národy a myslí lidí velmi dlouho a je mistrem lži. Samozřejmě, že jakýkoli lidmi vytvořený systém je nedokonalý.
Pokud se někdo seznámil s NWOO - s opozicí \"nového řádu světa\", pak se nenechá snadno zmást. Každá nová ideologie se z počátku zdá být nekonečně lepší, než ta předchozí a lidé jásají atd. Co se týče kolapsu kapitalismu, je samozřejmě v plánu. Důležité je vědět, kdo tahá za nitky. V určitém bodě zjistíte, že se nejde vyhnout náboženskému pohledu a je třeba se vymezit a rozhodnout.
Je už téměř veřejným tajemstvím, že mocní tohoto světa jsou ve znepokojující míře členy sekt jako ilumináti, Bohemian Grove apod. To co mají společné je uctívání satana. Asi sem nemusím solit odkazy na Youtube ne? Zrovna jsem tam sjížděl videa o tom, jestli je Obama antikrist, nebo ne. Zajimavé. Mimochodem černošský prezident není moc v souladu s jejich eugenikou, takže pokud mají v úmyslu nějaký hodně velký brutál, třeba obětují právě jeho.
Co by to mohlo být? Děje se hodně svinstva. Chemtrails, Kodex Alimentarius, atd. Když se něco podělá, bude zajímavé sledovat, kdo z toho vyjde jako zachránce s čistým štítem. Velmi často člověk vidí to, co někdo jiný chce , aby viděl. Lidi jsou jen loutky a za odměnu dostanou smrt. Bude hůř - to je jisté. Dokud neotevřete Bibli, tak nic nepochopíte. Hodně štěstí.

játro
2009-11-22 04:05:42
di do prdele s biblí ty černoprdelníku
wer
2009-11-28 20:27:35
játro,ty hovne.-)víš hovno
ppp
2009-11-29 14:38:18
S tou bibli to myslis tak, ze dokud neprecteme bibli, tak nepochopime jak je lidstvo zmanipulovany?
Jogo
2009-11-14 21:18:58
 
V tych filmoch Zeitgeist je vela zavaznych tvrdeni, ale ktovie,ci su pravdive a ci to nie su poskladane polopravdy za ucelom vytvorenia urcitej iluzie.
Osobne si myslim, ze mame na svete taky system, aky si ako ludstvo zasluzime...
Ak 9 ludi z 10 je ochotnych dat uplatok, nadchynat sa drahym autom, predvadzat sa znackovymi vecami, odhodit plastovu flasu v lese, vyhnat cenu nehnutelnosti do nehoraznych vysok atd, tak sa nemozme divit, ze nam vladnu taki ludia, aki nam vladnu...ved su podobni ako my, len este viac vynikaju v tychto nepeknych vlastnostiach.



Lucie
2009-11-02 15:54:12
 
Líbilo se mi... spousta věcí tam dává smysl, myšlenka je to krásná, ale těžko uvěřitelná. Vždyť sjednotit svět už pár lidí chtělo a nikdy to nedopadlo dobře, navíc ty stroje někdo musí vyrábět, opravovat, udržovat, dohlížet na ně a to těm lidem, kteří to budou dělat dává zase určitou moc nad ostatními... nějak si nedokážu představit, že by to mohlo fungovat a všichni by si byli rovni... souhlasím, že technologii by se nemělo bránit, lidi by se měli začít ohlížet na planetu, a nedržet starý zvyky jenom kvůli těm penězům, ale to bysme se opravdu museli hodně změnit a spolupracovat a jestli se tohle někdy stane, tak se toho s největší pravděpodobností ani moje vnoučata nedožijou...

Prokop
2009-10-05 10:17:41
 
dobry dokument, nič nové pre mna, škoda že podobné myšlienky Karola Marxa sa nedokázali presadiť v podobnom projekte 1948-1989, teraz keď sme poslušní otroci kapitalizmu tak uskutočnenie projektu Venus je len krátky úsmev na tvári

ascoli
2009-09-14 03:35:30
 
Nový Řád Světa (NWO) je len inak povedané Nová doba, Nový vek alebo v originály NEW AGE. Riadne si naštudujte aké sú charakteristické črty, čo to je, aká je hlavná podstata NEW AGE a akým spôsobom sa propaguje. Ak máte oči, ktoré ešte vidia a uši, ktoré ešte počujú, veľmi rýchlo pochopíte, o čom sú tieto dva filmy. Porozmýšlajte nad tým, akým spôsobom dokáže niekto niekoho najlepšie zmanipulovať, presvedčiť, aby neskôr išiel za niečím nezmyselným ako hlúpa ovca? Nie náhodou tak, že povie časť pravdy? Skutočnosťami, ako manipulovali ľudí od dávnych čias, akými spôsobmi a ako zakaždým zlyhali v tom, aby nastolili Novú dobu/Nový vek/Nový Rad Sveta...Nedarí sa, lebo ešte stále sme niekto, sme jedinečné bytosti, ktoré majú ešte akú takú slobodnú vôľu, ešte stále vieme rozoznať, čo je dobré a čo je zlé. Tieto dva filmy sú len iný spôsob, ako ovládnuť ľudí a celý svet, bez ďalších zbytočných násilností a oveľa rýchlejšie. Pozrite si pozorne najprv Zeitgeist a Zeitgeist Addendum. Je zaujímavé, že v prvej časti sa hovorí o tom, ako si jednotlivé systémy snažili podriadiť celý svet.Systémy, ktoré neboli a nie sú dokonalé, všetky boli zlé. A druhá časť hovorí, že predchádzajúce systémy sú len útržkami nejakého celku - dokonalého spoločenstva, nového systému, ktorý predstavili pod názvom Venus. Vytvorí sa nový systém, v ktorom budeme všetci rovnakí, bez identity, bez viery, bez hraníc, bez politiky, náboženstiev, bez osobnosti, slobody, národnosti, kultúry, jedinečnosti...bez všetkého, čo ľudí robí ľuďmi. Pod hlásanou slobodou, jednotnosťou a bezpodmienečnou láskou je len ďalšie otroctvo. Naozaj musíme zmeniť naše chovanie tak, aby sme donútili mocenskú štruktúru poslúchať vôľu ľudí? O akej a koho vôli sa tu hovorí? Toto znie ako boj doterajšíej mocnosti s mocnosťou, ktorá ma byť nastolená - Venus. Systém musí zlyhať,a ľudia musia stratiť dôveru v nimi zvolenom vodcovi..." - naozaj musí? Aké musí, aké musím? Ak toto musíme, sme ešte slobodní? A kto bude vodcom systému Venus? Film útočí na náboženstvá a sám vytvára nové náboženstvo. Je toľko náboženstiev na svete, prečo taký ostrý útok na jedno konkrétne a jedného Boha? Veď ich máme toľko...a práve náboženstvá sú o pravej slobode a bezpodmienečnej láske, žiadne nechce zlo...Nestačí nám začať konečne používať naše viery, náboženstvá a skutočne žiť podľa nich? Pripojiť sa k hnutiu? K akému hnutiu? K hnutiu Nový Řád Světa? Bŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕ....Naozaj je to jediné skutočné udržateľné riešenie? Aký zmysel žitia a bytia bude mať človek? O čom budú naše životy? O akej slobode sa tu hovorí? ...a ako dokázal človek vo svojej nedokonalosti vytvoriť jediný dokonalý systém, nový svet, jediné správne riešenie?
A ak sa do mňa pustíte s tým, že z mojej strany nebol film pochopený a neviem, o čom píšem iba toľko....mrzí ma to...

Hmmm....
2009-09-14 06:00:49
Ciele Nového veku majú byť dosiahnuté v tzv. veku Vodnára. Tento pojem
pochádza z astrológie. Z astronomického pohľadu sa vždy asi po dvetisíc
rokoch Slnko dostáva pri jarnej rovnodennosti do iného súhvezdia zvieratníka
a práve z tejto skutočnosti odvodzujú astrológovia názor (v skutočnosti však
ide o poveru), že s meniacim sa súhvezdím zvieratníkov sa mení aj vplyv a
osud našej planéty. Teraz sa nachádzame v zvieratníku Ryby a okolo
prelomu tisícročia má prejsť postavenie Slnka pri jarnej rovnodennosti do
znamenia Vodnára. Niektorí vypočítali, že k tomuto prechodu došlo už okolo
roku 1962. Prívrženci Nového veku tvrdia, že opustením súhvezdia Ryby
(ryba bola v prvých storočiach s ymbolom kresťanstva) a prechodom do súhvezdia Vodnára zaniká kresťanská éra a nastupuje éra vhodná pre Nový
vek.
Triezvemu čitateľovi je jasná nelogickosť a neopodstatnenosť tejto náuky.
Nemožno však podceňovať jej nebezpečnosť, pretože početní filozofi Nového
veku sa ju usilujú obliecť do vzletných a odborných pojmov, ktoré majú budiť
dojem vedeckosti. Skutočnosť, že prívrženci Nového veku s touto náukou
vážne počítajú (alebo ju zámerne používajú ako prostriedok na „vymývanie
mozgov“?), potvrdzuje aj nasledujúci výňatok z oficiálneho čas opis u New Age
na Slovensku (Gardénia 1/93), odkiaľ citujeme: „Znamenie Rýb patrí k vodnému trojuholníku. Preto musí ľuds tvo v tej to
epoche podstúpiť skúšku vodou... Ale už pomaly prichádza epocha Vodnára -
vek technických vymožeností. Vyžarovanie Vodnára, ktorý nepozná hranice,
zmetáva z cesty všetky prekážky a prejavuje sa v ideách a sociálnych
názoroch ľudstva. Vibrácie, ktoré vznikajú na prelome Rýb a Vodnára,
spôsobujú revolúcie. Vodnár mení náhľady na náboženstvá a ruší všetky
hranice. Cez svoju osobu dokazuje národu, že jadro všetkých náboženstiev je
jedna rovnaká Pravda - ten istý Boh (ide už o spomínaný synkretizmus - pozn.
autora). Stierajú sa aj hranice medzi náboženstvom a vedou, pretože ľudia
objavujú, že všetko - aj hmota - je iba pohybom vĺn. Všetko je tá istá vlna.
Duchovné vlnenie na zemi prináša veľa objavov... Vodnár ruší všetky hranice.
Bezbrehosť bez koncentrovaného stredu však znamená duševnú chorobu,
anarchiu a chaos. Účinkom Leva (jedno zo znamení zvieratníkov - pozn.
autora) sa však dokážu koncentrovať vládnuce sily diktátorov a vodcov, ktorí
zjednotia ľudí a povedú masy. V epoche Vodnára nadviažu ľudia spojenie s
inými kozmickými bratmi. Izolácia Zeme sa stratí a zrušia sa aj hranice medzi
krajinami a národmi. Celé ľudstvo začne byť riadené z jedného centra. Jedna
stajňa, jeden pastier“ (Gardénia 1/93, str. 4).


Honza23
2009-09-14 17:23:26
Hele ja ten film pochopil trochu jinak
podle me nechtej pretahnout lidi od jednej mocnosti k te druhej chtej revoluci lidskyho vedomi revoluci sveta aby sme se konecne zase posoupli dal a nezily v tomhle tisic let starem systemu
tohle co jsem napsal je relativne odkaz na to co rikal Jiddu Krišnamurtí
ale rozhodne to byl dost chytrej a uvedomelej clovek
Nechapu proc by sme jako tupci meli furt nekde na nekoho makat. na co mame vladu ktera pro nas nic nedela a jen bere nechutny prachy za nic.
Kdyz uz mame technologii na to aby sme nemuseli tolik makat
a zase se budu opakovat ptas se co by sme delali proste by se zdokonalovali uzivali by sme zivot davali to tady do poradku po tej nasi hnusnej spolecnosti
Vycistily by sme svet od chamikalii jedu a podobnejch hnusu
to asi jen tak nazacatek :-Dpracovali by sami pro sebe za to aby byl lepsi svet a ne proto aby si tamhle nakej hnusak valel sunky na bahamach a okolo sebe 5 peknejch holek ktery nidky nevideli praci
Proste tohle lidi nedokazou pochopit otazky jako co by sme delali kdo by vladl apod.
na tohle se lidi ptate jen proto ze ste vychovavany v tom ze nam nekdo musi vladnout ze musis pracovat ze musis mit vic a vic
je to jen hnusnej zvyt no spis zlozvit nasi spolecnosti cv cem sme vychovavny k cemu sme vedeny uz od detstvi proto to kazdej bere jako normalni vec a nedokaze tohle pochopit a uz vubec ty lidi ktery jsou starsi a zijou v tomhle systemu dyl
to nedokazou pochopit vubec nedokazou si to predstavit pac maj v hlave jen to co videli lkdyz byli mali a co delali jejich rodice a co museli delat oni sami celej zivot
je to i takova forma sobeckosti ze nedokazete myslet na dalsi generace stejne jako na to nemysli ty korporacni spolecnosti ktery zijou jen z prodeje fosilnich paliv a tim nicej prostredi ikdyz uz by se davno nemuseli spalovat a pouzivat

A to je dalsi vec estli nepristoupima k tomuto hnusti a nezacnem zit ciste a pouzivat ciste zdroje ergie a nezacne se to vsechno menit na elektricky nebo magneticky pohon
Umite si predstavit co se stane az zacne rapidne ubivat ropy a vsech tehle fosilnich paliv co se stane s celou nasi infrastrukturou
zeme ktere na to nebudou mit se zacnou bourit a zacne u nich hladomor pac nebudou mit auta na elektricky nebudou mit na vetrne nebo solarni elektrarny
a kdyz nebudou mit pak na ropu a a na pohone fosilni paliva nebudou mit cim pohanet svoji infrastrukturu potazmo uz jen treba nejake vozy ktere dodavaji potraviny
nebo lode letadal a podobne celej jejich system se zhrouti
a nemyslim si ze zrovna Slovensko nebo Šechy na tom jsou nejak ekonomicky dobre aby si pak behem par let dokazali zmenit celou infrastrukturu na elektrickej nebo magnetickej pohon

proto se snazej o projetk venus o to aby se azclo co nejdriv vsechno menit
protoze potom uz bude pozde a ta valka proste propukne uz jen kdyz se ted zhrouti ekonomika ameriky tak bude proste valka
na to taky poukazou a vy tady furt resite co budem delat kdyz budou pracovat stroje

Meli ste se vic zamyslet nad tim co budem delat az padne ekonomika v USA co budem delat az dojdou fosilni paliva co budem vsichni delat vratime se do pralesa nee budem se vsichni zabijet aby ten druhej mel vic a aby prezil protoze nas k tomu od mala vychovavali a vedly aby sme byli ty lepsi aby sme byli ty co maj vic aby sme meli lepsi povolani a mohly se pak smat tem blbcum co se nevyucily aby sme meli pekny auto a barak
uz jen tohle nas donuti k tomu aby sme se zacli vsichni vrazdit

zero
2009-09-14 17:44:48
Pro:ascoli
Napsal jste jinými slovy to samé co já. Filmy jsem viděl už před časem,něco si z nich vzal,akorát mi déle trvalo než mi došlo o co vlastně autorovi jde.
ascoli
2009-09-15 01:14:20
Pre Honza23:
Zrejme nemáš dostatočný prehľad,takže inak:

" Taktika Nového veku:
Tu treba povedať, že hnutiu sa vždy podarilo takticky osnovať niečo nové, čím získalo sympatie verejnosti. Prvé faktické kroky urobilo v oblasti pacifických (pokojamilovných) a antimilitaristických (odzbrojovacích) aktivít. Ďalšou etapou bola spochybňujúca a ničivá kritika všetkých náboženstiev, ktoré sa zameriavajú na vieru v nesmrteľnosť. Programy skupín Nového veku kladú do popredia zásady správnej výživy, čím získavajú ako v hospodárskych, tak aj v spoločenských vrstvách širokú odozvu - dokonca aj medzi kresťanmi. Vo svojom programe hnutie ponúka tiež napr. nielen uvedenie do všetkých druhov meditácií a psychotréningu, ale i tzv. alternatívnu medicínu. Zriaďuje obchody s prírodnými liečivami a zdravou výživou (biopotraviny a makrobiotika), zaoberá sa ekológiou - vrátane ochrany zvierat a rastlín, zapája sa do boja za odzbrojenie, ponúka kurzy pre manažérov a vedúcich pracovníkov v priemysle a hospodárstve, pričiňuje sa v programoch na pomoc hladujúcim a v organizovaní iných ľudomilných projektov. Takto si hnutie systematicky podmaňuje verejnú mienku nič netušiacej spoločnosti.

Filozofia Nového veku
Cieľom filozofie Nového veku je vyrovnanie všetkých rozdielov: veda a okultizmus sú podľa neho celkom rovnocenné, a preto každé ich hodnotenie sa stavia do jednej roviny. Dobré a zlé už neexistuje. Všetko v tejto filozofii splýva v jedno. Z toho vyrastá i snaha po umelom zjednotení všetkých náboženstiev - tzv. synkretizmus - ktorý však nemá nič spoločné s ekumenizmom. Prívrženci Nového veku vidia najvyšší cieľ človeka v nájdení šťastia. Avšak aj pojem šťastia je v tejto filozofii zúžený iba na akési vlastné uspokojenie. Úspech a osobné uspokojenie hrajú tu prím. Strach pred predpovedanými apokalyptickými hrôzami a katastrofami je preto zbytočný, pretože je možné utešovať sa utópiou o „svetovej spoločnosti bez napätia“.

"Hnutie Nový vek má i svojich kňazov a kňažky, taktiež „prorokov a ľudí s nadprirodzenými schopnosťami“, ktorí im umožňujú robiť „veľké divy a zázraky“ Hnutie hlása, že človek je bohom, a že človek pretvára boha na svoj obraz. Podľa ich základnej tézy je „všetko jedno“, a preto aj človek je súčasťou božstva, „kozmického vedomia“ a moci. Práve v tomto bode je najviac výrazný panteistický pojem boha. Boh v kresťanskom ponímaní tu nemá meno. Namiesto neho nastupuje pojem boha ako neosobného vesmírneho ducha..."
"Napr. jeden z hlavných vodcov Nového veku - David Spangler, od roku 1970 druhý riaditeľ
popredného centra hnutia, „Findhornovej nadácie“ v Škótsku, napísal v jednej zo svojich početných kníh: „Lucifer pôsobí v každom z nás, aby nás uviedol do stavu dokonalosti. Ak vstupujeme do novej epochy, do veku dokonalosti ľudstva, potom každý z nás určitým spôsobom dosiahne bod, ktorý nazývame „luciferovskou iniciáciou“ - to jest „zasvätenie Luciferovi“. Je to zvláštna vstupná brána, ktorou musí každý jednotlivec prejsť, aby pocítil prítomnosť jeho svetla a dosiahol jeho dokonalosť.“ "

Ciele Nového veku majú byť dosiahnuté v tzv. veku Vodnára atď...." prečítaj si to ešte raz a pozorne.A hlavne časť výňatok z oficiálneho časopisu New Age(Gardénia 1/93).

"Svetovláda. Fantázia, či skutočnosť? Obranné pakty, integračné snahy, mocenské bloky. Volanie po globálnom riešení svetových problémov. Kto ich vyvolal a kto ich chce riešiť? Svetové bratstvo, spravodlivosť, záchrana planéty Zem. Toto všetko dnes nastoľujú mnohé svetové iniciatívy a organizácie. Zároveň sme však svedkami neustálych nepokojov, vojen a násilia i neustáleho prehlbovania priepastných rozdielov medzi mocou a chudobou ľudstva. Tí, ktorí vedú tento pohyb, nie sú celkom identifikovateľní. Avšak postupne sa vynárajú na povrch diania, ako keď sa postupne zaostruje objektív kamery. Moc politiky, financií a médií postupne zatláča dnešné ľudstvo do úzkej uličky. Popularizácia zla, sexu, peňazí, konzumu a bezbrehého liberalizmu pokračuje šialeným tempom. A všetci autori tohto projektu chcú „dobro a zlatý vek ľudstva“.
Dňa 17. februára 1960 židovský veľkobankár James Warburg pred senátom USA otvorene vyhlásil: Budeme mať svetovládu, či sa nám to páči, alebo nie. Jediná otázka je, či svetovládu dosiahneme násilím, alebo súhlasom. "

Tento film je prezentáciou ideí a napĺňaním cieľov hnutia NEW AGE, vôbec nejde o ekológiu, technológiu, lásku...

Utópia hnutia NEW AGE má predstavu globálnej dokonalosti. Niektorí možno čakajú charizmatického vodcu typu Creamovho Maitreyu, iní svetový parlament, či svet bez nadvlády, dokonalé technológie, bezpodmienečnú lásku a hojnosť všetkého, na čo si spomenie. Po skúsenostiach s dvoma utópiami 20.storočia- fašizmom a komunizmom, a súčasným kapitalizmom, aj priemerný človek dokáže predpokladať, čo by sa asi stalo, keby sa nakoniec nejaká skupina pokúsila túto utópiu s názvom Venus presadiť...
zero
2009-09-12 06:05:41
 
Zeitgeist je pouze jiným způsobem manipulace!
Napřed divákovi na rovinu vysype jak se asi věci mají. Protože valná většina šokujících fakt se pravděpodobně zakládá na pravdě,počítá s vyděšením a bezradností diváka. Proto,aby mu v závěru dílu Addendum nabídl opozici NWO,zcela utopickou společnost, která by mohla fungovat pouze za předpokladu dobrovolného potlačení ega lidstva. Nabízí mu tedy jen přemístění z louže pod okap. Topolánka nebo Paroubka. Stranu černých nebo bílých. Jednoho vyžírku,nebo druhého. Klad filmu vidím v masovém rozšíření spekulativních otázek a diskuzi o nich. Ten kdo používá selský rozum,si dokáže vybrat potřebné informace,vypátrat další z jiných zdrojů a poskládat si velmi pravděpodobný obraz reality,důležitý pro další klíčová rozhodnutí svého života.
Diskuze o tom co je a není pravda je velmi složitá. Už jen proto,že manipulovat s naším vědomím se snaží úplně každý. Od vlastního dítěte které si své mnohdy životně nedůležité manýry vyřve,až po hluchou babičku,která slyší jen to co se jí hodí. Mohl bych tak pokračovat přes manželku,milenku,lékaře který nám vnutí další svinstvo,přes nadřízené,vlády až po sebe sama. To v případě,když si cokoli zcestného namlouváme,ať už je to přesvědčení o vlastní vyjímečnosti,či o tom jak jsme ubozí,oškliví atp. Z toho plyne že nejblíže pravdě je asi budhistický názor: "Život je jen iluze".
Kdo ví,jak udělat tuto iluzi co nejsnesitelnější?

CZ honza23
2009-09-11 09:45:38
 
Lidi nektery vase prispevky mi prijdou jako by ste nepochopily podstatu toho filmu
nebo ste treba nestihali cist ci co
Kdyby za nas pracovali stroje tak to by nahradilo maximalne 90 procent profesi hlavne tech co jsou nekde ve fabrikach
a jak nekdo rikal co by lidi delali
Rozvijely svou inteligenci svuj potencial ak rikaly v tom filmu
aby civilizace konecne pochopila svoje byti na tomhle svete
je to prave tim ze vsichni uz jsou zvykli na tenhle hnusnej zabehlej svet
a ja nechci byt otrok nevolnik nebo naka takova loutka tech korporacnich velmoci
Trochu me nektery myslenky pripominaly hippies akorat s tim rozdilm ze hippiesaci
nemeli teorii jak zbavit lidstvo toho teroru a kriminality jako hnuti venus
Rozhodne to nebude ze dne na den takovej svet by museli lidi budovat pul stoleni neli vic to spis asi dyl
ale postupne by ty hnusny prachy zmizeli a lidi by meli pohodu
bez penez by nebyla chudoba vam to je jedno zatim mate co jist
kde bydlet apod. ale jsou zde lidi kteri myslej i na ostatni a proto se snazej o takovato hnuti ja bych to chtel co nejvic podporit takovej svet by byl opravdu pohoda
lidi by dal rozvijeli svoji technologii a poznani sama sebe a casem by sme rozhodne prisli na dost lepsich vedeckych pokroku nez jsou zbrane hromadnyho niceni
Kdyby lidstvo venovalo aspon treti usily a vedeckyho pokroku lepsi civilizaci a spolecnosti jako venovali vyvoji zbrani a tohohle hnusnyho penezniho systemu byl by svet uplne jinej a mozna by sme bydleli uz i na marsu :-D trochu scifi ale bylo by to mozne

Doufam ze by se nas svet takto mohl zmenit a budu toto davat do povedomu ciroky verejnosti a hodne lidem v mim okoli
Ale obavam se ze nase zem,ne a lidi na ni nemaj takovi potencial a vlastnosti aby byl svet bez nasily bez rozdilu mezi chudymi a bohatymi jednoduse receno bez PENEZ
to je ten dabel na nasi planete

Diadem
2009-08-28 18:26:27
 
ja len, ze mam cim viac pocit ze tieto vsetky dokumenty maju (bohuzial) len ulohu nas divakov akosi uspokojit v tom ze kritizuju celkovy civilizacno-existenčny system a tym nam privolat pocit aspon akeho-takeho zadostucininia.,tie dokumenty su pekne spracovane - presne tak aby nas to šokovalo.,neviem si predstavit co by sa muselo stat aby sa tento system zmenil.,.,jedine snad nejaka extremna katastrofa kde by 40-50% celosvetoej populacie muselo vyhynut.,
a k tomu komunizmu som cital jednu anekdotu od Tomáša Janovicu,.vlastne dve:

"Komunizmus? Niektorý naň doplatili smrťou, iný životom"

"Komunizmus vznikol z lásky k ľudstvu, a z nenávisti k človeku."

pak
2009-07-26 02:34:18
 
no... prvy diel super suhlasim z 80%

ale co sa tyka tohoto dielu

1. prva 1/3 poucna zvisok reklama na venus a vnucovanie predstavy sveta

2. ak pripustime ze by stroje robili za nas vsetku pracu (co z dnesneho hladiska nieje technicky mozne ) tak nam hrozi nadvlada stojov, pretoze niekto alebo nieco musi tie srtoje programovat
pokial sa budu porogramovat stroje same moze dojst k tomu ze clovek ako druh bude nepotrebny a preto postradatelny tym padom nam hrozi ze sa nas stroje zbavia...
pokial bude tie stroje programovat nejaka skupina ludi povedzme ze 1% populacie tak nam tu vznikne nova top trieda ktora bude ovladat nielen stat alebo kontinent ale bude ovladat cely svet a kazdeho jednotlivca, takze by sme sa zase dostali z blata do kaluze

tak naozaj neviem ci je to cesta.....

petr
2009-07-05 15:52:29
 
Úžasné poselství dávají tyto dokumenty mír a láska je to nejcenější co v nás dřímá děkuji za tuto stránku

think_forward
2009-07-03 02:21:39
 
to tumetuestumefaisdubien1:
Komunizmus ako socialna filozofia je bez debaty No.1, ale ako realita minulych
desatroci (vo forme socializmu) je to uplne zlyhanie (vdaka ludskej prirodzenosti).
Za zlyhanie sa bude povazovat v buducnosti aj kapitalizmus, ktory sa uz ruti
do problemov (tiez len vdaka ludskej prirodzenosti). Myslim si, ze striedanie
roznych druhov konceptov, su nevyhnutne premostene destrukcnymi momentami, kde
dochadza (zasa uplne prirodzene) k vycisteniu hracieho pola. Ze sme mali zamatovu
revoluciu? Ako sa jednoznacne oznacuje, je to vynimka, dana pozitivnou(!) chutou
vacsiny zmenit svoj zivot k lepsiemu. Druha strana vtedajsej barikady (papalasi)
sa mali dobre, ale boli v privelkom strese zo struktury ako takej a zo zlych skusenosti
svojich predchodcov (hlavy padali hlavne zhora nadol ;). Nikto ale nemal nejaku prehnanu kvantitu, skor sa jednalo o vyssiu kvalitu (byt v panelaku/vila v lukrativnej stvrti, trabant/auto z tuzexu...). Dnes ale tieto "veci" su len podruznym spotrebnym materialom.
Ide o holdingy, korporacie a este k tomu aj legislativa, ktora nie je usita pre obcana.
Uvazujem, kedy "komunisti" vlastne zbohatli? Nie su to vlastne terajsi vyznamni kapitalisti?
Nie su to vlastne terajsi vladni a parla(de)mentni predstavitelia? Netlacia do nas vyhodnost v NATO a EU, eura, neslubuju nam dvojnasobne platy? Co nam podsunu v buducnosti?
Kam smerujeme??? Myslim uplne legitimna otazka, hoc aj v lese...

Projekt VENUS je podla vysoko kvalitny a vitam ho aj ked sa v nasich zivotoch nabeton nezrealizuje. Osviezuje totiz kvalitu mojich mentalnych pochodov. Pozitivne!



pepe
2009-07-01 20:42:32
 
nekdo udelejte stranky jako treba freedom people.aby jsme vedeli kolik nas uz je.doporucuju taky end game.

Matej
2009-06-14 17:23:40
 
Skvely dokument,este lepsi ako Zeitgeist.Pekny sequel.

Fnordo
2009-06-13 00:23:27
 
recenze na Zeitgeist

http://fnordo-dexempli-norientis.blogspot.com/2009/03/cajtgajst-aneb-heute-die-welt-morgen.html

Dealler
2009-06-11 14:32:33
 
Rollandx: tys z toho filmu asi nepochopil to, že žádnej pekař nebude, bude jenom stroj, kterej ten chleba upeče a každej ho bude mít kolik bude potřebovat.

Osh
2009-05-21 01:45:45
 
Tento idealisticky svet popsany v posledni casti uz kolem ctvrtstoleti funguje a jmenuje se OPEN SOURCE. Film k tematu open source je napr. Revolution OS

bradekkoon
2009-05-12 17:16:35
 
Ja chcem iba povedat, ze som rad, ze lulia na to prisli,ze tento system je cely zly(na p...). Od decka som to vedel, auto som si nikdy nekupil preto, lebo skodi prirode a hrozne ma hnevalo, ze ako moze patrit ropa niekomu(a predavat ju),ked patri vsetkym!? \znie to divne viem... a verte mi,jazdit viem dobre a zboznujem soferovanie.
Odlahlo mi,ze sa poberame tym smerom, verym ze to bude fungovat a vedel som to uz davno.LEN SA OBAVAM ze momentalny stav bude trvat moc dlho a planeta sa z toho nespamata. Klubuk dole je to perfektny dokument!!!!!


boris
2009-04-22 02:27:29
 
to SPL: ten pan sa vola Jiddu Krishnamurti.
Jeden z mala, ktory pochopil ludske zmyslanie a sposoby ako to zle v nas korigovat.

mevric
2009-04-09 15:40:58
 
Skoro zo všetkým čo je v tomto filme súhlasím. Ale či k tomu dôjde a za aký čas tak to sa neodvážim ani hádať. Ženieme sa do záhuby a to nemôže poprieť nikto, stačí si večer zapnúť správy. Je potrebná zmena. Veľa ľudí to v podvedomí vie, ale či budeme mať odvahu to zmeniť a postaviť sa korporáciám, ktoré majú moc vo svojich rukách, tak to neviem. Ak to nespravíme a nevymyslíme ako to zmeniť možno sme posledný kto obýva túto planétu. A nad tým by sa mal každý zamyslieť.

SPL
2009-04-09 10:44:28
 
Jak se jmenuje ten pán na začátku,co mluví o krizi vědomí?Ten starší pán na starší nahrávce?Mluví ve druhé minutě.Chci od něj nějakou knihu přečíst,má zajímavý proslov...



Rollandx
2009-04-04 01:55:21
 
Kdyby hned teď padl tady ten systém, systém peněz, nastal by asi obrovský chaos.
A než by se přišlo na nový...? Nebo jak si myslíte, že by to bylo?
Neumím si to totiž ani nijak jinak představit. Příklad: - Co bych dal pekařovi za chleba, kdybych fakt dělal to, co mě baví? Kus nábytku, nebo akvarijní rybku? A co pozítří, co jiní lidi, kde to všechno naskládá? A co ti, co je nic nebaví? Budou asi sledovat poletování motýlků a zpocenej pekař jim pošle s chlebem poslíčka na louku, nebo jak? A co s kriminálníkama, co znásilňují ženy a ubližují dětem? Ono se to pěkně poslouchá, ty řeči v tom filmu. Jenže problem je ten, že to asi jen tak nepůjde. Hodně lidi by rychle pošlo hladem, nemocema, zimou, linčem atd. Na dveře by nám akorát tak zaklepal frajer, jménem "Temný Středověk". :-)) Ale jinak dobrý, mno...:-))

malma
2009-03-20 09:53:44
 
Revoluce začala...

tekeniak
2009-03-11 13:05:09
 
naprosto souhlasim s timto filmem a chci se co nejdriv e pridat na stranu lidi preferujcich zivot jako takovy a ne jen zit pro dobro korporaci tekeniak@seznam.cz icq.428073030 rad prijmu jakoukoliv nabidku kvyprovokovani stavky na socasny penezni system

Frater Specus Muris
2009-03-05 22:43:59
 
Morgenheutegesternwelt! Ewige Blumenkraft und ewige Schlangenkraft!

http://files.meetup.com/500018/Zeitgeist Addendum Eye Sun in Triangle Hands.jpg

Tom B
2009-03-05 21:11:37
 
Taky celkem souhlasím s Borisem.
Kdosi dále na počátku diskuse napsal, že se bojí vzniku globálního národa. Myslím si, že k tomu neexistuje jediný důvod. Nenapadá mě ani jediný skutečný, o kterém bych alespoň polemizoval. Ne :-)
Tenhle film vyjadřuje všecko, co mě od mala, od puberty napadá. Od té doby se ptám, v čem to pořád žijeme.
Finanční systém se mě dotýká snad minimálně, ale dotýká se ještě pořád a i z toho mála mám docela stres. Protože člověk prostě ne(?)vyhnutelně plave v nesmyslu.
Jsem rád, že mezi výčtem náboženství nezmínili buddhismus, protože to není náboženství, ale čistý přístup k životu.

lister
2009-03-02 14:00:10
 
to boris: řekl jsi to naprosto přesně,k tvému komentu není co dodat,naprosto s tebou souhlasím...

boris
2009-02-27 06:48:32
 
pre informaciu. komunizmus este nikde na svete nebol dosiahnuty a je vseobecne povazovany za najdokonalejsi a najspravodivejsi system, aky clovek do dnes vymyslel, ale zial nedokazal zrealizovat kvoli nenazrancom, ktori momentalne zvieraju svet v utrpeni. Rozpravky o zlych komunistoch su velmi popularne, pretoze je cim dalej tym viac pravdepodobne, ze sa tento system dosiahnut da a to radikalnou zmenou myslenia ludstva, ktora sa uz zacala. Vsetko co bolo, boli len akesi socialisticke hybridy, ktore so skutocnym komunizmum nemali nic spolocne, len sa tak snazili prezentovat.
Vyborny dokument tak isto ako prvy diel.

viktor
2009-02-26 22:17:19
 
bud prijde valka mozna po ni zmena nevidim v tom komunismus spis snahu odprostit se od pocitu nenazranosti a nesoupereni se sousedem kdo ma vic snad se to povede aspon do deseti tisic let jsme soucasti vyvoje at se nikdo neboji za to cim prispiva a co dela a ten kdo se boji at s tim neco dela

tumetuestumefaisdubien1
2009-02-18 20:46:40
 
Tenhle film je podle mě v druhé části až skoro komunistická propaganda. Něco jsem o tom napsal zde: http://janzeman.blog.idnes.cz/c/57500/Filmovy-hit-internetu-1-Zeitgeist-Addendum-cesta-nebo-scesti.html
Podle mě je na místě se vážně zamyslet, proč někdo takovéto filmy produkuje.

Eva
2009-02-10 10:30:03
 
toto moze kritizovat prislusnik bankoveho systemu a ostatnych vydieracov, pretoze sa boja toho ze sa clovek proti nim obrati, co by znamenalo ich zanik..

Přemda
2009-02-06 17:20:09
 
to ale zároveň znamená drastické omezení populace.

karels
2009-02-06 15:45:01
 
Tohle není ideologiský blábol, ale ukázka možného. Kdo tvrdí, že to nejde jinak, než tak jak je to ve světě v současnosti asi ještě nepochopil a nebo se dobře nedíval. Film je sice dlouhý, ale v podstatě stačí tři čtaži základní myšlenky. Je konec izmů a to je třeba pochopit.

think FWD is healthy
2009-02-04 22:05:49
 
for technicians, in case of this film and and future (or present) possibilities, "youtube" or "google" yourselves term like "free energy" and make your own research on that. internet seems still the independent source of knowledge. enjoy




hackerjack
2009-02-04 02:29:40
 
Ach, to je ale komunistiska fantasmagorie...netusil jsem, ze nekdo jeste takove hlouposti muze generovat! Chudaci, kteri tehle vizi opravdu veri, protoze jejich celozivotni zklamani nemuze byt vetsi a hlubsi. Nerikam, ze nas financni system je dobry, ale verit, ze se muze clovek zmenit, kdyz bude tzv. vseho jednoho dne dostatek, na zaklade vhodne rizeneho technologickeho rozvoje to ukazuje bud na uplne zatmeni rozumu nebo na nekonecnou naivitu, pripadne kombinaci obojiho.
Obzvlaste komicky vyzniva tato "staronova technologicka vira", kdyz si uvedomime, jak zarputile jeji zastanci pritom mydli do tradicnich nabozenstvi...
Tolik energie nekdo vlozil do vytvoreni takoveho globalniho presvedcovaciho blabolu. Je mi z toho jenom smutno. K cemu by takova argumentace - dotazena do realizace vedla? Ale jiste, zase jenom k nejake dalsi forme nesvobody, opet pod praporem osvobozeni se od penez a zleho vykoristovani. Je to jako zly sen, ktery nas nekdo nuti opakovane snit. Dekuji, nechci znovu...



rockdevil
2009-02-03 01:04:35
 
no pekne..a keby len to..

frisby
2009-02-01 18:14:33
 
Výborný film. Pekná ukážka modernej demokracie z alternatívneho pohľadu. Nesúhlasím celkom s kunnou - niečo máme v sebe zakódované, ale máme v sebe kódované aj dobré veci. Ide o to, ktorej z vlastností dáš úplne voľnú cestu...takže čiastočne sme ovplyvnení aj morálkou a typom spoločnosti, v ktorej sme vychovávaní. Pozrite do rodiny povedzme zlodejov a do rodiny slušných ľudí - v každej na 95% vyrastie dieťa v takého človeka, aký sú rodičia...myšlienka komunizmu je podľa mňa stále živá, jeho pád v minulosti ma svoje objektívne príčiny - podľa mňa odstrániteľné. Ale súhlasím s myšlienkou vo filme - v prvom rade to chce revolúciu v našich hlavách, potom ,,socialistické revolúcie"...

kunna
2009-01-30 03:29:47
 
pekne popísané smerovanie sveta - do záhuby. Navrhované riešnie mi pripadá ako trošku upravená myšlienka komunizmu. Ktorá sa neujala pre spomínané črty človeka. chamtivosť dobyvačnosť, súťaživosť,... Tieto vlastnosti má človek proste zakódované v génoch. Nesúhlasím s tým že vlastnosti človeka ovplyvňuje len jeho okolie. Ako to bolo podané vo filme - "človek je pri narodení čistý ako lalia a bude z neho to čo vychováme". TO je mylná predstava. Analógiu by om hladal v prírode. Aj keby tigra dajme tomu okojila krava, tak by v dospelosti nežral trávu. Takisto ako maju vlci vo svojom spolocenstve hierarchicku strukturu. Najhorsie co moze byt je vytvorit globalny národ. Stačil by malý zádrhel a všetko by bolov prdeli. Rôznorodosť národov, názorov a tradícií pohladov na svet a vzájomný rešpekt, je predpokladom trvalého prežitia. Aby projekt enus fungoval tak, by sa muselo zacat uplne od piky. tj. od Adama a Evy ako jediních žijúcich ludí.
A najviac ma dorazilo ked som si klikol na projectvenus.com tak chcu za DVD s informaciami o projekte 20 dolarov.....

lili
2009-01-29 23:55:57
 
vynikajúce!!! ešte dlhý čas sa z toho budem spamätávať...
malo by to vidieť čo najviac ľudí...ale hlavne čo najviac ľudí by si malo uvedomiť kde sa to rútime a že niečo s tým musíme urobiť...
keď nie pre nás samotných, tak pre naše deti, ich deti, ....



vlkl
2009-08-19 19:08:29
-a co bude dalej